.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اهدای اعضای مرد ۴۸ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد. مرد بابلی به چند بیمار حیات دوباره بخشید
اهدای اعضای مرد ۴۸ ساله بابلی جان چندین بیمار را نجات داد.(ادامه)
در حالی که برخی نشریات مدعیان اعتدال و اصلاحات از «توافق موقت» جانبداری می‌کنند، یک روزنامه وابسته به این طیف اذعان کرد: توافق موقت به زیان منافع ملی ایران است. به هر جای برجام نگاه می‌کنید یک افتضاح تمام عیار است
در حالی که برخی نشریات مدعیان اعتدال و اصلاحات از «توافق موقت» جانبداری می‌کنند، یک روزنامه وابسته به این طیف اذعان کرد: توافق موقت به زیان منافع ملی ایران است.(ادامه)
تصاویر / یک روحانی ناجی سگ‌های بلاصاحب در ایران شد
(ادامه)
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند. ماجرای ساختمان فوق‌لاکچری حسن روحانی
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند.(ادامه)
سید مهدی طباطبایی که در پناهگاهی در قم سگ‌های خیابانی و ولگرد را می‌پذیرد و از آن‌ها پرستاری می‌کند می‌گوید: برای مخاطبان بسیار جالب و عجیب است که شاهد این کار توسط یک شخصیت مذهبی باشد. این روحانی در ایران پرطرفدار شد!
سید مهدی طباطبایی که در پناهگاهی در قم سگ‌های خیابانی و ولگرد را می‌پذیرد و از آن‌ها پرستاری می‌کند می‌گوید: برای مخاطبان بسیار جالب و عجیب است که شاهد این کار توسط یک شخصیت مذهبی باشد.(ادامه)
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم . سال ۵۴ با پدر یک سفر اروپا رفتیم/ احساس خوبی داریم که پدرمان آیت‌الله رفسنجانی است/ سال ۵۷ که این‌جا انقلاب بود من دو ماهی برای یادگیری زبان در لندن بودم/ بعد از انقلاب برای تحصیل به خارج رفتم/ بین ما فائزه در سیاست از همه جسورتر است/ برای انتخابات برنامه دارم
شمال نیوز : سال ۱۳۵۴ ما با پدر یک سفر اروپا رفتیم، وارد هر شهری می‌شدیم پدر ماشین را متوقف می‌کردند و با مترو تردد می‌کردیم .(ادامه)
رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در پی حمله یک فرد با جسم تیز به یک روحانی در خیابان رودکی تهران دادستان تهران برای شناسایی و دستگیری این فرد به ضابط قضایی دستور ویژه تحقیق و بررسی داد. ضارب روحانی تهرانی بازداشت شد
رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در پی حمله یک فرد با جسم تیز به یک روحانی در خیابان رودکی تهران دادستان تهران برای شناسایی و دستگیری این فرد به ضابط قضایی دستور ویژه تحقیق و بررسی داد.(ادامه)
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که .... حسن روحانی در جمع استانداران سابق دولت های یازدهم و دوازدهم چه گفت ؟!
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که ....(ادامه)
فاطمه روحانی، ملی‌پوش سابق ایران، به آلمان پناهنده شد بانوی ملی پوش ایرانی به آلمان پناهنده شد
فاطمه روحانی، ملی‌پوش سابق ایران، به آلمان پناهنده شد(ادامه)
امروز این روحانی را در خیابان با چاقو زدند! +عکس
یک روحانی امروز در خیابان رودکی تهران مورد حمله افراد ناشناس قرار گرفت و از ناحیه گردن زخمی شد. (ادامه)
مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد گفت: این حادثه مربوط به حدود ۱۰ روز قبل است و ضارب روحانی مشهد در بازداشت به سر می‌برد. حمله به امام جماعت با تیغ موکت‌بری در مشهد
مسئول روابط عمومی فرمانداری مشهد گفت: این حادثه مربوط به حدود ۱۰ روز قبل است و ضارب روحانی مشهد در بازداشت به سر می‌برد.(ادامه)
آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی با انتقاد از کسانی که تغییر ساعات رسمی را «قانون وارداتی» می‌دانند نوشت که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟

انتقاد آذری جهرمی از عدم تغییر ساعت رسمی
آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت روحانی با انتقاد از کسانی که تغییر ساعات رسمی را «قانون وارداتی» می‌دانند نوشت که چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی؟ (ادامه)
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای ظریف خودش را بالاتر از دیگر شخصیت های مطرح سیاسی نداند، حتما موقعیت خودش را برابر با آنها می داند بنابراین برای تقویت دیگران این حرف ها را نمی زند. یوسفیان ملا: هدف ظریف انتخابات ریاست‌جمهوری است
یک فعال سیاسی گفت: اگر آقای ظریف خودش را بالاتر از دیگر شخصیت های مطرح سیاسی نداند، حتما موقعیت خودش را برابر با آنها می داند بنابراین برای تقویت دیگران این حرف ها را نمی زند.(ادامه)
یکی از اعضای ارشد دولت و فرزند وی از متهمان این پرونده هستند و متهم دیگر هم از مسئولان نهاد ریاست جمهوری دولت قبل است. یکی از اعضای ارشد دولت قبل و فرزندش از متهمان اصلی مفقودشدن فرش‌های سعدآباد هستند/ متهمان پرونده 9 نفر هستند
یکی از اعضای ارشد دولت و فرزند وی از متهمان این پرونده هستند و متهم دیگر هم از مسئولان نهاد ریاست جمهوری دولت قبل است.(ادامه)

حسن روحانی در کانال تلگرامی‌اش به گفته‌های دیشب ظریف واکنش نشان داد.


ساعاتی پس از گفت و گوی برجامی «کلاب هاوسی» ظریف کانال تلگرامی حسن روحانی، ر واکنش جنجالی روحانی به صحبت های طریف در کلاب هاوس + عکس
حسن روحانی در کانال تلگرامی‌اش به گفته‌های دیشب ظریف واکنش نشان داد. ساعاتی پس از گفت و گوی برجامی «کلاب هاوسی» ظریف کانال تلگرامی حسن روحانی، ر(ادامه)
رشید داودی در توییتی نوشت: پس از اتمام سخنان رهبری که مسیر خروج مسئولان به‌ جهت خروج رهبری، مسدود شد، چندنفر خود را به دکتر ‌ روحانی⁩ رسانده و اقدام به..... فحاشی به روحانی در مراسم سالگرد ارتحال امام؟
رشید داودی در توییتی نوشت: پس از اتمام سخنان رهبری که مسیر خروج مسئولان به‌ جهت خروج رهبری، مسدود شد، چندنفر خود را به دکتر ‌ روحانی⁩ رسانده و اقدام به.....(ادامه)
قیافه حسن روحانی در مراسم سالگرد ارتحال امام
حسن روحانی در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی حضور یافت.(ادامه)
ماجرای شفای دختر نابینا در حرم امام رضا (ع)
یک روحانی به نام محمد صادق نوری این متن را در توئیتر منتشر کرده که بازتاب زیادی داشته: پدر و مادر چند روز دختر نابینای خودشونو میاوردن حرم و التماس شفا داشتند از امام رضا جان علیه السلام(ادامه)
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است. حذف بی‌سروصدا و بدون اخراج محسن رضایی از ساختار دولت!
عدم حضور معاون اقتصادی در سخنرانی‌ها و جلسات مهم و به حاشیه راندن وی، از چشم صاحبنظران پنهان نمانده است. عدم حضور او در برنامه‌هایی مانند رونمایی از برنامه هفتم توسعه، برنامه اعلام مواضع دولت در سال مهار تورم و رشد تولید و ده‌ها رویداد اقتصادی دیگر مشهود است.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه پیرامون رویکرد دستگاه قضائی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرایند تدوین و ارسال لایحه عفاف و حجاب گفت: امروز بسیاری از مردم متدین و شهید داده برای انقلاب و نظام، به‌حق نسبت  ... لایحۀ حجابِ قوه قضائیه کافی نیست لایحۀ جدا بدهند
رئیس قوه قضائیه پیرامون رویکرد دستگاه قضائی برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی و فرایند تدوین و ارسال لایحه عفاف و حجاب گفت: امروز بسیاری از مردم متدین و شهید داده برای انقلاب و نظام، به‌حق نسبت ...(ادامه)
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد. یک اطلاعیه در پارکینگ مجلس زدند که کسانی که خودروی شاسی بلند می‌خواهند مراجعه کنند
شمال نیوز : برنامه تلویزیونی «جهان آرا»، شنبه شب با حضور دو نفر از اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، از شبکه افق سیما پخش شد.(ادامه)
امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد. این لایحه حجاب است یا صیانت از بی‌حجابی؟
امروز همه دین، موقعیت و ارزش اجتماعی ما به حجاب گره خورده است، مجلس محترم با آگاهی از این موضوع، لایحه‎ای تصویب نکند که افراد همان‎طور که اگر کمربند ایمنی نبندند، جریمه مالی می‎شوند، به همین ترتیب اگر هم شعائر دین را زیر پا بگذارند و ارزش‎های اخلاقی جامعه را فدای امیال نفسانی کنند، فقط تعزیر مالی نامتناسب در انتظارشان باشد.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند. تجلیل از خانواده اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور
شمال نیوز : حجت الاسلام روح الله سلیمانی فرد، فرزند حجت الاسلام ولي الله سليماني فرد اولین شهید روحانی دفاع مقدس كشور در همایش منطقه ای ائمه جمعه کشور از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.(ادامه)
در تمام مناسبت‌های مذهبی و ملی، روی ناوشکن دنا برنامه داریم، روز 22 بهمن و قدس راهپیمایی هم/ ماجرای مهلت ۴۸ ساعته به هواپیمای فرانسوی/ دنا به راحتی از گورستان کشتی‌های دنیا عبور کرد/ اتفاق عجیبی که در مأموریت ناوشکن دنا رخ داد ....(خبر)
(ادامه)
یک عضو هیئت علمی رشته طراحی لباس، درمورد زیبایی به عنوان یکی از مولفه‌های مهم حوزه پوشاک و کهنه شدن مد پس از یک دوره زمانی، توضیحاتی داد. عمر «مد» کوتاه است
یک عضو هیئت علمی رشته طراحی لباس، درمورد زیبایی به عنوان یکی از مولفه‌های مهم حوزه پوشاک و کهنه شدن مد پس از یک دوره زمانی، توضیحاتی داد.(ادامه)
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: سوء قصد کننده به دو شهروند حاضر در یکی از خیابان‌های قم، به دلیل جراحاتی که در حین حمله، بر خود وارد کرده بود در یکی از بیمارستان‌های قم فوت کرد. مرگ ضارب روحانی در قم پس از ۱۸ روز
فرمانده انتظامی شهرستان قم گفت: سوء قصد کننده به دو شهروند حاضر در یکی از خیابان‌های قم، به دلیل جراحاتی که در حین حمله، بر خود وارد کرده بود در یکی از بیمارستان‌های قم فوت کرد.(ادامه)
پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی به دلیل روحانی بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد.
جزئیات جدید از شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی
پرونده شکایت حسن روحانی از رحیم پور ازغدی به دلیل روحانی بودن وی به دادگاه ویژه روحانیت ارسال شد. (ادامه)
مدیر کل صدا و سیمای مازندران در پیامی با عنوان تلاش تحسین برانگیز دادگستری مازندران از رسیدگی ویژه دستگاه قضایی به پرونده شهادت آیت الله سلیمانی قدردانی کرد. تقدیر مدیر کل صدا و سیمای مازندران از دستگاه قضایی استان
مدیر کل صدا و سیمای مازندران در پیامی با عنوان تلاش تحسین برانگیز دادگستری مازندران از رسیدگی ویژه دستگاه قضایی به پرونده شهادت آیت الله سلیمانی قدردانی کرد.(ادامه)
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟ محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: دیر و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟(ادامه)
طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: تجربه من در جمهوری اسلامی در این۴۳ سال می‌گوید دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟ طائب: محاکمه روحانی دیر یا زود دارد اما سوخت و سوز ندارد
طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه درباره محاکمه روحانی گفت: تجربه من در جمهوری اسلامی در این۴۳ سال می‌گوید دیر و زود دارد، اما سوخت و ساز ندارد. اما اینکه الان اولویت ما محاکمه قبلی‌ها است؟ جامعه را به سمت حل مسائل ببریم و پیشرفت کشور را دنبال کنیم یا حتی موضوع اقتصاد و پیشرفت را تبدیل به دعوا سیاسی کنیم؟(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 334 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.335 seconds.