.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برخی منابع خبری از درگذشت اردشیر زاهدی، داماد سابق شاه و آخرین سفیر ایران در آمریکا خبر دادند.
اردشیر زاهدی، داماد شاه درگذشت
برخی منابع خبری از درگذشت اردشیر زاهدی، داماد سابق شاه و آخرین سفیر ایران در آمریکا خبر دادند. (ادامه)
کاهش فشار خون بالا با نوشیدنی‌های گرم خاص
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد عصاره چای برگ زیتون می‌تواند فشار خون سیستولیک را کاهش دهد. همچنین چای سیاه و سبز نیز حاوی ترکیبات خاصی است که باعث شل و بازتر شدن رگ‌های خونی و منجر به کاهش فشار خون می‌شود.(ادامه)
چه زمانی برای اهدای خون بعد از تزریق واکسن کرونا مناسب است؟
سخنگوی سازمان انتقال خون ایران، در ارتباط با روند اهدای خون بعد از تزریق واکسن کرونا، با توجه انواع واکسن ها در جهان توضیحاتی ارائه داد. (ادامه)
بهار آینده بیماری کووید-۱۹ شبیه سرماخوردگی خواهد شد
متخصص برجسته آکسفورد اعلام کرد: کووید-۱۹ تا بهار سال آینده شبیه سرماخوردگی معمولی خواهد شد زیرا ایمنی افراد در برابر این ویروس با واکسن‌ها و قرار گرفتن در معرض آن تقویت می‌شود.(ادامه)
کمرنگ شدن سرطان با نوشیدن چای سبز
چای سبز یک پیشگیری کننده از سرطان برای پیشگیری اولیه از سرطان است و کاتچین چای سبز در کنار داروهای ضد سرطان در پیشگیری از سرطان‌های بعدی نقش دارند.(ادامه)
رتبه نهایی ایران در پایان پارالمپیک ۲۰۲۰ +عکس
در پایان رقابت‌های شانزدهمین دوره پارالمپیک، کاروان کشورمان با قرار گرفتن در جایگاه سیزدهم جدول توزیع مدال‌ها به کار خود پایان داد.(ادامه)
سال ۱۳۲۲ سران اشغالگر ایران و پیروز جنگ جهانی دوم، روزولت، چرچیل و استالین، رهبران آمریکا، بریتانیا و شوروی بدون این که دولت ایران خبر داشته باشد، برای برگزاری کنفرانس تهران به ایران سفر کردند و در سفارت روسیه عکس یادگاری گرفتند. حالا سفرای انگلیس و روسیه همان عکس را شبیه‌سازی کرده‌اند! عکس یادگاری سفرای انگلیس و روسیه چه حادثه تاریخی را یادآوری می‌کند؟
سال ۱۳۲۲ سران اشغالگر ایران و پیروز جنگ جهانی دوم، روزولت، چرچیل و استالین، رهبران آمریکا، بریتانیا و شوروی بدون این که دولت ایران خبر داشته باشد، برای برگزاری کنفرانس تهران به ایران سفر کردند و در سفارت روسیه عکس یادگاری گرفتند. حالا سفرای انگلیس و روسیه همان عکس را شبیه‌سازی کرده‌اند!(ادامه)

سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، گزارش‌های حوادث شب گذشته در خلیج فارس را 'مشکوک ' خواند و نسبت به "هر گونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد." شب مرموز و پرتنش در خلیج فارس
سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، گزارش‌های حوادث شب گذشته در خلیج فارس را 'مشکوک ' خواند و نسبت به "هر گونه فضاسازی کاذب برای اغراض خاص سیاسی هشدار داد."(ادامه)
نویسنده و منتقد فوتبال و سینما دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد. شوک به فوتبال و ورزش ایران/ حمیدرضا صدر دار فانی را وداع گفت
نویسنده و منتقد فوتبال و سینما دعوت حق را لبیک گفت و جان به جان آفرین تسلیم کرد.(ادامه)
شمال نیوز : سویه هندی کرونا در مازندران جوش وخروش یافته و بیش از هزار و ۲۰۰ نفر را به بیمارستان ها کشانده، این درحالی که رعایت پروتکل ها در استان همچنان پایین است. بیشتر ابتلای بیماری کرونا در استان مازندران خانوادگی است
شمال نیوز : سویه هندی کرونا در مازندران جوش وخروش یافته و بیش از هزار و ۲۰۰ نفر را به بیمارستان ها کشانده، این درحالی که رعایت پروتکل ها در استان همچنان پایین است.(ادامه)
علایم ویروس کرونای دلتا چیست؟
پزشکان چینی دریافتند که کرونای دلتا سراسر کشورشان گسترش یافته است و علایم آن در افراد مبتلا بسیار شدیدتر از کرونای ویروس جدید است.(ادامه)
خواص باورنکردنی سرکه سیب و عسل
ترکیب دو ماده خوراکی عسل و سرکه سیب باهم یک معجون قدرتمند و ارزشمند می‌سازند.(ادامه)
سید محمد خاتمی ملقب به «ابو وفا» که برای گذراندن شب‌های قدر به کربلا رفته بود، توسط یک گروه جهادی بازداشت شد. سیدمحمد خاتمی توسط چه کسانی بازداشت شد؟
سید محمد خاتمی ملقب به «ابو وفا» که برای گذراندن شب‌های قدر به کربلا رفته بود، توسط یک گروه جهادی بازداشت شد.(ادامه)
کرونای هندی به ۱۷ کشور رسیده است
سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد موارد ابتلا به سویه هندی «کووید-۱۹» که بیم آن می‌رود عامل توفان کرونایی اخیر در این کشور باشد، در ۱۷ کشور جهان شناسایی شده است.(ادامه)
 قطعاً «دشمن» یک مفهوم خیالی نیست و واقعیت دارد؛ اما در وزن‌دهی به نقش دشمن و موضع‌گیری دشمن که مسئله‌ای مناقشه‌برانگیز است، با توجه به تمام آنچه گفته شد، در انتخاب اشخاص یا قضاوت در مورد افراد یا حوادث یا توافق‌ها، توجه به دشمن باید در آخرین مرحله قرار بگیرد و مرحلۀ نخست باید نگاه به امور ایجابی باشد.
نقدی بر تحلیل‌های سیاسی «دشمن‌محور»(ديدگاه)
قطعاً «دشمن» یک مفهوم خیالی نیست و واقعیت دارد؛ اما در وزن‌دهی به نقش دشمن و موضع‌گیری دشمن که مسئله‌ای مناقشه‌برانگیز است، با توجه به تمام آنچه گفته شد، در انتخاب اشخاص یا قضاوت در مورد افراد یا حوادث یا توافق‌ها، توجه به دشمن باید در آخرین مرحله قرار بگیرد و مرحلۀ نخست باید نگاه به امور ایجابی باشد. (ادامه)
کمک ویروس سرماخوردگی به مقابله با کرونا
مطالعات آزمایشگاهی نشان داده است که ویروس عامل سرماخوردگی معمولی می تواند موجب تحریک واکنش سیستم ایمنی در مقابله با کروناویروس شود.(ادامه)
عکس دیده نشده از سیزده‌بدر سفیر بریتانیا و همسرش در تهران
سفیر بریتانیا در تهران در توئیتر نوشته بخاطر کرونا، سیزده‌بدر را به همراه خانواده در باغ سفارت می‌گذارند.(ادامه)
عجیب ترین اختراعات بشر در طول تاریخ + عکس
اختراعاتی توسط مخترعان طراحی یا تولید شدند که در زمان خودشان بسیار مورد استفاده قرار گرفتند و الهام بخش اختراعات آینده بودند.(ادامه)
واکسن روسی کرونا در برابر ویروس انگلیسی موثر است؟
مرکز تحقیقات وکتور روسیه نتیجه آخرین پژوهش‌های خود را درباره کارآمد بودن واکسن‌های کرونای روسی شامل اسپوتنیک وی و اپیواک کرونا در برابر نوع جدید ویروس کرونای انگلیس اعلام کرد. (ادامه)
آغاز واکسیناسیون کرونا در کشور قبل از ۲۲ بهمن
وزیر بهداشت ابراز امیدواری کرد که قبل از ۲۲ بهمن واکسیناسیون کرونا در کشور طبق اولویت بندی صورت گرفته، آغاز شود.(ادامه)
تنها پروتکل مقابله با ویروس انگلیسی را بشناسید
مدیر گروه عفونی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: تنها توصیه برای مقابله با ویروس انگلیسی رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی همانند قبل است.(ادامه)
نمکی وزیر بهداشت طی نامه ای به رحمانی فضلی وزیر کشور در خصوص خطر موج چهارم کرونا هشدار داد و تاکید کرد که باید از ورود مسافران غیربومی به استانهای شمالی جلوگیری شود. نامه وزیر بهداشت به وزیر کشور برای جلوگیری از سفر مردم به شمال
نمکی وزیر بهداشت طی نامه ای به رحمانی فضلی وزیر کشور در خصوص خطر موج چهارم کرونا هشدار داد و تاکید کرد که باید از ورود مسافران غیربومی به استانهای شمالی جلوگیری شود.(ادامه)
وزیر بهداشت خبر داد: خیز جدید موارد سرپایی کرونا در کشور
وزیر بهداشت با تاکید بر پرهیز از هرگونه عادی انگاری و ساده انگاری از سوی مردم و مسوولان نسبت به کاهش موارد بیماری کرونا در کشور و با بیان اینکه این عادی انگاری همکاران ما را نگران کرده است، گفت: متاسفانه مواردی را از خیز جدید بیماری در کشور به خصوص در موارد سرپایی بیماری داریم می‌بینیم که این موارد می‌تواند بعد از چند روز به افزایش موارد بستری و بعد از آن به افزایش موارد مرگ و میر بدل شود.(ادامه)
انتشار سریع گونه جدیدی از ویروس کرونا باعث شده قوانین سختگیرانه تر قرنطینه در انگلیس اعمال شود و این کشور با چالش بسیار جدی مواجه شود. ماهیت این ویروس جهش‌یافته کرونا چیست و چه اطلاعاتی در خصوص آن وجود دارد؟ کرونای انگلیسی چیست و چه نشانه‌هایی دارد؟
انتشار سریع گونه جدیدی از ویروس کرونا باعث شده قوانین سختگیرانه تر قرنطینه در انگلیس اعمال شود و این کشور با چالش بسیار جدی مواجه شود. ماهیت این ویروس جهش‌یافته کرونا چیست و چه اطلاعاتی در خصوص آن وجود دارد؟ (ادامه)
جو بایدن در سال 2007 گفت‌وگویی با روزنامه جام‌جم داشته که حاوی نکات مهمی است حرف‌های 13سال قبل او را با مواضع اخیرش مقایسه کرده‌ایم 13 سال پیش بایدن به جام‌جم چه‌ گفت؟
جو بایدن در سال 2007 گفت‌وگویی با روزنامه جام‌جم داشته که حاوی نکات مهمی است حرف‌های 13سال قبل او را با مواضع اخیرش مقایسه کرده‌ایم(ادامه)
اولین تصاویر از فریزر‌های واکسن کرونا در بریتانیا
اولین تصاویر از فریزر‌های محل ذخیره واکسن‌های ویروس کرونا در بریتانیا، پیش از توزیع آن‌ها در هفته آینده، منتشر شد.(ادامه)
انگلیس به زودی مجوز دو واکسن کرونا را صادر می‌کند
یک رسانه خبری انگلیسی گزارش داده است که بریتانیا قصد دارد طی روزهای آینده واکسن‌های تولیدی شرکت‌های فایزر و بیونتک برای مقابله با ویروس کرونا را تأیید کند.(ادامه)
دکتر مصطفی اسلامی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه مازندران برای دومین بار در فهرست یک صدم درصد پژوهشگران پراستناد برتر جهان قرار گرفت. استاد دانشگاه مازندران پژوهشگر برتر جهان شد
دکتر مصطفی اسلامی استاد و عضو هیات علمی دانشگاه مازندران برای دومین بار در فهرست یک صدم درصد پژوهشگران پراستناد برتر جهان قرار گرفت.(ادامه)
واکسن های کرونا در چه مراحلی هستند؟
شرکت‌های داروسازی و مراکز پژوهشی در سراسر جهان در تلاش برای ساختن واکسن‌های کووید-۱۹ هستند و کارآزمایی‌های بزرگ جهانی واکسن‌های بالقوه در ده‌ها هزار نفر شرکت‌کننده در دست انجام است.(ادامه)
زنان در برابر کرونا آسیب پذیر تر شدند
محققان می گویند: «زنان جدی‌تر از مردان به کرونا مبتلا می‌شوند و برای پیشگیری ابتلا به ویروس کرونا باید دقیق‌ به پروتکل‌های بهداشتی عمل کنند.»(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.144 seconds.