.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عضو شورای شهر گفت: اگر می‌خواهید ثابت کنید که ما در شهرداری مبارزه با فساد انجام می‌دهیم باید از خودمان شروع کنیم و خود را ملزم به رعایت قوانین بالادستی کنیم. شهردار یک منطقه مدیر زن را عزل کرده و گفته من حوصله کار با زن جماعت را ندارم!
عضو شورای شهر گفت: اگر می‌خواهید ثابت کنید که ما در شهرداری مبارزه با فساد انجام می‌دهیم باید از خودمان شروع کنیم و خود را ملزم به رعایت قوانین بالادستی کنیم.(ادامه)
استفاده از مدیران تحمیلی، یکی از آفات بزرگ و از دلایل عدم حرکت روان چرخ‌های ورزش مستعد ایران به سمت تحول و پیشرفت است. علاوه‌بر این‌، وجود این مدیران‌، دلیل درصد عمده‌ای از معضلات فنی و خاصه فرهنگی و اخلاقی در ورزش است. مدیران رانتی، بلای جان ورزش کشور(يادداشت)
استفاده از مدیران تحمیلی، یکی از آفات بزرگ و از دلایل عدم حرکت روان چرخ‌های ورزش مستعد ایران به سمت تحول و پیشرفت است. علاوه‌بر این‌، وجود این مدیران‌، دلیل درصد عمده‌ای از معضلات فنی و خاصه فرهنگی و اخلاقی در ورزش است.(ادامه)
 پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. استاندار منفعل روزهای سخت استان، کنار گذاشته می شود؟
پس از آن که بهادری جهرمی سخنگوی دولت از ۱۰ تغییر مدیریتی ملی و استانی تا پایان آذر ماه خبر داد، گمانه‌زنی‌ها برای تغییر برخی استانداران و مدیرانی که کارنامه موفقی از خود به جای نگذاشته‌اند، آغاز شد. (ادامه)
جهانشاهی سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی شد
محسن جهانشاهی عضو هیأت علمی دانشگاه نوشیروانی سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور شد.(ادامه)
در ابتدای کار دولت به همه مدیران اعلام کردیم شرط همکاری، روحیه‌ فسادستیزی است/ مدیران باید در مقابل فساد حساس باشند/ جریان نظارت و بازرسی کمکی است برای خوب دیدن مسائل / سامانه مجوزهای کسب و کارها در وزارت اقتصاد فعال ....(خبر)
(ادامه)
سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس دستگیر شده و تخلفات احتمالی او در حال بررسی است. سرپرست عمران پردیس بازداشت شد
سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس دستگیر شده و تخلفات احتمالی او در حال بررسی است.(ادامه)
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای یکسال و نیم باقی مانده از عمر مجلس یازدهم، سوابق گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات را بررسی می‌کنند تا رییس جدید این دیوان را انتخاب کنند. دو مازندرانی نامزدهای مطرح برای ریاست دیوان محاسبات کشور
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای یکسال و نیم باقی مانده از عمر مجلس یازدهم، سوابق گزینه‌های ریاست دیوان محاسبات را بررسی می‌کنند تا رییس جدید این دیوان را انتخاب کنند.(ادامه)
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند. مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی شد +جزئیات آرا
شمال نیوز : نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ۱۸۷ رأی موافق به مهرداد بذرپاش برای تصدی وزارت راه و شهرسازی اعتماد کردند.(ادامه)
موافقان رای اعتماد به بذرپاش چه گفتند؟
نمایندگان موافق رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی از برنامه‌ها و صلاحیت‌های بذرپاش برای مدیریت وزارت راه و شهرسازی دفاع کردند. (ادامه)
مخالفان رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چه گفتند؟
نمایندگان مخالف رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی دلایل مخالفت خود با برنامه‌ها و صلاحیت‌های بذرپاش را بیان کردند. (ادامه)
عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد. استیضاح وزیر بهداشت با بیش از ۶۰ امضا کلید خورد/ محورهای مفصل استیضاح: از دخالت‌ خویشاوندان و اطرافیان وزیر در انتصابات تا بی توجهی به افکار عمومی و انجام کارهای نمایشی ....(خبر)
عبدالحسین روح الامینی رئیس کمیته غذا و دارو مجلس از طرح استیضاح وزیر بهداشت و درمان با بیش از ۶۰ امضای نمایندگان و ثبت آن در سامانه مجلس خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی دولت از معرفی مهرداد بذرپاش رئیس فعلی دیوان محاسبات کشور به مجلس، به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی خبر داد. مهرداد بذرپاش گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت راه و شهرسازی به مجلس
شمال نیوز: سخنگوی دولت از معرفی مهرداد بذرپاش رئیس فعلی دیوان محاسبات کشور به مجلس، به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.(ادامه)
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران خواستار هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های فرهنگی در اجرای سیاست‌های محوری دولت در استان شد و افزود: سیاست‌های فرهنگی دولت پیشران توسعه و پیشرفت کشور است. سیاست‌های فرهنگی دولت، پیشران توسعه و پیشرفت کشور
معاون سیاسی، امنیتی استاندار مازندران خواستار هماهنگی و وحدت رویه دستگاه‌های فرهنگی در اجرای سیاست‌های محوری دولت در استان شد و افزود: سیاست‌های فرهنگی دولت پیشران توسعه و پیشرفت کشور است. (ادامه)
یک طرف ماجرا در محفلی خصوصی عنوان کرده که اگر او نبود طرف مقابل هرگز استعداد و توان ورود به عرصه سیاسی کشور را نداشت و این روزها باید مشغول پهن کردن بساط کتاب فروشی خود در خیابان انقلاب می‌بود. پشت پرده مخالفت‌ با ورود بذرپاش به کابینه رئیسی چیست؟ / اختلاف قدیمی که با عذرخواهی هم حل نشد!
یک طرف ماجرا در محفلی خصوصی عنوان کرده که اگر او نبود طرف مقابل هرگز استعداد و توان ورود به عرصه سیاسی کشور را نداشت و این روزها باید مشغول پهن کردن بساط کتاب فروشی خود در خیابان انقلاب می‌بود.(ادامه)
آیت الله جوادی آملی گفت: «اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود. اقتصاد یعنی نان مملکت، باید جلوی غارت ها و اختلاس های میلیاردی گرفته شود و مشکلات اقتصادی حل شود!» اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیفتد دیگر خبری از دین نخواهد بود / باید به نیاز‌های مردم توجه کرد / امور مدیریتی راه‌حل می‌خواهد نه نصیحت
آیت الله جوادی آملی گفت: «اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود. اقتصاد یعنی نان مملکت، باید جلوی غارت ها و اختلاس های میلیاردی گرفته شود و مشکلات اقتصادی حل شود!»(ادامه)
شمال نیوز: در حالی علیرضا فخاری با پیشنهاد وزیر کشور و با موافقت هیأت وزیران به عنوان استاندار تهران انتخاب شد که گفته میشد قرار است سید محمود حسینی پور استاندار فعلی مازندران به این سمت منصوب گردد . «استاندار تهران» هم مشخص شد + عکس
شمال نیوز: در حالی علیرضا فخاری با پیشنهاد وزیر کشور و با موافقت هیأت وزیران به عنوان استاندار تهران انتخاب شد که گفته میشد قرار است سید محمود حسینی پور استاندار فعلی مازندران به این سمت منصوب گردد .(ادامه)
اعطای کارت اعتباری خرید به مردم
وزیر صمت ضمن بیان اینکه حرکت نرخ ارز بازار آزاد به سمت ۳۶ هزار تومان کاذب بوده و چیزی جز عملیات روانی نیست، گفت: در نظر داریم تا به قشر وسیعی از مردم کارت اعتباری برای خرید بدهیم.(ادامه)
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید . عالیشان از غرب مازندران شروع کرد / روز پرکار سکاندار ورزش مازندران در رامسر
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید .(ادامه)
عالیشان از غرب مازندران شروع کرد / روز پرکار سکاندار ورزش مازندران در رامسر
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید .(ادامه)
عالیشان از غرب مازندران شروع کرد / روز پرکار سکاندار ورزش مازندران در رامسر
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید .(ادامه)
عالیشان از غرب مازندران شروع کرد / روز پرکار سکاندار ورزش مازندران در رامسر
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید .(ادامه)
عالیشان از غرب مازندران شروع کرد / روز پرکار سکاندار ورزش مازندران در رامسر
شمال نیوز : در حالی که تنها چند روز از سرپرستی عادل عالیشان بر ادراه کل ورزش و جوانان مازندران می گذرد که وی غربی ترین شهر مازندران را برای سفر درون استانی خود برگزید .(ادامه)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود. ما معترض هستیم، اغتشاش‌گر نیستیم؛ بین معترض و اغتشاش‌گر حدومرز قائل شوید / روسری سر ما سنگینی نمی‌کند؛ مساله ما تار مو نیست / مسئولان ناکارآمد جزو مسببان وضع موجود هستند(خبر)
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: مطالبه‌گری و طرح انتقاد و اعتراض، حق شما دانشجویان است؛ اما باید در کنار این موضوع، ارائه طریق را مدنظر قرار دهید، وگرنه به خطا می‌رویم و ممکن است یک اعتراض ناخودآگاه به یک اغتشاش و یک انتقاد به یک تخریب تبدیل شود.(ادامه)
استاندار مازندران با بیان اینکه شرایط امروز کشور و استان نیازمند فعالیت مدیران با تفکر بسیجی است،گفت: مسوولان بدون استثنا باید تاملی در کارهای خود کنند که آیا تفکر آنها تفکر بسیج است یا نه و اگر احساس می کنند این تفکر را ندارند جایگاه مدیریتی را رها کند چراکه کسی را اجبار به پذیرفتن مسوولیت نکردیم. استاندار مازندران: شرایط امروز کشور نیازمند فعالیت مدیران با تفکر بسیجی است
استاندار مازندران با بیان اینکه شرایط امروز کشور و استان نیازمند فعالیت مدیران با تفکر بسیجی است،گفت: مسوولان بدون استثنا باید تاملی در کارهای خود کنند که آیا تفکر آنها تفکر بسیج است یا نه و اگر احساس می کنند این تفکر را ندارند جایگاه مدیریتی را رها کند چراکه کسی را اجبار به پذیرفتن مسوولیت نکردیم. (ادامه)
هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری بدون تعارف نص قانون را اجرا کند/ سازمان اداری و استخدامی ‌گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کند. 6 ماموریت رئیس‌جمهوری به سازمان اداری و استخدامی
هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری بدون تعارف نص قانون را اجرا کند/ سازمان اداری و استخدامی ‌گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کند.(ادامه)
روایت سبک زندگی شهیدِ نخبه شاهچراغ
«در روز حادثه تروریستی شاهچراغ « شهید سید فرید الدین معصومی» رفته بود زیارت تا قبل از پروازش به تهران، نماز اول وقت بخواند. اهمیت به نماز اول وقت شهادت را برایش دست یافتنی کرد. حتی من به شوخی به او می‌گفتم، نقطه عطف زندگی تو ازدواجت با خواهر من بود، اما واقعا نقطه عطف زندگی فرید آنجایی بود که همه‌ امکانات عالی و پیشنهادات خیلی خوب را در خارج از کشور رها کرد و به لطف خدا روز به روز بیشتر اوج گرفت.»(ادامه)
شمال نیوز: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حکمی مدیرکل جدید بازرسی استان مازندران را منصوب کرد. مدیرکل جدید بازرسی استان مازندران منصوب شد+ سوابق
شمال نیوز: رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حکمی مدیرکل جدید بازرسی استان مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
رئیس‌جمهور تحقق کامل نظام اداری در تراز جمهوری اسلامی را نیازمند نگاه و نگرش تحول‌گرایانه دانست و گفت: سازمان اداری و استخدامی با همکاری با وزارت ارتباطات، گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کنند رئیسی: سازمان اداری و استخدامی گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کنند
رئیس‌جمهور تحقق کامل نظام اداری در تراز جمهوری اسلامی را نیازمند نگاه و نگرش تحول‌گرایانه دانست و گفت: سازمان اداری و استخدامی با همکاری با وزارت ارتباطات، گلوگاه‌های فساد را شناسایی و برطرف کنند(ادامه)
عقیل امامی شبکه نیابتی دشمن در فتنه(يادداشت)
عقیل امامی(ادامه)
سرمربی تیم فوتبال استقلال بابت قهرمانی این تیم در سوپرجام ابراز خوشحالی کرد و گفت که برای کسب جام به این تیم آمده است. کری‌خوانی ساپینتو بعد از اولین قهرمانی با استقلال
سرمربی تیم فوتبال استقلال بابت قهرمانی این تیم در سوپرجام ابراز خوشحالی کرد و گفت که برای کسب جام به این تیم آمده است.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 145 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.359 seconds.