.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ آقای استاندار ؛ تقویت سرمایه اجتماعی دولت را جدی بگیرید!
شمال نیوز : اکنون سئوال کلیدی این است که آیا با مدیران و چهره‌های مخالف تحول و پیشرفت، سیاست های دولت انقلابی و مردمی تحقق می یابد و اساسا چه میزان از برنامه های محوری دولت سیزدهم تاکنون در استان مازندران عملیاتی شده‌است ؟ (ادامه)
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است. انتقاد تند استاندار مازندران از مافیای دارو در مازندران
استاندار مازندران با انتقاد از وضعیت توزیع و مدیریت دارو در مازندران و تعیین مهلت ۱۵ روزه برای کنترل بازار دارو در استان، گفت: وضعیت کنونی بازار دارو در مازندران رضایتبخش نیست و کل خدماتی که مجوعه مدیریت بهداشت و درمان استان ارائه می‌کند به دلیل همین نارضایتی تحت‌الشعاع قرار گرفته است.(ادامه)
موضوع بازگشت مدیران سابق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در قالب اعضای جدید هیئت مدیره نیز یک ... زلزله مدیریتی در استقلال و پرسپولیس در راه است/نسخه جدید وزیر برای پایان مشکلات مدیریتی آبی و قرمز
موضوع بازگشت مدیران سابق دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در قالب اعضای جدید هیئت مدیره نیز یک ...(ادامه)
نزدیک به ۷۰ درصد از رتبه‌های تک رقمی و زیر ۳۰۰۰ کنکور از دانش‌آموزان سمپادی هستند / در نبود مدارس سمپاد کرسی‌های ارزشمند دانشگاه‌های برتر کشور فقط مخصوص کسانی می‌شد که از آموزش‌های مدارس غیردولتی برخوردار هستند....(خبر)
(ادامه)
یک تحلیل‌گر رسانه گفت: شایعات در موقعیت‌های مبهم، شکل می‌گیرد و یکی از علت‌های آن اقدامات ناقص و بدون پیوست رسانه‌ای مدیران است. اقدامات مبهم مدیریتی باعث شکل‌گیری شایعه می‌شود(يادداشت)
یک تحلیل‌گر رسانه گفت: شایعات در موقعیت‌های مبهم، شکل می‌گیرد و یکی از علت‌های آن اقدامات ناقص و بدون پیوست رسانه‌ای مدیران است.(ادامه)
 با حکم مهدی آشتیانی، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، مصطفی صابر مدیر مجتمع دخایات گیلان از کار برکنار شد. مدیر مجتمع دخانیات استان به طور ناگهانی برکنار شد
با حکم مهدی آشتیانی، مدیرعامل شرکت دخانیات ایران، مصطفی صابر مدیر مجتمع دخایات گیلان از کار برکنار شد.(ادامه)
بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای انتقاداتی به عملکرد مدیریت باشگاه مطرح کردند. نامه تند بازیکنان پرسپولیس به مدیریت باشگاه
بازیکنان پرسپولیس طی نامه‌ای انتقاداتی به عملکرد مدیریت باشگاه مطرح کردند.(ادامه)
شمال نیوز : جمعی از تشکل‌های سیاسی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، با انتقاد از وضعیت استان، خواستار تغییر در مدیریت استانداری شدند. ادامه فعالیت استاندار فعلی به هیچ وجه به صلاح دولت و مردم استان نیست
شمال نیوز : جمعی از تشکل‌های سیاسی در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور، با انتقاد از وضعیت استان، خواستار تغییر در مدیریت استانداری شدند.(ادامه)
دختر شهید «محمد جواد تندگویان» وزیر اسبق نفت گفت: بعثی‌ها برای پنهان کردن شکنجه ها و مشخص نشدن تاریخ دقیق شهادت، پیکر پدرم را ۲ بار مومیایی کرده بودند. چرا بعثی‌ها پیکر شهید تندگویان را مومیایی کردند؟+عکس
دختر شهید «محمد جواد تندگویان» وزیر اسبق نفت گفت: بعثی‌ها برای پنهان کردن شکنجه ها و مشخص نشدن تاریخ دقیق شهادت، پیکر پدرم را ۲ بار مومیایی کرده بودند.(ادامه)
سردار حاجی زاده: آمریکا در یک شب سه مرحله با ایران مکاتبه و تمنا داشت/ ایران در اوج قدرت است و کسی نمی‌تواند ما را تهدید کند +جزئیات(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است .... بازخوانی ناکامی های مازندران در عرصه پیشرفت
شمال نیوز : تاکنون اساسا برنامه ای ملی برای تبدیل مازندران به قطب گردشگری کشور تدوین و اجرایی نشدو اقامت سالانه ۱۰۰میلیون نفر شب در استان در شرایطی که امکانات و ظرفیت های آن به سختی پاسخگوی جمعیت بومی است، گویای حجم فزاینده مشکلات و چالش های این حوزه است ....(ادامه)
شمال نیوز :  مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد.

جشنواره رسانه ای خزر به صورت بین المللی ادامه می یابد / جشنواره رسانه ای خزر اقدام شایسته ای از سوی مازندران که هویت فرهنگی دارد / استقبال بی نظیر اهالی رسانه های شمال از جشنواره رسانه ای خزر / اهدای یکدستگاه خودروی آتش نشانی به شهرداری چالوس دستاورد بزرگ جشنواره برای مردم
شمال نیوز : مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای خزر با موضوع مدیریت شهری و گردشگری با حضور ، جمعی از مدیران شهرستانی و اهالی رسانه سه استان شمالی و برگزیدگان جشنواره در چالوس برگزار شد. (ادامه)
مرضیه برومند ناتوانی از درک پیچیدگی‌ها و تناقض‌های درونی خانه سینما را علت استعفا از مدیرعاملی جامعه اصناف سینمای ایران عنوان کرد. علت استعفای مرضیه برومند از مدیرعاملی خانه سینما
مرضیه برومند ناتوانی از درک پیچیدگی‌ها و تناقض‌های درونی خانه سینما را علت استعفا از مدیرعاملی جامعه اصناف سینمای ایران عنوان کرد.(ادامه)
هیئت رئیسه خانه سینما، استعفای مرضیه برومند مدیرعامل این نهاد صنفی را پذیرفت. استعفای مرضیه برومند پذیرفته شد
هیئت رئیسه خانه سینما، استعفای مرضیه برومند مدیرعامل این نهاد صنفی را پذیرفت.(ادامه)
شمال نیوز : حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است .

خانه تکانی در حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران
شمال نیوز : حوزه معاونت عمرانی استانداری مازندران شاهد تغییرات گسترده و همزمان در سه اداره کل بود که در نوع خود پس از استقرار دولت سیزدهم بی سابقه است . (ادامه)
رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است. تهدید اتمی غزه، ساعت صفر نابودی اسرائیل
رژیم صهیونیستی در صورت بمباران اتمی غزه، ساعت صفر نابودی خود را کوک کرده است.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم. کسری ۲۰۰ هزار معلم / برخی به خاطر رتبه‌بندی و حقوق بازنشستگی ۲ سال ماندند و بعد رفتند
شمال نیوز : وزیر آموزش و پرورش معتقد است مطابق آمار ما، بعد از اعلام نتایج آزمون‌های استخدامی کلاس خالی از معلم در کشور نداریم و اگر جایی هست پیگیری می‌کنیم.(ادامه)
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد مرحله سوم جنگ علیه غزه توسط ارتش صهیونیستی شروع شده است. نتانیاهو: مرحله سوم جنگ در غزه آغاز شد
نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعا کرد مرحله سوم جنگ علیه غزه توسط ارتش صهیونیستی شروع شده است.(ادامه)
۳ تن از مدیران بهداشتی آمل در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک برکنار شدند. برکناری ۳ تن از مدیران بهداشتی شهرستان آمل
۳ تن از مدیران بهداشتی آمل در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک برکنار شدند.(ادامه)
در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک آمل، سه تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل برکنار شدند و در مدیران ... ۳ تن از مدیران بهداشت و درمان آمل برکنار شدند
در ادامه برخورد با هنجار شکنی مراسم روز پزشک آمل، سه تن از مدیران بهداشت و درمان و دانشکده پرستاری و مامایی و پیراپزشکی آمل برکنار شدند و در مدیران ...(ادامه)
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی ) برکناری معاون سیاسی استانداری مازندران ؛ رویدادی حیرت انگیز و بدون تودیع !
شمال نیوز : جابجایی و تغییر سکاندار معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در آستانه انتخابات پیش رو و بحران آفرینی در رأس مدیریت ارشد اجرایی، موجی از نگرانی و واکنش فعالان مدنی و نخبگان این استان را برانگیخت.( یادداشت عقیل امامی - تحلیلگر مسائل سیاسی )(ادامه)
شمال نیوز:

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران را منصوب کرد. تغییرات مدیریتی مازندران به اداره کل گردشگری رسید
شمال نیوز: وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، رئیس جدید سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران را منصوب کرد.(ادامه)
سر بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد امروز در سن ۸۶ سالگی درگذشت. اسطوره منچستریونایتد درگذشت
سر بابی چارلتون، اسطوره فوتبال انگلیس و باشگاه منچستریونایتد امروز در سن ۸۶ سالگی درگذشت.(ادامه)
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟



آقای استاندار ؛ شآن مردم سوادکوه این نیست!!!
شمال نیوز : چطور می شود افرادی بازنشسته و بدون کارایی و حتی افرادی بدون جایگاه استخدامی امروز در نهادهای مهم استان نظیر استانداری و سایر ادارات کل مناصب مهم را اشغال کرده اند؟ آیا این انتصابات با اصل عدالت و برابری که دولت محترم شعار آن را می دهد در تضاد نیست ؟ (ادامه)
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد .... منصور علی زارعی : مسئولیت صفر تا صد وضعیت کشاورزی، صنعت، گردشگری و دیگر انتصابات استان که نقش مستقیمی در عقب ماندگی مازندران داشته با استانداری مازندران است+ متن کامل اطلاعیه
شمال نیوز : مسئولیت این انتصابات از ابتدا تا انتها بر عهده ی استانداری مازندران بوده و است از این رو با محکومیت نقش پول های کثیف در تخریب جریان پاکدستی و مردمگرا از سوی برخی در ماه های منتهی به انتخابات اعلام می دارد ....(ادامه)
ایکس (توییتر) به تازگی قوانین انتشار و محتوای شبکه اجتماعی خود را به روز کرده است و این به روز رسانی نه تنها جهت دار بوده بلکه کاملا در جهت منافع یک جبهه عمل می کند. ایکس رسما قوانینش را به نفع صهیونیست‌ها بروز کرد
ایکس (توییتر) به تازگی قوانین انتشار و محتوای شبکه اجتماعی خود را به روز کرده است و این به روز رسانی نه تنها جهت دار بوده بلکه کاملا در جهت منافع یک جبهه عمل می کند.(ادامه)
شمال نیوز : روابط عمومی استانداری مازندران در اطلاعیه اعلام کرد که تغییر مدیریتی در اداره کل جهاد کشاورزی استان شایعه بوده و هماهنگی با استانداری مازندران در این خصوص انجام نشده است. تغییر مدیریتی در جهاد کشاورزی مازندران تکذیب شد
شمال نیوز : روابط عمومی استانداری مازندران در اطلاعیه اعلام کرد که تغییر مدیریتی در اداره کل جهاد کشاورزی استان شایعه بوده و هماهنگی با استانداری مازندران در این خصوص انجام نشده است.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان درگذشت نایب رئیس سابق فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز را تسلیت گفت. پیشکسوت کشتی و مدیر سابق ورزش کشور درگذشت
وزیر ورزش و جوانان درگذشت نایب رئیس سابق فدراسیون کشتی و مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز را تسلیت گفت.(ادامه)
شمال نیوز : شاخص ها و آمارها نشان می دهد که رشد جمعیت در مازندران مناسب نیست و فرزندآوری در استان دارای چالش هایی است . چالش های فرزندآوری در مازندران/ یک معادله با چند متغیر
شمال نیوز : شاخص ها و آمارها نشان می دهد که رشد جمعیت در مازندران مناسب نیست و فرزندآوری در استان دارای چالش هایی است .(ادامه)
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود. « جابر معافی » جلوه جاوید اصحاب جراید در مازندران
شمال نیوز : جابر قدرت قدرت بخشیدن به فعالان رسانه ای را بطور مستمر به نمایش می گذاشت، طوری که در حوزه فعالیتی اش به وضوح، رکن چهارم دمکراسی بودن رسانه های دیداری و شنیداری و نوشتاری ملموس بود.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.216 seconds.