.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بعد از حدود یک هفته از سخنان حجت الاسلام محسنی اژه ای درباره بی خبری از سعید مرتضوی، امروز همسر وی در مصاحبه ای اعلام کرد که مرتضوی در تهران است. البته او اعلام کرده که مرتضوی در منزل حضور ندارد و با این توضیح باید گفت وی همچنان متواری است. مرتضوی همچنان متواری است/ دادستان سابق تهران به دنبال اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری است
بعد از حدود یک هفته از سخنان حجت الاسلام محسنی اژه ای درباره بی خبری از سعید مرتضوی، امروز همسر وی در مصاحبه ای اعلام کرد که مرتضوی در تهران است. البته او اعلام کرده که مرتضوی در منزل حضور ندارد و با این توضیح باید گفت وی همچنان متواری است.(ادامه)
 همسر سعید مرتضوی گفت: همسرم در تهران است اما در منزلمان نیست. سعید مرتضوی پیدا شد!/ همسر مرتضوی: همسرم در تهران است
همسر سعید مرتضوی گفت: همسرم در تهران است اما در منزلمان نیست.(ادامه)
همسر سعید مرتضوی: همسرم در تهران است اما در منزلمان نیست
او اعلام کرد که سعید مرتضوی به دنبال اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری است.(ادامه)
عکس: خبر گم شدن مرتضوی در رسانه‌های خارجی!
الشرق‌الاوسط گزارشی را درباره تحت تعقیب بودن مرتضوی منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : می‌گوید: هیچ دیداری با سعید مرتضوی نداشته‌ام و یک‌سری منابع ضدانقلابی که در خارج از کشور فعالیت دارند این چرت و پرت‌ها را می‌نویسند..... « سعید مرتضوی » دقیقا کجاست ؟
شمال نیوز : می‌گوید: هیچ دیداری با سعید مرتضوی نداشته‌ام و یک‌سری منابع ضدانقلابی که در خارج از کشور فعالیت دارند این چرت و پرت‌ها را می‌نویسند..... (ادامه)
ناپدید شدن سعید مرتضوی
(ادامه)
مرتضوی کجاست؟/ لطفا او را گیر بیاورید
حکم جلبش اسفندماه صادر شده اما هنوز آزاد است. پدر محسن رو‌ح‌الامینی، از جان‌باختگان جنایت کهریزک و شاکی فعلی سعید مرتضوی، گفته است که حکم مرتضوی هنوز اجرا نشده.(ادامه)
شمال نیوز :  امام جمعه کشاورز آمل که در تجمع معترضین ۹۶ سخنرانی کرده بود، می‌گوید برای ارتباط با مردم و شنیدن صدای آنها، دامداری و کشاورزی را ادامه می‌دهد و برای گفت‌وگو با جوانان حاضر است حتی در قهوه‌خانه‌ هم حضور یابد..... دامادهایم بیکار هستند / من با لات‌ها هم ارتباط دارم
شمال نیوز : امام جمعه کشاورز آمل که در تجمع معترضین ۹۶ سخنرانی کرده بود، می‌گوید برای ارتباط با مردم و شنیدن صدای آنها، دامداری و کشاورزی را ادامه می‌دهد و برای گفت‌وگو با جوانان حاضر است حتی در قهوه‌خانه‌ هم حضور یابد.....(ادامه)
وکیل مدافع اولیاء دم مرحوم روح‌الامینی یکی از جانباختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک می‌گوید که حکم جلب سعید مرتضوی دادستان وقت تهران برای اجرای محکومیت دو سال حبسش به اتهام معاونت در قتل صادر شده است.
حکم جلب سعید مرتضوی صادر شد
وکیل مدافع اولیاء دم مرحوم روح‌الامینی یکی از جانباختگان حادثه بازداشتگاه کهریزک می‌گوید که حکم جلب سعید مرتضوی دادستان وقت تهران برای اجرای محکومیت دو سال حبسش به اتهام معاونت در قتل صادر شده است. (ادامه)
برگزاری متعدد نمایشگاه بی‌کیفیت مبل در آمل موجب ورشکستگی دیگر فعالان این حوزه شد.
ورشکستگی تولیدی مبل در آمل به دلیل برگزاری متعدد نمایشگاه
برگزاری متعدد نمایشگاه بی‌کیفیت مبل در آمل موجب ورشکستگی دیگر فعالان این حوزه شد. (ادامه)
دیگر کنش‌هایش غیرقابل پیش‌بینی نیست، اکت‌هایش تکراری شده، رادیکالیسم در این سطح دو نتیجه محتوم دارد؛ اول انحراف و دوم انفعال. به او گفته اند از اول نقشه ای بود .... احمدی نژاد در مسیر سوم سیاست ورزی زندگی‌اش/ تکراری و بی اثرتر از همیشه
دیگر کنش‌هایش غیرقابل پیش‌بینی نیست، اکت‌هایش تکراری شده، رادیکالیسم در این سطح دو نتیجه محتوم دارد؛ اول انحراف و دوم انفعال. به او گفته اند از اول نقشه ای بود ....(ادامه)
حضور پرشور مردم در راهپیمایی محکومیت فتنه‌گران زنگ بیدارباشی برای مسؤولان است
امام جمعه آمل با بیان اینکه ملت تاریخ‌ساز و با بصیرت ایران اسلامی ذلت را نمی‌پذیرند، گفت: حضور پرشور مردم در محکومت فتنه‌گران و حمایت از نظام جمهوری اسلامی زنگ بیدار باشی برای همه مسؤولان است تا همه ما بیشتر در خدمت مردم باشیم و معیشت آنها و اشتغال جوانان را برطرف کنیم.(ادامه)
اسامی خبرسازترین متهمان و محکومان
همواره در دستگاه قضایی پرونده‌های مهمی مطرح بوده و هست؛ بخشی از این پرونده‌ها مربوط به چهره‌های شناخته شده کشور است که تعدادی از آن‌ها محکوم شده و در حال سپری کردن دوران محکومیت خود بوده و برخی دیگر عنوان متهم را با خود به یدک می‌کشند.(ادامه)
محسنی اژه‌ای که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود در مدت بیش از ۱۸۰ دقیقه به سوالات متنوع دانشجویان پاسخ داد. مصوبه شواری‌عالی امنیت ملی پابرجاست/ اجازه برگزاری دادگاه علنی نداریم/ دختر رئيس قوه قضائیه با هيچ سرويس جاسوسی در ارتباط نيست، بازداشت نشد(خبر)
محسنی اژه‌ای که به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه شریف به این دانشگاه رفته بود در مدت بیش از ۱۸۰ دقیقه به سوالات متنوع دانشجویان پاسخ داد.(ادامه)
شمال نیوز: در بیست و پنجمین جلسه رسمی و غیرعلنی شورای اسلامی شهر، شهردار گرگان انتخاب شد.

عبدالرضا دادبود شهردار جدید گرگان شد
شمال نیوز: در بیست و پنجمین جلسه رسمی و غیرعلنی شورای اسلامی شهر، شهردار گرگان انتخاب شد. (ادامه)
شهروند ساری شهرداری ساوه را با شکست بدرقه کرد
تیم شهروند ساری در هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاههای ایران عصر امروز جمعه در بازی خانگی در سالن سید رسول حسینی ساری با برد برابر شهرداری ساوه به نوار بدون شکست در بازی خانگی در لیگ برتر ادامه داد. (ادامه)
اژه ای: "دری‌اصفهانی" جلسات هیئت ۱+۵ را مخفیانه ضبط می‌کرده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دری‌اصفهانی از جلساتی که شرکت می‌کرده و هیئت ۱+۵ بوده، به‌صورت مخفیانه گزارش تهیه و ضبط کرده است. (ادامه)
سعید مرتضوی به 2 سال حبس محکوم شد
وکیل مدافع اولیای‌دم محسن روح‌الامینی، از محکومیت سعید مرتضوی به دو سال حبس تعزیری در پرونده کهریزک در دادگاه تجدیدنظر خبر داد. (ادامه)
اعلام مسیر‌های راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان در مازندران
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مازندران مسیر راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان در ۴۵ نقطه از استان را اعلام کرد.(ادامه)
امام جمعه آمل گفت: شهر ما باید دارای وحدت، همدلی و وفاق باشد، تمامی دستگاه‌های اجرایی همه و همه در کنار وحدت می‌توانند این شهر را پیش ببرند، خواهشی که از دوستان دارم دو دستگی و منیت را کنار بگذارند.
اختلافات میان اعضای شورای شهر اصلا برازنده آمل نیست
امام جمعه آمل گفت: شهر ما باید دارای وحدت، همدلی و وفاق باشد، تمامی دستگاه‌های اجرایی همه و همه در کنار وحدت می‌توانند این شهر را پیش ببرند، خواهشی که از دوستان دارم دو دستگی و منیت را کنار بگذارند. (ادامه)
روایتی از درگیری فیزیکی داوود احمدی‌نژاد با مشایی
(ادامه)
شمال نیوز : 4 عضو اقلیت شورای اسلامی شهر گرگان جلسه امروز شورای شهر گرگان که برای بررسی گزینه های شهرداری گرگان بود را با آبستراکسیون به تعطیلی کشاندند..... جلسه رسمی برای انتخاب شهردار تعطیل شد
شمال نیوز : 4 عضو اقلیت شورای اسلامی شهر گرگان جلسه امروز شورای شهر گرگان که برای بررسی گزینه های شهرداری گرگان بود را با آبستراکسیون به تعطیلی کشاندند.....(ادامه)
اعضای جدید شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان ساری در انتخابات اخیر مشخص شدند. اعضای جدید شورای بخش مرکزی ساری مشخص شدند
اعضای جدید شورای اسلامی بخش مرکزی شهرستان ساری در انتخابات اخیر مشخص شدند.(ادامه)
ما در ارتباط با آقای رحیمی معتقد بودیم ایشان رهبری شبکه کلاهبرداری را بر عهده داشته و 15 سال حبس صادر کردیم اما دیوان عالی کشور چنین اعتقادی نداشت و به 5 سال کاهش یافت. از نظر ما محمدرضا رحیمی رهبر شبکه کلاهبرداری بود/ باید دادگاه احمدی‌نژاد تشکیل می‌شد
ما در ارتباط با آقای رحیمی معتقد بودیم ایشان رهبری شبکه کلاهبرداری را بر عهده داشته و 15 سال حبس صادر کردیم اما دیوان عالی کشور چنین اعتقادی نداشت و به 5 سال کاهش یافت.(ادامه)
پیروزی خانگی شهروند ساری در برابر پارسیان شهر قدس
شهروند ساری توانست با پیروزی ۳ بر یک در برابر پارسیان شهر قدس جمع امتیازهای خود را به ۱۶ برساند. (ادامه)
واکنش خانواده روح الامینی به عذرخواهی مرتضوی
عرفه ١٤٣٧ -٢١ شهريور ٩٥- كه فرا مي‌رسد، شعبه ٢٢ دادگاه تجديدنظر سومين جلسه رسيدگي به پرونده كهريزك را آغاز كرده و با توبه‌نامه سعيد مرتضوي پايان مي‌گيرد. قاضي كهريزك و دادستان سابق تهران در آن جلسه، بالاخره پس از ٧ سال مقاومت در برابر همه اعتراضاتي كه به حوادث پس از انتخابات رياست‌جمهوري ٨٨ رخ داده بود، به اشتباهاتي كه مرتكب شده اعتراف مي‌كند و طلب عفو دارد. (ادامه)
شمال نیوز : حسین صادقلو شهرداری که توانسته بود در گرگان تحول عمرانی ایجاد کند و مورد اقبال مردم گرگان قرار بگیرد طوری که لیست مورد حمایتش با اختلاف فاحش رای بیاورد ، توسط افرادی که خودش از آنها حمایت کرده بود برکنار شد تا یک بار دیگر مانند سال 82 با دلی پر از درد گرگان را ترک کند ..... کاش برخی به اندازه یک گنجشک معرفت داشتند!
شمال نیوز : حسین صادقلو شهرداری که توانسته بود در گرگان تحول عمرانی ایجاد کند و مورد اقبال مردم گرگان قرار بگیرد طوری که لیست مورد حمایتش با اختلاف فاحش رای بیاورد ، توسط افرادی که خودش از آنها حمایت کرده بود برکنار شد تا یک بار دیگر مانند سال 82 با دلی پر از درد گرگان را ترک کند .....(ادامه)
تصمیم مدیران تیم دراستفاده ازمربیان بومی موجب رشدوالیبال ساری است.
محمدغلامی کاپیتان تیم والیبال عمران ساری گفت: تصمیم مدیران تیم دراستفاده ازمربیان بومی موجب رشدوالیبال ساری است.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرعامل تیم عمران شهرداری ساری گفت که بهزاد محمودی سرمربی فصل پیش تیم والیبال عمران ساری در رقابت های لیگ برتر ، بار دیگر برای فصل جدید (97-96) نیز سکاندار نماینده مازنی ها در این رقابت ها شد.

بهزاد محمودی سکاندار تیم والیبال عمران ساری در لیگ برتر شد
شمال نیوز: مدیرعامل تیم عمران شهرداری ساری گفت که بهزاد محمودی سرمربی فصل پیش تیم والیبال عمران ساری در رقابت های لیگ برتر ، بار دیگر برای فصل جدید (97-96) نیز سکاندار نماینده مازنی ها در این رقابت ها شد. (ادامه)
درگیری مرگبار داماد و برادرزن در خیابان مرتضوی
مقتول در یک درگیری با برادرزنش با ضربه چاقو مجروح شده، پس از انتقال به بیمارستان لقمان به علت شدت جراحات جان خودش را از دست داده و ضارب که در صحنه درگیری حضور داشت توسط مأموران بازداشت شده بود. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.