.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟ چرا رسانه‌های غربی در قبال کشتار پلیس آمریکا ساکت‌اند؟
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟(ادامه)
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟ چرا رسانه‌های غربی در قبال کشتار پلیس آمریکا ساکت‌اند؟
رئیس‌جمهور در در نشست با مدیران رسانه‌های آمریکایی گفت:‌ چرا رسانه‌های آمریکایی به دنبال روشنگری درباره ارتکاب قتل‌ از سوی پلیس آمریکا نمی‌روند؟(ادامه)
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود. اولتیماتوم فرماندار ساری به ادارات کم کار در مرکز استان
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود.(ادامه)
تصویب برنامه توانمندسازی تمامی روستاهای استان مازندران برای تقویت اقتصاد محلی و منطقه ایی
(ادامه)
شمال نیوز : یک مدیر مازندرانی به عنوان سرپرست « امداد خودرو » ایران منصوب شد . یک مدیر مازندرانی سکاندار « امداد خودرو » ایران شد
شمال نیوز : یک مدیر مازندرانی به عنوان سرپرست « امداد خودرو » ایران منصوب شد .(ادامه)
شمال نیوز: در حالی که نمایندگان مازندران در مقابل انتصابات مهم غیر بومی ها در استان مازندران سکوت کرده اند که رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه انتصاب مدیران غیربومی دستاوردی برای مردم استان ندارد، گفت : اقدام دولت در انتصاب افراد غیربومی در پست‌های مدیریتی گیلان پذیرفتنی نیست نماینده رشت : انتصاب افراد غیربومی در پست‌های مدیریتی گیلان پذیرفتنی نیست / انتصاب مدیران غیربومی منجر به آشفتگی و تصمیمات مغایر با منافع استان است
شمال نیوز: در حالی که نمایندگان مازندران در مقابل انتصابات مهم غیر بومی ها در استان مازندران سکوت کرده اند که رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه انتصاب مدیران غیربومی دستاوردی برای مردم استان ندارد، گفت : اقدام دولت در انتصاب افراد غیربومی در پست‌های مدیریتی گیلان پذیرفتنی نیست(ادامه)

رئیس رسانه ملی علت دسترسی برخی شبکه های تلویزیونی معاند به آرشیو صدا وسیما را به اتفاق هایی که در سال‌های گذشته رخ داده مرتبط دانست و گفت: اکنون تمام تلاش بر این است که به لحاظ فنی ، مدیریتی و فرایندی دیگر شاهد این اتفاق نباشیم. جزئیات دردناک دسترسی شبکه‌های معاند به آرشیو صدا و سیما
رئیس رسانه ملی علت دسترسی برخی شبکه های تلویزیونی معاند به آرشیو صدا وسیما را به اتفاق هایی که در سال‌های گذشته رخ داده مرتبط دانست و گفت: اکنون تمام تلاش بر این است که به لحاظ فنی ، مدیریتی و فرایندی دیگر شاهد این اتفاق نباشیم.(ادامه)
رئیس ساترا گفت: یکی از ابزار‌های مهم پالایش محتوا‌ها استفاده از نظرات مخاطبان و مردم در سامانه‌ای به نام ساپراست که شکایت مردمی از پلتفرم‌ها در آن ثبت می‌شود. ساپرا؛ سامانه ثبت شکایت مردمی از پلتفرم‌های رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر
رئیس ساترا گفت: یکی از ابزار‌های مهم پالایش محتوا‌ها استفاده از نظرات مخاطبان و مردم در سامانه‌ای به نام ساپراست که شکایت مردمی از پلتفرم‌ها در آن ثبت می‌شود.(ادامه)
از این نما، اجتماع بزرگ اربعین، ظرفیت های فوق العاده ای برای ملت ها دارد و تمهیدی است برای خلق جهانی اخلاق تر و زیباتر با مدیریتی اثربخش تر و کارآمدتر، و تمرینی است برای استقامت در مسیر حقیقت، و فرصتی است برای رسیدن به قله های تعالی و پیشرفت. نمای اجتماعی اربعین(يادداشت)
از این نما، اجتماع بزرگ اربعین، ظرفیت های فوق العاده ای برای ملت ها دارد و تمهیدی است برای خلق جهانی اخلاق تر و زیباتر با مدیریتی اثربخش تر و کارآمدتر، و تمرینی است برای استقامت در مسیر حقیقت، و فرصتی است برای رسیدن به قله های تعالی و پیشرفت.(ادامه)
فرشید سمیعی عضو هیات مدیره استقلال از وقوع سونامی در یک باشگاه فوتبال خبر داد. عکس/ استوری جنجالی عضو هیات مدیره استقلال
فرشید سمیعی عضو هیات مدیره استقلال از وقوع سونامی در یک باشگاه فوتبال خبر داد.(ادامه)
اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای انجام یک دیدار دوستانه عازم پلودیف شد. تیم ملی فوتبال عازم بلغارستان شد
اعضای تیم ملی فوتبال ایران برای انجام یک دیدار دوستانه عازم پلودیف شد.(ادامه)
برخی اصولگرایان این دیدگاه را دارند که هر کس حتی اگر از کنار شخصیت های سیاسی اصلاح طلب عبور کرد باید کنار گذاشته شود و از او در مناصب مدیریتی و اداره کشور استفاده نشود اما آقای لاریجانی چنین دیدگاهی ندارد.

احتمالا لاریجانی از نامزدهای اصلاح‌طلب معتدل حمایت کند
برخی اصولگرایان این دیدگاه را دارند که هر کس حتی اگر از کنار شخصیت های سیاسی اصلاح طلب عبور کرد باید کنار گذاشته شود و از او در مناصب مدیریتی و اداره کشور استفاده نشود اما آقای لاریجانی چنین دیدگاهی ندارد. (ادامه)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است. تقدیر و تمجید همراه با تذکرات مهم درباره معیشت مردم و رشد تولید / غبار مشکلات معیشتی مانع دیده شدن اقدامات اساسی و زیربنایی دولت / ملاک ارتباطات بین‌المللی، منافع و عزت ملی است/درباره این دو سال دولت سیزدهم میخواهم علاوه بر کمک، تمجید کنم(خبر)
ایشان هدف اصلی از تحریم‌ها را معیشت مردم و گروگان گرفتن آن دانستند و گفتند: در زمینه رفع تحریم‌ها کارها و مذاکراتی در حال انجام است که در جای خود درست و محفوظ است؛ اما به موازات آن باید خط خنثی کردن تحریم‌ها دنبال شود که مهم‌ترین شاخص آن، کاهش تورم است.(ادامه)
ما متوجه خط سیاسی آشوب و فتنه انگیزی دشمنان داخلی و خارجی هستیم/ باید مراقب زمینه‌های شعله ور شدن این فتنه‌ها در کشور باشیم/ همه بدهکار انقلاب و شهدا هستیم/ ایستادن پای این مکتب هزینه دارد ....(خبر)
(ادامه)
بارورسازی ابرها یکی از شاخه‌های علم تعدیل‌ آب‌ و هواست و شامل تأثیر‌گذاری بر سیستم‌های ابری موجود می‌شود. البته اولین شرط تأثیرگذاری بر یک سیستم ابری، وجود ابر است و در واقع بدون وجود ابر، این تاثیرگذاری مفهومی نخواهد داشت ....(خبر)
(ادامه)
بانک مرکزی : بانک مرکزی اطلاعیه‌ای را بانک در خصوص نحوه عمل در مورد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری ناتراز صادر کرد. بانک مرکزی یک اطلاعیه مهم صادر کرد
بانک مرکزی : بانک مرکزی اطلاعیه‌ای را بانک در خصوص نحوه عمل در مورد بانک‌ها و مؤسسات اعتباری ناتراز صادر کرد.(ادامه)
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد. مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی جدید وزارت کشور برگزار شد
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند. دیوان عدالت اداری به دلیل برخورد رئیس سازمان سنجش با متقلبان کنکور، حکم انفصال صادر کرد
سخنگوی دولت با اشاره به پیشگامی دولت در مقابله با تقلب در کنکور و شناسایی متقلبان گفت: هرگز اجازه نخواهیم داد هیچ متقلبی در کلاس‌های دانشگاه بنشیند و دولت با قدرت از ورود متقلبان به دانشگاه جلوگیری می‌کند.(ادامه)
 آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ... هشدار تند یک نماینده درباره دوست بازی و همشهری بازی استاندار
آقای وحیدی وزیر کشور، کار از همشهری بازی گذشته، اگر به حذف کردن نیروهای بومی توسط مدیران ارشد استان خاتمه ندهید، تخلف به گردن وزارت کشور می‌افتد ...(ادامه)
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود! مازندران قربانی کج اندیشی ها در ایجاد منطقه آزاد تجاری
مازندران نباید قربانی دوسویه بی توجهی اقتصادی پایتخت نشین ها و نیز اختلاف داخل استانی شود که طی آن سودش به جیب تجار و دلالان استانهای رقیب و دودش به چشم مردم نجیب مازندران برود!(ادامه)
امام جمعه موقت ساری گفت: برخی مداحان در دهه اول ماه محرم در نوحه سرایی‌ها از واژگانی استفاده کردند تا به هر قیمتی بتوانند اشک را بر چشمان عزاداران امام حسین جاری نمایند، اما هیچ سند و دلیلی در بیان مطالب آنان وجود ندارد، لازم است دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی ورود کنند تا زمینه بدعت‌ها و انحرافات فراهم نشود. امام جمعه موقت ساری: جلوی برخی بدعت‌ها در مداحی‌ها گرفته شود
امام جمعه موقت ساری گفت: برخی مداحان در دهه اول ماه محرم در نوحه سرایی‌ها از واژگانی استفاده کردند تا به هر قیمتی بتوانند اشک را بر چشمان عزاداران امام حسین جاری نمایند، اما هیچ سند و دلیلی در بیان مطالب آنان وجود ندارد، لازم است دستگاه‌های فرهنگی و تبلیغی ورود کنند تا زمینه بدعت‌ها و انحرافات فراهم نشود.(ادامه)
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد. مدیرانی که استقلال را نابود کردند
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.(ادامه)
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امسال سفرهای اربعین، خلاف سال‌های گذشته، ۲۵ روزه شده، با این حال تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده است. زمان اولین پرواز اربعین اعلام شد
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: امسال سفرهای اربعین، خلاف سال‌های گذشته، ۲۵ روزه شده، با این حال تراکم کاری و فشار بر صنعت فرودگاهی و هوایی کاهش پیدا نکرده است.(ادامه)
فارس نوشت: سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: مهمترین رویداد ورزشی امسال بازی های آسیایی است و باید در فضای همدلی مشکلات کاروان اعزامی را به حداقل برسانیم. اولین صحبت‌های کیومرث هاشمی پس از حضور در وزارت ورزش
فارس نوشت: سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: مهمترین رویداد ورزشی امسال بازی های آسیایی است و باید در فضای همدلی مشکلات کاروان اعزامی را به حداقل برسانیم.(ادامه)
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟ رئیس جمهور سکان هدایت ورزش و جوانان را به دست کدام دسته خواهد سپرد؟
باید دید رئیس جمهور از میان طیف مدیران اجرایی دارای کارنامه در ورزش، مدیران کارآزموده دانشگاهی و گزینه‌های دم دستی در دولت کدام دسته را برای هدایت ورزش به جای سجادی انتخاب خواهد کرد؟(ادامه)
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است.
دیدار جانشین فراجا با نماینده ولی فقیه در مازندران
جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه پلیس در هرجا بی قانونی و موضوعات خلاف قانون ببیند ورود می کند، گفت: فراجا همواره مدافع حقوق شهروندی است. (ادامه)
جلسه چند روز قبل گروهی از پیشکسوتان و مدیران باشگاه استقلال با حوادث و اتفاقات مهمی همراه شد. بازیکنان استقلال حق ندارند در مسائل باشگاه دخالت کنند!/ اطلاعات جلسه مهم استقلال چطور به گوش علی خطیر رسید؟
جلسه چند روز قبل گروهی از پیشکسوتان و مدیران باشگاه استقلال با حوادث و اتفاقات مهمی همراه شد.(ادامه)
مگر می شود خداوند حکیم انسان یا مدیری که سرنوشت مردم به او سپرده شده است را به خاطر نحوه عملکردش مؤاخذه نکند. آقایان مسئول، فرصت مسئولیت کوتاه است!(يادداشت)
مگر می شود خداوند حکیم انسان یا مدیری که سرنوشت مردم به او سپرده شده است را به خاطر نحوه عملکردش مؤاخذه نکند.(ادامه)
شمال نیوز : بخش مرکزی سوادکوه دارای ۱۳۲ روستا و آبادی  است که  دهستانهای راستوپی و ولوپی و منطقه خانقاپی را شامل می شوند . از جمله روستاهای این بخش می توان به کارمزد ، شوراب ، دراسله ، مومج خیل  فلورد ،شورمست ، شورمست رودبار ،  رجه ، اساس ، کمرپشت ، گرزین خیل، ملرد ، و  ...اشاره کرد . سرپرست بخشداری مرکزی سوادکوه منصوب شد
شمال نیوز : بخش مرکزی سوادکوه دارای ۱۳۲ روستا و آبادی است که دهستانهای راستوپی و ولوپی و منطقه خانقاپی را شامل می شوند . از جمله روستاهای این بخش می توان به کارمزد ، شوراب ، دراسله ، مومج خیل فلورد ،شورمست ، شورمست رودبار ، رجه ، اساس ، کمرپشت ، گرزین خیل، ملرد ، و ...اشاره کرد .(ادامه)
گفتنی برخی منابع خبری روز گذشته خبر دادند؛ بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی، عضو جوان جبهه پایداری به ریاست تامین اجتماعی و انتقادات و حواشی بسیار بالاخره وزیر کار و رفاه اجتماعی تصمیم به تغییر او گرفت. دلیل برکناری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی فاش شد
گفتنی برخی منابع خبری روز گذشته خبر دادند؛ بعد از گذشت دو سال از انتصاب میرهاشم موسوی، عضو جوان جبهه پایداری به ریاست تامین اجتماعی و انتقادات و حواشی بسیار بالاخره وزیر کار و رفاه اجتماعی تصمیم به تغییر او گرفت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.171 seconds.