.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دیدنی های امروز
(ادامه)
نامه ۳ کشور اروپایی به آمریکا؛ شرکت‌های ما را از تحریم‌های ایران مستثنی کنید
وزرای خارجه و دارایی بریتانیا، فرانسه و آلمان در نامه ای به همتایان آمریکایی خود بر تعهد کشورهایشان در زمینه حفظ توافق هسته ای با ایران تاکید کردند.(ادامه)
چای سبز از سکته قلبی پیشگیری می‌کند
چای سبز مطالعه جدید نشان می‌دهد چای سبز که سرشار از آنتی اکسیدان است علاوه بر کمک به کاهش وزن، به پیشگیری از مرگ ناشی از حملات قلبی و سکته به خاطر تصلب شریان کمک می‌کند.(ادامه)
نقش زنان ملی و بین المللی در تسهیل شرایط تحریم(ديدگاه)
(ادامه)
هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام بعد از برگزاری نشست اضطراری این کمیسیون به درخواست ایران در روز جمعه ۴خرداد، بیانیه‌ای صادر کرد. بیانیه پایانی نشست کمیسیون برجام/ تعهد اعضای باقیمانده بر اجرای مستمر و کامل توافق هسته‌ای (خبر)
هماهنگ‌کننده کمیسیون مشترک برجام بعد از برگزاری نشست اضطراری این کمیسیون به درخواست ایران در روز جمعه ۴خرداد، بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
اندر در حکایت اسطوره آرش کمانگیر(يادداشت)
(ادامه)
مرگ حتمی انسان با مصرف استامینوفن
دانشمندان معتقدند که با مصرف اندازه خاصی از استامینوفن در روز، انسان می‌میرد.(ادامه)
مرگ حتمی انسان با مصرف استامینوفن
دانشمندان معتقدند که با مصرف اندازه خاصی از استامینوفن در روز، انسان می میرد.(ادامه)
هزینه حمله به سوریه چند دلار بود؟
بامداد شنبه شلیک بیش از ۱۰۰ موشک کروز که احتمالا بیشترشان از نوع توماهاوک بوده‌اند خبرهای جهان را تسخیر کرد اما بیش از آن که دستاوردی نظامی داشته باشد، هزینه‌های مستقیم و غیرمستقیم روی دست حمله‌کنندگان گذاشت.(ادامه)
آمریکا، اروپا، روسیه، عربستان، اسرائیل و ترکیه هر یک از سوریه چه می‌خواهند؟
اگر چه بشار اسد رئیس جمهور سوریه در جنگ داخلی کشورش با پیروزی هایی همراه بوده است اما این بدان معنا نیست که سوریه به سمت صلح حرکت می کند بلکه در حقیقت مناقشه در این کشور به دلیل که این قدرت های خارجی برای تامین منافع خود در میدان نبرد سوریه مشارکت دارند در حال افزایش است. (ادامه)
 آمریکا به همراه متحدانش (انگلیس و فرانسه )، دمشق پایتخت سوریه را هدف حمله هوایی قرار داد. حمله هوایی مشترک آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه/ آمریکا: حملات محدود بود و پایان یافت
آمریکا به همراه متحدانش (انگلیس و فرانسه )، دمشق پایتخت سوریه را هدف حمله هوایی قرار داد. (ادامه)
ریکاوری بعد از ورزش با این ۶ ماده غذایی
افرادی که قصد دارند با ورزش کردن عضلات خود را پرورش دهند علاوه بر برنامه ورزشی خاص نیازمند برنامه غذایی مناسب نیز هستند. اینکه بعد یا قبل از ورزش چه مواد غذایی مصرف کنیم تا ریکاوری بهتری داشته باشیم بسیار مهم است.(ادامه)
۱۰ کشتی نفتکش غول پیکر تاریخ جهان+عکس
نفتکش سانچی! این روزها همه این اسم و عبارت را می شناسند. نفتکش غول پیکر ایرانی که در دریای چین در اثر تصادف با یک کشتی دیگر دچار حریق شد و روزها سوخت تا غرق شد. اوج این حادثه دردناک این است که برخی از هموطنانمان که خدمه این نفتکش بودند در این حادثه ناگوار جانشان را از دست دادند. این کشتی غول پیکر چندین روز در حال سوختن بود و تلاش ها برای خاموش کردن و نجات خدمه بی نتیجه ماند تا این که روز یکشنبه خبر رسید که سانچی برای همیشه غرق شده است. در روزهای اخیر در این رسانه و رسانه های دیگر به تفصیل به داستان دردناک سانچی، گذشته و نحوه غرق شدنش پرداخته اند و قصد آن نیست که بار دیگر به این موضوع بپردازیم.(ادامه)
با ۱۰ بحران اساسی سال ۲۰۱۸ آشنا شوید
۱۰ سال بعد از سال بحران مالی در اروپا و آمریکا، سال ۲۰۱۸ در حالی آغاز شده است که به نظر نمی‌آید چالش‌های آن برای دنیا کمتر از سال‌های گذشته باشد.(ادامه)
یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس در واکنش به بیانیه دولت آمریکا درباره برجام، این توافق را حائز اهمیت دانست و گفت: برجام دنیا را امن‌تر می‌سازد.



واکنش انگلیس، فرانسه و آلمان به بیانیه ترامپ
یک سخنگوی وزارت خارجه انگلیس در واکنش به بیانیه دولت آمریکا درباره برجام، این توافق را حائز اهمیت دانست و گفت: برجام دنیا را امن‌تر می‌سازد. (ادامه)
ویتامین D یادتان نرود
(ادامه)
نماینده بریتانیا: از ایران می خواهیم قوانین حقوق بشر از جمله آزادی اظهار نظر وآزادی عقید را رعایت کند/ نماینده ساحل عاج: از اخرین اطلاعات درباره بازگشت حالت طبیعی در ایران استقبال می کنیم. برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل درباره ناآرامی های ایران/ مخالفت اکثر اعضا با بررسی حوادث ایران در شورای امنیت
نماینده بریتانیا: از ایران می خواهیم قوانین حقوق بشر از جمله آزادی اظهار نظر وآزادی عقید را رعایت کند/ نماینده ساحل عاج: از اخرین اطلاعات درباره بازگشت حالت طبیعی در ایران استقبال می کنیم.(ادامه)
مقایسه بودجه بی بی سی با صداوسیما
(ادامه)
در پی مخالفت جامعه بین المللی و بسیاری از شرکای استراتژیک ایالات متحده با تصمیم دونالد ترامپ، شاهد منزوی شدن بیشتر آمریکا در عرصه بین المللی هستیم.سرکردگان رژیم اسراییل نمی دانند که فلسطینیان به مقاومت شهره هستند. مقاومت از گذشته تا به امروز در خون آنها جاریست.

«سفارت نامشروع»(يادداشت)
در پی مخالفت جامعه بین المللی و بسیاری از شرکای استراتژیک ایالات متحده با تصمیم دونالد ترامپ، شاهد منزوی شدن بیشتر آمریکا در عرصه بین المللی هستیم.سرکردگان رژیم اسراییل نمی دانند که فلسطینیان به مقاومت شهره هستند. مقاومت از گذشته تا به امروز در خون آنها جاریست. (ادامه)
دكتر لاريجانى به بوریس جانسون چه گفت؟
انتقاد دکتر لاریجانی از عدم همکاری اقتصادی انگلیس پس از برجام/ راه حل مشکلات منطقه را سیاسی و از طریق مذاکره می دانیم. (ادامه)
قهوه ریسک بیماری‌های کبدی را کاهش می‌دهد
طبق گزارش محققان، نوشیدن منظم سه یا پنج فنجان قهوه ریسک سرطان کبد و سیروز کبدی را کاهش می دهد.(ادامه)
کاهش ریسک بیماری‌های کبدی با نوشیدن قهوه
طبق گزارش محققان، نوشیدن منظم سه یا پنج فنجان قهوه ریسک سرطان کبد و سیروز کبدی را کاهش می‌دهد.(ادامه)
اژه ای: "دری‌اصفهانی" جلسات هیئت ۱+۵ را مخفیانه ضبط می‌کرده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دری‌اصفهانی از جلساتی که شرکت می‌کرده و هیئت ۱+۵ بوده، به‌صورت مخفیانه گزارش تهیه و ضبط کرده است. (ادامه)
شمال نیوز : اعضای فراکسیون امید در حالی بر انتشار فهرست اصرار دارند که بسیاری از فعالان سیاسی معتقد هستند این کار هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد..... راه را اشتباه رفته‌ای، فراکسیون امید را منحل کن !
شمال نیوز : اعضای فراکسیون امید در حالی بر انتشار فهرست اصرار دارند که بسیاری از فعالان سیاسی معتقد هستند این کار هیچ مشکلی را حل نخواهد کرد.....(ادامه)
حقایقی باورنکردنی درباره صبحانه‌
ممکن است در زندگی‌های مدرن امروزی وقت کمتری برای خوردن صبحانه داشته باشید. اگر چه از صبحانه به عنوان مهم‌ترین وعده‌ غذایی در روز یاد می‌شود، اما این را باید بگوییم که بر خلاف تحقیقات قبلی، یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که نخوردن صبحانه باعث نمی‌شود که ما در وعده‌های دیگر غذای بیشتری بخوریم.(ادامه)
بیانیه مشترک فرانسه ، آلمان و انگلیس درباره سخنان ترامپ
فرانسه ، آلمان و انگلیس درباره سخنان ترامپ بیانیه مشترک صادر کردند. (ادامه)
10 نکته درباره همه پرسی استقلال کردستان عراق
شمال نیوز : در تاریخ معاصر هیچ موردی نداشته ایم که منطقه ای، همه پرسی استقلال برگزار کند و هیچ قدرت منطقه ای یا جهانی از آن حمایت نکند. (ادامه)
این ۴ علامت ناشی از کمبود کلسیم است!
اصرار همه ما برای مصرف کلسیم در سن رشد کودکان‌مان برای تقویت و سلامت استخوان‌ها و دندان‌هایشان امری بدیهی است، اما در واقع همه ما هر روز نیاز به مصرف مقدار کافی کلسیم برای قوی نگه داشتن بدنمان تا حد ممکن داریم.(ادامه)
گرامی داشت جنگ؛ روز شروع یا پایان و صلح؟
شمال نیوز : در ایران نه روز پایان جنگ که روز آغاز آن گرامی داشته می شود. با این حال چون تصمیم به پایان جنگ هم بسیار شجاعانه و فداکارانه بود و دیگر خبری از صدام و حزب بعث نیست شاید وقت آن باشد روز دیگری هم گرامی داشته شود. (ادامه)
صاحبان ۱۲ کرسی مهم دولت‌ اول و دوم روحانی را بشناسید
حسن روحانی در ابتدای دولت دوازدهم همچون دولت یازدهم برای اکثر معاونان خود حکم صادر کرد اما هنوز خبری از اعلام اسم معاون اجرایی نیست و زمزمه‎هایی درباره حذف آن شنیده می شود. با این وجود در این دولت جایگاه معاونت اقتصادی به ترکیب کابینه اضافه شده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.