.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
با توجه به نزدیکی شهرهای مازندران مجموعه استان را به عنوان یک کلان شهر در نظر می گیریم و به دلیل اینکه حدود 15 الی 20 میلیون نفر در سال به این استان  سفر می کنند تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومی به قطار شهری و اتصال آن به سواحل دریای مازندران ... 20 میلیارد تومان اعتبار براي انتخابات مجلس هشتم
با توجه به نزدیکی شهرهای مازندران مجموعه استان را به عنوان یک کلان شهر در نظر می گیریم و به دلیل اینکه حدود 15 الی 20 میلیون نفر در سال به این استان سفر می کنند تجهيز ناوگان حمل و نقل عمومی به قطار شهری و اتصال آن به سواحل دریای مازندران ...(ادامه)
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ... جه كسي كليد شهر رشت را به دست ميگيرد؟
شنیده های بسیاری از معاملات پشت پرده ، تماسهای پنهانی ، مراودات ویژه ، رد و بدل شدن قولهای آنچنانی ، وعده ی ابقا و عزل برخی مدیران و ... خبر می دهند ...(ادامه)
فرماندارتنكابن:جنبش دانشجویی نماد آزادی و عدالت خواهی
(ادامه)
بررسی کاندیداهای احتمالی شهرداری رشت
(ادامه)
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ... ساری آری یا نه ؟؟!!
شرایط برای نمایشگاه بین المللی مازندران در شهرستان قائمشهر کاملاً متفاوت با ساير استان های دیگر و حتی بر خلاف دستور العمل ها و ضوابط ارگانهای نظارتی همانند سازمان توسعه صادرات غیر نفتی کشور می باشد که به زعم بسیاری از کارشناسان اين مشکلات به واسطه سیاسی بودن مدیران درگیر ...(ادامه)
بخشداران ضعیف بر کنار می شوند
(ادامه)
استاندار:جهل اطلاعات در استان گیلان
(ادامه)
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... اخبار درگوشي از استان گيلان ؟!!
تغيير 8 فرماندار گيلان ،گزینه های احتمالی رئیس دفتر و مدیران ستادی استانداری ، لیست تقریبا قطعی اصولگرایان در رشت ،اعضای جبهه متحد اصولگرایان گیلان و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
واقعیت اینست که شاید تغییر تعدادی از نیروها در صدا و سیمای مرکز مازندران با استقبال روبرو شد ولی برکناری معاون فعال و برتر صدای مرکز مازندران ، عزل و نصب نیروها در صدا و سیمای مازندران را زیر سئوال خواهد برد معاونت برتر صدا و اقدام عجیب آقای مدیر کل
واقعیت اینست که شاید تغییر تعدادی از نیروها در صدا و سیمای مرکز مازندران با استقبال روبرو شد ولی برکناری معاون فعال و برتر صدای مرکز مازندران ، عزل و نصب نیروها در صدا و سیمای مازندران را زیر سئوال خواهد برد(ادامه)
برگزاري مسابقات کاراته جام دریای مازندران
(ادامه)
جبهه اصول گرایان تحول خواه و جبهه اصول گرایان اصلاح طلب استان گیلان با صدور بیانیه ای حمایت گسترده خود را از انتصاب مهندس روح ا... قهرمانی چابک استاندار جدید گیلان اعلام داشته ... حمایت گسترده اصولگرایان گیلان از مهندس قهرمانی
جبهه اصول گرایان تحول خواه و جبهه اصول گرایان اصلاح طلب استان گیلان با صدور بیانیه ای حمایت گسترده خود را از انتصاب مهندس روح ا... قهرمانی چابک استاندار جدید گیلان اعلام داشته ...(ادامه)
مراسم معارفه فرماندار جدید نوشهر با حضور مهندس شفقت استاندار مازندران و جمعی از مسئولین برگزار شد .فاطمي پيش از اين مدير كل فني حرفه اي استان مركزي و از گزينه هاي رياست سازمان...
سيد فاطمي فرماندار جدید نوشهر
مراسم معارفه فرماندار جدید نوشهر با حضور مهندس شفقت استاندار مازندران و جمعی از مسئولین برگزار شد .فاطمي پيش از اين مدير كل فني حرفه اي استان مركزي و از گزينه هاي رياست سازمان... (ادامه)
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ... خبرهای در گوشي از استان گیلان !!
تغيير 5 فرماندار گيلان ،بدهي 40 ميليوني صدا و سيماي گيلان به شركت برق ، انتخاب غير قانوني اعضاي خانه احزاب گيلان ،توهين تاج زاده به احمدي نژاد در رشت و خبر هاي انتخاباتي مجلس هشتم و ...(ادامه)
در پي ادغام کامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با  استانداری مازندران و تشكيل معاونت جديد برنامه ريزي و نظارت راهبردي ،پنج  مدیر کل جدید در استان  معرفی شدند. بر پايه این گزارش افراد فوق که قبلا در ... ادغام و رونق احکام مدیران کل..
در پي ادغام کامل سازمان مدیریت و برنامه ریزی با استانداری مازندران و تشكيل معاونت جديد برنامه ريزي و نظارت راهبردي ،پنج مدیر کل جدید در استان معرفی شدند. بر پايه این گزارش افراد فوق که قبلا در ...(ادامه)
عصر امروز با حضور استاندار مازندران آئین تودیع و معارفه مدیران کل امور اجتماعی، شهری و روستائی استانداری برگزار شد ... استانداری مازندران و 3 انتصاب جدید
عصر امروز با حضور استاندار مازندران آئین تودیع و معارفه مدیران کل امور اجتماعی، شهری و روستائی استانداری برگزار شد ...(ادامه)
حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیران کل تربیت بدنی مازندران
(ادامه)
پس از چند روز بحث در انتخاب رئیس جدید آموزش و پرورش مازندران ، انتصاب عبدالوحید فیاضی به عنوان ریاست این سازمان نهایی شده و صبح فردا مراسم معارفه وی ... حکایت 3 " ف " در آموزش و پرورش مازندران
پس از چند روز بحث در انتخاب رئیس جدید آموزش و پرورش مازندران ، انتصاب عبدالوحید فیاضی به عنوان ریاست این سازمان نهایی شده و صبح فردا مراسم معارفه وی ...(ادامه)
چند هفته از برکناری نصرالله خادم رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نگذشته بود که نصرت الله فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران نیز راهی تهران شد از نصرالله تا نصرت الله
چند هفته از برکناری نصرالله خادم رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران نگذشته بود که نصرت الله فاضلی رئیس سازمان آموزش و پرورش مازندران نیز راهی تهران شد(ادامه)
ورزش مازندران ظرف چند سال گذشته ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که می بایست با نگاه کارشناسی و تجزیه و تحلیل درست مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف ... وقتی حسینی میرود !!!؟؟
ورزش مازندران ظرف چند سال گذشته ، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته که می بایست با نگاه کارشناسی و تجزیه و تحلیل درست مورد بررسی قرار گیرد و نقاط ضعف ...(ادامه)
صنعت ، کلید توسعه مازندران است
(ادامه)
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند...
بازدید استاندار از سازمان مدیریت و برنامه ریزی
استاندار مازندران با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی (معاونت برنامه ریزی استانداری ) استان و در جمع کارکنان و مسئولان این سازمان اهداف و نتایج ادغام سازمان مدیریت در استانداری را تبیین و تشریح نمودند... (ادامه)
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی  علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ... یک مازندرانی و وزارت نفت
یک منبع آگاه ، ضمن بیان این مطلب که به زودی علی کردان به عنوان وزیر نفت به مجلس معرفی خواهد شد گفت: کردان، گزینه ی پیشنهادی حزب موتلفه به رییس جمهور برای وزارت نفت ...(ادامه)
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان  که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار... جان مادرتان مرا شهردار کنید!!
عضو شورای شهر مدعی شد: یکی از مهندسان جوان که از بستگان نزدیک وی میباشد و توانسته است به شورای شهر راه یابد ، با مراجعه به اعضای شورا مصرآ خواستار انتصاب وی به عنوان شهردار...(ادامه)
محمود زارع با بی لیاقتی یک داور ؛ آبی در پایان دقیقه 90 کبود شد!(يادداشت)
محمود زارع (ادامه)
مراسم معارفه رئیس جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد به گزارش خبرنگار شمال نیوز در این جلسه که معاونین دانشگاه آزاد واحد ساری حضور داشتند دکتر کیومرث نیاز اذری ابتدا ... مظفری در دانشگاه آزاد اسلامی
مراسم معارفه رئیس جدید روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری صبح امروز در محل این دانشگاه برگزار شد به گزارش خبرنگار شمال نیوز در این جلسه که معاونین دانشگاه آزاد واحد ساری حضور داشتند دکتر کیومرث نیاز اذری ابتدا ...(ادامه)
اصل 44 , انقلاب اقتصادی ایران(يادداشت)
سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی نخستین بار 21 ماه پیش از سوی مقام معظم رهبری برای ایجاد تحول اقتصادی به قوای سه‌گانه کشور ابلاغ شد. (ادامه)
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ... خبرهای داغ از تغییرات مدیریتی در مازندران
در پی سفر ریاست محترم جمهوری به مازندران و دریافت گزارشها و شکایت مردمی بزودی تعدادی از فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی استان تغییر خواهند یافت بر اساس این گزارش شنیده ها حاکیست ...(ادامه)
یک مازندرانی، رییس دفتر احمدی نژاد !!
هر چند رییس جمهور به وی اعتماد کامل دارد و از عملکرد مدیریتی او در سازمان ... راضی است ولی برای حفظ منافع کلان دولت احتمالاً فرد دیگری را به جای ایشان منصوب خواهد کرد ...(ادامه)
سوابق اجرایی و مدیریتی دکتر شاعری
(ادامه)
 با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ... "انجم شعاع " سرپرست جدید استانداری گلستان
با انتصاب استاندار گلستان به سمت معاون وزير كشور، مراسم معارفه سرپرست استاندار جديد گلستان شنبه در گرگان برگزار مي‌شود.انجم شعاع معاون فعلي عمراني استاندار گلستان ...(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.203 seconds.