.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بر عملکرد شورا و شهرداری در شهر ساری ضعیف بوده و وزیر کشور و عوامل مرتبط با آن در استان باید پاسخگو باشند.

بابایی: نظارت بر عملکرد شورا در ساری ضعیف بود/وزارت کشور باید پاسخگو وضعیت ایجاد شده در شهرداری ساری باشد / فرایند قانونی انحلال شورای ساری در حال انجام است
شمال نیوز : نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: نظارت بر عملکرد شورا و شهرداری در شهر ساری ضعیف بوده و وزیر کشور و عوامل مرتبط با آن در استان باید پاسخگو باشند. (ادامه)
شمال نیوز: نامه قائم مقامی شورای شهر ساری توسط استانداری مازندران به وزارت کشور ارسال شده است. نامه قائم مقامی شورای شهر ساری به وزارت کشور ارسال شد / شورای پرحاشیه شهر ساری در یک قدمی انحلال
شمال نیوز: نامه قائم مقامی شورای شهر ساری توسط استانداری مازندران به وزارت کشور ارسال شده است.(ادامه)
سیمین حاجی‌پور ساردویی زنان و مسئله ریاست جمهوری؛ تفسیر لفظ «رجل سیاسی»(يادداشت)
سیمین حاجی‌پور ساردویی(ادامه)
ثبت‌ نام الکترونیکی انتخابات ۱۴۰۰
ثبت‌ نام الکترونیکی انتخابات ۱۴۰۰رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: با هماهنگی که با شورای نگهبان انجام شده است، ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : در حال حاضر سرنوشت شورای شهر ساری با شهردار در یک پرونده به هم گره خورده است ، پرونده ای که از یک سو هر دو را به " عدم " رسانده است و از سوی دیگر عدمشان را نهایی نکرده و در یک بن بست قرار داده است .... مدیریت شهری ساری ؛ از باتلاق فساد تا برزخ بلاتکلیفی و انحلال
شمال نیوز : در حال حاضر سرنوشت شورای شهر ساری با شهردار در یک پرونده به هم گره خورده است ، پرونده ای که از یک سو هر دو را به " عدم " رسانده است و از سوی دیگر عدمشان را نهایی نکرده و در یک بن بست قرار داده است ....(ادامه)
دستگیری 7 نفر از متخلفان حوزه منابع طبیعی در سوادکوه/ بازداشت 2 دهیار و عضو شورای روستا به اتهام فساد مالی
دادگستری مازندران از دستگیری دو کارمند منابع طبیعی و پنج پیمانکار این حوزه اتهام دریافت رشوه خبر داد و اعلام کرد؛ همچنین دو دهیار، مسؤول مالی دهیاری و یک عضو شورای روستایی شهرستان سوادکوه نیز به اتهام فساد مالی تحویل مراجع قضایی شدند.(ادامه)
رئیس هئیت نظارت بر انتخابات شوراها انتخاب شد
ظهر امروز جلسه هئیت مرکزی بر انتخابات شوراها برگزار شد و پس از آن رای‌گیری صورت گرفت که سید حمیدرضا کاظمی، نماینده مردم پلدختر با اکثریت آرا به عنوان رئیس این هئیت انتخاب شد.(ادامه)
وزرای تعاون،‌ علوم، صنعت و کشور در هفته پیش رو با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی پاسخگوی سوالات نمایندگان خواهند بود.


وزرای تعاون،‌ علوم، صنعت و کشور این هفته در مجلس حاضر می‌شوند
وزرای تعاون،‌ علوم، صنعت و کشور در هفته پیش رو با حضور در کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی پاسخگوی سوالات نمایندگان خواهند بود. (ادامه)
عبداللهی رئیس شورای شهرستان رشت شد
حامد عبداللهی به‌عنوان رئیس شورای شهرستان رشت در چهارمین سال فعالیت این دوره شورای شهرستان رشت انتخاب شد.(ادامه)
شمال نیوز: طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان،استاندار مازندران،، شهردار جدید سورک منصوب و با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری معارفه شد. ‎
با حکم استاندار مازندران؛ شهردار جدید سورک منصوب و معرفی شد
شمال نیوز: طی حکمی از سوی احمد حسین زادگان،استاندار مازندران،، شهردار جدید سورک منصوب و با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری معارفه شد. ‎ (ادامه)
ضعف‌های نظارتی شوراهای اسلامی برطرف شود/ ورود مجلس برای اصلاح قانون شوراها
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف از ضعف نظارتی شوراهای اسلامی که به افزایش پرونده تخلفات در برخی از شوراهای اسلامی شهرهای کشور انجامید، گفت: شوراهای اسلامی باید با تقویت نقش نظارتی در بدنه خود و شهرداری‌ها از بروز تخلفات جلوگیری کنند.(ادامه)

تجمعات خیابانی و میتینگ های تبلیغاتی در انتخابات آتی ممنوع است ۳ پیشنهاد برای برگزاری انتخابات الکترونیک/ شیوه ثبت نام انتخابات ریاست‌جمهوری تغییر می‌کند
تجمعات خیابانی و میتینگ های تبلیغاتی در انتخابات آتی ممنوع است(ادامه)
آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست با اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی افزود: مأموریت‌های کمیسیون کشاورزی مجلس از مصادیق صیانت از حقوق عامه است ....(خبر)
(ادامه)
امروز نیز ستاد کرونا برای کل کشور و حتی مجلس نیز تصمیم می گیرد و می گوید مجلس باید تعطیل شود، در حالی که یک نفر از مجلس در این ستاد ملی حضور ندارد. این توهین به مجلس است و شما باید از جایگاه مجلس دفاع کنید. انتقاد صریح یک نماینده خطاب به قالیباف
امروز نیز ستاد کرونا برای کل کشور و حتی مجلس نیز تصمیم می گیرد و می گوید مجلس باید تعطیل شود، در حالی که یک نفر از مجلس در این ستاد ملی حضور ندارد. این توهین به مجلس است و شما باید از جایگاه مجلس دفاع کنید.(ادامه)
۶۰ درصد بیماران کرونایی تنکابن در دورهمی ها مبتلا شدند
فرماندار ویژه تنکابن گفت: ۶۰ درصد بیماران کرونا شهرستان در دورهمی ها، عروسی ها و مجالس ترحیم به این بیماری مبتلا شدند.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه گفت: جمهوری اسلامی از عزم خود در اجرای عدالت نسبت به عوامل ترور حاج قاسم و تروریست های اقتصادی که در قالب تحریم علیه ملت ایران مرتکب جنایت شدند عقب نشینی نمی کند ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور مجلس گفت: براساس مصوبه کمیسیون کسانی می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند که علاوه بر دارا بودن سایر شرایط بین ۴۰ تا ۷۰ سال سن داشته باشند .... جزئیات تغییر شرایط سنی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری / کاندیداها جوان‌تر می‌شوند؟
شمال نیوز : سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور مجلس گفت: براساس مصوبه کمیسیون کسانی می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند که علاوه بر دارا بودن سایر شرایط بین ۴۰ تا ۷۰ سال سن داشته باشند ....(ادامه)
متن کامل طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری
متن کامل طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهورینمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با کلیات طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری موافقت کرده که بر اساس آن تغییراتی در شرایط کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری اعمال خواهد شد.(ادامه)
نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها گفت: مسئولان استان برای فرهنگ مازندران چه کرده‌اند که بخواهند در برابر توهین سرپرست سابق مدیرعاملی پرسپولیس مدافع باشند؟ نگرش زشت رسول‌پناه نگران‌کننده است
نماینده مازندران در شورای عالی استان‌ها گفت: مسئولان استان برای فرهنگ مازندران چه کرده‌اند که بخواهند در برابر توهین سرپرست سابق مدیرعاملی پرسپولیس مدافع باشند؟(ادامه)
شمال نیوز : اگر در میان همین مدیران و رجال شهری جستجو کنیم قطعاً افراد و خانواده های زیادی را می بینیم که ادعایی ندارند، اما در مقاطع گوناگون، منشا خدمات ماندگاری برای شهر بودند و .... انتخابات شوراها ؛ "رای به اصالت و ریشه داری" یا فرصت طلبی ؟
شمال نیوز : اگر در میان همین مدیران و رجال شهری جستجو کنیم قطعاً افراد و خانواده های زیادی را می بینیم که ادعایی ندارند، اما در مقاطع گوناگون، منشا خدمات ماندگاری برای شهر بودند و ....(ادامه)
تصمیم قطعی محسن هاشمی برای انتخابات شورای شهر ۱۴۰۰
رئیس شورای شهر تهران درباره حضور یا عدم حضورش در انتخابات آتی شورای شهر تهران در سال آینده گفت: بنایی برای حضور در انتخابات ندارم و این تصمیم قطعی است.(ادامه)
چرا مجلس به نقش نظارتی خود در مورد شوراهای اسلامی شهر و روستا عمل نمی‌کند!؟(يادداشت)
(ادامه)
وضعیت نابسامان شوراها و شهرداری ها محصول غفلت و ملاحظه کاری است
مسئول بسیج دانشجویی استان مازندران گفت: وضعیت نابسامان و منزجرکننده فعلی در شوراها و شهرداری های استان یا محصول بی توجهی و غفلت نهادها و سازمان های متولی و یا نتیجه ملاحظه کاری است(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره ریاست جمهوری خانم ها گفت: دقیقاً مسئله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است. شاید در دوره‌ای ریاست جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد.... سخنگوی شورای نگهبان: شاید در دوره‌ای رئیس جمهور زن هم داشته باشیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره ریاست جمهوری خانم ها گفت: دقیقاً مسئله ممنوعیت‌های قانونی نیست و پای مسائل فرهنگی در میان است. شاید در دوره‌ای ریاست جمهوری خانم‌ها هم اتفاق بیفتد....(ادامه)
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از تصویب معیار و شروط رجال سیاسی - مذهبی در این کمیسیون خبر داد. 11 معیار رجال سیاسی داوطلب ریاست جمهوری انتخابات 1400 مشخص شد
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی از تصویب معیار و شروط رجال سیاسی - مذهبی در این کمیسیون خبر داد. (ادامه)
پلتفرم‌ها در صورت ایجاد مسائل فرهنگی و امنیتی فیلتر می‌شوند / توییتر در حوادث ۸۸، مداخله آشکار داشت / طبیعی بود که با تلگرام برخورد شود؛ این پیام رسان قول‌هایی داده بود اما همکاری نکرد / هدفمان از ایجاد پوسته های تلگرام این بود که مردم از تلگرام پالایش شده استفاده کنند / عضویت مسئولان در شبکه های فیلتر شده ....(خبر)
(ادامه)
غربالگری کرونا در بابل ادامه دارد
مرحله سوم غربالگری کرونا و بیماری ‎های زمینه‌ای در شهرستان بابل آغاز شده است.(ادامه)
برای جلوگیری از ورود مسافران به شمال حساب شده‌تر باید عمل می‌شد
نماینده ولی فقیه در مازندران با ابراز گلایه از عدم مدیریت درست در ورود سیل خروشان مسافر به استان گفت: در تعطیلات پیش رو باید طوری عمل می‌شد تا مانند تعطیلات عید نوروز با برپایی ایست بازرسی جلوی ورود افراد به استان گرفته شود.(ادامه)
شمال نیوز: جمال عرف گفت: ۸ شهریور آغاز روند انتخابات شوراها در سال ۱۴۰۰ و آغاز فرآیند انتخابات ریاست جمهوری در اسفندماه خواهد بود. زمان بندی انتخابات ۱۴۰۰ شوراهای شهر و روستا اعلام شد
شمال نیوز: جمال عرف گفت: ۸ شهریور آغاز روند انتخابات شوراها در سال ۱۴۰۰ و آغاز فرآیند انتخابات ریاست جمهوری در اسفندماه خواهد بود.(ادامه)
سخنگوی وزارت کشور از دستور وزیر کشور برای تشدید نظارت بر عملکرد شوراها و شهرداریها تا انتخابات١٤٠٠ خبر داد. 

دستور وزیر کشور برای تشدید نظارت بر عملکرد شوراها ، شهرداریها و جلوگیری از تخلف در انتخابات ۱۴۰۰
سخنگوی وزارت کشور از دستور وزیر کشور برای تشدید نظارت بر عملکرد شوراها و شهرداریها تا انتخابات١٤٠٠ خبر داد. (ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 69 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.