.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز:شورای اسلامی شهر ساری در پنجاه و پنجمین جلسه خود که یکشنبه شب برگزار شد، محمد قبادی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد. « محمدحسین قبادی» شهردار جدید ساری شد
شمال نیوز:شورای اسلامی شهر ساری در پنجاه و پنجمین جلسه خود که یکشنبه شب برگزار شد، محمد قبادی را به عنوان شهردار این شهر انتخاب کرد.(ادامه)
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی  .... از « البرز مرکزی سوادکوه » تا « چادرملو یزد » !
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی ....(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند. ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی تغییر کرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند.(ادامه)
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس، از ارائه لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی خبر داد. لایحه دو فوریتی ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار تقدیم مجلس شد
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس، از ارائه لایحه ایجاد سازمان بازرگانی و تنظیم بازار با قید دو فوریت به مجلس شورای اسلامی خبر داد.(ادامه)
عقیل امامی انقلاب اسلامی تحول آفرین و الهام بخش(يادداشت)
عقیل امامی(ادامه)
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی ضمن تبیین جزئیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، گفت: وعده‌هایی که کاندیدا‌ها می‌دهند، اما در حوزه اختیارات آن‌ها نیست، جرم محسوب می‌شود، زیرا امکان عملیاتی شدن آن وجود ندارد. وعده‌های بدون پشتوانه کاندیداهای انتخابات، جرم محسوب می‌شود
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس شورای اسلامی ضمن تبیین جزئیات طرح اصلاح قانون انتخابات مجلس، گفت: وعده‌هایی که کاندیدا‌ها می‌دهند، اما در حوزه اختیارات آن‌ها نیست، جرم محسوب می‌شود، زیرا امکان عملیاتی شدن آن وجود ندارد. (ادامه)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
در کشور به طور محسوس مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم / سیاست‌های اصل ۴۴ با دقت و فکر انتخاب شد و باید به آن عمل بشود / در دهه ۹۰ به دلایل مختلف «تعطیلی نسبی مسائل اقتصادی» را داشتیم/ از اعلام تصمیم‌های متناقض و تغییرات مکرر قوانین جلوگیری کنید(خبر)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد. (ادامه)
شمال نیوز : تاسفانه در شرایط فعلی برخی رفتارهای سازمانی از سوی کارگزاران تبدیل به یک آنومی و بی نظمی شده و در تضاد با افکار عمومی به آن اصرار ورزیده می‌شود، کلنگ‌زنی‌های متعدد و تکراری .... « مازندران » بازمانده از توسعه با 3000پروژه نیمه تمام !
شمال نیوز : تاسفانه در شرایط فعلی برخی رفتارهای سازمانی از سوی کارگزاران تبدیل به یک آنومی و بی نظمی شده و در تضاد با افکار عمومی به آن اصرار ورزیده می‌شود، کلنگ‌زنی‌های متعدد و تکراری ....(ادامه)
عضو شورای شهر در جلسه علنی شورا که با دعوت از سه نماینده مجلس شورای اسلامی برای پیگیری جهت مشکلات شهر برگزار شد گفت: متاسفانه در برنامه‌های شورا مدیریتی وجود ندارد و در واقع شورا بی‌برنامه حرکت می‌کند. شورای شهر مرکز استان در مسیر بی‌برنامگی پیش می‌رود/ بیان مشکلات تکراری کمکی به این شهر نمی‌کند
عضو شورای شهر در جلسه علنی شورا که با دعوت از سه نماینده مجلس شورای اسلامی برای پیگیری جهت مشکلات شهر برگزار شد گفت: متاسفانه در برنامه‌های شورا مدیریتی وجود ندارد و در واقع شورا بی‌برنامه حرکت می‌کند.(ادامه)

دکتر عبدالله سعیدی تب تند شهردار شدن !(يادداشت)
دکتر عبدالله سعیدی(ادامه)
سخنگوی شورای شهر ساری از برگزاری جلسه انتخاب شهردار ساری خبر داد و گفت: 11 نفر برای کسب صندلی مدیریتی عمارت برنامه‌های خود را در صحن شورا تشریح می‌کنند. 11 داوطلب کسب صندلی مدیریتی عمارت شهرداری ساری
سخنگوی شورای شهر ساری از برگزاری جلسه انتخاب شهردار ساری خبر داد و گفت: 11 نفر برای کسب صندلی مدیریتی عمارت برنامه‌های خود را در صحن شورا تشریح می‌کنند.(ادامه)
بی‌پرده بگوییم؛ چهره مزورانه اکبری و اکبری‌ها با یقه‌ها و پیشانی پینه‌بسته، خبر از شخصیت‌هایی می‌دهد که سراسر ریا و نفاق هستند، حامل دو رویی‌اند و تزویر به هویت‌شان تبدیل شده. در ظاهر پایبند به کشور و انقلاب‌اند اما در باطن، شیفته غرب و برای تنفس در هوای غرب، از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ حتی خیانت به خاک مادری! و با این اوصاف و "رنگ رخساره‌ای که از سر ضمیر" خبر می‌دهد، به نهادهای مهم و حساس کشور وارد می‌شوند. اکبری‌ها از مریخ نیامده‌اند!(يادداشت)
بی‌پرده بگوییم؛ چهره مزورانه اکبری و اکبری‌ها با یقه‌ها و پیشانی پینه‌بسته، خبر از شخصیت‌هایی می‌دهد که سراسر ریا و نفاق هستند، حامل دو رویی‌اند و تزویر به هویت‌شان تبدیل شده. در ظاهر پایبند به کشور و انقلاب‌اند اما در باطن، شیفته غرب و برای تنفس در هوای غرب، از هیچ اقدامی فروگذاری نمی‌کنند؛ حتی خیانت به خاک مادری! و با این اوصاف و "رنگ رخساره‌ای که از سر ضمیر" خبر می‌دهد، به نهادهای مهم و حساس کشور وارد می‌شوند. (ادامه)
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت : علیرغم مشکلاتی که ناشی از تحریم ها در کشور وجود دارد، اجرای پروژه‌ها آغاز شده اند و کمبودهای تحریمی خللی در اجرای پروژه‌ها خللی به وجود نخواهند آورد .... احداث نیروگاه های تولید آب گرم و سیستم گرمایش محلی تنها راه کاهش آلودگی و کاهش مصرف گاز خانگی به میزان 50 درصداست
شمال نیوز : دکتر موسوی گفت : علیرغم مشکلاتی که ناشی از تحریم ها در کشور وجود دارد، اجرای پروژه‌ها آغاز شده اند و کمبودهای تحریمی خللی در اجرای پروژه‌ها خللی به وجود نخواهند آورد ....(ادامه)
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد. ابرجاسوس انگلیس MI6 ، علیرضا اکبری اعدام شد
مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد که حکم علیرضا اکبری به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.(ادامه)
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.» علیرضا اکبری اعدام شد
قوه قضاییه اعلام کرد: «حکم علیرضا اکبری فرزند علی دارای تابعیت مضاعف ایرانی-انگلیسی که به اتهام افساد فی‌الارض و اقدام گسترده علیه امنیت داخلی و خارجی کشور از طریق جاسوسی برای دستگاه اطلاعاتی دولت انگلیس به مجازات اعدام محکوم شده بود، اجرا شد.»(ادامه)
 نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز عقیده مبنی بر اینکه احتمال دارد جلسه ارزیابی دو عضو شورای شهر که علاقمند هستند تا شهردار شوند به صورت علنی برگزار شود، گفت: شورای شهر ساری تا این لحظه در رابطه با فردی که بخواهد سکان شهرداری ساری را در دست بگیرد به جمع‌بندی نرسید. برای انتخاب شهردار به جمع بندی نرسیدیم/ شهرداری ساری مدیریت ندارد؛ اخراجی‌ها در حال برگشت
نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری با ابراز عقیده مبنی بر اینکه احتمال دارد جلسه ارزیابی دو عضو شورای شهر که علاقمند هستند تا شهردار شوند به صورت علنی برگزار شود، گفت: شورای شهر ساری تا این لحظه در رابطه با فردی که بخواهد سکان شهرداری ساری را در دست بگیرد به جمع‌بندی نرسید.(ادامه)
سردار حسین اشتری در حکمی از سوی سرلشکر محمد باقری و به استناد مصوبه فرمانده معظم کل قوا به سمت مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی منصوب شد. سردار حسین اشتری کجا رفت؟
سردار حسین اشتری در حکمی از سوی سرلشکر محمد باقری و به استناد مصوبه فرمانده معظم کل قوا به سمت مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور امنیتی و انتظامی منصوب شد.(ادامه)
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. هدف اغتشاشات از بین بردن نقاط قوت کشور بود، نه برطرف کردن ضعف‌ها/ راه علاج وسوسه تبلیغاتیِ اثرگذار بر ذهن جوان و نوجوان باتوم نیست بلکه تبیین است / نیازمند کارهای بزرگ و تحولی هستیم که با وجود مسئولان و جوانان پر تلاش شدنی است(خبر)
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم، جمعی از مردم این شهر در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)
شمال نیوز : آقای حسینی پور ؛  بدون تردید مدیران ناکارآمد، بی انگیزه و سهل انگاری که  در مسیر توسعه و حتی سرمایه گذاری استان خلل ایجاد کرده اند ، خود به خود سر کار نیامده اند . بلکه بر اساس پروسه ای غلط و یا شاید از طریق  رابطه، باندبازی، بده بستان و ... بر سر کار آمده اند که.... مدیران سهل انگار و ناکارآمد استان از کجا آمده اند و تا چه وقت قرار است بر سر کار باشند ؟ / چاره کار فقط دست خود شما است + نظرات کاربران
شمال نیوز : آقای حسینی پور ؛ بدون تردید مدیران ناکارآمد، بی انگیزه و سهل انگاری که در مسیر توسعه و حتی سرمایه گذاری استان خلل ایجاد کرده اند ، خود به خود سر کار نیامده اند . بلکه بر اساس پروسه ای غلط و یا شاید از طریق رابطه، باندبازی، بده بستان و ... بر سر کار آمده اند که....(ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم. نقدی بر اسطوره‌سازی شتاب زده از شهید سلیمانی(ديدگاه)
«شهید قاسم سلیمانی اسطوره‌است» این جمله کلیدی یادداشتی است که کورش علیانی فعال فرهنگی و دانش آموخته زبان‌شناسی در اختیار ایسناپلاس قرار داد. سومین سالگرد شهید قاسم سلیمانی بهانه خوبی است این اسطوره را بررسی کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و .... دغدغه یکپارچگی مازندران ؛ از حرف تا عمل !
شمال نیوز : یکی از علت های دیگری که باعث می شود ،استان مازندران ذره ذره یکپارچکی خود را ازدست دهد و به فکر ایجاد دو استان مختلف باشد ، ضعف مدیران ارشد استان و کم توجهی در انتخاب فرمانداران ویژه و ....(ادامه)
رئیس مجلس گفت: اقدام رییس جمهور محترم مبنی بر تغییر رییس کل بانک مرکزی ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که از این اقدام ایشان تشکر می‌کنم. البته ضروری است این‌تغییر با اصلاحات ساختاری، سیاست گذاری و مدیریتی، تکمیل شود تا مسئله بصورت پایدار حل شود. قالیباف: تغییر رئیس کل بانک مرکزی، ضروری، اما ناکافی است
رئیس مجلس گفت: اقدام رییس جمهور محترم مبنی بر تغییر رییس کل بانک مرکزی ضرورتی اجتناب ناپذیر بود که از این اقدام ایشان تشکر می‌کنم. البته ضروری است این‌تغییر با اصلاحات ساختاری، سیاست گذاری و مدیریتی، تکمیل شود تا مسئله بصورت پایدار حل شود.(ادامه)
تسلا به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروی الکتریکی دنیا، در چین فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد و این کشور یکی از بزرگترین بازارهای تسلاست. گرد و خاک ایلان ماسک در چین
تسلا به عنوان بزرگترین تولیدکننده خودروی الکتریکی دنیا، در چین فعالیت بسیار گسترده‌ای دارد و این کشور یکی از بزرگترین بازارهای تسلاست.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست اداره کل راه و شهرسازی  استان مازندران منصوب و معارفه شد. سرپرست اداره کل راه و شهرسازی مازندران معرفی شد
شمال نیوز: سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران منصوب و معارفه شد.(ادامه)
شمال نیوز: محمدرضا فرزین در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد.
رئیس بانک مرکزی تغییر کرد/فرزین به جای صالح‌آبادی
شمال نیوز: محمدرضا فرزین در جلسه امروز هیئت دولت به عنوان رییس کل جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی معرفی شد. (ادامه)
انتشار خبر دستگیری یکی از مدیران کل در استان مازندران توسط سپاه و متعاقب آن مصاحبه رئیس کل دادگستری مازندران که اتهامات وی را از فساد مالی تا نگهداری مشروبات الکلی عنوان کرد باید یک شوک بزرگ در عرصه مدیریتی دولت سیزدهم ... دستگیری یک مدیرکل در استان و‌ چند نکته ؟!
انتشار خبر دستگیری یکی از مدیران کل در استان مازندران توسط سپاه و متعاقب آن مصاحبه رئیس کل دادگستری مازندران که اتهامات وی را از فساد مالی تا نگهداری مشروبات الکلی عنوان کرد باید یک شوک بزرگ در عرصه مدیریتی دولت سیزدهم ...(ادامه)
حسین طائب در نشست تبیینی بصیرتی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، گفت: دو برآورد نسبت به فتنه اخیر وجود دارد؛ نخستین برآورد آمریکایی‌ها این است که با توجه به فشارهای اعمال شده بر انقلاب اسلامی، یک اغتشاش داخلی می‌تواند ضربه نهایی به انقلاب اسلامی باشد که این حرکت آمریکایی‌ها آفندی است. حسین طائب: گشت ارشاد جواب نمی‌دهد
حسین طائب در نشست تبیینی بصیرتی اساتید بسیجی حوزه علمیه قم که در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) قم برگزار شد، گفت: دو برآورد نسبت به فتنه اخیر وجود دارد؛ نخستین برآورد آمریکایی‌ها این است که با توجه به فشارهای اعمال شده بر انقلاب اسلامی، یک اغتشاش داخلی می‌تواند ضربه نهایی به انقلاب اسلامی باشد که این حرکت آمریکایی‌ها آفندی است.(ادامه)
رئیس کل دادگستری استان فارس از اعدام عاملان تعرض و تجاوز به تعدادی از زنان شیرازی خبر داد. اعضای باند مخوف سرقت مسلحانه و تعرض به زنان اعدام شدند + جزئیات
رئیس کل دادگستری استان فارس از اعدام عاملان تعرض و تجاوز به تعدادی از زنان شیرازی خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی به بیش ۷۵ امضا رسیده است. استیضاح وزیر بهداشت از مرز ۷۵ امضا گذشت+ محورهای استیضاح
شمال نیوز: استیضاح وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مجلس شورای اسلامی به بیش ۷۵ امضا رسیده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 145 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.128 seconds.