.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ناهید کرمی 
Bahar11076@ yahoo.com
      پسماندهای الکترونیک چالشی جدید در مدیریت پسماند(يادداشت)
ناهید کرمی Bahar11076@ yahoo.com (ادامه)
شمخانی: در صورت عدم انجام تعهدات اروپا در قبال حفظ برجام، گام پنجم کاهش تعهدات را برخواهیم داشت / آغازگر کاهش تعهدات برجامی در ابتدا «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا بود که از برجام خارج شد و....(خبر)
(ادامه)
چگونه مصرف چای باعث سرطان مری می‌شود؟
نتایج تحقیقات سرطان در بریتانیا نشان می‌دهد خوردن و نوشیدن غذا‌ها و نوشیدنی‌های داغ به طورمنظم، می‌تواند خطر ابتلا به سرطان مری را افزایش دهد.(ادامه)
چرا مردان مانند زنان دوستان زیادی ندارند؟
تحقیقی در بریتانیا نشان می‌دهد: از هر ۵ مرد ۱ مرد هیچ دوست صمیمی‌ای ندارد، آیا علت آن انزوای خودخواسته است یا شرایط ایجاب می‌کند؟ تمایل به تظاهر‌نکردن آسیب‌پذیری و عاطفی‌بودن در دوستی‌های مردانه برای آن دست از مردانی که در زندگی با مشکلاتی مانند طلاق مواجه می‌شوند، مسائلی به‌وجود می‌آورد: به‌طور‌مثال اینکه آن‌ها احساس می‌کنند کسی را برای پناه‌بردن به او ندارند.(ادامه)
بچه داری ترامپ بریتانیا! +عکس
در حاشیه کارزار انتخاباتی "بوریس جانسون" نخست وزیر بریتانیا در شهر" وُلوِر همپتون" در مرکز انگلستان(ادامه)
محل دقیق حملات به عربستان در ایران شناسایی شده است!
رسانه‌های غربی به نقل از مقامات آمریکایی می‌گویند که این کشور منشا حملات را شناسایی کرده و تعدادی موشک و پهپاد از داخل خاک ایران و از جنوب این کشور تاسیسات نفتی عربستان را هدف قرار داده‌اند. (ادامه)


مؤسس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری گفت: نتایج رتبه بندی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰ توسط تایمز اعلام شد که بر این اساس 40 دانشگاه ایرانی در بین دانشگاه‌های برتر جهان قرار دارند که رتبه اول در بین ۴۰ دانشگاه برتر ایرانی جهان به دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اختصاص دارد. دانشگاه نوشیروانی بابل رتبه اول ایران در بین برترین دانشگاه‌های جهان
مؤسس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری گفت: نتایج رتبه بندی دانشگاه‌های جهان در سال ۲۰۲۰ توسط تایمز اعلام شد که بر این اساس 40 دانشگاه ایرانی در بین دانشگاه‌های برتر جهان قرار دارند که رتبه اول در بین ۴۰ دانشگاه برتر ایرانی جهان به دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل اختصاص دارد. (ادامه)


متخصصان سرطان می‌گویند که در کشورهای مختلف جهان شمار جوانانی که دچار سرطان روده هستند افزایش یافته است. سرطان خطرناکی که در بین جوانان افزایش پیدا کرده
متخصصان سرطان می‌گویند که در کشورهای مختلف جهان شمار جوانانی که دچار سرطان روده هستند افزایش یافته است.(ادامه)
سالگرد ازدواج اجباری دختر ایران!
جزیره نفت خیز بحرین که روزگاری استان چهاردهم ایران محسوب می شد، در چنین روزی با مداخله انگلیسی ها و تزلزل و بی لیاقتی محمدرضاشاه پهلوی از مام میهن جدا شد(ادامه)
نفتکش انگلیسی شب گذشته با هدایت نیروی دریایی سپاه پاسداران وارد لنگرگاه بندرعباس و تحویل اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان شد.
توقیف یک فروند نفتکش انگلیسی توسط نیروی دریایی سپاه / آغاز بررسی تخلفات نفتکش انگلیسی / جلسه اضطراری دولت انگلیس +عکس و واکنش‌ها(خبر)
نفتکش انگلیسی شب گذشته با هدایت نیروی دریایی سپاه پاسداران وارد لنگرگاه بندرعباس و تحویل اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان شد. (ادامه)
طول و عرض اعجاب‌آور نفتکش توقیف‌شده انگلیس +عکس
کشتی «استنا ایمپرو» که عصردیروز به دلیل عدم رعایت مقررات بین‌المللی دریایی توسط سپاه پاسداران توقیف شد، ویژه حمل نفت و فرآورده‌های پتروشیمی بوده و در حال حاضر تحت پرچم بریتانیا تردد می‌کند.(ادامه)
تمامی 4 پرسنل نفتکش ایرانی توقیف شده در جبل‌الطارق آزاد شدند
(ادامه)
آزادی نفتکش قبل از مذاکره 1+4
(ادامه)
بهشتی‌پور: سرانجام مذاکره دوباره با آمریکا هم مثل برجام خواهد شد/ اگر غربی‌ها به تعهدات خود عمل نکنند، گام دوم اجرایی می‌شود/ مشکلات اقتصادی را به سیاست خارجی گره نزنیم اظهارات دونالد ترامپ تنها تبلیغاتی است/ باید از ظرفیت‌های داخلی و تولید برای حل مشکل اقتصادی استفاده کرد (خبر)
(ادامه)
چالش انگلیسی احمدی نژادی های دیروز و امروز
(ادامه)
زندگی فوق لاکچری و فرازمینی سلطان هزینه در آسیا +تصاویر
(ادامه)
یکی از دلایل مطرح شده بابت رویکرد نظامی‌گری آمریکا در سطح بین‌المللی این است که حتی یک گام به عقب برداشتن آمریکا موجب می‌شود ده‌ها کشور، فعالیت اتمی نظامی خود را دنبال کنند. اگر ایالات متحده به تامین امنیت متحدان خود پایان دهد، کشورهایی مانند کره‌جنوبی، ژاپن، آلمان و عربستان مسیر هسته‌ای شدن را در پیش خواهند گرفت. اگر طرفدار خلع سلاح هسته‌ای هستید، باید نظارت و سلطه عمو سام بر جهان را نیز بپذیرید. پنج نکته بسیار مهم درباره جهان که هیچکس از آن نمی داند
یکی از دلایل مطرح شده بابت رویکرد نظامی‌گری آمریکا در سطح بین‌المللی این است که حتی یک گام به عقب برداشتن آمریکا موجب می‌شود ده‌ها کشور، فعالیت اتمی نظامی خود را دنبال کنند. اگر ایالات متحده به تامین امنیت متحدان خود پایان دهد، کشورهایی مانند کره‌جنوبی، ژاپن، آلمان و عربستان مسیر هسته‌ای شدن را در پیش خواهند گرفت. اگر طرفدار خلع سلاح هسته‌ای هستید، باید نظارت و سلطه عمو سام بر جهان را نیز بپذیرید.(ادامه)
جلوگیری از بارداری منجر به سکته قلبی در زنان می‌شود
در تمامی کشورهای توسعه یافته کلان و اقتصادهای نوظهور، بیماری‌های قلبی عروقی در صدر عوامل مرگ و میر در میان زنان قرار دارد. به عنوان مثال در بریتانیا هر ساله به طور میانگین ۲۸ هزار زن به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست می‌دهند. سال ۲۰۱۶ به تنهای ۲۰ هزار مرگ و میر در نتیجه این امر در میان زنان داشته، که رقم بسیار بیشتری در مقایسه با مردان است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز اول فروردین در حرم مطهر امام رضا (ع)، از سه چهره تاریخی نام بردند که شناحت هر کدام از آن ها مهم است. 3چهره ای که رهبر انقلاب از آنان نام بردند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز اول فروردین در حرم مطهر امام رضا (ع)، از سه چهره تاریخی نام بردند که شناحت هر کدام از آن ها مهم است.(ادامه)
عکس/ دفتر مُجلل سفیر انگلیس در تهران
باغ سفارت و خانه سفیر بریتانیا در تهران در اوایل دوره قاجار در جنوب محله بازار و در گذر ایلچی (نزدیک خیابان مولوی امروزی) قرار داشت، اما در دوره ناصرالدین‌شاه به محل فعلی (چهارراه استانبول) منتقل شد.(ادامه)
شبکه خبری آلمانی NDR امروز پنجشنبه اعلام کرد که آلمان، فرانسه و بریتانیا،به صورت رسمی کانالی به منظور تبادل مالی با ایران ایجاد کرده‌اند و نام این کانال INSTEX است. بنابر این گزارش، INSTEX مخفف Instrument in Support of Trade Exchanges یا همان «ابزار پشتیبان فعالیت‌های تجاری» است. در همین حال، حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در لندن با تایید این اخبار عنوان کرد: بر اساس اطلاعات رسمی، ثبت کانال ارتباطات مالی آلمان، انگلیس و فرانسه INSTEX با ایران به پایان رسیده و طی ساعات آینده اعلام خواهد شد. کانال مالی اتحادیه اروپا با ایران با نام "اینستکس" راه‌اندازی شد
شبکه خبری آلمانی NDR امروز پنجشنبه اعلام کرد که آلمان، فرانسه و بریتانیا،به صورت رسمی کانالی به منظور تبادل مالی با ایران ایجاد کرده‌اند و نام این کانال INSTEX است. بنابر این گزارش، INSTEX مخفف Instrument in Support of Trade Exchanges یا همان «ابزار پشتیبان فعالیت‌های تجاری» است. در همین حال، حمید بعیدی نژاد، سفیر ایران در لندن با تایید این اخبار عنوان کرد: بر اساس اطلاعات رسمی، ثبت کانال ارتباطات مالی آلمان، انگلیس و فرانسه INSTEX با ایران به پایان رسیده و طی ساعات آینده اعلام خواهد شد. (ادامه)
خواص شیر از شیر مادر گرفته تا شیرهای دیگر مانند شیر گاو، شیر سویا، شیر بز و غیره- تقریبا برای تمامی افراد شناخته شده است، . محبوب‌ترین شیر پستانداران، شیر گاو است. انواع دیگر شیر شامل شیر بز، شیر اسب، شیر شتر، شیر گوسفند و غیره می‌شود. شیر به دلیل داشتن خواص مفید برای سلامتی، به یک نوشیدنی محبوب تبدیل شده است. خوردن شیر و این همه فواید
خواص شیر از شیر مادر گرفته تا شیرهای دیگر مانند شیر گاو، شیر سویا، شیر بز و غیره- تقریبا برای تمامی افراد شناخته شده است، . محبوب‌ترین شیر پستانداران، شیر گاو است. انواع دیگر شیر شامل شیر بز، شیر اسب، شیر شتر، شیر گوسفند و غیره می‌شود. شیر به دلیل داشتن خواص مفید برای سلامتی، به یک نوشیدنی محبوب تبدیل شده است.(ادامه)
چه عددی فشار خون بالا را نشان می‌دهد؟
انجام برخی فعالیت‌ها البته همراه با مصرف دارو می‌تواند نقش مکمل درمانی برای مقابله و پیشگیری از ابتلا به فشار خون داشته باشد.(ادامه)
این افراد لبو نخورند!
در این مقاله خصوصیاتی از لبو معرفی شده است که افرادی هستند که دارای شرایط خاصی هستند و با این خصوصیات مشکل دارند که لازم است این افراد لبو نخورند!(ادامه)
این ۴ علامت ناشی از کمبود کلسیم است
اصرار همه ما برای مصرف کلسیم در سن رشد کودکان‌مان برای تقویت و سلامت استخوان‌ها و دندان‌هایشان امری بدیهی است، اما در واقع همه ما هر روز نیاز به مصرف مقدار کافی کلسیم برای قوی نگه داشتن بدنمان تا حد ممکن داریم.(ادامه)
اتحادیه اروپا: از تجارت با ایران حمایت می‌کنیم/ سازوکار مالی ویژه ایران پیشرفت خوبی داشته است / حفظ راه‌های ارتباط مالی با ایران و تضمین ادامه صادرات نفت و گاز ایران / برجام را «بنیان اصلی» منع گسترش سلاح هسته‌ای و نتیجه «با دیپلماسی چندجانبه»(خبر)
(ادامه)
سکونتگاه پارینه سنگی در مازندران کشف شد
مدیرکل میراث فرهنگی مازندران از کشف تعدادی سکونتگاه پاریه سنگی در شرق استان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی به یادبود قربانیان تروریسم که در گرگان برگزار شد، گفت: تروریسم از چالشی ترین مسائل زمان حال ما و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت بین المللی است..... پیام دبیر کل سازمان ملل به یادبود قربانیان تروریسم در گرگان
شمال نیوز : دبیر کل سازمان ملل متحد در پیامی به یادبود قربانیان تروریسم که در گرگان برگزار شد، گفت: تروریسم از چالشی ترین مسائل زمان حال ما و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت بین المللی است.....(ادامه)
روز 15 مرداد کدامیک از تحریم های آمریکا علیه ایران بر می گردد؟
با وجود این که توافق هسته ای اکنون در وضعیت « مراقبت ویژه » قرار دارد، اتحادیه اروپا تلاش کرده تا برجام را زنده نگه دارد. علاوه بر این ، آن ها درصددند تا کانال هایی برای تداوم تجارت با ایران ایجاد کنند. (ادامه)
بازتاب سخنان «سردار سلیمانی» در خارج از کشور
بازتاب سخنان سرلشکر سلیمانی در رسانه‌های خارجی؛ ایران تهدید توییتری ترامپ را نادیده گرفت (ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 18 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.132 seconds.