.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، جاسوسی از باشگاه و افشای قرارداد‌ها را با هدف ایجاد بی‌ثباتی در پرسپولیس دانست و خبر از پیگیری ویژه این موضوع داد. اطلاعیه باشگاه پرسپولیس: جاسوسی از پرسپولیس با هدف ایجاد بی‌ثباتی
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، جاسوسی از باشگاه و افشای قرارداد‌ها را با هدف ایجاد بی‌ثباتی در پرسپولیس دانست و خبر از پیگیری ویژه این موضوع داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران با اشاره به دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ مدیران، گفت: عملکرد نمایندگان را رصد و مستند می‌کنیم و در زمان تایید صلاحیت‌‌ها، اگر مستندات کافی مبنی بر اقدام نادرست در پرونده کسی باشد، صلاحیت او را تایید نمی‌کنیم.

در این دوره دخالت و اخلال نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ها بسیار فراوان دیده شد
شمال نیوز : رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران با اشاره به دخالت برخی نمایندگان مجلس در عزل و نصب‌ مدیران، گفت: عملکرد نمایندگان را رصد و مستند می‌کنیم و در زمان تایید صلاحیت‌‌ها، اگر مستندات کافی مبنی بر اقدام نادرست در پرونده کسی باشد، صلاحیت او را تایید نمی‌کنیم. (ادامه)
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد .... انتخابات پیش رو و سوز و گداز تئوریسین های فتنه ساز!
شمال نیوز : کسی نباید تردید کند که هر چه به انتخابات اسفندماه نزدیک تر می شویم، دومینوی فتنه سازی در حال چینش است تا در زمان مقتضی با یک تلنگر همه چیز را بهم ریخته و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در بزرگترین چالش انتخاباتی درگیر سازد ....(ادامه)
شمال نیوز : بلاتکلیفی مدیریتی در باشگاه استقلال به پایان رسید و علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد. یک مازندرانی مدیرعامل استقلال شد / پایان بلاتکلیفی آبی ها
شمال نیوز : بلاتکلیفی مدیریتی در باشگاه استقلال به پایان رسید و علی خطیر به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد.(ادامه)
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند. اعدام، عاقبت تجاوز و دست درازی به نوامیس مردم در مؤسسه زیبایی غیرمجاز
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: افرادی که در مؤسسه زیبایی غیرمجاز به تعدادی از بانوان تجاوز کرده بودند، صبح امروز در زندان بندرعباس به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)

دبیر هفتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه 10 تیر به مدت دو هفته خبر داد. آغاز ثبت‌نام آزمون استخدامی بخش خصوصی
دبیر هفتمین دوره آزمون استخدامی بخش خصوصی از آغاز ثبت‌نام هفتمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی، ویژه سازمان‌ها و شرکت‌های صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان کشور از امروز شنبه 10 تیر به مدت دو هفته خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد. روایت دکتر هادی ابراهیمی از عملکرد ۵۵۵ روزه استاندار مازندران
شمال نیوز : نکته بارز مدیریتی حسینی پور استاندار مازندران، فهم جامع از مشکلات اقتصادی و طرح‌هایی است که منجر به برون رفت مازندران از چنبره اختاپوس گونه‌ای می‌شود که گاهی بر تنفس گاه مردم و زندگی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.(ادامه)
در پی طرح ادعاها و اتهاماتی در خصوص پرداخت حقوق بالا به یک نماینده، روابط عمومی مجلس توضیحاتی ارایه و خواستار برخورد با کسانی که تهمت زده‌اند، شد. با تکرار عبارت سراسر دروغ حقوق ۱۰۰ میلیونی نمایندگان، تلاش کردند مجلسی که مدال افتخار مجلس انقلابی گرفته را تخریب کنند/ یک نماینده مجلس همتراز با یک وزیر است / افراد معلوم الحالی که به نمایندگان تهمت زده اند و برای رسانه‌های معاند خوراک تهیه کرده اند، باید مورد بارخواست جدی و سریع مدعی العموم قرار گیرند(خبر)
در پی طرح ادعاها و اتهاماتی در خصوص پرداخت حقوق بالا به یک نماینده، روابط عمومی مجلس توضیحاتی ارایه و خواستار برخورد با کسانی که تهمت زده‌اند، شد.(ادامه)
سیره بهشتی و صورت‌بندی رفتار قضایی امروزما به «بهشتی» محتاجیم، حتی بیشتر از دهه ۶۰. گستره امروز و رویداد‌های متنوعی که اتفاق می‌افتد، این نیاز را نوبه‌نو می‌کند. سیره بهشتی و صورت‌بندی رفتار قضایی امروز(يادداشت)
سیره بهشتی و صورت‌بندی رفتار قضایی امروزما به «بهشتی» محتاجیم، حتی بیشتر از دهه ۶۰. گستره امروز و رویداد‌های متنوعی که اتفاق می‌افتد، این نیاز را نوبه‌نو می‌کند.(ادامه)
کُشتی ایران به کدام سو می رود؛ انتخاب ذلیلانه !(يادداشت)
(ادامه)
شمال نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را منصوب کرد. سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران منصوب شد
شمال نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سرپرست جدید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
آیین تقدیر از خانواده‌ها و کارکنان ناوگروه ۸۶ در مازندران
(ادامه)
محمدمبرا الزامات توسعه مازندران؛ منابع، قوانین یا نگرش ؟(يادداشت)
محمدمبرا(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند. مجلس به علی‌ آبادی اعتماد کرد/ مشروح جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی صمت
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اکثریت آرا به عباس علی‌آبادی برای حضور در وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد دادند.(ادامه)
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است. فراخوان پیش هنگام رسانه‌ای برای تکرار مشارکت حداکثری در انتخابات / با تمام ظرفیت رسانه‌ای به میدان می‌آییم
شمال نیوز : صدا و سیمای مازندران با رهنمود‌های رئیس رسانه ملی برنامه‌های انتخاباتی خود را با اولویت فراخوان عمومی جهت ثبت حماسه حضور کلید زده است.(ادامه)
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد ولی بنده خودرویی نگرفته‌ام. دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد اما من نگرفتم !
شمال نیوز : حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ادعای دریافت خودرو از سوی نمایندگان صحت دارد ولی بنده خودرویی نگرفته‌ام.(ادامه)
رئیس جمهور با تاکید بر جذب نیروهای صاحب صلاحیت علمی و مدیریتی‌ گفت: ‌به حاشیه راندن مدیران بی‌انگیزه و خسته سیاست قطعی دولت مردمی است. رئیسی: دولت مدیر خسته نمی‌خواهد
رئیس جمهور با تاکید بر جذب نیروهای صاحب صلاحیت علمی و مدیریتی‌ گفت: ‌به حاشیه راندن مدیران بی‌انگیزه و خسته سیاست قطعی دولت مردمی است.(ادامه)

سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است. روایتی نو از سفر سرزده رئیس قوه قضاییه؛ آیت الله محسنی اژه‌ای الگوی مدیریت مردم پسند
سفر سرزده و بدون تشریفات اژه‌ای به مازندران و اقدامات انجام شده در این سفر قابل الگو شدن برای سایر مسئولین نظام در هر سطح حاکمیتی است.(ادامه)
 با حکم وزیر ورزش و جوانان یک مازندرانی به عنوان جانشین آرش میراسماعیلی، سرپرست فدراسیون جودو شد. رییس فدراسیون جودو با پرونده اختلاس برکنار شد/ یک ساروی جایگزین میراسماعیلی شد
با حکم وزیر ورزش و جوانان یک مازندرانی به عنوان جانشین آرش میراسماعیلی، سرپرست فدراسیون جودو شد.(ادامه)
حسین جوادی با انتشار مطلبی در فضای مجازی از مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استعفا داد. مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در فضای مجازی استعفا داد + تصویر
حسین جوادی با انتشار مطلبی در فضای مجازی از مسئولیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران استعفا داد.(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم. قالیباف: مدیران سالی ۱۰۴ میلیارد دلار ثروت ملی را به آتش می کشند
رئیس مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اینکه "ما مدیران سالی ۱۰۴میلیارد دلار به‌قیمت سال ۱۴۰۰، ثروت را هدر می‌دهیم"، گفت: منظور بد استفاده کردن ثروت نیست بلکه منظور این است که ثروت خود را از بین می‌بریم و به آتش می‌کشیم.(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد. گزینه دولت برای وزارت صنایع و معادن معرفی شد/ عباس علي آبادي کیست؟
معاون پارلمانی رئیس جمهور در صحن علنی مجلس از معرفی عباس علی آبادی به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد .
 مراد صحرایی با موافقت نمایندگان وزیر آموزش و پرورش شد/ جزئیات جلسه رای اعتماد
شمال نیوز: جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه 9 خرداد ماه) به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس قوه مقننه و با حضور اکثریت نمایندگان برگزار شد . (ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی
 دانشیار علوم سیاسی دانشگاه سند تحول منشاء تولید محصولات فاخر در رسانه ملی
دکتر هادی ابراهیمی دانشیار علوم سیاسی دانشگاه(ادامه)
شمال نیوز : شما در این مصاحبه دنبال نوعی همرنگ شدن با جریانی بودید که بحران محبوبیت خود را در آن‌ها جبران کرده و ایفاگر نقش مصلح و یا حداقل مرضی الطرفین باشید .... آقای باهنر ؛ با شوالیه سازی، از خودتان قهرمان خیالی و پوشالی نسازید!
شمال نیوز : شما در این مصاحبه دنبال نوعی همرنگ شدن با جریانی بودید که بحران محبوبیت خود را در آن‌ها جبران کرده و ایفاگر نقش مصلح و یا حداقل مرضی الطرفین باشید ....(ادامه)
مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: تا جایی که خبر دارم رئیس فدراسیون فوتبال هیچ سکه‌ای دریافت نکرده‌اند. واکنش فدراسیون به اهدای ۶۰۰ سکه به اعضای تیم‌ملی
مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: تا جایی که خبر دارم رئیس فدراسیون فوتبال هیچ سکه‌ای دریافت نکرده‌اند.(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم. از اول تشکیل مجلس یازدهم اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم / سرافراز وارد مجلس شدید، ان‌شاءالله سرافراز هم خارج شوید / نگاه درست، یک‌پیکره و مکمل دیدن قوا و همکاری و هم‌افزایی است (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است .... رسانه ملی و پردازش خرمشهر‌های پیش رو / فتح خرمشهر، ماحصل تکثر امید به آینده در قلب‌ها
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است ....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.