.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران با اشاره به اینکه رفتار و فعالیت کنشگران سیاسی و اجتماعی، نمایندگان مجلس رصد می شود، گفت: در حال غنی سازی پرونده های انتخابات ۱۴۰۲ هستیم.

فعالیت‌های کنشگران سیاسی، نمایندگان مجلس رصد می شود / در حال غنی سازی پرونده‌های انتخابات ۱۴۰۲ هستیم
رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران با اشاره به اینکه رفتار و فعالیت کنشگران سیاسی و اجتماعی، نمایندگان مجلس رصد می شود، گفت: در حال غنی سازی پرونده های انتخابات ۱۴۰۲ هستیم. (ادامه)
مراتع چالوس با مشکل ورود دام های غیرمجاز مواجه است
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چالوس گفت: مراتع این شهرستان به دلیل مجاورت با استان‌های البرز، قزوین و طالقان با مشکل ورود دام‌های غیرمجاز مواجه است.(ادامه)
شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی دهیاران پورشه سوار در استان مافیای زمین و املاک راه اندازی کرده اند که باید این بساط برچیده شود. دهیاران پورشه سوار مافیای املاک راه انداختند/ ردپای دهیاران و شوراها در ساخت و سازهای غیر مجاز
شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی دهیاران پورشه سوار در استان مافیای زمین و املاک راه اندازی کرده اند که باید این بساط برچیده شود.(ادامه)
در فاصله یک سال مانده به انتخابات مجلس دوازدهم، مجلس یازدهمی‌ها به فکر اصلاح قانون انتخابات افتاده‌اند و طرحی را با عنوان «نظام انتخاباتی تناسبی استانی- شهرستانی» مطرح کرده‌اند.

انتخابات ۱۴۰۲ با مدل جدید برگزار می شود؟/ نماینده مجلس: در حال بررسی طرح نظام انتخاباتی تناسبی استانی- شهرستانی هستیم
در فاصله یک سال مانده به انتخابات مجلس دوازدهم، مجلس یازدهمی‌ها به فکر اصلاح قانون انتخابات افتاده‌اند و طرحی را با عنوان «نظام انتخاباتی تناسبی استانی- شهرستانی» مطرح کرده‌اند. (ادامه)
سلگی :دهیاران پورشه سوار مافیای املاک راه انداختند/ آمایش سرمایه گذاری
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: برخی دهیاران پورشه سوار در استان مافیای زمین و املاک راه اندازی کرده اند که باید این بساط برچیده شود.(ادامه)
شمال نیوز : در این طرح که به ابتکار و حضور میدانی دکترقاسم عزیززاده گرجی و همه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بابل با زمانبندی مشخص صورت می پذیرد مشکلات و مسائل روستاها در حضور شوراها و مردم در مسجد هر روستا احصا و با تعیین بازه زمانی رفع و پیگیری می شود .... کاروان « با مردم » به روستای درزی کلا آخوندی پایین بخش گتاب رسید
شمال نیوز : در این طرح که به ابتکار و حضور میدانی دکترقاسم عزیززاده گرجی و همه مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان بابل با زمانبندی مشخص صورت می پذیرد مشکلات و مسائل روستاها در حضور شوراها و مردم در مسجد هر روستا احصا و با تعیین بازه زمانی رفع و پیگیری می شود ....(ادامه)
ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های مجلس یازدهم در سال سوم
ترکیب هیات رییسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در سومین سال فعالیتشان مشخص شد.(ادامه)
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند آیین بزرگداشت روز ملی اصناف با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد
برگزاری آیین روز ملی اصناف و آغاز دهه تجارت و صنعت از دفتر رئیس مجلس/ بدهی ۱۱ ساله دولت به اصناف/ انتقاد از حذف به یک باره مدیران با تجربه از بازار/ سامانه بازرسی هوشمند اصناف و منشور حمایت از حقوق مصرف کننده رونمایی شد/ مالیات به نفع تولید عقب نشینی می کند(ادامه)
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید.

اسامی اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس در سال سوم
انتخابات اعضای هیات‌رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم به جز 2 کمیسیون حقوقی ـ قضایی و اصل 90 به اتمام رسید. (ادامه)
شمال نیوز: مدیر عامل آبفا مازندران زیرساختهای آبی موجود در استان را برای ۳ میلیون و ۹۵۸ هزار نفر جمعیت بومی دانست و ارائه خدمات بهینه به جمعیت ۱۵ تا ۲۰ میلیونی گردشگر را نیازمند نگاه اعتبارات ملی بیان کرد. مازندران برای ارائه خدمات بهینه آبرسانی نیازمند نگاه ملی است / اجرای طرح فاضلاب در ۱۴ شهر مازندران
شمال نیوز: مدیر عامل آبفا مازندران زیرساختهای آبی موجود در استان را برای ۳ میلیون و ۹۵۸ هزار نفر جمعیت بومی دانست و ارائه خدمات بهینه به جمعیت ۱۵ تا ۲۰ میلیونی گردشگر را نیازمند نگاه اعتبارات ملی بیان کرد.(ادامه)
شمال نیوز: اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم در حالی مشخص شدند که از نمایندگان مازندران ، کمال علیپور نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ توانست در جایگاه مهم و کلیدی نایب رئیسی اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد .





ترکیب هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس مشخص شد / کمال علیپور نایب رئیس اول کمیسیون عمران شد + اسامی و تصاویر
شمال نیوز: اعضای هیئت رییسه کمیسیون های تخصصی مجلس در سال سوم در حالی مشخص شدند که از نمایندگان مازندران ، کمال علیپور نماینده قائم شهر ، سوادکوه ، سوادکوه شمالی ، جویبار و سیمرغ توانست در جایگاه مهم و کلیدی نایب رئیسی اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی قرار بگیرد . (ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
درآمدهای شهرداری ساری امسال تا کنون در حالی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۶ درصد بیشتر شده که پیدا شدن بدهی جدید حدود یکصد میلیارد تومانی که سال‌ها پنهان مانده بود ، مشکلی بر مشکلات این مجموعه افزوده است. در سی‌ و دومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری چه گذشت ؟ / از افزایش درآمد تا کشف بدهی بانکی جدید در شهرداری ساری
درآمدهای شهرداری ساری امسال تا کنون در حالی نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۳۶ درصد بیشتر شده که پیدا شدن بدهی جدید حدود یکصد میلیارد تومانی که سال‌ها پنهان مانده بود ، مشکلی بر مشکلات این مجموعه افزوده است.(ادامه)
شمال نیوز : تعدد پروژه های نیمه کاره، مازندران را به بهشت طرح های ناتمام و بی فرجام تبدیل کرد و بسیاری از آن ها کارایی و کیفیت خود را از دست دادند و از رده خارج شدند. مازندران در حصار پروژه‌های نیمه‌کاره/ فرجام کلنگ‌های بی‌ثمر
شمال نیوز : تعدد پروژه های نیمه کاره، مازندران را به بهشت طرح های ناتمام و بی فرجام تبدیل کرد و بسیاری از آن ها کارایی و کیفیت خود را از دست دادند و از رده خارج شدند.(ادامه)
شمال نیوز: وزیر کشور در بخشنامه‌ای به استانداران، اهداف، برنامه‌ها و محورهای اولویت دار وزارت کشور در حوزه اقتصادی را ابلاغ کرد. وزیر کشور اهداف، برنامه‌ها و اولویت‌های حوزه اقتصاد را ابلاغ کرد
شمال نیوز: وزیر کشور در بخشنامه‌ای به استانداران، اهداف، برنامه‌ها و محورهای اولویت دار وزارت کشور در حوزه اقتصادی را ابلاغ کرد.(ادامه)
دبیر کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس گفت: دغدغه مجلس تغییر الگوی نادرست حاکمیت محلی با اولویت انتخاب شهردار توسط مردم است و در طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها .... بررسی طرح «انتخاب شهردار با رأی مستقیم مردم» در مجلس
دبیر کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس گفت: دغدغه مجلس تغییر الگوی نادرست حاکمیت محلی با اولویت انتخاب شهردار توسط مردم است و در طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها ....(ادامه)
 عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان باید نمایندگانی را که در انتصاب مدیران اجرایی دخالت می‌کنند، رد صلاحیت کند. شورای نگهبان نمایندگانی که در انتصابات دخالت می‌کنند، رد صلاحیت کند
عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: شورای نگهبان باید نمایندگانی را که در انتصاب مدیران اجرایی دخالت می‌کنند، رد صلاحیت کند.(ادامه)
تعاونی های مازندران در مسیر دانش بنیانی و اشتغال آفرینی حرکت کنند
مدیرکل تعاون مازندران خواستار تعیین تکلیف تعاونی های راکد شد و گفت: حرکت تعاونی ها در مسیر دانش بنیانی و اشتغال آفرینی باشد.(ادامه)
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از جدیدترین اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی در این کمیسیون خبر داد. تخلفات اعضای شورای شهر به دستگاه های نظارتی و قضایی گزارش می شود
شمال نیوز: سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس از جدیدترین اصلاح قانون انتخابات شوراهای اسلامی در این کمیسیون خبر داد.(ادامه)
تحول اقتصادی؛ پیچ آخر رونق اقتصادی است/ قرار گرفتن مازندران در مسیر تولید
استاندار مازندران گفت: به همت دولت مردمی و شخص رئیس جمهور و به گواه کارشناسان اقتصادی داخلی و خارجی بزرگترین تحول اقتصادی ایران پس از سالیان طولانی انجام شد و این پیچ آخر برای رونق اقتصادی است.(ادامه)
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به تقویت نقش نظارتی شوراها در امورات شهری، گفت: شوراها از دخالت در عزل و نصب های مدیریت شهرهای استان خودداری کنند.


شوراها حق دخالت در عزل و نصب های مدیریت شهری استان را ندارند
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با اشاره به تقویت نقش نظارتی شوراها در امورات شهری، گفت: شوراها از دخالت در عزل و نصب های مدیریت شهرهای استان خودداری کنند. (ادامه)
رئیس جمهور تحول در نظام اداری کشور را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر دانست و اظهارداشت: امروز برای سروسامان دادن به نظام اداری کشور نیازمند انقلاب اداری بر پایه عدالت هستیم / همه حوزه‌های اداری و استخدامی از جمله «جذب نیرو و بکارگیری» و «ارتقا و پرداخت‌ها»....(خبر)
(ادامه)
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس را تشریح کرد. آخرین اخبار از طرح اصلاح قانون تعیین محدوده حوزه‌های انتخاباتی /تعداد نمایندگان از 290 نفر به 330 نفر افزایش می‌یابد
رئیس کمیسیون شوراهای مجلس آخرین وضعیت بررسی طرح افزایش تعداد نمایندگان مجلس را تشریح کرد.(ادامه)
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست های سابق و جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با حضور مدیرکل دفترهماهنگی امور استانها وزارت در ساری برگزار شد.



سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران معارفه شد
شمال نیوز: مراسم تکریم و معارفه سرپرست های سابق و جدید اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با حضور مدیرکل دفترهماهنگی امور استانها وزارت در ساری برگزار شد. (ادامه)
شمال نیوز : این نماینده گفت : بیشترین اعتبارات فقط برای حوزه پسماند استان‌های شمالی گیلان و مازندران اختصاص یافت و معلوم نیست این اعتبارات کجا رفت ؟ .... یک نماینده مجلس : بزرگترین مافیای زباله‌ خود استانداری‌ است / معلوم نیست این اعتبارات کجا رفت / با سیاسی‌کاری‌ها هیچ وقت شهرما و استانمان رشد نمی‌کند
شمال نیوز : این نماینده گفت : بیشترین اعتبارات فقط برای حوزه پسماند استان‌های شمالی گیلان و مازندران اختصاص یافت و معلوم نیست این اعتبارات کجا رفت ؟ ....(ادامه)
شورای شهر ساری کوتاه آمد/ادامه گروکشی های اعضا
شورای شهر ساری پس از مدت ها کش وقوس و بحث وجدل درباره ماندن یا رفتن شهردار به اجماع رسیدند و تغییر مدیریتی را در حاضر صلاح ندانستند.(ادامه)
شوق پیدا کردن گنج یا همان زیرخاکی همچنان وجود داشته و علائم آن در طبیعت مازندران قابل مشاهده است اما اتفاق مثبتی که در این زمینه رخ داده همکاری مردم با محافظان این آثار تاریخی قابل توجه بوده و از اهمیت بسزایی برخوردار است....(خبر)
(ادامه)
بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در دستور کار مجلس
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان در دستور کار قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند. ما دولت در سایه تشکیل نداده‌ایم / دیدار من و روحانی، اصلا سیاسی نبوده است
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند.(ادامه)
تعدادی از نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی را با محوهای بنگاه‌داری، خلق پول، سهام‌بازی و برخی فسادها در مجلس کلید خواهند زد. خیز مجلس برای تفحص از بانک‌های خصوصی
تعدادی از نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی را با محوهای بنگاه‌داری، خلق پول، سهام‌بازی و برخی فسادها در مجلس کلید خواهند زد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.131 seconds.