.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی دکتر "فرهاد رهبر" را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور و "سید صولت مرتضوی" را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد. فرهاد رهبر دستیار اقتصادی رئیسی شد/ صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری
شمال نیوز : حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی با صدور حکمی دکتر "فرهاد رهبر" را به سمت دستیار اقتصادی رئیس جمهور و "سید صولت مرتضوی" را به سمت معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری منصوب کرد. (ادامه)
با توجه به حضور محمد اسلامی وزیر دولت دکتر حسن روحانی رئیس جمهور پیشین در دیدار امروز هئیت دولت با رهبر انقلاب برخی شنیده حاکی از انتصاب وی به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی می باشد. محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی می شود
با توجه به حضور محمد اسلامی وزیر دولت دکتر حسن روحانی رئیس جمهور پیشین در دیدار امروز هئیت دولت با رهبر انقلاب برخی شنیده حاکی از انتصاب وی به عنوان رئیس سازمان انرژی اتمی می باشد.(ادامه)
با اینکه حدود یک هفته از برگزاری مراسم تحلیف می‌گذرد، رئیس‌جمهور تا این لحظه اعضای کابینه خود را معرفی نکرده است و تنها به صدور ۲ حکم معاون اولی به محمد مخبر و غلامحسین اسماعیلی به عنوان سخنگوی دولت اکتفا کرده است.
آیا اختلافات مجال تشکیل فوری دولت را به رئیس‌جمهور می‌دهد؟ / کدام وزرای روحانی ابقا می شوند؟
با اینکه حدود یک هفته از برگزاری مراسم تحلیف می‌گذرد، رئیس‌جمهور تا این لحظه اعضای کابینه خود را معرفی نکرده است و تنها به صدور ۲ حکم معاون اولی به محمد مخبر و غلامحسین اسماعیلی به عنوان سخنگوی دولت اکتفا کرده است. (ادامه)
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های .... آخرین گمانه زنی‌ها از کابینه رئیسی/ تاکید بر معرفی چهره‌های جدید برای حضور در دولت سیزدهم/ با وزیران و معاونان احتمالی رئیسی بیشتر آشنا شوید
یکی از نکات بسیار مهم در تشکیل کابینه سیزدهم این است که حتی الامکان سعی شود از مطرح شدن و به کارگیری گزینه‌های تکراری که پیشتر در دولت‌های گذشته سابقه عضویت دارند، اجتناب شود و چهره‌های ....(ادامه)
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه .... معرفی ۳۵ گزینه پیشنهادی مردم و کارشناسان برای دولت رئیسی
مراسم تنفیذ و تحلیف آیت الله رئیسی رئیس جمهور منتخب ۱۲ و ۱۴ مرداد ماه در حسینیه امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی برگزار و دولت سیزدهم رسما فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. طبق گفته عضو هیأت رئیسه مجلس رئیس جمهور منتخب پنجشنبه ....(ادامه)
تعداد قاضی های عزل شده در دوره ابراهیم رئیسی
رئیس دیوان عالی کشور از سلب صلاحیت 60 نفر در دوران ریاست ابراهیم رئیسی بر قو قضائیه خبر داد.(ادامه)


رئیس دیوان عالی کشور از قطعی شدن حکم بابکنجانی خبر داد. حکم اعدام «بابک زنجانی» قطعی است
رئیس دیوان عالی کشور از قطعی شدن حکم بابکنجانی خبر داد.(ادامه)
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. وزارت کشور رئیسی به چه کسی می رسد؟
وزارت کشور، به دلیل دربرگیری تمام مسائل داخلی و امنیتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است، از این رو اینکه در دولت سیزدهم چه کسی بر کرسی این وزارتخانه واقع در خیابان فاطمی تکیه می زند بسیار مهم و حیاتی است. (ادامه)
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید. انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم وارد مرحله ارزیابی شد
طبق اعلام روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهور منتخب، انتخاب اعضای کابینه دولت سیزدهم به مرحله ارزیابی‌های تخصصی رسید.(ادامه)
شمال نیوز : منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران  گزینه  های خود را برای شهرداری تهران اعلام کردند .... گزینه‌های شهرداری تهران اعلام شد / نام یک نماینده مجلس مازندران در بین گزینه ها
شمال نیوز : منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گزینه های خود را برای شهرداری تهران اعلام کردند ....(ادامه)
اگرچه بسیاری از سیداحمد مرتضوی‌مقدم به عنوان بهترین و البته محتمل‌ترین گزینه ریاست دستگاه قضا یاد می‌کنند، اما نام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای هم این روز‌ها به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های ریاست قوه قضاییه مطرح است. چه کسی بر صندلی ریاست قوه قضاییه خواهد نشست؟
اگرچه بسیاری از سیداحمد مرتضوی‌مقدم به عنوان بهترین و البته محتمل‌ترین گزینه ریاست دستگاه قضا یاد می‌کنند، اما نام غلامحسین محسنی‌اژه‌ای هم این روز‌ها به عنوان یکی از جدی‌ترین گزینه‌های ریاست قوه قضاییه مطرح است.(ادامه)
 فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. گمانه زنی ها درباره کابینه احتمالی آیت الله رئیسی/ چه کسانی وزیر می شوند؟
فهرست غیر رسمی و تنها براساس گمانه زنی و چند برابر ظرفیت ‌کابینه آیت الله سید ابراهیم رئیسی توسط برخی رسانه ها منتشر شد. (ادامه)
پیش بینی‌ها حاکی بر این است که رییسی در هفته‌های آینده از سمت خود کناره گیری کند. غلامحسین محسنی اژه‌ای احتمال دارد جانشین او در قوه قضائیه شود. جانشین سید ابراهیم رییسی در قوه قضائیه کیست؟
پیش بینی‌ها حاکی بر این است که رییسی در هفته‌های آینده از سمت خود کناره گیری کند. غلامحسین محسنی اژه‌ای احتمال دارد جانشین او در قوه قضائیه شود.(ادامه)
 طبق اعلام فرماندار ساری ۲۶۳ نفر برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری نام نویسی کردند که هنوز فهرست نهایی افراد ثبت نام شده بصورت رسمی منتشر نشده اما با توجه به .... اسامی 134 نامزد انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری
طبق اعلام فرماندار ساری ۲۶۳ نفر برای انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری نام نویسی کردند که هنوز فهرست نهایی افراد ثبت نام شده بصورت رسمی منتشر نشده اما با توجه به ....(ادامه)
دیدار مردمی مسئولان عالی قضایی با مردم مازندران
همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به مازندران،مسئولان عالی قضایی در دادگستری استان در دیدار با مردم مشکلاتشان را بررسی خواهند کرد.(ادامه)
تاثیر الکل روی پوست چیست؟
یک متخصص پوست گفت: استفاده از الکل برای ضدعفونی کردن پوست موجب بروز اختلالاتی موسوم به درماتیت تماسی تحریکی می‌شود.(ادامه)
تشکیل کمیته سازمان بازرسی، دادستانی و معاونت پیشگیری برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی/ ترک فعل بانک مرکزی و بانک‌های عامل را تحت نظر داریم ....(خبر)
(ادامه)
رونمایی از شهروند جدید
شهروند ساری امروز اولین مسابقه خود را پس از استراحت در هفته نخست لیگ برتر فوتسال در فصل جدید انجام می‌دهد.(ادامه)
هشدار رئیس دیوان عالی کشور به قضات درباره نفوذ دلالان
رئیس دیوان عالی کشور به قضات در باره نفوذ دلالان در پرونده‌های مهم هشدار داد.(ادامه)
سفر رییس دیوان عالی کشور به مازندران
حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور عصر دیروز وارد مازندران شد.(ادامه)
شمال نیوز:
رئیس دیوان عالی کشور گفت: رأی نهایی پرونده روح‌الله زم در دیوان عالی کشور صادر شده و سخنگوی قوه قضاییه جزئیات آن را اعلام می‌کند. رئیس دیوان عالی کشور: رأی پرونده "روح‌الله زم" صادر شد
شمال نیوز: رئیس دیوان عالی کشور گفت: رأی نهایی پرونده روح‌الله زم در دیوان عالی کشور صادر شده و سخنگوی قوه قضاییه جزئیات آن را اعلام می‌کند.(ادامه)
دستگیری جدیدی در شهرداری ساری صورت نگرفته است
مدیر روابط عمومی شهرداری ساری هرگونه دستگیری جدید در این نهاد را طی دیروز و امروز رد کرد. (ادامه)
قاضی حداد بر اثر کرونا درگذشت
یک فعال توییتری مدعی شد: قاضی حداد معاون دادسرای تهران در زمان دادستانی سعید مرتضوی، بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت.(ادامه)
کاهش 30 درصدی وقوع جرایم خشن در مازندران
جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در حوزه جرایم خشن ۳۰ درصد کاهش وقوع جرم در مازندران شاهد بودیم، گفت: با عوامل ناجا شاهد افزایش ۳۳ درصدی کشف مواد مخدر و خورده‌فروشان هستیم. (ادامه)
وزرایی که دوره وزارت خود را به پایان نرساندند
روزنامه شرق: درست است که هر آمدنی را رفتی است، اما برخی زودتر از زمان مشخص‌شده از مسیر بازمی‌مانند. سیاست‌ورزی به سبک ایرانی نیز باعث شده این رفتن‌ها با شتاب بیشتری سراغ وزرای کابینه‌های دولت بیاید.(ادامه)
تصاویری از پرونده نجفی در دیوان عالی کشور
جلسه هیات عمومی دیوان عالی کشور متشکل از تمام قضات این دیوان صبح سه شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ با حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضوی مقدم، رئیس دیوان عالی کشور و محمد جعفر منتظری، دادستان کل کشور برگزار شد.(ادامه)
رئیس دیوان عالی کشور: محمدعلی نجفی قصاص نمی‌شود
رییس دیوان عالی کشور درباره پرونده محمدعلی نجفی توضیحاتی ارائه داد و گفت: نجفی قصاص نمی‌شود؛ آنچه امروز باید تعیین تکلیف شود، جنبه عمومی جرم است.(ادامه)
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان.... از درخواست استیضاح وزیر نیرو تا توقف ساخت سد فینسک و انتقال آب از البرز شمالی
شمال نیوز : توقف فوری عملیات اجرایی سد فینسک و تدوین و تصویب طرح جامع مدیریت منابع آب استان مازندران با هدف ارتقای بهره وری و ممنوعیت انتقال آب از استان....(ادامه)
عکس/ علی دایی و پروین در جشن عید غدیر
مراسم جشن عید غدیر صبح روز یکشنبه (۱۹ مرداد) با حضور حجت الاسلام والمسلمین مرتضوی مقدم رییس دیوان عالی کشور و مقامات قضایی به منظور تقدیر از چهره‌های مردمی، ورزشی و هنری همچون علی اصغر پورمحمدی، علی پروین، محمدرضا طالقانی و علی دایی که در حل و فصل پرونده‌های قصاص، نزاع و خانوادگی نقش داشتند، تقدیر بعمل آمد.(ادامه)
بحرانی به نام "سال آخر ریاست‌جمهوری"
تاریخ همچنان در حال تکرار است و بعد از خاتمی و احمدی‌نژاد، حال ِروحانی نیز در سال آخر ریاست‌جمهوری‌اش چندان تعریفی ندارد و مجلس به سمت استیضاح او در حال حرکت است.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.