.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شکیل پرونده‌ برای حسن روحانی/ پرونده شهید علی وردی تا پایان مرداد به دادگاه می رود / ارسال طرح استفاده از مشاور حقوقی به جای وکیل به شورای نگهبان / حسن میرکاظمی در زندان است / آخرین وضعیت پرونده سوء قصد به وزیر صمت ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: فعال سیاسی اصولگرا درباره رویکرد انتخاباتی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات توضیح داد.
اصلاح طلبان از لیست روحانی و لاریجانی برای انتخابات مجلس رونمایی خواهند کرد
شمال نیوز: فعال سیاسی اصولگرا درباره رویکرد انتخاباتی دو جریان اصولگرا و اصلاح طلب در انتخابات توضیح داد. (ادامه)
دیپلماسی اقتدار اینگونه است!
(ادامه)

تصویری از وزیر بهداشت دولت اول حسن روحانی در کانادا در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود. وزیر بهداشت روحانی به کانادا مهاجرت کرد؟ + تصویر
تصویری از وزیر بهداشت دولت اول حسن روحانی در کانادا در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود.(ادامه)
امیری‌فر که پیش از این نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد محسوب می‌شد گفت: برنامه‌ احمدی نژاد برای انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری است و انتخابات مجلس را مقدمه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند. احمدی‌نژاد ممکن است لیستی را برای احمدی نژاد کجاست ؟ دیدار های مخفیانه هفتگی با این دو نفر
امیری‌فر که پیش از این نزدیک‌ترین روحانی به احمدی‌نژاد محسوب می‌شد گفت: برنامه‌ احمدی نژاد برای انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری است و انتخابات مجلس را مقدمه‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری می‌دانند. احمدی‌نژاد ممکن است لیستی را برای(ادامه)
اصلاح‌طلبان لایحه حجاب و عفاف را محصول بی توجهی محض به مشکلات مردم و فقدان اولویت‌بندی مشکلات می‌دانند.

تهدید اصلاح طلبان: لایحه حجاب تصویب شود آشوب خواهد شد! / از این قانون صرف نظر کنید
اصلاح‌طلبان لایحه حجاب و عفاف را محصول بی توجهی محض به مشکلات مردم و فقدان اولویت‌بندی مشکلات می‌دانند. (ادامه)

ما شهروندان بی سواد اقتصادی در مقامی نیستیم که بتوانیم در این دعوای اقتصادی تخصصی ورود کنیم اما وقتی در هر دو حالت بالا (تثبیت نرخ ارز یا افزایش و آزاد کردنش) قیمت مرغ و تخم مرغ مان باز هم افزایش پیدا می کند این حق را داریم که از مسوولان با گلایه بپرسیم که برای ما چه فرقی می کند که تصمیم گیران اقتصادی با ارز چه  می کنند؟ لطفا مرغ در رفته را برایمان بگیرید! بحث های ارزی را رها کنید، مرغ فرار کرده را بگیرید!(يادداشت)
ما شهروندان بی سواد اقتصادی در مقامی نیستیم که بتوانیم در این دعوای اقتصادی تخصصی ورود کنیم اما وقتی در هر دو حالت بالا (تثبیت نرخ ارز یا افزایش و آزاد کردنش) قیمت مرغ و تخم مرغ مان باز هم افزایش پیدا می کند این حق را داریم که از مسوولان با گلایه بپرسیم که برای ما چه فرقی می کند که تصمیم گیران اقتصادی با ارز چه می کنند؟ لطفا مرغ در رفته را برایمان بگیرید!(ادامه)
زهره سادات لاجوردی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» اظهار داشت: مشکلاتی که اکنون در مسئله حجاب وجود دارند مربوط به یک الی دو سال اخیر نمی‌شوند، بلکه از بی‌تحرکی و بی‌عملی برخی دولت‌هایی بوده که روی کار آمده بودند و بیشتر به غرب تعامل داشتند. بی حجابی تقصیر دولت روحانی است، زیرا به غرب تمایل داشتند!
زهره سادات لاجوردی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» اظهار داشت: مشکلاتی که اکنون در مسئله حجاب وجود دارند مربوط به یک الی دو سال اخیر نمی‌شوند، بلکه از بی‌تحرکی و بی‌عملی برخی دولت‌هایی بوده که روی کار آمده بودند و بیشتر به غرب تعامل داشتند.(ادامه)
آقای لاریجانی فرد توانمندی است و اگر تصمیم بگیرد که به انتخابات وارد شود، عمده جامعه باور دارند که او فرد توانمندی است. لاریجانی سرمایه ملی است/ اگر در انتخابات شرکت کند ایثار کرده!/ نظام باید شرایط حضور این افراد را فراهم کند
آقای لاریجانی فرد توانمندی است و اگر تصمیم بگیرد که به انتخابات وارد شود، عمده جامعه باور دارند که او فرد توانمندی است.(ادامه)
شمال نیوز:

اخیرا عکس عجیب و غریبی از حسین فریدون برادر حسن روحانی منتشر شده است. عکس عجیب و غریب از حسین فریدون برادر حسن روحانی
شمال نیوز: اخیرا عکس عجیب و غریبی از حسین فریدون برادر حسن روحانی منتشر شده است.(ادامه)
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران پشت پرده انتخاب وزرای روحانی چه می‌گذشت؟ / از آمادگی قالیباف برای وزارت کشور تا عصبانیت عارف از پیشنهاد رئیس‌جمهور
سایت حسن روحانی، رئیس جمهور پیشین در مطلبی به چگونگی انتخاب وزرا و افراد پیشنهاد شده و چگونگی آن پرداخته است که در این مطلب آمده است: روحانی که رئیس‌جمهور شد از مقر مرکز تحقیقات استراتژیک در خیابان نیاوران تهران(ادامه)
یک عده اصلا به فکر اصلاح قانون و هر چه کارآمدتر کردن آن نیستند و تنها سعی دارند با کش دار کردن فضای ابهام آلود به اهداف سیاسی خود برسند و حتی اگر نرسیدند نیز مشکل را به گردن همین فضای ابهام آمیز بیندازند. فواید پیش ثبت نام برای داوطلبان و برگزارکنندگان انتخابات/ بازی‌هایی که بهم خواهد خورد +جزئیات
یک عده اصلا به فکر اصلاح قانون و هر چه کارآمدتر کردن آن نیستند و تنها سعی دارند با کش دار کردن فضای ابهام آلود به اهداف سیاسی خود برسند و حتی اگر نرسیدند نیز مشکل را به گردن همین فضای ابهام آمیز بیندازند.(ادامه)
عکس / گریه‌های بی امان ظریف و لاریجانی
دومین روز از مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، در روز هشتم محرم‌الحرام در دفتر حسن روحانی برگزار شد.. عکسی از ظریف و لاریجانی در یک قاب در این مراسم منتشر شده است.(ادامه)
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند. چه کسانی نمی‌توانند کاندیدای انتخابات مجلس دوازدهم شوند؟
ثبت‌نام اولیه از داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به صورت الکترونیکی از ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ آغاز می‌شود. بررسی شرایط سنی کاندیداهای احتمالی انتخابات نشان می‌دهد که تعدادی از شخصیت‌های سیاسی دیگر نمی‌توانند کاندیدای این انتخابات شوند.(ادامه)
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند.
برای احمدی نژاد هزینه کردم تا رای بیاورد/ به دولت سیزدهم هم نقد دارم/ در انتخابات پیش رو بنای من این است که وارد نشوم/ در دولت روحانی شلوغی‌ها ابتدا در تهران بود و نه مشهد
علم الهدی گفت: مردم خطبه‌های ما را گوش نمی‌دهند، نمازجمعه هم که شرکت نمی‌کنند و حتی خطبه‌ها را از تلویزیون گوش نمی‌دهند ولی در عوض هر چیزی که دیگران نوشتند و آن را تیتر کردند، همان را به حساب ما می‌گذارند. (ادامه)
شمال نیوز: گزارش‌های رسیده از فعال شدن حسن روحانی و نزدیکانش برای رسیدن به یک لیست انتخاباتی حکایت می‌کند. پیشنهاد متفاوت لاریجانی به آذری جهرمی/ برنامه حسن روحانی برای انتخابات مجلس
شمال نیوز: گزارش‌های رسیده از فعال شدن حسن روحانی و نزدیکانش برای رسیدن به یک لیست انتخاباتی حکایت می‌کند.(ادامه)
اهدای اعضای بانوی ۵۳ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد. بانوی بابلی به چند بیمار حیات دوباره بخشید
اهدای اعضای بانوی ۵۳ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد.(ادامه)
روابط عمومی جبهه پایداری گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان که در روزهای اخیر برکنار شده عضو این گروه نبوده است.

اطلاعیه جبهه پایداری درباره رضا ثقتی: این فرد هیچ گونه ارتباطی با تشکیلات نداشته است
روابط عمومی جبهه پایداری گیلان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مدیرکل فرهنگ و ارشاد گیلان که در روزهای اخیر برکنار شده عضو این گروه نبوده است. (ادامه)
فرمانده انتظامی لنگرود گیلان علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد. ماجرای کتک کاری یک روحانی با یک زن چه بود؟
فرمانده انتظامی لنگرود گیلان علت درگیری روحانی لنگرودی با همسر برادرش را اختلاف ملکی و تقسیم سهم‌الارث اعلام کرد.(ادامه)
اهدای اعضای مرد ۵۴ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد. مرد ۵۴ ساله بابلی ناجی چندین بیمار
اهدای اعضای مرد ۵۴ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد.(ادامه)
به گزارش شمال نیوز، نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند. با ۱۲۹ رای موافق، کلیات لایحه تشکیل وزارت بازرگانی به تصویب رسید
به گزارش شمال نیوز، نمایندگان مجلس با کلیات لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی موافقت کردند.(ادامه)
پس از غیبت طولانی مدت حجت‌الاسلام نقویان در تلویزیون، سرانجام مصاحبه‌ای از او روی آنتن رفت. ممنوع‌التصویری این روحانی مازندرانی در تلویزیون لغو شد؟
پس از غیبت طولانی مدت حجت‌الاسلام نقویان در تلویزیون، سرانجام مصاحبه‌ای از او روی آنتن رفت.(ادامه)
بیست‌وچهارم ذی‌الحجه روز مباهله نام گرفته است در این روز آیه مباهله در سوره مبارک آل عمران نازل شد که به آیه تطهیر هم معروف است. مباهله، روز نزول آیه تطهیر
بیست‌وچهارم ذی‌الحجه روز مباهله نام گرفته است در این روز آیه مباهله در سوره مبارک آل عمران نازل شد که به آیه تطهیر هم معروف است.(ادامه)
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند از مقامات وزارت علوم گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند. رحیم پور ازغدی : وزیر علوم «نفهم» است و مزخرف می‌گوید؛ پیداش کنم کتکش می‌زنم
رحیم‌پور ازغدی در انتقادی تند از مقامات وزارت علوم گفت: وزیر علوم خلاف منویات رهبری در شورای عالی انقلاب فرهنگی حرف می‌زند.(ادامه)
علی سرزعیم مشاور اقتصادی مرکز بررسی‌های استراتژیک و معاون اقتصادی وزارت کار در دولت روحانی، در اظهارات اخیر خود، سیاست خانه‌دار کردن اقشار ضعیف را یک سیاست اشتباه دانست. معاون وزیر دولت روحانی: خانه‌دار کردن اقشار ضعیف اشتباه است
علی سرزعیم مشاور اقتصادی مرکز بررسی‌های استراتژیک و معاون اقتصادی وزارت کار در دولت روحانی، در اظهارات اخیر خود، سیاست خانه‌دار کردن اقشار ضعیف را یک سیاست اشتباه دانست.(ادامه)
شمال نیوز:

«محمدحسین منصف» آزاده و جانباز دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست. آزاده و جانباز «محمدحسین منصف» به همرزمان شهیدش پیوست
شمال نیوز: «محمدحسین منصف» آزاده و جانباز دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به همرزمان شهیدش پیوست.(ادامه)
شهید بهشتی در چند روز باقی مانده به پیروزی انقلاب و روزهای نخست در پی تشکل و سازماندهی هزاران جوان شیفته انقلاب و اسلام بود که بتواند در برابر ده‌ها تشکل دست‌ساز آمریکا و شوروی که کفار و مشرکین و منافقین را در بر می‌گرفت، بایستد. اگر بهشتی در میان ما بود!(يادداشت)
شهید بهشتی در چند روز باقی مانده به پیروزی انقلاب و روزهای نخست در پی تشکل و سازماندهی هزاران جوان شیفته انقلاب و اسلام بود که بتواند در برابر ده‌ها تشکل دست‌ساز آمریکا و شوروی که کفار و مشرکین و منافقین را در بر می‌گرفت، بایستد.(ادامه)
محمدرضا باهنر: در مجموع اینکه برخی برای آمدن به صحنه انتخابات شرط می گذارند، معنا ندارد. آقای حجاریان برای آمدن شما حاکمیت شرط می گذارد، نه آنکه شما برای حاکمیت شرط بگذارید. اگر خواستید وارد انتخابات شوید یکسری شرط و شروط است، اینها را بپذیرید بعد تشریف بیاورید. باهنر: آقای حجاریان حاکمیت برای شما شرط می‌گذارد نه بالعکس
محمدرضا باهنر: در مجموع اینکه برخی برای آمدن به صحنه انتخابات شرط می گذارند، معنا ندارد. آقای حجاریان برای آمدن شما حاکمیت شرط می گذارد، نه آنکه شما برای حاکمیت شرط بگذارید. اگر خواستید وارد انتخابات شوید یکسری شرط و شروط است، اینها را بپذیرید بعد تشریف بیاورید.(ادامه)
اهدای اعضای مرد ۴۸ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد. مرد بابلی به چند بیمار حیات دوباره بخشید
اهدای اعضای مرد ۴۸ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد.(ادامه)
در حالی که برخی نشریات مدعیان اعتدال و اصلاحات از «توافق موقت» جانبداری می‌کنند، یک روزنامه وابسته به این طیف اذعان کرد: توافق موقت به زیان منافع ملی ایران است. به هر جای برجام نگاه می‌کنید یک افتضاح تمام عیار است
در حالی که برخی نشریات مدعیان اعتدال و اصلاحات از «توافق موقت» جانبداری می‌کنند، یک روزنامه وابسته به این طیف اذعان کرد: توافق موقت به زیان منافع ملی ایران است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.288 seconds.