.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تغییرات در دولت دهم این روزها به یکی از سوژه های داغ رسانه های داخلی و حتی برخی رسانه های خارجی تبدیل شده است. با توجه به حساسیت این موضوع وعلاقه افکار عمومی به شناختن سکانداران قوه اجرایی کشور در آینده ، فهرست احتمالی آخرین گزینه های تغییرات در کابینه دهم ... آخرین گزینه های تغییر در کابینه دهم؟!
تغییرات در دولت دهم این روزها به یکی از سوژه های داغ رسانه های داخلی و حتی برخی رسانه های خارجی تبدیل شده است. با توجه به حساسیت این موضوع وعلاقه افکار عمومی به شناختن سکانداران قوه اجرایی کشور در آینده ، فهرست احتمالی آخرین گزینه های تغییرات در کابینه دهم ...(ادامه)
گزارش تصویری تشییع 8 شهید گمنام در ساری
(ادامه)
آخرین گمانه زنی در خصوص تغییرات قوه قضائیه
(ادامه)
احمدی نژاد، سعیدلو را از دست نخواهد داد به ویژه آنکه به مدیریت اجرایی وی اعتقاد دارد. با این حال اگر سعیدلو را به معاونت اول یا وزارت نفت بفرستد، بعید نیست علی کردان را به جای وی منصوب نماید هرچند که در فهرست پیشنهادات ، نام های دیگری مانند ... آخرین اخبار ترکیب کابینه دهم
احمدی نژاد، سعیدلو را از دست نخواهد داد به ویژه آنکه به مدیریت اجرایی وی اعتقاد دارد. با این حال اگر سعیدلو را به معاونت اول یا وزارت نفت بفرستد، بعید نیست علی کردان را به جای وی منصوب نماید هرچند که در فهرست پیشنهادات ، نام های دیگری مانند ...(ادامه)
مذاکره دبیرکل فراکسیون خط امام(ره) با مرتضوی
(ادامه)
قطعیت حضور حجه الاسلام و المسلمین صادق لاریجانی در قوه قضائیه و جانشینی وی به عنوان رئیس دستگاه قضا که با چینشی متفاوت تر از دوران مدیریت آیت الله شاهرودی در حال تمام شدن است... کاروان مدیران تازه نفس در قوه قضائیه
قطعیت حضور حجه الاسلام و المسلمین صادق لاریجانی در قوه قضائیه و جانشینی وی به عنوان رئیس دستگاه قضا که با چینشی متفاوت تر از دوران مدیریت آیت الله شاهرودی در حال تمام شدن است...(ادامه)
کنترل پیامک‏های انتخاباتی مشترکان
(ادامه)
رضایت82درصدی مردم از آراء دادگاه های بدوی
(ادامه)
حاشیه‏های کنفرانس حمایت از غزه
(ادامه)
مرتضوی: شکایت کردان را پیگیری می‌کنیم
(ادامه)
انتشار عملکرد نمایندگان مجلس هفتم /احمد توکلی، ركورد دار دومین نماینده بی نظم
(ادامه)
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ... بی نظمی برخي نمایندگان شمالي در مجلس
حداد عادل در جلسه روز چهارشنبه اعلام کرده بود اسامی غائبان و تاخیرکنندگان غیر مجاز به مطبوعات داده خواهد شد اما در پایان آن جلسه اعلام شد که این لیست آماده نشده است.مجلس شورای اسلامی روز يكشنبه جلسه خود را درحالی بدون حضور حدود 90 نماینده ...(ادامه)
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری خبرهای ویژه رشت که گفته می شود !
مراسم بزرگداشت سالروز دوم خرداد با سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور تعداد زیادی از مردم در مسجد صیقلان برگزار شد.وی در قسمتی از سخنان خود گفت:برای ما افتخار نیست که بازار را از سیب مصری (ادامه)
10 فوتسالیست جوان مازندرانی در تیم ملی
اردوی نهایی تیم ملی فوتسال جوانان کشور طی سه مرحله با حضور 93 بازیکن از سراسر کشور در روزهای 16،15 و 18 اردیبهشت امسال در محل کمپ تیم های ملی برگزار می شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 33 34 35 36 37 38

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.