.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : کسانی که اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی یک ملت را در درون حکومت و دولت و مجلس نشانه گرفتند در واقع این ها قاتلین اعتماد عمومی هستند که در ایجاد بی اعتمادی مردم و تعمیق شکاف بین حکومت و ملت نقش اصلی داشته و دارند..... از « فاضل خدا داد » تا « اکبر طبری » / قاتلین اعتماد عمومی !
شمال نیوز : کسانی که اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی یک ملت را در درون حکومت و دولت و مجلس نشانه گرفتند در واقع این ها قاتلین اعتماد عمومی هستند که در ایجاد بی اعتمادی مردم و تعمیق شکاف بین حکومت و ملت نقش اصلی داشته و دارند.....(ادامه)
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟ پایان لاریجانی ها؟ | از یکشنبه سیاهِ برادرِ حاشیه‌ساز تا نامه خشنِ برادرِ قاضی‌القضات | برادرِ سیاستمدار ۱۴۰۰ می‌آید؟
یکی دیگر از پنج برادر هم پست رسمی خود را ترک کرد. انگار برادران لاریجانی کم کم در حال رفتن به حاشیه سیاست ایران هستند. پسران آیت‌الله هاشم آملی که روزگاری در هر گوشه‌ای از کشور نامی از آنها به چشم می‌خورد، اندک اندک پست‌های خود را ترک می‌کنند. ولی آیا این به معنای پایان لاریجانی‌ها در جمهوری اسلامی است؟(ادامه)
شمال نیوز : این عضو شورای شهر  بیان کرد: وضعیت اشتغال در استان بسیار ضعیف است و با توسعه اقتصادی که ایجاد می شود امیدواریم بخش عمده ای از مشکلات ما در استان برطرف شود..... اعضای شورای شهر مرکز استان سنگ های خود را با منتخبان مجلس وا کندند
شمال نیوز : این عضو شورای شهر بیان کرد: وضعیت اشتغال در استان بسیار ضعیف است و با توسعه اقتصادی که ایجاد می شود امیدواریم بخش عمده ای از مشکلات ما در استان برطرف شود.....(ادامه)
وام ساخت مسکن خریدار ندارد
(ادامه)
   شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند. استان‌های شمالی را قرنطینه کنید / کمبود امکانات درمانی‌ داریم+ اسامی
شمال نیوز: جمع کثیری از پزشکان ساروی در نامه‌ای به رئیس جمهور از وی خواستند برای اینکه ویروس منحوس کرونا کاملا از استان‌های شمالی و مازندران ریشه کن شود باید اقدام به قرنطینه نقاط حساس استان کند.(ادامه)
شمال نیوز: روابط عمومی شهرداری ساری از مثبت بودن تست کرونای عباس رجبی شهردار ساری خبر داد. شهردار ساری هم کرونایی شد
شمال نیوز: روابط عمومی شهرداری ساری از مثبت بودن تست کرونای عباس رجبی شهردار ساری خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و عباس رجبی شهردار  مرکز استان مبتلا به کرونا شدند.
 رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و شهردار مرکز استان هم کرونایی شدند
شمال نیوز: دکتر موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران و عباس رجبی شهردار مرکز استان مبتلا به کرونا شدند. (ادامه)
برادران لاریجانی نقش مهمی در ساختار قدرت دارند. اما حذف یکی از این برادران از یک سمت قضایی در روزهای اخیر، در کنار اتفاقاتی که برای برخی دیگر از برادران رخ داده بود، آینده این خاندان را در هاله‌ای از ابهام فروبرده است. پایان قدرت لاریجانی‌ها یا دورخیز برای شروعی دوباره ؟
برادران لاریجانی نقش مهمی در ساختار قدرت دارند. اما حذف یکی از این برادران از یک سمت قضایی در روزهای اخیر، در کنار اتفاقاتی که برای برخی دیگر از برادران رخ داده بود، آینده این خاندان را در هاله‌ای از ابهام فروبرده است.(ادامه)
شمال نیوز: بیش از 55 تن از اساتید و صاحب نظران حوزه محیط زیست در واکنش به طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی واکنش نشان داده و در مخالفت با این موضوع به حسن روحانی رئیس جمهور نامه نوشتند.

درخواست بیش از 55 صاحب نظر محیط زیستی از رئیس جمهور؛ هرگونه طرح انتقال آب از دریای خزر را متوقف کنید
شمال نیوز: بیش از 55 تن از اساتید و صاحب نظران حوزه محیط زیست در واکنش به طرح انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی واکنش نشان داده و در مخالفت با این موضوع به حسن روحانی رئیس جمهور نامه نوشتند. (ادامه)
آهنگ‌های شب یلدا + لینک دانلود
سلام نو: شب یلدا از مراسم و سنت‌های باستانی ایرانیان است و امروز دیگر تنها به ایران اختصاص ندارد و این رسم در شرق آسیا و اروپا هم نفوذ داشته است.ساز شاد بودن در این شب با گپ و گفت در بین خانواده و حتی گوش دادن دسته جمعی موسیقی کوک می‌شود. ما در این مطلب از پر طرفدارترین آهنگ‌های مختص شب یلدا گلچینی را برای شما فراهم کرده ایم.(ادامه)
صعود ۴ پله‌ای شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال
تیم شهروند ساری با برد 3 بر صفر مقابل ارژن شیراز به جایگاه سوم جدول رده بندی رسید.(ادامه)
شهروند ساری قعرنشین لیگ برتر فوتسال را با ۷ گل بدرقه کرد
تیم شهروند ساری در ادامه روند رو به رشد و تداوم پیروزی های خود درنیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قعرنشین این رقابتها را با هفت گل شکست داد.(ادامه)
زمان رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد اعلام شد
زمان برگزاری جلسه رسیدگی به پرونده قتل میترا استاد پس از وصول نظریه کارشناسی در پی ایرادات دیوان عالی کشور، تعیین شد.(ادامه)
اعلام ۴۹ مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان در مازندران
زمان و مسیر راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان ۹۸ از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران اعلام شد.(ادامه)
عکس: سعید مرتضوی با بادیگاردش در فرودگاه نجف
تصویری از سعید مرتضوی در بازگشت از پیاده روی اربعین در فرودگاه نجف او از زندان به تازگی آزاد شده و با محافظ تردد می‌کند.(ادامه)
عکس لو رفته از ازدواج سوم سعید راد
سعید راد، یکی از پرحاشیه ترین بازیگران تاریخ سینمای کشورمان محسوب می شود؛ هنرمند توانایی که حالا نخستین حضور خود در تلویزیون را هم تجربه می کند.(ادامه)
بروز حریق در مسجد جامع ساری
مسجد جامع ساری یک ماه پس از افتتاح دچار حریق شد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد .... برگزاری معارفه مدیران جدید شهرداری ساری + تصاویر و رزومه
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه مدیران جدید شهرداری مرکز استان با حضور مسئولین دوائر و واحدهای شهرداری برگزار شد ....(ادامه)
دادگاه کیفری تهران وثیقه نجفی را نپذیرفت
قاضی دادگاه کیفری تهران به‌دنبال نقض حکم قتل عمدی در پرونده مرگ میترا استاد از سوی دیوان عالی کشور، وثیقه آزادی محمد علی نجفی را نپذیرفت.(ادامه)
شمال نیوز : سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران، روز شنبه و پیش از فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از زندان آزاد شد. تصویری که از او منتشر شده در مسجدی در یزد بوده که در بین عزاداران حسینی نشسته است..... توضیح سعید مرتضوی در باره آزاد شدنش از زندان
شمال نیوز : سعید مرتضوی دادستان پیشین تهران، روز شنبه و پیش از فرا رسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از زندان آزاد شد. تصویری که از او منتشر شده در مسجدی در یزد بوده که در بین عزاداران حسینی نشسته است.....(ادامه)

سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران پس از تحمل دو سوم از مدت محکومیت خود از زندان آزاد شد. سعید مرتضوی از زندان آزاد شد
سعید مرتضوی، دادستان سابق تهران پس از تحمل دو سوم از مدت محکومیت خود از زندان آزاد شد.(ادامه)
شمال نیوز: برادران  مرتضوی در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشستند.
برادران مرتضوی میانرودی در غم از دست دادن مادر داغدار شدند
شمال نیوز: برادران مرتضوی در غم از دست دادن مادر خود به سوگ نشستند. (ادامه)
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه گفت: مبارزه با فساد باید مستند باشد و مرجع رسیدگی به این مستندات هم دستگاه قضایی است. خط قرمزی برای مبارزه با فساد وجود ندارد؛ اما باید مراقب باشیم به کسی ظلم نشود / هرکس مال نامشروعی کسب کرده، پیش از ورود قوه قضائیه، خودش برگرداند(خبر)
آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضائیه گفت: مبارزه با فساد باید مستند باشد و مرجع رسیدگی به این مستندات هم دستگاه قضایی است.(ادامه)
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند.
کدام نمایندگان از ابتدای انقلاب تاکنون بازداشت شده‌اند؟ +عکس
هرچند بیشترین تعداد نمایندگان بازداشت شده را باید در مجلس ششم جستجو کرد اما از همان استقرار نظام جمهوری اسلامی، نمایندگانی بوده‌اند که در همان دوران مسئولیت جلب شده‌اند. (ادامه)
شهروند ساری همچنان در حسرت پیروزی خانگی
تیم شهروند ساری با کسب دومین تساوی خانگی خود در رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور همچنان در حسرت کسب پیروزی در این رقابت ها قرار دارد.(ادامه)
برنامه تعدادی از هیأت‌های مهم کشور در میلاد امام رضا(ع)
(ادامه)
نخستین جلسه محاکمه "محمدعلی نجفی" شهردار اسبق تهران به اتهام قتل "میترا استاد" همسر دومش به‌صورت علنی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی برگزار می‌شود. محمدعلی نجفی فردا به‌صورت علنی محاکمه می‌شود
نخستین جلسه محاکمه "محمدعلی نجفی" شهردار اسبق تهران به اتهام قتل "میترا استاد" همسر دومش به‌صورت علنی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی کشکولی برگزار می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : اسامی پنج کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان مشخص شد؛ مروری بر سوابق و فعالیت‌هایی این حقوقدانان خواهیم داشت. ۵ گزینه جدید حقوقدان شورای نگهبان را بهتر بشناسیم
شمال نیوز : اسامی پنج کاندیدای حقوقدان شورای نگهبان مشخص شد؛ مروری بر سوابق و فعالیت‌هایی این حقوقدانان خواهیم داشت. (ادامه)
قاضی پرونده «نجفی» مشخص شد
قاضی رسیدگی کننده به پرونده نجفی شهردار اسبق تهران که به قتل عمد همسر دوم خود متهم شده بود، مشخص شد.(ادامه)
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته..... محرمانه های علی لاریجانی : همسر ، برادران ، فرزندان و انتخابات ۱۴۰۰
شمال نیوز : علی لاریجانی ، متولد خرداد ماه سال ۱۳۳۶ در نجف اشرف است. همسر فریده مطهری٬ دختر شهید مطهری و داماد خانواده دکتر علی مطهری محسوب می شود و از اقوام دکتر احمد توکلی. او ۴ برادر به نام صادق٬ محمد جواد٬ محمد باقر و فاضل داشته.....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.