.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
ارسال ۷۰۰ اثر به جشنواره مطبوعات مازندران
دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و رسانه های مجازی مازندران ازتمدید مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات تا ۱۵ تیر خبرداد و گفت: تاکنون ۷۰۰ اثر به جشنواره ارسال شده است. (ادامه)
مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات مازندران تا 15 تیر تمدید شد
دبیر جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی مازندران، ازتمدید مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات تا 15 تیر خبرداد.(ادامه)
۴۵۰ اثر به جشنواره مطبوعات در مازندران ارسال شد
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به ارسال ۴۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره از تمدید مهلت شرکت در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مجازی تا ۱۰ تیر خبر داد.(ادامه)
اعلام اسامی نامزدهای تأیید شده انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات مازندران
ستاد برگزاری انتخابات هیأت مدیره خانه مطبوعات مازندران، اسامی نامزدهای مورد تأیید انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات استان را اعلام کرد.(ادامه)
شرایط شرکت در جشنواره مطبوعات مازندران اعلام شد
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران شرایط شرکت در جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : فرمانداری شهرستان آمل اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر را که صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی احراز شده ، اعلام کرد.... اسامی نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر آمل
شمال نیوز : فرمانداری شهرستان آمل اسامی نامزدهای شوراهای اسلامی این شهر را که صلاحیتشان برای حضور در رقابت های انتخاباتی احراز شده ، اعلام کرد....(ادامه)
شعارها و ترکیب سیاسی ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست جمهوری(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز: رئیس دفتر امام جمعه شهرستان آمل گفت: خبر شهادت امام جمعه این شهرستان در سوریه شایعه‌ای بیش نیست.

خبر شهادت امام جمعه آمل در سوریه تکذیب شد
شمال نیوز: رئیس دفتر امام جمعه شهرستان آمل گفت: خبر شهادت امام جمعه این شهرستان در سوریه شایعه‌ای بیش نیست. (ادامه)
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: هشت هزار و سیصد میلیارد تومان فقط از معوقات یک بانک فقط به ۳۱ نفر تعلق دارد. پرونده بقایی باز است/حکم پرونده احمدی‌نژاد صادر نشده/نه دادستانی از احمدی‌نژاد شکایت کرده و نه او از دادستان/یکی از مدیران کانال‌های تلگرا(خبر)
سخنگوی قوه‌قضاییه گفت: هشت هزار و سیصد میلیارد تومان فقط از معوقات یک بانک فقط به ۳۱ نفر تعلق دارد.(ادامه)
محسن رضایی که به دلیل زمین لرزه مشهد به این شهر سفر کرده است در پیامی به مجمع عمومی جمنا اعلام کرد: از اینکه از بنده برای کاندیداتوری دعوت کردید تشکر می‌کنم اما همان‌طور که بارها گفتم تصمیمی در این ‌زمینه ندارم حتی اگر مرا در بین پنج نفر انتخاب کنید. من خودم را تابع تصمیم جمعی می‌دانم و هرکس را که شما تایید کنید من هم به او رای داده و از او حمایت می‌کنم.

از اعلام رسمی کاندیداتوری رئیسی تا بیان مواضع رضایی و قالیباف/ 10 کاندیدای نهایی میثاق‌نامه امضاء کردند/ جلیلی سازوکار جمنا را نپذیرفت(خبر)
محسن رضایی که به دلیل زمین لرزه مشهد به این شهر سفر کرده است در پیامی به مجمع عمومی جمنا اعلام کرد: از اینکه از بنده برای کاندیداتوری دعوت کردید تشکر می‌کنم اما همان‌طور که بارها گفتم تصمیمی در این ‌زمینه ندارم حتی اگر مرا در بین پنج نفر انتخاب کنید. من خودم را تابع تصمیم جمعی می‌دانم و هرکس را که شما تایید کنید من هم به او رای داده و از او حمایت می‌کنم. (ادامه)
کاندیداتوری آیت‌الله رئیسی رسما اعلام شد
حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رسما اعلام کاندیداتوری کرد(ادامه)
عکس/ نماینده رئیسی در دومین مجمع جبهه مردمی
سید صولت مرتضوی به نمایندگی از حجت الاسلام رئیسی پیام شفاهی ایشان را به دومین مجمع جبهه مردمی قرائت کرد.(ادامه)
احمدی نژاد پس از اتمام دوران ریاست جمهوری اش هیچ نشست خبری برگزار نکرد و اخبار وی صرفا از طریق رسانه های وابسته به وی منتشر می شد. من کی گفتم جز جناح اصولگرا هستم/ آن آقایی که مُرد فرمان حمله به من را صادر کرد/ من به مردم خس و خاشاک گفتم؟/ صلاحیت بقایی تایید نشود فکرهایی دار
احمدی نژاد پس از اتمام دوران ریاست جمهوری اش هیچ نشست خبری برگزار نکرد و اخبار وی صرفا از طریق رسانه های وابسته به وی منتشر می شد.(ادامه)
انتخابات خانه مطبوعات 10 خردادماه برگزار می شود
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران با اشاره به تمدید مجدد زمان انتخابات خانه های مطبوعات کشور، گفت: انتخابات خانه مطبوعات 10 خردادماه برگزار می شود.(ادامه)
سالی که اشک سیاسیون درآمد
شمال نیوز: شاید اگر سال‌ها بعد، از سیاسیون ایرانی درباره مهم‌ترین اتفاقات سال ۹۵ سوالی پرسیده شود بدون شک درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی‌رفسنجانی در صدر مهم‌ترین و تلخ‌ترین اتفاقات این سال قرار می‌گیرد. ۹۵ سالی بود که در آن اشک سیاستمداران ایرانی درآمد. (ادامه)
عبدی: بقایی صددرصد رد صلاحیت می شود
اصلاح طلب است اما نسبتش با این جریان سیاسی کشور باعث نشده تا دست از نقد هم طیفی های خودش بردارد و همین موضوع او را در چند سال اخیر به یکی از منتقدان درونی جبهه اصلاحات بدل کرده است. (ادامه)
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ...

اسامی 174 کاندیدای احتمالی شورای شهر گرگان + سوابق
شمال نیوز: انتخابات شورای شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری اواخر اردیبهشت ماه 96 در سراسر کشور برگزار می شود . اسامی برخی از گزینه های احتمالی شورای اسلامی شهر گرگان ... (ادامه)
تجمع معترضان به انتصاب فرماندار جدید آمل+عکس
دیروز پس از معارفه لطف الله آجدانی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری آمل با حضور استاندار اعتراض ها به انتصاب وی آغاز شد .(ادامه)
شمال نیوز: شهرداران ۱۵ کلانشهر کشور در نامه ای به دبیر شورای نگهبان به مغایرت بعضی از بندهای مصوبه اصلاح برخی از مواد قانون شورای اسلامی اشاره کردند.
طبق قانون، شوراها حق دخالت در نصب و عزل کارکنان شهرداری ها را ندارند
شمال نیوز: شهرداران ۱۵ کلانشهر کشور در نامه ای به دبیر شورای نگهبان به مغایرت بعضی از بندهای مصوبه اصلاح برخی از مواد قانون شورای اسلامی اشاره کردند. (ادامه)
کدام فرمانده پیکر پنجمین شهید مدافع حرم آمل را در قبر نهاد؟
سردار خسرو عروج از فرماندهان جنگ و مشاور عالی فرمانده کل سپاه پیکر پاک پنجمین شهید مدافع حرم آمل را در آرامگاه ابدی جای داد.(ادامه)
حضور 70 رسانه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های مازندران
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران از حضور 70 رسانه در نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری استان خبرداد.(ادامه)
انتخابات خانه مطبوعات مازندران الکترونیکی برگزار می شود
مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران گفت: انتخابات خانه مطبوعات استان اسفندماه به صورت الکترونیکی برگزار می شود.(ادامه)
زمان کنسرت همایون شجریان در آمل به تعویق افتاد؟
کنسرت همایون شجریان در آمل به زمان دیگری موکول شد.(ادامه)
برد پرگل نماینده مازندران در لیگ فوتسال
تیم فوتسال شهروند ساری ارژن فارس را گلباران کرد.(ادامه)
این روزها حال باغداران مازندرانی مساعد نیست، انتظار و تلاش یک ساله بسیاری از آن‌ها از بین رفته است. این نخستین بار نیست که کشاورزان و باغداران مازندرانی در فصل به بار نشستن محصولات «خسارت» برداشت می‌کنند....
داغ سفید بر دل باغداران مازندرانی
این روزها حال باغداران مازندرانی مساعد نیست، انتظار و تلاش یک ساله بسیاری از آن‌ها از بین رفته است. این نخستین بار نیست که کشاورزان و باغداران مازندرانی در فصل به بار نشستن محصولات «خسارت» برداشت می‌کنند.... (ادامه)
محسنی اژه‌ای در خصوص پرونده‌های داغ قضایی روز از جمله پرونده واگذاری‌های املاک خاص در شهرداری تهران، تبعات اعدام بابک زنجانی و لغو سخنرانی مطهری در مشهد توضیحات مفصلی دارد. حکم‌اعدام زنجانی قطعی است | مدیران کانال آمدنیوز در وقت خود دستگیر و مجازات می‌شوند
محسنی اژه‌ای در خصوص پرونده‌های داغ قضایی روز از جمله پرونده واگذاری‌های املاک خاص در شهرداری تهران، تبعات اعدام بابک زنجانی و لغو سخنرانی مطهری در مشهد توضیحات مفصلی دارد.(ادامه)
نامه فاضل لاریجانی به دادستان تهران
فاضل لاریجانی با انتشار نامه‌ای علاوه بر ارائه توضیحاتی درباره جلسه خود با سعید مرتضوی، از دادستان تهران خواست دارایی‌های خود و برخی مسئولان بررسی شود(ادامه)
شمال نیوز: در پی انتشار سخنان رئیس قوه قضائیه مبنی بر عدم حمایت از برادرش، و دستور رسیدگی عادلانه به پرونده او، فاضل لاریجانی با انتشار نامه ای علاوه بر ارائه توضیحاتی درباره جلسه خود با سعید مرتضوی.... همزمان دارائی های من ، نزدیکان محمود احمدی نژاد و ناطق نوری را بررسی کنید
شمال نیوز: در پی انتشار سخنان رئیس قوه قضائیه مبنی بر عدم حمایت از برادرش، و دستور رسیدگی عادلانه به پرونده او، فاضل لاریجانی با انتشار نامه ای علاوه بر ارائه توضیحاتی درباره جلسه خود با سعید مرتضوی....(ادامه)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: برادر رییس قوه قضاییه مورد سوال بود و ایشان به رییس دادگستری گفتند که هیچ ملاحظه ای در مورد برادر من نکنید و هرچه لازم است را انجام دهید.

دستور آملی‌لاریجانی برای رسیدگی به پرونده‌های برادرانش/ حصر، مصوبه شورای عالی امنیت ملی است/ محکومیت معاون رئیس جمهور(خبر)
سخنگوی قوه قضاییه گفت: برادر رییس قوه قضاییه مورد سوال بود و ایشان به رییس دادگستری گفتند که هیچ ملاحظه ای در مورد برادر من نکنید و هرچه لازم است را انجام دهید. (ادامه)
برگزاری یادواره شهدای روحانی مازندران در آمل/رئیس قوه قضاییه سخنران است
امام جمعه آمل از برگزاری یادواره شهدای روحانی مازندران در این شهرستان خبرداد.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.