.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
سخنگوی جدید دستگاه قضا از تغییر رئیس دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: در انتخابات جدید دستگاه قضا رویکرد جوان گرایی در نظر گرفته شده است. رئیس جدید دیوان عالی کشور منصوب شد
سخنگوی جدید دستگاه قضا از تغییر رئیس دیوان عالی کشور خبر داد و گفت: در انتخابات جدید دستگاه قضا رویکرد جوان گرایی در نظر گرفته شده است.(ادامه)
ا احمدی نژاد: صلاح طلبان بر سر ریاست جمهوری علی لاریجانی معامله سیاسی کرده‌اند
(ادامه)
بخشی از حکم سعید مرتضوی با عفو رهبری بخشیده شد
شمال نیوز: وکیل مدافع تعدادی از کارگران تأمین اجتماعی از بخشیده شدن مجازات شلاق سعید مرتضوی خبر داد و گفت: این بخشش با توجه به عفو مقام معظم رهبری صورت گرفته است.(ادامه)
مشایی به زندان اوین برگشت
کانال تلگرامی جریان احمدی نژاد، دولت بهار، ساعت ۱۰:۴۰ دوشنبه شب خبر داد: اسفندیار رحیم مشایی دقایقی قبل پس از پایان مرخصی با بدرقه‌ی احمدی نژاد به زندان اوین بازگشت.(ادامه)
شمال نیوز : وی یادآور شد: کودکان دبستانی که با ترس و واهمه به مدارس می‌روند و هر لحظه با خطر حمله این سگ‌ها که گاهاً نیز دچار بیماری‌های پوستی و خطرناک هستند مواجهند..... مردم مظلوم درازکلا بابل صدای‌شان به جایی نمی‌رسد !
شمال نیوز : وی یادآور شد: کودکان دبستانی که با ترس و واهمه به مدارس می‌روند و هر لحظه با خطر حمله این سگ‌ها که گاهاً نیز دچار بیماری‌های پوستی و خطرناک هستند مواجهند.....(ادامه)
تشییع و تدفین شهید هوشنگ مرتضوی در شهرستان قائم‌شهر
مراسم تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده با حضور مردم شهید پرور شهرستان قائم‎شهر برگزار شد.(ادامه)
گزینه‌های تولیت آستان قدس مشخص شدند
از آیت الله «سید احمد حسینی خراسانی»، نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حجت الاسلام «سید محمدحسن ابوترابی فرد» امام جمعه موقت تهران و نایب رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی، «حجت الاسلام سید محمد سعیدی» تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، حجت الاسلام «علی محمدی» رئیس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه و آیت الله «محسن اراکی» دبیر کل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و نماینده مردم اراک در مجلس خبرگان... (ادامه)
پیکر مطهر شهید مرتضوی پس از ۳۲ سال تشییع شد
پیکر پاک شهید مراد مرتضوی پس از ۳۲ سال انتظار بر روی دستان مردم شهیدپرور قائم‌شهر تشییع شد.(ادامه)
اعلام زمان و مکان تشییع شهید مرتضوی
مراسم وداع با پیکر مطهر شهید مرتضوی امشب (یک شنبه) ساعت 20 در حسینیه عاشقان ثارالله قائم‌شهر با حضور مردم شهید پرور استان برگزار می شود.(ادامه)
استقبال و وداع خانواده شهید هوشنگ مرتضوی در قائم شهر
خانواده شهید مرتضوی با پیکر مطهر شهید هوشنگ (مراد) مرتضوی پس از ۳۲ سال انتظار در قائم شهر وداع کرد.(ادامه)
حرکت کاروان قائم‌شهری به تهران برای تحویل پیکر شهید تازه تفحص شده
پیکر این شهید جاویدالاثر پس از 32 سال در سالروز شهادتش توسط گروه تفحص برون مرزی ستاد کل، با پلاک و مشخصات و کارت جنگی پیدا شد.(ادامه)
پیکر شهید جاویدالاثر مازندرانی پس از ۳۲ سال به وطن بازگشت
پیکر مطهر شهید جاویدالاثر هوشنگ مرتضوی درازکلایی پس از ۳۲ سال به مام وطن بازگشت.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر عمادی می نویسد : نمی‌دانم از بزرگی، مهر و مهمان‌نوازی مردم و مسؤولان ورزنه چه بگویم؟! با تمام وجود همراه ما بودند و حقیقتاً چه عشق و علاقه‌ای در کار بود که گویا حتی تا ۱۰ شب از انبوه بیماران ذره‌ای خستگی نداشتیم..... از تلاش های عاشقانه پزشک بدون مرز مازنی تا اشک شوق مردم ورزنه اصفهان ! + تصاویر
شمال نیوز : دکتر عمادی می نویسد : نمی‌دانم از بزرگی، مهر و مهمان‌نوازی مردم و مسؤولان ورزنه چه بگویم؟! با تمام وجود همراه ما بودند و حقیقتاً چه عشق و علاقه‌ای در کار بود که گویا حتی تا ۱۰ شب از انبوه بیماران ذره‌ای خستگی نداشتیم.....(ادامه)
شمال نیوز : روز جمعه نساجی در مشهد و شهروند در ساری مغلوب حریفان مشهدی خود شدند تا این روز برای فوتبال و فوتسال مازندران خوش یمن نباشد و .... از شروع تلخِ نیم فصل دوم برای شهروند تا ادامه نوار ناکامی های نساجی
شمال نیوز : روز جمعه نساجی در مشهد و شهروند در ساری مغلوب حریفان مشهدی خود شدند تا این روز برای فوتبال و فوتسال مازندران خوش یمن نباشد و ....(ادامه)
مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در مازندران مشخص شد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران مسیر و ساعت راهپیمائی ۱۳ آبان را در شهرستان های استان اعلام کرد.(ادامه)
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای بدون اشاره به اتهامات مالی تعدادی از مدیران دولتش و بدون اشاره به کارنامه‌ی سعید مرتضوی، مدیر عالی دولتش، از رهبری خواست: «دستور رفع ظلم از همه مظلومین به ویژه آقایان مشایی، بقایی و جوانفکر و جوانانی که به جرم دفاع از دولت قبل تحت تعقیب قرار گرفته‌اند صادر فرمایید». درخواست احمدی نژاد از مقام معظم رهبری درباره‌ی بقایی و مشایی
محمود احمدی نژاد در نامه‌ای بدون اشاره به اتهامات مالی تعدادی از مدیران دولتش و بدون اشاره به کارنامه‌ی سعید مرتضوی، مدیر عالی دولتش، از رهبری خواست: «دستور رفع ظلم از همه مظلومین به ویژه آقایان مشایی، بقایی و جوانفکر و جوانانی که به جرم دفاع از دولت قبل تحت تعقیب قرار گرفته‌اند صادر فرمایید».(ادامه)
سومین پیروزی پیاپی شهروند ساری در خارج از خانه/شاگردان اسماعیل پور متفاوت‌تر از همیشه!
سومین پیروزی پیاپی خارج از خانه شهروند ساری در کرج رقم خورد.(ادامه)
شهروند ساری در خانه متوقف شد
،تیم شهروند بازی خانگی هفته هفتم را در برابر تیم شرکت ملی حفاری اهوار با تساوی به پایان برده است.(ادامه)
۶ ماه دیگر به مدت حبس مرتضوی افزوده شد
(ادامه)
دلایلی که باعث آرتروز می‌شوند
دبیر انجمن جراحان ارتوپدی ایران دلایل آرتروز و نیاز بیمار به جراحی تعویض مفصل زانو را تشریح کرد و گفت: به نظر می‌رسد سالانه حدود ۳۰ هزار جراحی تعویض مفصل زانو در کشور انجام ‌شود.(ادامه)
مرتضوی کجاست؟/ هاشمی شاهرودی درخواست عفو مرتضوی را داده؟
وکیل مدافع سعید مرتضوی نامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای کاهش مجازات موکلش را تکذیب کرد و گفت: این موضوع صحت ندارد.(ادامه)
خبر احمدی نژاد از فشار بقایی در زندان
محمود احمدی نژاد در کانال تلگرامی خود مدعی شده که «بنا بر اطلاع واصله، فشار خون آقای حميد بقایی در نقطه اوج روی هشت متوقف مانده است».(ادامه)
«سعید مرتضوی» در صحت و سلامت بسر می برد
(ادامه)
پرونده بلاتکلیف نداریم/ ممنوع‌الخروجی «کاوه مدنی» با تقاضای وزارت اطلاعات رفع شد/ آخرین وضعیت پرونده‌ احمدی نژاد و برادر روحانی/ وضعیت در پیام رسان‌های خارجی اسفناک است

ممنوع‌الخروجی «کاوه مدنی» با تقاضای وزارت اطلاعات رفع شد/ آخرین وضعیت پرونده‌ احمدی نژاد و برادر روحانی/ وضعیت در پیام رسان‌های خارجی اسفن(خبر)
پرونده بلاتکلیف نداریم/ ممنوع‌الخروجی «کاوه مدنی» با تقاضای وزارت اطلاعات رفع شد/ آخرین وضعیت پرونده‌ احمدی نژاد و برادر روحانی/ وضعیت در پیام رسان‌های خارجی اسفناک است (ادامه)
يك اتفاق تصادفي باعث مي‌شود پيدايش كني. رفتن اتفاقي به مغازه عطاري «محسن» براي خريدن عرق بهارنارنج، همان تصادفي است كه ما را به جايي راهنمايي مي‌كند كه سعيد مرتضوي، درست 24 ساعت پيش آنجا دستگير شده.


روایت جالب زن مازندرانی از دستگیری سعید مرتضوی
يك اتفاق تصادفي باعث مي‌شود پيدايش كني. رفتن اتفاقي به مغازه عطاري «محسن» براي خريدن عرق بهارنارنج، همان تصادفي است كه ما را به جايي راهنمايي مي‌كند كه سعيد مرتضوي، درست 24 ساعت پيش آنجا دستگير شده. (ادامه)
سعید مرتضوی هم‌بند کدام زندانیان مشهور است؟
روز گذشته سعید مرتضوی در مازندران دستگیر و به تهران منتقل و در اوین زندانی شد. شنیده‌ها حاکی است هم‌بندی‌های او مهدی هاشمی، اسفندیار رحیم مشایی، بقایی و چندین و چند شخصیت مشهور هستند.(ادامه)
شمال نیوز :  حجت‌الاسلام تقوی‌فرد در رابطه با جزئیات دستگیری سعید مرتضوی دادستان سابق استان تهران گفت: محکوم در خانه‌ای به اتفاق یکی از بستگان در منطقه سرخرود مازندران اجاره کرده بود حضور داشت..... جزئیات دستگیری سعید مرتضوی در سرخرود مازندران
شمال نیوز : حجت‌الاسلام تقوی‌فرد در رابطه با جزئیات دستگیری سعید مرتضوی دادستان سابق استان تهران گفت: محکوم در خانه‌ای به اتفاق یکی از بستگان در منطقه سرخرود مازندران اجاره کرده بود حضور داشت.....(ادامه)
دادستان سابق تهران ساعاتی پیش دستگیر و روند انتقال مرتضوی به زندان برای سپری کردن دوران محکومیت در حال انجام است. سعید مرتضوی در شمال کشور دستگیر و به زندان معرفی شد
دادستان سابق تهران ساعاتی پیش دستگیر و روند انتقال مرتضوی به زندان برای سپری کردن دوران محکومیت در حال انجام است.(ادامه)
سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران که بعد از ماجرای جنایت کهریزک برکنار شد و پس از آن از مدیران دولت احمدی نژاد بود، در پرونده‌های کهریزک و تامین اجتماعی، اتهاماتی سعید مرتضوی بازداشت شد؟
سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران که بعد از ماجرای جنایت کهریزک برکنار شد و پس از آن از مدیران دولت احمدی نژاد بود، در پرونده‌های کهریزک و تامین اجتماعی، اتهاماتی(ادامه)
شمال نیوز : این نماینده شمالی گفت: نمی دانم برخی از این شایعه پراکنی چه نتیجه ای می توانند، بگیرند. آیا درست است برخی به ترور شخصیتی افراد دامن زدند..... واکنش یک نماینده شمالی دیگر به شایعه دیدارش با سعید مرتضوی
شمال نیوز : این نماینده شمالی گفت: نمی دانم برخی از این شایعه پراکنی چه نتیجه ای می توانند، بگیرند. آیا درست است برخی به ترور شخصیتی افراد دامن زدند.....(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 38 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.