.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ترامپ در واکنش به تصمیم مسکو برای استقرار سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی در بلاروس، از آمریکایی‌ها خواست دعا کنند. ترامپ: آمریکایی‌ها، دست به دعا بلند کنید
ترامپ در واکنش به تصمیم مسکو برای استقرار سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی در بلاروس، از آمریکایی‌ها خواست دعا کنند.(ادامه)
در بیانیه بی‌بی‌سی آمده است: بی‌بی‌سی در روز‌های اخیر با گری و تیمش گفتگو‌های مفصلی داشته است. ما تصمیم گرفتیم تا زمانی که موضعی توافق‌شده و روشن در مورد استفاده او از شبکه]ای اجتماعی نداشته باشیم، از پخش Match of the Day خودداری کنیم. اخراج مجری جنجالی تلویزیون پس از اظهارات سیاسی
در بیانیه بی‌بی‌سی آمده است: بی‌بی‌سی در روز‌های اخیر با گری و تیمش گفتگو‌های مفصلی داشته است. ما تصمیم گرفتیم تا زمانی که موضعی توافق‌شده و روشن در مورد استفاده او از شبکه]ای اجتماعی نداشته باشیم، از پخش Match of the Day خودداری کنیم.(ادامه)
زن ۲۳ ساله‌ای که به عضویت گروه تکفیری درآمده و به عروس داعش معروف بود، از بازگشت به بریتانیا منع شده است، زیرا او در نبرد قانونی برای حذف تابعیت بریتانیایی خود شکست خورده است و همچنان تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می‌شود. عروس داعش از بازگشت به انگلیس منع شد
زن ۲۳ ساله‌ای که به عضویت گروه تکفیری درآمده و به عروس داعش معروف بود، از بازگشت به بریتانیا منع شده است، زیرا او در نبرد قانونی برای حذف تابعیت بریتانیایی خود شکست خورده است و همچنان تهدیدی برای امنیت ملی محسوب می‌شود.(ادامه)
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران نسبت داده است. چرا مقر ایران اینترنشنال از لندن به واشنگتن رفت؟
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران نسبت داده است.(ادامه)
رییس سازمان فضایی ترکیه پس از انتشار و وایرال ویدیوی گسترده از خود ناچار به تصحیح صحبت‌هایش شده‌ است. زلزله اخیر ترکیه بر اثر شلیک ماهواره ای تیتانیوم به اعماق زمین بوده است؟
رییس سازمان فضایی ترکیه پس از انتشار و وایرال ویدیوی گسترده از خود ناچار به تصحیح صحبت‌هایش شده‌ است.(ادامه)
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است اما... پشت پرده جابجایی مقر ایران‌ اینترنشنال از لندن به واشنگتن‌
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است اما...(ادامه)
۶ قسمت مختلف خودرو که از شما جاسوسی می‌کند
در سالیان اخیر روند تعقیب متخلفان پیچیده‌تر شده است و در حال حاضر شامل استخراج داده‌ها از داخل وسایل نقلیه نیز می‌شود. از سازوکار‌های مورد استفاده برای افزایش تجربه رانندگی گرفته تا سیستم‌های سرگرمی داخلی همگی می‌توانند به کشف جرم کمک کنند و قادر هستند به عنوان مدرک در دادگاه مورد استناد قرار گیرند و قابل قبول باشند.(ادامه)
معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله‌جویانه به صدور حکم اعدام برای یک جاسوس شناسایی شده واکنش نشان داد. اولین واکنش آمریکا به اعدام علیرضا اکبری
معاون سخنگوی وزارت امورخارجه آمریکا در اظهاراتی مداخله‌جویانه به صدور حکم اعدام برای یک جاسوس شناسایی شده واکنش نشان داد.(ادامه)
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد. علیرضا اکبری ابرجاسوس MI۶ کیست؟ / جزئیات اعترافات او ؛ مارکو که بود ؟ / دلیل عجیب سکته اکبری در انگلیس
علیرضا اکبری که طی سال های اخیر از طریق ارتباط با شبکه های جاسوسی و اطلاعاتی به ویژه MI۶ خیانت های بسیاری علیه جمهوری اسلامی ایران مرتکب شده بود به اتهام فساد فی الارض و جاسوسی به اعدام محکوم شد.(ادامه)
تاکنون ۵ جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» در دادگاه نظامی تهران برگزار شده و هنوز هم رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی ادامه دارد. رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» به کجا رسید؟
تاکنون ۵ جلسه دادگاه برای رسیدگی به پرونده «هواپیمای اوکراینی» در دادگاه نظامی تهران برگزار شده و هنوز هم رسیدگی به این پرونده در دستگاه قضایی ادامه دارد.(ادامه)
محققان می‌گویند که احتمالا تا امروز، همه ما در مورد مومیایی‌های مصر باستان اشتباه می‌کردیم. دلیل واقعی مومیایی کردن اجساد در مصر باستان کشف شد
محققان می‌گویند که احتمالا تا امروز، همه ما در مورد مومیایی‌های مصر باستان اشتباه می‌کردیم.(ادامه)
پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی پس از تجربه تلخ ترین و شیرین ترین لحظاتی که ممکن است در این جهان برای یک فرد رخ دهد درگذشت. زندگی نامه پله/ اسطوره ای که آسمان برایش گریست
پله اسطوره فوتبال برزیل در ۸۲ سالگی پس از تجربه تلخ ترین و شیرین ترین لحظاتی که ممکن است در این جهان برای یک فرد رخ دهد درگذشت.(ادامه)
تیمی از محققان در موسسه تحقیقات سرطان بریتانیا در گلاسکو، اسکاتلند، نشانگر زیستی را کشف کردند که ممکن است آزمایش ادرار برای تشخیص سرطان کبد را ممکن کند. امکان تشخیص سرطان کبد با یک آزمایش ادرار
تیمی از محققان در موسسه تحقیقات سرطان بریتانیا در گلاسکو، اسکاتلند، نشانگر زیستی را کشف کردند که ممکن است آزمایش ادرار برای تشخیص سرطان کبد را ممکن کند.(ادامه)
«ایران اید»، مجموعه مستند سیاسی با محوریت واکاوی فساد مالی سازمان مجاهدین خلق است که به‌زودی از تلویزیون پخش می‌شود. سازمان منافقین چگونه اروپایی‌ها را سرکیسه کرد؟!
«ایران اید»، مجموعه مستند سیاسی با محوریت واکاوی فساد مالی سازمان مجاهدین خلق است که به‌زودی از تلویزیون پخش می‌شود.(ادامه)
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند. ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل حذف شد
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند.(ادامه)
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند. ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل حذف شد
قطعنامه حذف ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل با ۲۹ رأی موافق، ۸ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع به تصویب رسید. بولیوی، چین، قزاقستان، نیکاراگوئه، نیجریه، عمان، روسیه و زیمبابوه به حذف ایران از کمیسیون مقام زن رای منفی دادند.(ادامه)
وزارت امور خارجه تحریم‌‌های جدیدی را علیه ۱۳ مقام و شخصیت و ۴ نهاد انگلیسی از جمله رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا، رئیس زندان دورهام، پایگاه نظامی منویث هیل و کمیته پارلمانی برای ایران آزاد و ...اعمال کرد. فهرست تحریم‌‌های ایران علیه اشخاص و نهادهای بریتانیایی
وزارت امور خارجه تحریم‌‌های جدیدی را علیه ۱۳ مقام و شخصیت و ۴ نهاد انگلیسی از جمله رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا، رئیس زندان دورهام، پایگاه نظامی منویث هیل و کمیته پارلمانی برای ایران آزاد و ...اعمال کرد.(ادامه)
از جمله شهدای شاخص دانشجو می‌توان به محسن حاجی‌بابا، محسن وزوایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی و مهران بلورچی در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد. دانشجویان شهید در جبهه/ چند نفر از فرماندهان جنگ، دانشجو بودند؟
از جمله شهدای شاخص دانشجو می‌توان به محسن حاجی‌بابا، محسن وزوایی، محمود شهبازی دستجردی، احمدرضا احدی و مهران بلورچی در جبهه های دفاع مقدس اشاره کرد.(ادامه)
ناگفته‌های پسر اسامه بن لادن از زندگی خود و پدرش + تصاویر
عمر پسر منتخب اسامه بن لادن، وارث فرمانده جنگ القاعده در میان قله‌های ناهموار افغانستان است.(ادامه)
واتس‌اپ هک شد
شماره‌های هک شده در یک انجمن مخصوص هکرها به فروش خواهند رسید.(ادامه)
آسوشیتدپرس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد یک نفت‌کش متعلق به یک میلیاردر اسرائیلی در دریای عمان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است. نفت‌کش اسرائیلی در دریای عمان هدف حمله پهپادی قرار گرفت
آسوشیتدپرس به نقل از منابع آگاه اعلام کرد یک نفت‌کش متعلق به یک میلیاردر اسرائیلی در دریای عمان هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.(ادامه)
صدای زیبای پرندگان، درمانگر افسردگی
تحقیقات کینگز کالج لندن نشان داده است که دیدن یا شنیدن پرندگان با بهبود سلامت ذهنی مرتبط است که می‌تواند تا هشت ساعت طول بکشد.(ادامه)
۹ روز تا پایان ذخیره گازی انگلیس
گزارش رسانه‌های بریتانیا حاکی از آن است که ذخایر گاز بریتانیا فقط برای 9 روز کافی است و نخست وزیر جدید این کشور در تلاش برای کاهش هزینه‌ها در حال بررسی تعلیق بودجه کمک‌های خارجی است.(ادامه)
پنی موردانت پس از شکست در کسب آرای لازم از رقابت برای رهبری حزب محافظه‌کار و نخست وزیری انگلیس انصراف داد و به این ترتیب ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد. ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد
پنی موردانت پس از شکست در کسب آرای لازم از رقابت برای رهبری حزب محافظه‌کار و نخست وزیری انگلیس انصراف داد و به این ترتیب ریشی سوناک نخست‌وزیر انگلیس شد.(ادامه)
تحقیقات جدید نشان می‌دهد با ورود مردان و زنان به سال‌های طلایی، آن‌هایی که به طور منظم نمی‌توانندیک خواب خوب شبانه داشته باشند، با خطر بیشتر ابتلا به یک بیماری مزمن روبرو هستند. چه میزان خواب برای حفظ سلامت بدن لازم است
تحقیقات جدید نشان می‌دهد با ورود مردان و زنان به سال‌های طلایی، آن‌هایی که به طور منظم نمی‌توانندیک خواب خوب شبانه داشته باشند، با خطر بیشتر ابتلا به یک بیماری مزمن روبرو هستند.(ادامه)
شمال نیوز : وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وفق مصوبات مراجع ذی‌ربط چند نهاد و ۹ شخص از کشور انگلستان را تحریم کرد. این اقدام تحریمی، نافی پیگیری کیفری افراد به‌سبب دست داشتن در اقدامات مجرمانه در محاکم قانونی دارای صلاحیت نخواهد بود. وزارت امور خارجه ایران چند نهاد و ۹ شخصیت انگلیسی را تحریم کرد
شمال نیوز : وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران وفق مصوبات مراجع ذی‌ربط چند نهاد و ۹ شخص از کشور انگلستان را تحریم کرد. این اقدام تحریمی، نافی پیگیری کیفری افراد به‌سبب دست داشتن در اقدامات مجرمانه در محاکم قانونی دارای صلاحیت نخواهد بود.(ادامه)
ایران برخی نهاد‌ها و اشخاص انگلیسی را تحریم کرد
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای فهرستی از تحریم‌ها علیه نهاد‌ها و اشخاص انگلیسی را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است. ۳ برابر شدن سالمندان کشور تا ۳۰ سال آینده / رشد پرشتاب سالمندی در مازندران
شمال نیوز: طبق برخی گزارش‌ها، جمعیت سالمندی در کشور تا ۳۰ سال آینده سه برابرمی‌شود اما برنامه‌ریزی برای حمایت از این قشر همچنان آهسته و کند است و اظهارات تریبونی هنوز منجر به برنامه‌های حمایتی مستمر اجرایی و پرشتاب نشده است.(ادامه)
ساعتی پیش طلای زرد، به فضای سبز قدم گذاشت
در پی کاهش روزانه دلار آمریکا، طلا امروز از پایین‌ترین سطح روز قبل، اندکی بهبود یافت.(ادامه)
چه کسی شکلات را اختراع کرد؟
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید شکلات که یکی از خوراکی‌های معروف جهان محسوب می‌شود چگونه به وجود آمده است و اولین کاکائو در کدام کشور پیدا شده است؟ سایت خبری لایو ساینس نگاهی به تاریخچه پیدایش شکلات کرده است و اظهار کرده اولین شواهد از کاکائو در کشور اکوادور پیدا شده است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.