.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ... خبرهای داغ از تغییرات مدیریتی در مازندران
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ...(ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)
سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر شاعری
(ادامه)
 با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ... "انجم شعاع " سرپرست جدید استانداری گلستان
با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ...(ادامه)
از تو یک جو انصاف نخواهم
اینجانب مطالب سایت هارا جسته گریخته مطالعه میکنم و تقریبا از قشر اهل مطالعه هستم ، ولی مثل بعضی ها قلم خوبی ندارم ! از کنار همه مطالب عنوان شده در سایت هاوروزنامه ها به سادگی عبور میکنم و یا اینکه با کمی تاسف ورق ...(ادامه)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي چالش های جریان اصولگرایی(گزارش)
گفت‌وگو با دکتر محسن رضايي(ادامه)
حذف مديران اصولگرا با انگيزه سياسي در شهرداري رشت
فعالیت های غیرقانونی شهردار رشت در عزل و نصب سیاسی، اعتراضات گسترده ای در میان نیرو های اصول گرای این شهر برانگیخته است. رضا ساغری شهردار رشت که از نزدیکان محمد باقر نوبخت و از فعالین حزب «اعتدال و توسعه» است، اخیرا با عزل گسترده (ادامه)
31 سئوال بی جواب از تغییرات مدیران استان (ديدگاه)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.213 seconds.