.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
روزی که رضاشاه استعفا داد
شمال نیوز : یرواند آبراهامیان در کتاب «ایران بین دو انقلاب» می‌نویسد: «سرنگونی و سرانجام مرگ رضاشاه در تبعید که در آخرین سال‌های پادشاهی به مستبدی حریص و بی رحم و مرموز تبدیل شده بود، کسی را متأسف و متاثر نکرد.» (ادامه)
سی ان ان: سیل ورود گردشگران جوان خارجی به ایران
شمال نیوز : گردشگران جوان خارجی بیشتر به دلیل صرفه جویی در هزینه ها تمایل دارند در مهمان پذیرهای ارزان و با امکانات اقامت کنند. (ادامه)
شمال نیوز : یک پژوهش جدید نشان می‌دهد کودکانی که در اتاقی جدا از پدر و مادر خود می‌خوابند،خواب عمیق‌تری را تجربه کرده و زودتر از خواب بیدار می‌شوند.
والدین اتاق خواب کودکان را جدا کنند
شمال نیوز : یک پژوهش جدید نشان می‌دهد کودکانی که در اتاقی جدا از پدر و مادر خود می‌خوابند،خواب عمیق‌تری را تجربه کرده و زودتر از خواب بیدار می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز : «آنسوی ابرها» جدیدترین ساخته مجید مجیدی اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی شصت و یکمین جشنواره فیلم لندن تجربه خواهد کرد. رونمایی از آخرین ساخته‌ مجید مجیدی در جشنواره لندن
شمال نیوز : «آنسوی ابرها» جدیدترین ساخته مجید مجیدی اولین نمایش جهانی خود را در بخش رقابتی شصت و یکمین جشنواره فیلم لندن تجربه خواهد کرد.(ادامه)
تصاویر/ آلبوم نایاب از شاه پس از کودتا 28 مرداد/ ژست‌های پیروزمندانه محمدرضا شاه
64 سال پیش در چنین روزی سازمان مخفی اطلاعات انگلیس و آژانس اطلاعات مرکزی امریکا با کمک عوامل داخلی طرفدار محمدرضا پهلوی کودتایی علیه نخست وزیر وقت ایران برنامه ریزی و اجرا کردند که برای چند دهه جنبش عدالت و استقلال خواهی در ایران را به تعویق انداخت. (ادامه)
آقای رییس‌جمهور حدود ۵۷ درصد شرکت کنندگان و حدود ۵۸ درصد قبول‌شدگان کنکور سراسری در ۱۰ سال گذشته کنکور سراسری را جامعه زنان و دختران تشکیل داده‌اند که دقیقاً روی کدام صندلی مدیریتی بنشینند؟ آقای رییس‌جمهور صندلی زنان دقیقاً کجاست؟(ديدگاه)
آقای رییس‌جمهور حدود ۵۷ درصد شرکت کنندگان و حدود ۵۸ درصد قبول‌شدگان کنکور سراسری در ۱۰ سال گذشته کنکور سراسری را جامعه زنان و دختران تشکیل داده‌اند که دقیقاً روی کدام صندلی مدیریتی بنشینند؟(ادامه)
شمال نیوز : امروز یکی از مهم‌ترین میهمان‌های مراسم تحلیف، فدریکا موگرینی است، دومین مسئول زن سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از کاترین اشتون. آخرین جمع‌بندی وزارت امور خارجه این بود ۱۰ رئیس‌جمهور، دو نخست‌وزیر، هفت رئیس مجلس، هفت معاون رئیس‌جمهور، سه معاون نخست‌وزیر و بیش از ۱۰ وزیر خارجه و.... از تحلیف دولت 28 روزه تا دولت دوازدهم
شمال نیوز : امروز یکی از مهم‌ترین میهمان‌های مراسم تحلیف، فدریکا موگرینی است، دومین مسئول زن سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از کاترین اشتون. آخرین جمع‌بندی وزارت امور خارجه این بود ۱۰ رئیس‌جمهور، دو نخست‌وزیر، هفت رئیس مجلس، هفت معاون رئیس‌جمهور، سه معاون نخست‌وزیر و بیش از ۱۰ وزیر خارجه و....(ادامه)
شمال نیوز : امروز یکی از مهم‌ترین میهمان‌های مراسم تحلیف، فدریکا موگرینی است، دومین مسئول زن سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از کاترین اشتون. آخرین جمع‌بندی وزارت امور خارجه این بود ۱۰ رئیس‌جمهور، دو نخست‌وزیر، هفت رئیس مجلس، هفت معاون رئیس‌جمهور، سه معاون نخست‌وزیر و بیش از ۱۰ وزیر خارجه و.... از تحلیف دولت 28 روزه تا دولت دوازدهم
شمال نیوز : امروز یکی از مهم‌ترین میهمان‌های مراسم تحلیف، فدریکا موگرینی است، دومین مسئول زن سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از کاترین اشتون. آخرین جمع‌بندی وزارت امور خارجه این بود ۱۰ رئیس‌جمهور، دو نخست‌وزیر، هفت رئیس مجلس، هفت معاون رئیس‌جمهور، سه معاون نخست‌وزیر و بیش از ۱۰ وزیر خارجه و....(ادامه)
تخم شربتی یک جایگزین عالی برای شیر
بیشتر بزرگسالان فکر می‌کنند شیر برای‌شان مفید است، چون از کودکی همیشه به آنها گفته شده که نوشیدن شیر برای تقویت استخوان‌ها و حفظ سلامت‌شان لازم است، در واقع همه‌ی ما شیر را بهترین منبع کلسیم می‌دانیم.(ادامه)
۱۱ سرطان در خطر افراد چاق
مطالعه شواهد و مستندات قوی به ارتباط بین چربی‌های اضافی بدن افراد چاق و سرطان‌هایی مانند روده بزرگ، سینه، پانکراس و تخمدان به همراه انواع دیگر سرطان‌ها گواهی می‌دهد.(ادامه)
عکس خبرساز ایوانکا ترامپ در هامبورگ
در حاشیه اجلاس سران گروه ۲۰ اقتصاد عمده جهان، حضور ایوانکا ترامپ، دختر رئیس‌جمهور آمریکا در کنار سران جهان در نشست جانبی مقام‌های بلندپایه، خبرساز شده است.(ادامه)
عکس: ژست مظفرالدین شاه در کنار پادشاه و ملکه
تصويرى كمتر ديده شده از مظفرالدین شاه قاجار در میان پادشاه بریتانیا ادوارد هفتم و ملکه الکساندرا در سفر دوم فرنگستان در سال 1902 میلادی را مشاهده می کنید.(ادامه)
۹ ماده غذایی مقوی که حتما باید مصرف کنید
معمولا اغلب افراد علاقه خاصی به دنبال کردن رژیم های کم کالری دارند و به همین خاطر خود را از خوردن غذاهای مقوی و پرخاصیت محروم می کنند در صورتی که بسیاری از غذاهای مقوی مورد نیاز بدن هستند و باید خورده شوند، اگر کمی دقت و خلاقیت در حذف کردن مواد غذایی پر کالری از فهرست غذاهای مقوی سنگین خرج دهید، سلامت خواهید بود.(ادامه)
عکس دیده نشده سفارت بریتانیا در دوران ناصری
عکس کم یابی که مشاهده می کنید مربوط به دوران ناصرالدین شاه و پس از احداث ساختمان جدید سفارت بریتانیا در خیابان فردوسی است!(ادامه)
سرطان مقعد نادر، اما کشنده است، بنا به گزارش سازمان بهداشت جهانی در بریتانیا هر ساله 1500 نفر جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست می‌دهند. آژانس بین المللی سرطان پیش بینی‌های نگران کننده‌ای، مبتنی بر افزایش آمار این بیماری تا سال 2035 اعلام کرده است
علائم هشدار دهنده سرطان مقعد را بشناسید
سرطان مقعد نادر، اما کشنده است، بنا به گزارش سازمان بهداشت جهانی در بریتانیا هر ساله 1500 نفر جان خود را به دلیل ابتلا به این بیماری از دست می‌دهند. آژانس بین المللی سرطان پیش بینی‌های نگران کننده‌ای، مبتنی بر افزایش آمار این بیماری تا سال 2035 اعلام کرده است (ادامه)
مراقب چای با آب دوباره جوشیده شده باشید
به گفته‌ی کارشناس انجمن چای و نوشیدنی‌های بریتانیا، جوشاندن آب بیش از یکبار برای سلامتی انسان خطرناک است. این کار باعث کاهش اکسیژن و نیتروژن در آب می‌شود.(ادامه)
عکس/ اولین چراغ راهنمایی ساخته شده
در دسامبر ۱۸۶۸ اولین چراغ راهنمایی ساخته شده در بیرون ساختمان مجلس در لندن نصب شد که توسط یک مهندس راه آهن بریتانیا ساخته شده بود.(ادامه)
دختر گردشگر پس از آخرین تماس تلفنی‌ با خانواده‌اش از تایلند، ناپدید شد. او در این تماس، وحشت‌زده از تعقیب گروهی ناشناس خبر داده بود.
دختر جوان زیبا و دردسر سفر مجردی به تایلند + عکس
دختر گردشگر پس از آخرین تماس تلفنی‌ با خانواده‌اش از تایلند، ناپدید شد. او در این تماس، وحشت‌زده از تعقیب گروهی ناشناس خبر داده بود. (ادامه)
نان تست و سیب زمینی کبابی نخورید!
سیب‌زمینی کبابی و نان تست نخورید که سرطانزا هستند.(ادامه)
ماده‌ای خطرناک در سیب زمینی سرخ‌کرده!
آکریلامید، آلاینده ای است که هنگام سرخ کردن، کباب کردن، پختن یا روش های دیگر پخت در دماهای بالا - بیش از 120 درجه سلسیوس - تولید می شود.(ادامه)
درخواست علنی یک آیت‌الله برای رفع حصر/ کی‌روش در تهران است؟ اختلاف هاشمی و جنتی از زبان علی جنتی/ اتفاق عجیب در فوتبال ایران!
(ادامه)
حضور 20سرمایه گذار خارجی در همایش بین‌المللی گردشگری
20سرمایه گذار خارجی در همایش بین المللی گردشگری ایران و نمایشگاه صنایع وابسته در مازندران حضور خواهند داشت.(ادامه)
همایش بین المللی گردشگری ایران در مازندران برگزار می شود
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران گفت: همایش بین‌المللی گردشگری ایران و نمایشگاه صنایع وابسته ۳۰ دی ماه به مدت دو روز در استان برگزار می‌شود.(ادامه)
عکس: گوجه‌هایی که تابحال ندیده‌اید!
در بریتانیا گوجه هایی با رنگ سیاه تولید می شود که قابلیت ماندگارى بالا و داراى آنتى اکسیدان هاى قوى مى باشند. (ادامه)
7 وسیله که نمی شویید، اما باید بشویید!
همه افراد به بهداشت و پاکیزگی آشپزخانه و سرویس بهداشتی اهمیت می دهند؛ اما جاهایی هم وجود دارند که در محدوده بهداشتی شما جای نگرفته اند. در این مطالب به برخی از آنها اشاره میکنیم.(ادامه)
هیچ‌گاه رسول‌خدا به مؤمنی دشنام نداد و اگر اتفاقاً حرف ناسزایی از او صادر می‌شد کفاره می‌داد و بر او ترحم می‌کرد. هیچ‌گاه به زنی یا خدمت‌گزاری لعنت نکرد. به هنگام جنگ به آن حضرت عرض شد به دشمنان نفرین کن، فرمود: من برای رحمت و هدایت مبعوث شده‌ام نه برای لعنت و نفرین.
چرا خداوند متعال پیامبر را محمد(ص) نامید ؟(يادداشت)
هیچ‌گاه رسول‌خدا به مؤمنی دشنام نداد و اگر اتفاقاً حرف ناسزایی از او صادر می‌شد کفاره می‌داد و بر او ترحم می‌کرد. هیچ‌گاه به زنی یا خدمت‌گزاری لعنت نکرد. به هنگام جنگ به آن حضرت عرض شد به دشمنان نفرین کن، فرمود: من برای رحمت و هدایت مبعوث شده‌ام نه برای لعنت و نفرین. (ادامه)
رابطه ماست با آلزایمر
محصولات لبنی علاوه بر حفظ سلامت استخوان ها و زیبایی پوست و مو می توانند مانند دارویی فوق قدرتمند مانع از بروز بیماری خاموش و تاریک آلزایمر در افراد شوند. (ادامه)
دیدنی های امروز؛ دوشنبه 17 آبان ماه
(ادامه)
10 روش لاغریِ بدون رژیم غذایی!
مطالعه انجام شده در بریتانیا نشان داد افرادی که پیش از هر وعده غذایی یک یا چند لیوان آب می‌نوشند، در یک بازه سه ماهه تنها از این طریق نزدیک به 4 کیلوگرم وزن کم می‌کنند.(ادامه)
جایگاه کاروان ایران در پایان روز سوم پارالمپیک ریو +جدول
کاروان ورزشی ایران در پایان روز سوم بازی‎های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، با مجموع ۳ مدال در رتبه بیست و هفتم قرار گرفت.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.