.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
واکسن های کرونا در چه مراحلی هستند؟
شرکت‌های داروسازی و مراکز پژوهشی در سراسر جهان در تلاش برای ساختن واکسن‌های کووید-۱۹ هستند و کارآزمایی‌های بزرگ جهانی واکسن‌های بالقوه در ده‌ها هزار نفر شرکت‌کننده در دست انجام است.(ادامه)
زنان در برابر کرونا آسیب پذیر تر شدند
محققان می گویند: «زنان جدی‌تر از مردان به کرونا مبتلا می‌شوند و برای پیشگیری ابتلا به ویروس کرونا باید دقیق‌ به پروتکل‌های بهداشتی عمل کنند.»(ادامه)
قرص‌های کاهش‌دهنده کلسترول در پیشگیری از سرطان موثرند
تحقیقات نشان می دهد داروهای کاهنده کلسترول موسوم به استاتین ها ریسک ابتلا به سرطان را کاهش می دهد.(ادامه)
علایم جدید کرونا کشف شد
در بریتانیا از سه علامت جدید ویروس کرونا خبر دادند.(ادامه)


شناسایی ماده جدید در ریه بیماران مبتلا به کرونایافته‌های محققان دانشگاه اومئو در سوئد نشان داده است که در ریه برخی از بیمارانی که به علت شدت بیماری کووید- ۱۹ و نارسایی تنفسی فوت کردند، ماده لزجی ایجادشده بود و محققان، عامل موثر در این ماده را کشف کردند. شناسایی ماده جدید در ریه بیماران مبتلا به کرونا
شناسایی ماده جدید در ریه بیماران مبتلا به کرونایافته‌های محققان دانشگاه اومئو در سوئد نشان داده است که در ریه برخی از بیمارانی که به علت شدت بیماری کووید- ۱۹ و نارسایی تنفسی فوت کردند، ماده لزجی ایجادشده بود و محققان، عامل موثر در این ماده را کشف کردند.(ادامه)
حقوق بازنشستگان دو برابر شد/ رشد ۱۵.۵ درصدی تعداد بازنشسته‌ها
رئیس صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش دو برابری حقوق بازنشستگان کشوری در سال ۹۹ خبر داد.(ادامه)
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل؛ دومین دانشگاه ایران در بین دانشگاه معتبر جهان
مؤسس مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری گفت: دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل دومین دانشگاه ایران است که در فاصله رتبه‌های ۳۵۱ تا ۴۰۰ دیده می‌شود.(ادامه)
در حقیقت با انتشار اسناد محرمانه آن روزها به درستی می توان دریافت که حقیقت کودتا و یا براندازی، حداکثر یکماه و نیم پس از روی کارآمدن دکتر مصدق در دستور کار انگلیس و....(خبر)
(ادامه)
شورای امنیت سازمان ملل خود را برای رای گیری این هفته درمورد پیشنهاد آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران، آماده می کند. اقدامی که برخی دیپلمات ها می گویند به شکست منتهی می شود و سرنوشت برجام را به خطر می اندازد ....(خبر)
(ادامه)
بهترین زمان خوردن خوراکی‌ها در ساعات مختلف روز
فقط اینکه چه می‌خورید مهم نیست، مسئله زمان خوردن شماست.(ادامه)
هشدار؛ سکته مغزی در کمین بیماران مبتلا به کرونا
بیماران مبتلا به نوع شدید کووید ۱۹ در معرض ریسک بالای ابتلا به انواع مشکلات مغزی نظیر سکته و روان پریشی قرار دارند.(ادامه)
هرگز به این مواد غذایی در هواپیما لب نزنید!
کارشناسان درباره اینکه مسافران چه غذا‌هایی را بهتر است در هواپیما نخورند، اظهار نظر کردند. (ادامه)
5 خوراکی که پس از ۶۰ سالگی باید بخورید
مراقبت از سلامتی شما با افزایش سن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. این موضوع به شما کمک کند تا برای مدت طولانی تری در سلامت باشید. (ادامه)
لیلاز درباره وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کرونا و تحریم گفت: معتقدم شرایط بسیار سختی داریم، ولی اگر تا آخر مرداد و شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد. تا شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد
لیلاز درباره وضعیت اقتصادی کشور در شرایط کرونا و تحریم گفت: معتقدم شرایط بسیار سختی داریم، ولی اگر تا آخر مرداد و شهریور دوام بیاوریم دیگر اتفاقی نمی‌افتد.(ادامه)
شمال نیوز: در روزهای اخیر که دادگاه پر سروصدای اکبر طبری - از مدیران سابق قوه قضاییه - در حال برگزاری است، مسائل متعددی از سوی نماینده‌ی دادستان مطرح شده که توجه عموم را به این پرونده‌ی جنجالی جلب کرده است. بهشت مفسدان اقتصادی ایران کجاست؟
شمال نیوز: در روزهای اخیر که دادگاه پر سروصدای اکبر طبری - از مدیران سابق قوه قضاییه - در حال برگزاری است، مسائل متعددی از سوی نماینده‌ی دادستان مطرح شده که توجه عموم را به این پرونده‌ی جنجالی جلب کرده است. (ادامه)
شمال نیوز: برای نخستین بار در طی حدود چهار سال و برای سومین بار در تاریخ 11 ساله بیت‌کوین، قرار است در بنیان‌های فناوری آن دگرگونی زلزله‌‌واری رخ دهد. باید در انتظار انفجار بهای بیت‌کوین بود
شمال نیوز: برای نخستین بار در طی حدود چهار سال و برای سومین بار در تاریخ 11 ساله بیت‌کوین، قرار است در بنیان‌های فناوری آن دگرگونی زلزله‌‌واری رخ دهد. (ادامه)
کرونا همچنان در جهان جولان می‌دهد. به موازات تسریع تلاش‌ها برای ساخت واکسن کرونا، محققان به نتایجی رسیده اند که تاثیر گرما بر این ویروس را تایید می‌کند. آیا پایان کرونا نزدیک شده است؟
کرونا همچنان در جهان جولان می‌دهد. به موازات تسریع تلاش‌ها برای ساخت واکسن کرونا، محققان به نتایجی رسیده اند که تاثیر گرما بر این ویروس را تایید می‌کند.(ادامه)
شمال نیوز: سازمان جهانی بهداشت روز جمعه 5 اردیبهشت در تازه‌ترین موضع نسبت به بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان از ابتکار سازمان ملل متحد برای همراه کردن بسیاری از کشورها از جمله فرانسه و آلمان جهت تسریع بخشیدن به روند تولید واکسن،‌ داروهای درمانی و کیت‌های آزمایش تشخیص بیماری کووید ۱۹ خبر داده است. کشورهای پیشرو در تولید واکسن بیماری کووید19
شمال نیوز: سازمان جهانی بهداشت روز جمعه 5 اردیبهشت در تازه‌ترین موضع نسبت به بحران ناشی از شیوع ویروس کرونا در جهان از ابتکار سازمان ملل متحد برای همراه کردن بسیاری از کشورها از جمله فرانسه و آلمان جهت تسریع بخشیدن به روند تولید واکسن،‌ داروهای درمانی و کیت‌های آزمایش تشخیص بیماری کووید ۱۹ خبر داده است.(ادامه)
بازيكن پرسپوليس اخراج شد!
نشریه سان انگلیس در گزارشی ادعا کرد آنتونی استوکس از باشگاه پرسپولیس اخراج شده است. (ادامه)
وزیر امور خارجه آلمان در یک کنفرانس خبری از تدارک یک معامله دیگر از طریق ساز و کار مالی اینستکس با ایران خبر داد. هایکو ماس گفت: اینستکس در ابتدای راه است و اروپا سعی می‌کند با سرعت بیشتری معاملات تازه از طریق آن را عملی کند. این دور از معاملات نیز مانند دور اول شامل اقلامی می‌شود که ایران برای مقابله با کرونا به آن‌ها نیاز دارد. وی افزود: این اپیدمی موضوعی بسیار جدی در ایران است. تدارک دومین معامله آلمان با ایران از طریق اینستکس
وزیر امور خارجه آلمان در یک کنفرانس خبری از تدارک یک معامله دیگر از طریق ساز و کار مالی اینستکس با ایران خبر داد. هایکو ماس گفت: اینستکس در ابتدای راه است و اروپا سعی می‌کند با سرعت بیشتری معاملات تازه از طریق آن را عملی کند. این دور از معاملات نیز مانند دور اول شامل اقلامی می‌شود که ایران برای مقابله با کرونا به آن‌ها نیاز دارد. وی افزود: این اپیدمی موضوعی بسیار جدی در ایران است.(ادامه)
شمال نیوز: موستانگ؛ معروف‌ترین خودروی عضلانی آمریکا، 56 سالگی خود را با عنوان پرفروش‌ترین خودروی اسپرت جهان در سال 2019 و پرفروش‌ترین خودروی کوپه اسپرت در ۵ سال متوالی، جشن می‌گیرد. پرفروش‌ترین خودروی اسپرت جهان معرفی شد
شمال نیوز: موستانگ؛ معروف‌ترین خودروی عضلانی آمریکا، 56 سالگی خود را با عنوان پرفروش‌ترین خودروی اسپرت جهان در سال 2019 و پرفروش‌ترین خودروی کوپه اسپرت در ۵ سال متوالی، جشن می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز: سازمان جهانی بهداشت معتقد است ساخت واکسن ویروس کرونا دست کم ۱۲ ماه به طول می‌انجامد. ساخت واکسن کرونا حداقل یک سال طول می‌کشد
شمال نیوز: سازمان جهانی بهداشت معتقد است ساخت واکسن ویروس کرونا دست کم ۱۲ ماه به طول می‌انجامد.(ادامه)
زندان برای عطسه و سرفه عمدی به صورت
(ادامه)
 یکی از پرسش هایی که این روزها ذهن مسلمانان را به خود مشغول ساخته این است که آیا مناسک حج امسال برگزارمی شود و آیا تا کنون حج تعطیل شده است؟ مناسک حج ۴۰ بار در طول تاریخ متوقف شده است/ آیا امسال هم حج تعطیل می‌شود؟
یکی از پرسش هایی که این روزها ذهن مسلمانان را به خود مشغول ساخته این است که آیا مناسک حج امسال برگزارمی شود و آیا تا کنون حج تعطیل شده است؟ (ادامه)
آیا دولت‌ها برای مهار کرونا به‌سوی نظارت دیجیتالیِ شهروندان می‌روند؟
با شیوع پرشتاب ویروس کرونا دولت‌ها با کمک شرکت‌های فناوری اقدامات تازه‌ای را برای مهار هرچه بیشتر بیماری همه‌گیرِ کوید-۱۹ در پیش گرفته‌اند.(ادامه)
حسن روحانی در جلسه اخیر هیئت دولت از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی وزارت بهداشت سخن گفت.
 طرح فاصله گذاری اجتماعی؛ لازم اما دیرهنگام(ديدگاه)
حسن روحانی در جلسه اخیر هیئت دولت از اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی وزارت بهداشت سخن گفت. (ادامه)
عید نوروز امسال در تمام کشور‌ها چه ساعتی است؟ لحظه تحویل سال ۹۹ در کشور‌های مختلف ساعت چند است؟ لحظه تحویل سال در کشور ایران، ایتالیا، امریکا، کانادا، سوئد، آذربایجان و ... عید نوروز امسال در تمام کشور‌ها چه ساعتی است؟
عید نوروز امسال در تمام کشور‌ها چه ساعتی است؟ لحظه تحویل سال ۹۹ در کشور‌های مختلف ساعت چند است؟ لحظه تحویل سال در کشور ایران، ایتالیا، امریکا، کانادا، سوئد، آذربایجان و ...(ادامه)
جنگ جهانی با کرونا؛ از تهدید به اعدام درچین تا قرنطینه شهرها در ایتالیا/ آمریکا؛ نبود کیت آزمایشگاهی و انتقاد از دونالد ترامپ / ژاپن؛ آموزش به شهروندان / کره‌جنوبی؛ شیوه‌ای متفاوت برای جنگ با کروناویروس ....(خبر)
(ادامه)
خوراکی‌هایی که برای کاهش کلسترول بسیار مفیدند
این روزها به علت زندگی شهری و کم تحرک، بسیاری از افراد با مشکلاتی مثل فشار خون یا کلسترول بالا رو به رو می‌شوند. برای کنترل این مشکل راهکارهایی وجود دارد که یکی از این راهکارها مصرف سبزیجات است.(ادامه)
فلسطین در معامله قرن؛ موافقان و مخالفان طرح ترامپ کیستند؟/ نگاهی به نقشه فلسطین نشان می دهد که در طرح های صلح، سرزمین فلسطینیان هر روز کوچک تر می شود. (خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.051 seconds.