.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات شوراها تخلف است
هیأت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان تهران، این تبلیغات زودهنگام را کاملاً رصد می کند.(ادامه)
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تشبیه انتخاب خاتمی و احمدی‌نژاد و روحانی به بارداری ناخواسته گفت: انتخابات امری نیست که در آن با پدیده جلو برویم و سرنوشت اجرایی کشور را به دست پدیده‌ها بسپاریم. انتخاب خاتمی و احمدی‌نژاد و روحانی مثل بارداری ناخواسته بود/ با پدیده‌های انتخاباتی نمی‌توان مملکت اداره کرد/ فقدان انتخابات در قالب و فضای حزب یعنی همین دولت‌های بی‌برنامه ما!(خبر)
عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با تشبیه انتخاب خاتمی و احمدی‌نژاد و روحانی به بارداری ناخواسته گفت: انتخابات امری نیست که در آن با پدیده جلو برویم و سرنوشت اجرایی کشور را به دست پدیده‌ها بسپاریم.(ادامه)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید. رئیس جمهوری انقلابی انتخاب کنید؛ با عملکرد اتوکشیده و این‌ها نمی‌توان کار کرد / برخی میگویند «رئیس جمهور اختیارات ندارد» که این‌ها خلاف واقع است؛ عمده مسئولیت‌ها و همه بودجه در اختیار اوست / داوطلبان ریاست جمهوری سنگینی کار را بدانند / مشارکت بالا و انتخاب رئیس‌جمهور قوی، ضدفساد، جهادی و امیدوار برای ایران قوی(خبر)
رهبر انقلاب در سخنرانی نوروزی گفتند: به کسانی که می‌خواهند داوطلب ریاست جمهوری شوند، می‌گویم انتظار داریم سنگینی کار را بدانید. بدانید چه چیزی را و چه بار سنگینی را بر دوش می‌خواهید بگیرید.(ادامه)
شمال نیوز : سید مجتبی حکیم شهردار بابل ۱۷ روز پس از بازداشت، استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد که از سوی اعضای شورا تایید و پذیرفته شد.
شهردار بابل استعفا داد / چند عضو شورا مخالف استیضاح بودند ؟
شمال نیوز : سید مجتبی حکیم شهردار بابل ۱۷ روز پس از بازداشت، استعفای خود را تقدیم شورای اسلامی شهر کرد که از سوی اعضای شورا تایید و پذیرفته شد. (ادامه)
ماجرای مکالمه استاندار و عضو شورای شهر
(ادامه)
کاهش شدید ثبت نام کنندگان شورا و ضعف اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان
این در حالی است که مجموع ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای شهر دوره گذشته در استان گیلان در مدت مشابه و سه روز اول ۵۰۲ نفر بود که کاهش قابل ملاحظه ای را نسبت به ثبت نام دوره قبل نشان می دهد و حتی شنیده می شود که در شهرستانی همچون شفت تا بدین لحظه هیچ کاندیدایی ثبت نام نکرده است.(ادامه)
شبیه ترین نهاد به شورای شهر مجالس قانونگذاری کشورها می باشد. در جمهوری اسلامی ایران نیز شهرداری و شورای شهر نقشی همچون مجلس شورای اسلامی و دولت البته در ابعادی کوچکتر و محدود به مسائل محلی دارد. شورای شهر سیاسی بهتر است یا شورای شهر تخصصی؟
شبیه ترین نهاد به شورای شهر مجالس قانونگذاری کشورها می باشد. در جمهوری اسلامی ایران نیز شهرداری و شورای شهر نقشی همچون مجلس شورای اسلامی و دولت البته در ابعادی کوچکتر و محدود به مسائل محلی دارد.(ادامه)
ثبت نام ۲۲۵۴ نفر در روز نخست نام‌نویسی انتخابات شوراهای شهر
دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تا ساعت ۱۸ روز چهارشنبه بیست اسفند ماه، ۲۲۵۴ نفر از داوطلبان انتخابات شوراهای شهر، برای ثبت نام اقدام کردند.(ادامه)
اعلام کاندیداتوریِ یک نامزد دیگر برای ۱۴۰۰
حقوقدان اصلاح‌طلب با اعلام حضورش به عنوان نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: از مدت‌ها قبل با کمک جمعی از شخصیت‌ها و جریان‌ها، کمیته‌هایی برای برنامه‌ریزی در چندین حوزه تشکیل داده‌ایم تا با استفاده از تجارب و تخصص افراد، برنامه ‌کاملی برای بهبود اوضاع کشور تهیه شود.(ادامه)
طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوز‌ه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر و تعداد حوزه‌های انتخابیه از دویست و هشت حوزه به دویست و بیست و یک حوزه افزایش می‌یابد. مجلس یازدهم تعداد نماینده‌ها و حوزه‌های انتخابیه را افزایش می‌دهد؟ + جزییات
طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوز‌ه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی با امضای ۲۲ نفر از نمایندگان در مجلس اعلام وصول شده که در صورت تصویب نهایی آن تعداد نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ۲۹۰ نفر به ۳۳۰ نفر و تعداد حوزه‌های انتخابیه از دویست و هشت حوزه به دویست و بیست و یک حوزه افزایش می‌یابد.(ادامه)
جدیدترین کاندیدای انتخابات ۱۴۰۰ مشخص شد
مصطفی کواکبیان به عنوان نامزد اختصاصی حزب مردم‌سالاری در انتخابات ریاست‌جمهوری معرفی شد.(ادامه)
تسخیر ساختمان یک شورای شهر در استان گیلان!
هرچند احترام به قوانین و بیت المال الزامی است، اما باید دید مردم در چه سطحی از گلایه قرار دارند که کاسه صبرشان لبریز شده و ناراحتی خود را به این شیوه نشان می دهند(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اینکه گفته شود کابینه روحانی همان کابینه مرحوم هاشمی است و اگر در سال ۹۲ ایشان تایید و پیروز می‌شد هم نتیجه، شرایط امروز بود، نظر درست و دقیقی نیست .... گزاره «کابینه روحانی همان کابینه هاشمی است» درست نیست/ «تک‌دوره‌ای شدن دولت‌ها» می‌تواند راهکاری برای کاهش مشکلات در دوره دوم باشد/ ریاست جمهوری عرصه‌ای نیست که فرد به‌تنهایی تصمیم به حضور بگیرد
شمال نیوز : رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: اینکه گفته شود کابینه روحانی همان کابینه مرحوم هاشمی است و اگر در سال ۹۲ ایشان تایید و پیروز می‌شد هم نتیجه، شرایط امروز بود، نظر درست و دقیقی نیست ....(ادامه)
تعرفه‌های انتخابات 1400 در حال چاپ است
(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شورای عالی استان ها در خصوص اخرین وضعیت شورایاری ها، دستگیرشدگان شوراهای شهر و روستا و تغییر در قانون انتخابات شوراها توضیحاتی ارائه کرد. بازداشت ۷۵ نفر از اعضای شورای شهر و روستا در کشور
شمال نیوز : رئیس شورای عالی استان ها در خصوص اخرین وضعیت شورایاری ها، دستگیرشدگان شوراهای شهر و روستا و تغییر در قانون انتخابات شوراها توضیحاتی ارائه کرد.(ادامه)
شمال نیوز : وی گفت : مجلس شورای اسلامی تاکنون قانون جدیدی را تصویب نکرده است و وزارت کشور بر اساس قانون موجود اقدام می‌کند .... سخنگوی ستادانتخابات : امکان تعویق انتخابات شوراها وجود ندارد
شمال نیوز : وی گفت : مجلس شورای اسلامی تاکنون قانون جدیدی را تصویب نکرده است و وزارت کشور بر اساس قانون موجود اقدام می‌کند ....(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت‌نام قطعا به شکل الکترونیکی و غیرحضوری خواهد بود و نهایتا به موجب قانون که باید فرد حضور پیدا کند در حد چند دقیقه برای احراز هویت حضور خواهد یافت. تقویم انتخابات ۱۴۰۰ از زبان رئیس ستاد انتخابات کشور/ زمان رأی‌گیری افزایش می‌یابد
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ثبت‌نام قطعا به شکل الکترونیکی و غیرحضوری خواهد بود و نهایتا به موجب قانون که باید فرد حضور پیدا کند در حد چند دقیقه برای احراز هویت حضور خواهد یافت.(ادامه)
با ما شوراها را به خانه ببرید!(يادداشت)
(ادامه)
انتخاب مردم کیست ؟
(ادامه)
تقدیر وزرای کشور و آموزش و پرورش کشور از استاندار مازندران
(ادامه)
شمال نیوز : وی شفافیت امور در شوراها و شهرداری‌ها را امری اساسی دانست و گفت: هیچ چیز محرمانه در شوراها و شهرداری نداریم و همه مردم باید این مسائل را بدانند .... زارعی : هیچ چیز محرمانه در شوراها و شهرداری نداریم / شفافیت امور در شوراها ضروری است
شمال نیوز : وی شفافیت امور در شوراها و شهرداری‌ها را امری اساسی دانست و گفت: هیچ چیز محرمانه در شوراها و شهرداری نداریم و همه مردم باید این مسائل را بدانند ....(ادامه)
داوطلبان انتخابات شوراها در سال ۱۴۰۰ باید آزمون بدهند؟
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس توضیحاتی درباره طرح نمایندگان برای اصلاح قانون انتخابات شوراها ارائه کرد.(ادامه)
رایزنی هایی اقتصادی برای صادرات ضعیف است/ رفع منع صادرات مرکبات
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به تولید بالای محصولات کشاورزی و باغی در استان گفت: متاسفانه در حوزه صادرات فعالیت رایزن های اقتصادی ما در کشورهای اطراف ضعیف است.(ادامه)
مصوبه جدید مجلس؛ اول امتحان بعدا استعلام!
در حالي‌که چند روزي از جنجال طرح و مصوبه‌هاي مربوط به تغييرات در قانون انتخابات رياست‌جمهوري توسط مجلس يازدهم نمي‌گذرد، اين‌بار طرحي از سوي مجلس درباره نامزدهاي شوراي اسلامي شهر مطرح شده است که مهر تاييد ديگري است بر کوچک کردن دايره انتخابات و نامزدهاي آن و البته حق انتخاب مردم.(ادامه)

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شوراهای اسلامی کشور موافقت کردند. اطلاعات سپاه به مراجع استعلامی نامزدهای شورای شهر اضافه شد/ نامزدهای شوراهای شهر و روستا باید آزمون بدهند
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شوراهای اسلامی کشور موافقت کردند.(ادامه)
شمال نیوز: ترکیب هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی در مازندران با شناخت رئیس، نایب رئیس و سخنگوی این هیئت مشخص شدند .... ترکیب هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در مازندران مشخص شد
شمال نیوز: ترکیب هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی در مازندران با شناخت رئیس، نایب رئیس و سخنگوی این هیئت مشخص شدند ....(ادامه)
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه ۴۵ روز ساری بدون شهردار و سرپرست است، گفت: تمامی اعضای شورای شهر نیز به دلیل جرایم متعدد تحت نظر مراجع قضایی هستند.


ساری ۴۵ روز بدون شهردار است/ وزارت کشور با قید فوریت موضوع را بررسی و اعلام کند
رئیس مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه ۴۵ روز ساری بدون شهردار و سرپرست است، گفت: تمامی اعضای شورای شهر نیز به دلیل جرایم متعدد تحت نظر مراجع قضایی هستند. (ادامه)
شمال نیوز : به گفته زارعی بزودی و همزمان با آغاز مراحل نامنویسی از نامزدهای این انتخابات کار هیات نظارت شروع خواهد شد .... اعضای هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی مازندران مشخص شدند
شمال نیوز : به گفته زارعی بزودی و همزمان با آغاز مراحل نامنویسی از نامزدهای این انتخابات کار هیات نظارت شروع خواهد شد ....(ادامه)
عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراها گفت: شوراهای شهر جایی برای حضور نماینده‌های مردم و پیگیری مطالبات مردمی است و باید افرادی که عاشق خدمت هستند و مساله دار هم نیستند، به این فضا ورود کنند ...

قاطع می‌گویم؛ فضا برای حضور افراد مساله دار در انتخابات شورا‌ها بسته می‌شود
عضو هیأت نظارت بر انتخابات شوراها گفت: شوراهای شهر جایی برای حضور نماینده‌های مردم و پیگیری مطالبات مردمی است و باید افرادی که عاشق خدمت هستند و مساله دار هم نیستند، به این فضا ورود کنند ... (ادامه)
شروط جدید مجلس برای نامزدهای ریاست‌جمهوری
نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معیارهای رجال مذهبی و سیاسی جهت کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را مشخص کردند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 69 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.135 seconds.