.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تکذیب عذرخواهی انگلیس از ایران
(ادامه)
سام سکوتی بداغ خزر آلوده است اما نه برای شنا گران(يادداشت)
سام سکوتی بداغ (ادامه)
عادت‌هایی ما را به یک راننده بد تبدیل می‌کند
(ادامه)
تصاویر برگزیده سال 92
(ادامه)
عکس‌های دیده‌نشده از ایران قبل از انقلاب
(ادامه)
ایران قبل از انقلاب (عکس)
(ادامه)
لغو تحریم‌ها فقط در حد حرف است
(ادامه)
محبوب اکبری تعارضات ایدئولوژیک مذهبی و نقش آن درتحولات خاورمیانه(ديدگاه)
محبوب اکبری(ادامه)
پایان سوچی 2014؛ روسیه قهرمان شد
(ادامه)
چگونگی به قدرت رسیدن رضاخان در کودتای ۳ اسفند ۱۲۹۹
"انگلستان برای بستر سازی کودتای اسفند ۱۲۹۹، دو اقدام را پیگیری می‌کرد؛ یکی ایجاد ترس برای وقوع انقلاب کمونیستی و دیگری شناسایی نیروهای مجری کودتا بود که در این شرایط رضاخان را پیدا کردند که نه اهل سیاست است و نه حماسه ملی قائل است."(ادامه)
وزیر ارشاد: ۴ میلیون ایرانی عضو فیسبوک‌
(ادامه)
خوشبینی و جدیت ظریف در فیس بوک
(ادامه)
معرفی رقبای اصلی "گذشته" در گلدن گلوب
(ادامه)
آیا می دانید زردچوبه با بدن شما چه می کند؟
زردچوبه سلول های سرطانی را می کشد،دانشمندان نشان داده اند که ماده ای شیمیایی در ادویه زردچوبه وجود دارد که می تواند سلول های سرطانی را نابود کند.(ادامه)
سال نوی میلادی آغاز شد
(ادامه)
تصاویر عکاس انگلیسی از زنان عربستان
در سال ۲۰۰۹ دفتر فرهنگی سفارت بریتانیا در جده از «اولیویا آرتور» (Olivia Arthur) دعوت کرد تا یک کارگاه دوهفته‌ای عکاسی، برای زنان برگزار کند. او از این فرصت برای عکاسی ازعربستان سعودی استفاده کرد. عکس‌های او در کتابی با عنوان «خاطرات جده» چاپ شده است.(ادامه)
نگاهی به تاریخچه طولانی‌ترین شب سال
شب یلدا یا شب چلّه بلندترین شب سال در نیمکره شمالی زمین است؛ این شب به زمان بین غروب آفتاب از ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول ماه دی (نخستین روز زمستان) اطلاق می‌شود.(ادامه)
رئیس جمهور آفریقای جنوبی گفت: پدر و بنیانگذار جمهوری دموکراتیک ما رفت. او در آرامش و در کنار افرادی از اعضای خانواده اش درگذشت. او هم اکنون راحت شد. امت ما فرزندی بزرگ و ملت ما پدر خود را از دست داد. حتی اگر می دانستیم این روز می آید اما هیچ چیزی این خسارت و درد بزرگ را جبران نمی کند. به دلیل تواضع، انسانیت و مهربانی اش همه او را دوست داشتند." ماندلا درگذشت
رئیس جمهور آفریقای جنوبی گفت: پدر و بنیانگذار جمهوری دموکراتیک ما رفت. او در آرامش و در کنار افرادی از اعضای خانواده اش درگذشت. او هم اکنون راحت شد. امت ما فرزندی بزرگ و ملت ما پدر خود را از دست داد. حتی اگر می دانستیم این روز می آید اما هیچ چیزی این خسارت و درد بزرگ را جبران نمی کند. به دلیل تواضع، انسانیت و مهربانی اش همه او را دوست داشتند."(ادامه)
رتبه ایران در شاخص فساد در دنیا
(ادامه)
ظریف مدیون شجاعت احمدی‌نژاد
(ادامه)
گزارشي از همسران ایرانی مقامات آمریکایی
(ادامه)
گزارشي از همسران ایرانی مقامات آمریکایی
(ادامه)
زیباکلام چگونه عضو هیئت علمی شد؟
(ادامه)
پوشش کاترین اشتون در مذاکره با ایرانیان +تصاویر
دیپلماسی پوشش در ملاقاتهای اخیر کاترین اشتون با طرف مذاکره کننده ایرانی، حرفهایی زیادتر از کلمات جویده جویده او پشت تریبون گزارش دهی به رسانه ها دارد. او خوب دانسته که نگاه مخاطبان ایرانی هنگام مذاکره، روی لباسش، خیره مانده تا به پاسخ این پرسش برسند: "این بار چقدر آماده همراهی و احترام گذاشتن به من هستی ؟"(ادامه)
یک زن سخنگوی انگلیسی زبان حماس شد+عکس
(ادامه)
دو قرن وزرای امور خارجه ایران؛از عبدالوهاب تا جواد ظریف
میرزا عبدالوهاب خان معتمد‌الدوله نشاط را اولین وزیرخارجه ایران است / صادق قطب‌زاده به اتهام توطئه و تلاش برای ترور رهبر کبیر انقلاب با حکم آیت الله محمدی ری‌شهری اعدام شد / میرحسین موسوی پس از شکست در انتخابات ریاست جمهوری دهم با فراخوان طرفداران خود اقدام به ایجاد آشوب و اغتشاش نمود (ادامه)
شمال نيوز: «من به پرزیدنت روحانی چیزی که در نیویورک گفته بودم را مورد تأکید قرار دادم. در حالی که مطمئناً موانعی مهم برای حرکت رو به جلو وجود دارد و موفقیت به هیچ عنوان تضمین شده نیست، من باور دارم که ما می‌توانیم به راه حلی جامع دست پیدا کنیم... کاخ سفید در صفحه توییتر خود نوشت: روحانی در پایان این گفت‌وگوی کوتاه به زبان انگلیسی به اوباما گفته است: have a nice day و اوباما نیز به زبان روحانی و اوباما تلفنی گفت و گو کردند
شمال نيوز: «من به پرزیدنت روحانی چیزی که در نیویورک گفته بودم را مورد تأکید قرار دادم. در حالی که مطمئناً موانعی مهم برای حرکت رو به جلو وجود دارد و موفقیت به هیچ عنوان تضمین شده نیست، من باور دارم که ما می‌توانیم به راه حلی جامع دست پیدا کنیم... کاخ سفید در صفحه توییتر خود نوشت: روحانی در پایان این گفت‌وگوی کوتاه به زبان انگلیسی به اوباما گفته است: have a nice day و اوباما نیز به زبان (ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های چهارشنبه
(ادامه)
صحنه‌های جنجالی در سازمان ملل/ تصاویر
اجلاس‌های سازمان ملل همیشه صحنه‌های جنجال‌آفرین و گاه مضحکی را آفریده است.(ادامه)
دیدار وزیرخارجه انگلیس با روحانی قطعی شد
(ادامه)
قبلي 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.