.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: تا جایی که خبر دارم رئیس فدراسیون فوتبال هیچ سکه‌ای دریافت نکرده‌اند. واکنش فدراسیون به اهدای ۶۰۰ سکه به اعضای تیم‌ملی
مدیر رسانه‌ای تیم ملی گفت: تا جایی که خبر دارم رئیس فدراسیون فوتبال هیچ سکه‌ای دریافت نکرده‌اند.(ادامه)
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد. متن کامل لایحه حجاب؛ جزئیات جریمه‌ها / جریمه تخلفات پوشش چقدر پیش‌بینی شده است؟ / برخورد با مروجان بی‌حجابی در فضای مجازی
لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب که به پیشنهاد قوه قضائیه به دولت ارسال شده بود پس از تصویب به صورت دو فوریت با نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس تقدیم شد.(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم. از اول تشکیل مجلس یازدهم اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم / سرافراز وارد مجلس شدید، ان‌شاءالله سرافراز هم خارج شوید / نگاه درست، یک‌پیکره و مکمل دیدن قوا و همکاری و هم‌افزایی است (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.(ادامه)
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است .... رسانه ملی و پردازش خرمشهر‌های پیش رو / فتح خرمشهر، ماحصل تکثر امید به آینده در قلب‌ها
شمال نیوز : فتح خرمشهر‌های نظامی سخت بود، اما به سختی فتح خرمشهر‌های غیرنظامی و عمدتا” فرهنگی و عقیدتی و سیاسی نبوده و اهتمام بیشتری برای فتح این خرمشهر‌ها لازم است ....(ادامه)
شمال نیوز:

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رضا مراد صحرایی بعنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد. وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد
شمال نیوز: معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: رضا مراد صحرایی بعنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مجلس معرفی شد.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود. نه مردم و نه دولت، نمی‌توانند خانه بسازند! / اراده کنم یک هفته ای دوباره وزیر آموزش و پرورش می‌شوم
شمال نیوز : وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه به دولت چه ربطی دارد خانه بسازد؟ نمی‌تواند، مردم هم نمی‌توانند، اعلام کرد: این دولت می‌گوید یک میلیون خانه می‌خواهم بسازم که این اشتباه است، باید بگوید شرایط را آماده می‌کنم تا یک میلیون خانه ساخته شود.(ادامه)
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد. مصاحبه‌ ماندگار ، جامع ، صریح ، قاطع ، بی طرفانه و تبیین منشور سند تحول
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس مجلس گفت: در تبصرهٔ ۱۸ قانون بودجه، که درباره اشتغال‌زایی است، با نظر یکپارچهٔ مجلس و نظر مثبت رئیس‌جمهور محترم، امسال مصوب کردیم کل اعتبار مربوط به اشتغال به حساب استان‌ها واریز شود. ۱۰۰ هزار میلیارد تومان ‌نقدینگی ‌در اختیار استان‌هاست / اختیار بودجه اشتغال به استان‌ها واگذار شد
شمال نیوز : رئیس مجلس گفت: در تبصرهٔ ۱۸ قانون بودجه، که درباره اشتغال‌زایی است، با نظر یکپارچهٔ مجلس و نظر مثبت رئیس‌جمهور محترم، امسال مصوب کردیم کل اعتبار مربوط به اشتغال به حساب استان‌ها واریز شود.(ادامه)
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم. دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی در دوران تحول
در شناسایی دست‌های پشت پرده تخریب رسانه ملی، شاهد تحرک و بالفعل سازی همه پتانسیل‌های بیگانگان و مزدوران داخلی شامل طیف‌های متعدد قابل تعریف در جبهه ضدانقلاب هستیم.(ادامه)
از این منظر یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها و راهبردهای مدیریت شهری تهران مردمی‌سازی و تکیه بر ظرفیت و توان مردم، خصوصا نخبگان حوزه‌های مختلف است. مدیریت مشارکتی در شهر(يادداشت)
از این منظر یکی از محوری‌ترین برنامه‌ها و راهبردهای مدیریت شهری تهران مردمی‌سازی و تکیه بر ظرفیت و توان مردم، خصوصا نخبگان حوزه‌های مختلف است.(ادامه)
شمال نیوز : بی تردید عدم امکان ادامه فعالیت آن هم برای معاونی استانداری که فارغ از عملکرد مطلوبش ، حداقل در ابعاد رسانه ای در حمایت از عملکرد استاندار کم نگذاشت، نشان می دهد همکاری با استاندار فعلی ، اسلوب  .... متن استعفای معاون سیاسی استاندار / سرپرست جدید منصوب شد
شمال نیوز : بی تردید عدم امکان ادامه فعالیت آن هم برای معاونی استانداری که فارغ از عملکرد مطلوبش ، حداقل در ابعاد رسانه ای در حمایت از عملکرد استاندار کم نگذاشت، نشان می دهد همکاری با استاندار فعلی ، اسلوب ....(ادامه)
 
شمال نیوز: رزمنده ، پیشکسوت دفاع مقدس و مهندس خوشنام  بابلی به جوار یاران شهیدش پر کشید و آسمانی شد. رزمنده و مهندس خوشنام بابلی به یاران شهیدش پیوست
شمال نیوز: رزمنده ، پیشکسوت دفاع مقدس و مهندس خوشنام بابلی به جوار یاران شهیدش پر کشید و آسمانی شد.(ادامه)
اگر ثبات مدیریت در آموزش و پرورش نباشد، طرح ها و برنامه ها نیمه کاره رها خواهد شد، یا به ثمر مطلوب نخواهند رسید و در خوشبینانه ترین حالت – اگر اجرا شوند - در زمان مناسب، عملیاتی نمی شوند. چند نکته با رئیس جمهور و نمایندگان مجلس درباره وزیر حیاتی ترین وزارتخانه کشور(يادداشت)
اگر ثبات مدیریت در آموزش و پرورش نباشد، طرح ها و برنامه ها نیمه کاره رها خواهد شد، یا به ثمر مطلوب نخواهند رسید و در خوشبینانه ترین حالت – اگر اجرا شوند - در زمان مناسب، عملیاتی نمی شوند.(ادامه)
شمال نیوز : تماشا آن‌ چنانکه باید و شاید احساس درد را منتقل نمی‌کند؛ دردکشیده و درد چشیده می‌داند و می‌فهمد که درد چیست و طبیعتا وقتی دردی درک نشود، توقع پیگیری برای درمان هم منطقی نیست. از پارکینگ خانه به پارکینگ وزارتخانه می‌روید، نه تورم را می‌فهمید، نه می‌دانید قسط و وام چیست!
شمال نیوز : تماشا آن‌ چنانکه باید و شاید احساس درد را منتقل نمی‌کند؛ دردکشیده و درد چشیده می‌داند و می‌فهمد که درد چیست و طبیعتا وقتی دردی درک نشود، توقع پیگیری برای درمان هم منطقی نیست.(ادامه)
شمال نیوز: نوراله ادبی فیروزجایی به عنوان مدیرعامل شركت مديريت توليدبرق شهید سلیمی نكا منصوب شد . مدیرعامل جدیدشركت مديريت توليدبرق نكا منصوب شد
شمال نیوز: نوراله ادبی فیروزجایی به عنوان مدیرعامل شركت مديريت توليدبرق شهید سلیمی نكا منصوب شد .(ادامه)
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور فردا با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد. رئیس جمهور عازم سوریه می‌شود
سخنگوی دولت گفت: رئیس جمهور فردا با دعوت رسمی آقای بشار اسد به کشور سوریه سفر خواهد کرد.(ادامه)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد. خطای راهبردی برخی مسئولان گذشته به آموزش و پرورش خسارت‌ زد/ باید هویت ایرانی و اسلامی و شخصیت ملی را در کودکان کشور زنده کنیم/ / نباید به مدارس دولتی کم‌اعتنایی شود/ برون‌سپاری آموزش معنایی ندارد(خبر)
رهبر انقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد.(ادامه)
 با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. ۶ گزینه احتمالی وزارت صمت؛ چه کسی جایگزین فاطمی امین می شود؟
با استیضاح سید رضا فاطمی امین از وزارت صمت از سوی مجلس شورای اسلامی، گمانه زنی های مختلفی پیرامون گزینه های احتمالی برای تصدی این وزارتخانه مطرح شده است. (ادامه)
شمال نیوز: یک منبع آگاه در سازمان محیط زیست از بازداشت دو مدیر این سازمان خبر داد. دستگیری دو مدیر ارشد سازمان محیط زیست کشور / بازداشت شدگان مشاور ارشد علی سلاجقه و دبیر دبیرخانه شورای عالی مناطق حفاظت شده محیط زیست هستند
شمال نیوز: یک منبع آگاه در سازمان محیط زیست از بازداشت دو مدیر این سازمان خبر داد.(ادامه)
مردم در دیدارها و مکاتبات با بنده از ناکارآمدی برخی مدیران گلایه می‌کنند/ مسئولان با هرگونه ناکارآمدی بدون فوت زمان برخورد کنند/ به هیچ وجه عمل نمایندگان به وظایف نمایندگی را جلوه اختلاف میان قوا تلقی نمی‌کنیم / قدردانی از فاطمی‌امین(خبر)
(ادامه)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است. برزخ ۱۲ ساله!(يادداشت)
بعد از موافقت دولت با تشکیل وزارت بازرگانی در اردیبهشت‌ماه امسال، موضوع تفکیک صنعت از تجارت، برای چندمین بار طی سال‌های گذشته، دوباره مطرح و البته با طرح استیضاح وزیر صمت، همزمان شده است. این در حالی است که به اعتقاد برخی از نمایندگان، بزرگ شدن دولت، برخلاف اسناد بالادستی است و وزارت صمت، نیاز به تفکیک ندارد، بلکه ضعف مدیریتی در راس این وزارتخانه و مدیران زیرمجموعه آن، دلیل نابسامانی کنونی بازار است.(ادامه)
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت. نادر طالب‌زاده به روایت چهره‌های جهانی
راه‌اندازی کنفرانس بین‌المللی افق نو و دعوت از اندیشمندان و آزاداندیشان جهان غرب و آمریکا و اروپا مهم‌ترین اقدام طالب‌زاده در این خصوص بود که نقش زیاد و موثری در روشنگری درباره رسوایی استکبار جهانی داشت.(ادامه)
رییس جمهور با بیان اینکه روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود،گفت: شفافیت و پاسخگویی خواست مردم از دستگاه‌های دولتی است و همه مسوولان باید علاوه بر اعتماد، نظارت لازم را برای کارکنان خود به منظور بهبود خدمت به مردم انجام دهند. رییس جمهور: روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود/عملکرد دستگاه‌ها نیاز به بازنگری دارد
رییس جمهور با بیان اینکه روابط ناسالم در ادارات موجب نارضایتی مردم می‌شود،گفت: شفافیت و پاسخگویی خواست مردم از دستگاه‌های دولتی است و همه مسوولان باید علاوه بر اعتماد، نظارت لازم را برای کارکنان خود به منظور بهبود خدمت به مردم انجام دهند.(ادامه)
یکی از معاونان باشگاه استقلال روز سه شنبه در دفتر این باشگاه حاضر شده و با خوشحالی در جمع کارمندان این باشگاه اعلام می‌کند خوب شد دربی را باختیم. خوشحالی عجیب معاون استقلال از باخت در دربی
یکی از معاونان باشگاه استقلال روز سه شنبه در دفتر این باشگاه حاضر شده و با خوشحالی در جمع کارمندان این باشگاه اعلام می‌کند خوب شد دربی را باختیم.(ادامه)
احسان معراجی فر خبرنگار، کارگردان، شاعر و تهیه کننده صدا و سیما بر اثر سکته مغزی درگذشت. احسان معراجی‌فر، خبرنگار صدا و سیما درگذشت
احسان معراجی فر خبرنگار، کارگردان، شاعر و تهیه کننده صدا و سیما بر اثر سکته مغزی درگذشت.(ادامه)
بازیکنان پرسپولیس درآستانه دربی صدم پایتخت منتظر دریافت پاداش پیروزی های اخیر خود هستند. پاداش استقلال صدای بازیکنان پرسپولیس را در آورد!
بازیکنان پرسپولیس درآستانه دربی صدم پایتخت منتظر دریافت پاداش پیروزی های اخیر خود هستند.(ادامه)
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟
راه روشن انقلاب را با جدیت دنبال کنید/ کشور نیازمند آرمانخواهی،امید وعقلانیت است/ کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟ / کشور، بحمدالله در حال پیشرفت است/ توقع بنده از خصوصی‌سازی، تا حالا برآورده نشده(خبر)
برخلاف آنچه بیان شد که «باید از روز اول درباره مسائل مختلف رفراندوم برگزار می‌کردیم تا حساست به وجود نیاید»، مسائل مختلف کشور قابل رفراندوم نیست؛ زیرا هر رفراندوم ۶ ماه همه کشور را درگیر می‌کند. ضمن اینکه در کجای دنیا برای همه مسائل رفراندوم برگزار می‌کنند؟ (ادامه)
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های ... رئیسی: دولت برنامه‌ای برای تغییر و جابجایی ندارد ولی گاهی چاره‌ای نیست
رئیس‌جمهوری در نشستی با نوجوانان و دانش‌آموزان دهه هشتادی ضمن شنیدن دیدگاه‌های آنان، از پیشنهادهای آنها برای «ایجاد شورای نوجوانان»، «تشکیل اتاق اندیشه‌ورزی نوجوانان» و «استعدادیابی برای تحصیل دانش‌آموزان در رشته‌های ...(ادامه)
رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان نوشت: عماد افروغ کسی بود که خودش را از حاکمیت تظاهر و ریا جدا کرد. عماد افروغ آخرتش را به سیاست‌زدگی متظاهرانه گره نزد
رئیس جامعه صنفی تهیه‌کنندگان نوشت: عماد افروغ کسی بود که خودش را از حاکمیت تظاهر و ریا جدا کرد.(ادامه)
مشاور اقتصادی باشگاه استقلال اعلام کرد با این وجود که قرار بود مبلغ باقیمانده در حساب این باشگاه هزینه پرداخت طلب استراماچونی شود در دوره فتح‌الله‌زاده به امور دیگری اختصاص یافته و در هزینه کردن این مبلغ سوء مدیریت شد. فتح‌الله‌زاده اول باید طلب استراماچونی را پرداخت می‌کرد
مشاور اقتصادی باشگاه استقلال اعلام کرد با این وجود که قرار بود مبلغ باقیمانده در حساب این باشگاه هزینه پرداخت طلب استراماچونی شود در دوره فتح‌الله‌زاده به امور دیگری اختصاص یافته و در هزینه کردن این مبلغ سوء مدیریت شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.237 seconds.