.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است. کاهش مبلغ اقساط طرح نهضت ملی مسکن در راه است
چندی پیش سیستم بانکی نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن را به ۲۳ درصد رساند اما وزیر راه و شهرسازی به تازگی وعده کاهش سود این تسهیلات را داده است.(ادامه)
رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران گفت: عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۱۵ اسفند پرداخت خواهد شد. عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۱۵ اسفند پرداخت خواهد شد
رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین اجتماعی تهران گفت: عیدی بازنشستگان تأمین اجتماعی از ۱۵ اسفند پرداخت خواهد شد.(ادامه)
زمان پرداخت عیدی بازنشستگان اعلام شد
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی توضیحاتی ارائه داد.(ادامه)
  رییس دیوان عالی کشور با اشاره به عفو اخیر گفت: پیام این اقدام ارزشمند این است که ما سرستیز با مخالفان نداریم و بنا نداریم خفقان ایجاد کنیم و مخالف را خفه کنیم اما امنیت و جان و مال مردم، خط قرمز در هر کشوری است. رییس دیوان عالی کشور: پیام عفو این است که ما سر ستیز با مخالفان نداریم
رییس دیوان عالی کشور با اشاره به عفو اخیر گفت: پیام این اقدام ارزشمند این است که ما سرستیز با مخالفان نداریم و بنا نداریم خفقان ایجاد کنیم و مخالف را خفه کنیم اما امنیت و جان و مال مردم، خط قرمز در هر کشوری است.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول ۱۰ گروه کالایی می‌شود. ۱۰ کالایی که مشمول کالابرگ الکترونیکی شدند
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول ۱۰ گروه کالایی می‌شود.(ادامه)
خبر وزیر کار درباره دستمزد کارگران
مرتضوی درباره آخرین تصمیمات برای تعیین دستمزد کارگران برای سال آینده، گفت: بناست در جلسه آتی شورای کار اتخاذ تصمیم شود و متعاقبا اطلاعات کافی به استحضار می‌رسد.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره برگزاری جلسات دستمزد سال آینده کارگران گفت: این موضوع در مرحله کارشناسی قرار دارد و منتظر اعلام نظرهای کارشناسان در این زمینه هستیم.
پاسخ وزیر کار درباره افزایش سن بازنشستگی و زمان تعیین دستمزد سال آینده کارگران
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره برگزاری جلسات دستمزد سال آینده کارگران گفت: این موضوع در مرحله کارشناسی قرار دارد و منتظر اعلام نظرهای کارشناسان در این زمینه هستیم. (ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
(تصویر) انگشتر معاون اجرایی رئیسی سوژه شد!
محسن منصوری که امروز به جمع خبرنگاران آمد، انگشتر او با نگین بزرگ عقیق کبودش مورد توجه عکاسان قرار گرفت.(ادامه)
دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی توضیحاتی ارائه کرد. توضیح دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی
دیوان عدالت اداری در مورد پرونده صولت مرتضوی توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
آغاز دادگاه‌های عوامل اغتشاشات در تهران و برخی استان‌ها
محسنی اژه‌ای گفت: محاکمه کسانی که در قضایای اخیر با عناصر ضدانقلاب در داخل و خارج و بیگانگان مرتبط بودند، با دقت و طبق قانون انجام خواهد گرفت.(ادامه)
نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: احمدی‌نژادی ها دو گروه هستند عده‌ای که همراه با آرمان‌های انقلاب و نظام بودند و تعدادی که خودشان را جدا کردند. احمدی‌نژادی‌ها دو گروه هستند
نائب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی می‌گوید: احمدی‌نژادی ها دو گروه هستند عده‌ای که همراه با آرمان‌های انقلاب و نظام بودند و تعدادی که خودشان را جدا کردند.(ادامه)
اتهام سنگین علیه وزیر جدید کار؛ تا هفته پیش محکوم به انفصال از خدمت بود
حمید سالاری در توییتر نوشته است که صولت مرتصوی 11 مهر امسال محکوم به انفصال از خدمات دولتی شد اما یک روز قبل از رای اعتماد یعنی 26 مهرماه دادگاه تجدیدنظر به سرعت رای به برائتش داد و روز بعد وزیر شد. این کاربر این نمونه را نشانه فساد ساختاری در کشور خوانده است.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: همکاران قضایی با التزام به موارد قانونی، تلاش کردند تا در حدود کمتر از یک‌ ماه کیفرخواست بسیاری از عناصر اغتشاشات و قضایای اخیر را صادر و به دادگاه ارسال کنند و رسیدگی به این پرونده‌ها در هفته جاری شروع می‌شود. رسیدگی به پرونده برخی عناصر اصلی اغتشاشات اخیر در هفته جاری
رئیس قوه قضاییه گفت: همکاران قضایی با التزام به موارد قانونی، تلاش کردند تا در حدود کمتر از یک‌ ماه کیفرخواست بسیاری از عناصر اغتشاشات و قضایای اخیر را صادر و به دادگاه ارسال کنند و رسیدگی به این پرونده‌ها در هفته جاری شروع می‌شود.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - پنجشنبه ۲۸ مهر
بيانات مقام معظم رهبری در دیدار نخبگان و دانشگاهيان تیتر‌ اصلی روزنامه‌های امروز است.(ادامه)
حواشی جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی وزارت کار
در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۱ مجلس شورای اسلامی، صولت مرتضوی به‌عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نمایندگان رأی اعتماد گرفت.(ادامه)
چرا رئیس جمهور برای دفاع از مرتضوی به مجلس نرفت ؟
(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به «سیدصولت مرتضوی» به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم رای اعتماد دادند تا دومین وزیر  بعد از حدود ۴ ماه انتظار بر صندلی وزارت تکیه بزند. صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شد
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به «سیدصولت مرتضوی» به عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم رای اعتماد دادند تا دومین وزیر بعد از حدود ۴ ماه انتظار بر صندلی وزارت تکیه بزند.(ادامه)
جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس  دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم در جلسه بررسی صلاحیت صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ... جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار با حضور رئیس جمهور آغاز شد
جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس دقایقی پیش به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. جمعی از اعضای کابینه دولت سیزدهم در جلسه بررسی صلاحیت صولت مرتضوی برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ...(ادامه)
نامه معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاونف کارف رفاه اجتماعی که از سوی دولت به مجلس اراسال شده بود در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد. چهارشنبه جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی کار
نامه معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاونف کارف رفاه اجتماعی که از سوی دولت به مجلس اراسال شده بود در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد.(ادامه)
 آیت الله رئیسی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی دکتر سید صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد. مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی شد
آیت الله رئیسی در نامه‌ای به رئیس مجلس شورای اسلامی دکتر سید صولت مرتضوی را به عنوان وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کرد.(ادامه)
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد. کانادا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد
وزارت خارجه کانادا از تحریم‌های جدیدی علیه ایران به بهانه حقوق بشر خبر داد.(ادامه)
پس از استعفا و کناره‌گیری حجت‌الله عبدالملکی از وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی در اواخر خرداد 1401، زاهدی‌وفا به عنوان سرپرست این وزارتخانه مشغول ...
اصلی‌ترین گزینه احتمالی دولت برای وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی
پس از استعفا و کناره‌گیری حجت‌الله عبدالملکی از وزارت رفاه، کار و تعاون اجتماعی در اواخر خرداد 1401، زاهدی‌وفا به عنوان سرپرست این وزارتخانه مشغول ... (ادامه)
معاون رییس جمهور: مردم مراقبت کنند دشمن به دنبال انتقام است
معاون اجرایی رییس جمهور گفت: مردم مراقبت کنند صف انتقاد کنندگان با انتقام گیرندگان باید جدا شود انتقاد را بر روی چشم‌می گذاریم اما دشمن به دنبال انتقام گیری است، مردم مراقبت کنند.(ادامه)
معاون اجرایی رئیس جمهور: باید مواظب باشیم تا توطئه‌های دشمن را ناکام کنیم
صولت مرتضوی گفت: سفر آقای رئیس جمهور به مجمع عمومی سازمان ملل و حضور ایشان در سازمان ملل و ارتباط وسیعی که با سایر کشور ها در حال شکل گیری است، شاهد توفیق در تمام مولفه های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و برون رفت بسیاری از مشکلاتی که اساسا برای جمهوری اسلامی ایران ساخته اند، هستیم.(ادامه)
خبر مهم معاون رئیس جمهور درباره افزایش قیمت بنزین
صولت مرتضوی معاون اجرایی رییس جمهور، به شایعه گرانی بنزین واکنش نشان داد و گفت: ابراهیم رئیسی اجازه گرانی قیمت را نمی‌دهد.(ادامه)
شمال نیوز: معاون اجرایی رییس جمهور در رابطه با شایعه گرانی بنزین گفت: تحت هیچ شرایطی آقای رئیس جمهور اجازه افرایش قیمت بنزین را نخواهد داد. رئیس‌جمهور اجازه افزایش قیمت بنزین را نمی‌دهد و تاکید دارد تا پایان سال افزایش قیمتی صورت نگیرد
شمال نیوز: معاون اجرایی رییس جمهور در رابطه با شایعه گرانی بنزین گفت: تحت هیچ شرایطی آقای رئیس جمهور اجازه افرایش قیمت بنزین را نخواهد داد.(ادامه)
امام جمعه جدید آمل معرفی شد
حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان به عنوان امام جمعه جدید شهر آمل در مصلی میر بزرگ این شهرستان معارفه شد.(ادامه)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است.

دولت از فرافکنی احتراز کرده؛ نشنیدیم کسی بگوید اختیار نداریم / شعارهای انقلاب در این دولت برجسته‌تر شده / مجموع عملکرد دولت، امید و اعتماد مردم را تا حدود زیادی احیا کرد / سفرهای استانی درخشان و مهم است / دولت، جامعه را از حالت چشم‌انتظاری و نگاه به بیرون خارج کرد(خبر)
مقام معظم رهبری در دیدار با رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت فرمودند: زنده کردن امید و اعتماد مردم، سفرهای استانی و سرعت عمل در حوادث از توفیقات دولت است. (ادامه)
رئیسی از دولت مردمی و مجلس ابراز خرسندی کرد و گفت: همگرایی کامل همه ارکان نظام حکمرانی کشور، نه تنها توصیه همیشگی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، بلکه پیش‌نیاز غلبه بر مشکلات مزمن و ساختاری کشور به شمار می‌رود....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.