.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تایید صلاح ۱۳۶۹ کاندیداهای انتخابات شورای شهر در مازندران/ اتمام یک مرحله از تایید صلاحیت‌های نامزدهای شورای روستاها
رئیس ستاد انتخابات در مازندران‌ گفت: در هیأت نظارت شهرستان از مجموعه هزار و ۸۰۰ نفری که تایید صلاحیت شدند ۲۱ نفر انصراف دادند و هزار و ۷۷۹ نفر باقی ماندند از این تعداد هزار و ۳۶۹ نفر تایید و ۴۱۰ نفر رد صلاحیت شدند، تایید صلاحیت مرحله اول شورای اسلامی روستا به پایان رسید.(ادامه)
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: ما بیشتر نگران جلسات و تجمع‌های تبلیغاتی نامزدها در شهرهای مختلف هستیم که برای این رویدادها همان طور که رئیس ستاد انتخابات کشور نیز اعلام کردند ما تجمعات تبلیغاتی به شکل دوره‌های گذشته نخواهیم داشت. حریرچی : تجمعات تبلیغاتی انتخابات به شکل دوره‌های گذشته نخواهیم داشت / عرف : تبلیعات در رسانه ملی ، فضای مجازی و سایر رسانه‌ها صورت گیرد
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: ما بیشتر نگران جلسات و تجمع‌های تبلیغاتی نامزدها در شهرهای مختلف هستیم که برای این رویدادها همان طور که رئیس ستاد انتخابات کشور نیز اعلام کردند ما تجمعات تبلیغاتی به شکل دوره‌های گذشته نخواهیم داشت.(ادامه)
جلسه مشترک شورای وحدت و ائتلاف برای انتخابات برگزار شد
در راستای ارتقای زمینه‌های وحدت و همگرایی میان نیروهای ارزشی و انقلابی، نمایندگان شورای وحدت و شورای ائتلاف صبح امروز (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت مبارز جلسه مشترکی برگزار کردند.(ادامه)
زارعی:شفافیت ابزار مبارز و مقابله با فساد است
رئیس مجمع نمایندگان مازندران شفافیت را ابزار مقابله با فساد دانست و از داوطلبان انتخابات به ویژه شوراها خواست با مردم صادق و شفاف باشند.(ادامه)
اعلام اسامی نامزدهای پیشنهادی جبهه ایستادگی به شورای ائتلاف
اسامی نامزدهای پیشنهادی شورای عالی جبهه ایستادگی در خصوص لیست کاندیداهای شورای شهر تهران به شورای ائتلاف اعلام شد.(ادامه)
فرماندار شهرستان نور گفت: بر اساس اعلام هیأت نظارت بر انتخابات مازندران، صلاحیت 84 نفر از داوطلبان حضور در شورای شهرهای پنج‌گانه شهرستان نور تائید شد. شمار نامزدهای تائید صلاحیت شده شورا شهرهای نور به 84 نفر رسید
فرماندار شهرستان نور گفت: بر اساس اعلام هیأت نظارت بر انتخابات مازندران، صلاحیت 84 نفر از داوطلبان حضور در شورای شهرهای پنج‌گانه شهرستان نور تائید شد.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صلاحیت ۱۵۸ نفر از ۷۰۱ داوطلب رد صلاحیت شده انتخابات شوراها توسط هیئت نظارت در مازندران تایید شد. تائید ۱۵۸ داوطلب رد صلاحیت شده شوراهای شهر در مازندران
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صلاحیت ۱۵۸ نفر از ۷۰۱ داوطلب رد صلاحیت شده انتخابات شوراها توسط هیئت نظارت در مازندران تایید شد.(ادامه)
فرماندار آمل گفت که هیات استانی نظارت بر انتخابات ، صلاحیت ۲۱ تن از نامزدهای شورای شهرهای این شهرستان را که به این هیات شکایت برده بودند ، تایید کرده است.


شکایت ۲۱ داوطلب شورای شهرهای آمل به تایید صلاحیت انجامید/ رد صلاحیت شده می توانند به هیات مرکزی نظارت شکایت کنند
فرماندار آمل گفت که هیات استانی نظارت بر انتخابات ، صلاحیت ۲۱ تن از نامزدهای شورای شهرهای این شهرستان را که به این هیات شکایت برده بودند ، تایید کرده است. (ادامه)
به قلم : مهندس عباس قاسمی سوچلمایی انتخابات رییس‌جمهوری؛ مشارکت حداکثری و گزینش اصلح(يادداشت)
به قلم : مهندس عباس قاسمی سوچلمایی(ادامه)
رسانه ها برای شورآفرینی در انتخابات برنامه ریزی کنند
رئیس ستاد انتخابات استان مازندران از رسانه ها خواست تا نسبت به شورآفرینی وایجاد زمینه های مشارکت پرشور در انتخابات بین مردم تلاش کنند.(ادامه)
محمدرضا غلامی؛ مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران برای پیگیری اعتبارات توسعه روستایی و تقویت خدمات زیربنایی در این مناطق با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بطور جداگانه دیدار کرد. ‎ دیدار مدیرکل امور روستایی استانداری مازندران با معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری و معاون وزیر کار
محمدرضا غلامی؛ مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران برای پیگیری اعتبارات توسعه روستایی و تقویت خدمات زیربنایی در این مناطق با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بطور جداگانه دیدار کرد. ‎(ادامه)
دخالت شهرداران در انتخابات ممنوع
با شهردارانی که به نفع کاندیدای خاص در انتخابات شوراها مهندسی یا دخالت کند برخورد قانونی می‌شود.(ادامه)
دخالت شهرداران در انتخابات ممنوع
با شهردارانی که به نفع کاندیدای خاص در انتخابات شوراها مهندسی یا دخالت کند برخورد قانونی می‌شود.(ادامه)
به قلم : عادل عالیشان رضایت مندی شهروندان ، اولویت مدیریت شهری(يادداشت)
به قلم : عادل عالیشان(ادامه)
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است. متکی : «لاریجانی» از ابتدا گزینه شورای وحدت نبود/درشوراها ائتلاف می‌کنیم
شمال نیوز : سخنگوی شورای وحدت شایعه حمایت این شورا از لاریجانی را یک ترفند سیاسی دانست و گفت: درباره لاریجانی، در شورای وحدت یک بار هم صحبت نکرده‌ایم و اصلا اسم او هم بیان نشده است.(ادامه)
 هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای  اسلامی کشور با برگزاری انتخابات الکترونیک در 24 شهر (8 کلانشهر و 16 مرکز استان) موافقت کرد. انتخابات در 24 شهر، الکترونیکی برگزار می‌شود+اسامی شهرها
هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور با برگزاری انتخابات الکترونیک در 24 شهر (8 کلانشهر و 16 مرکز استان) موافقت کرد.(ادامه)

یک منبع نزدیک به دکتر ولایتی به خبرنگار عصرایران گفت: هیچ یک از فرزندان آقای ولایتی در انتخابات شوراها ثبت نام نکرده و تصمیمی هم برای شرکت در انتخابات ندارند. تکذیب ثبت نام پسران ولایتی در انتخابات شوراها
یک منبع نزدیک به دکتر ولایتی به خبرنگار عصرایران گفت: هیچ یک از فرزندان آقای ولایتی در انتخابات شوراها ثبت نام نکرده و تصمیمی هم برای شرکت در انتخابات ندارند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: شوراهای اسلامی جای فامیل بازی نیست وباید افراد اصلح را به این نهاد وارد کنیم.

شوراهای اسلامی جای فامیل بازی نیست/تاکید بر انتخاب اصلح
نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به درپیش بودن انتخابات گفت: شوراهای اسلامی جای فامیل بازی نیست وباید افراد اصلح را به این نهاد وارد کنیم. (ادامه)

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه برای پیشگیری از اتفاقات ناخوشایند در شورای شهرهای لیست واحدی را ارائه خواهیم داد، گفت: ورود جدی در انتخابات شوراها را خواهیم داشت و پس از انجام بررسی‌ها و تایید هیأت نظارت نظر جمع را اعلام می‌کنیم. ارائه لیست از سوی شورای ائتلاف مازندران برای انتخابات شوراهای شهر
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران با بیان اینکه برای پیشگیری از اتفاقات ناخوشایند در شورای شهرهای لیست واحدی را ارائه خواهیم داد، گفت: ورود جدی در انتخابات شوراها را خواهیم داشت و پس از انجام بررسی‌ها و تایید هیأت نظارت نظر جمع را اعلام می‌کنیم.(ادامه)
 ستاد انتخابات مازندران با افزایش آمار نهایی ثبت‌نام شورای روستایی استان به ۱۶ هزار و ۴۵ نفر ، اعلام کرد که انتخابات در ۲ هزار و ۴۴۶ روستا برگزار می‌شود. آمار نهایی ثبت‌نامی‌های شورای روستایی مازندران به ۱۶ هزار نفر رسید
ستاد انتخابات مازندران با افزایش آمار نهایی ثبت‌نام شورای روستایی استان به ۱۶ هزار و ۴۵ نفر ، اعلام کرد که انتخابات در ۲ هزار و ۴۴۶ روستا برگزار می‌شود.(ادامه)
فعالیت انتخاباتی «عارف» کلید خورد
محمدرضا خباز با بیان اینکه از شعار انتخاباتی «عارف» خبر ندارم، گفت: اما از آمادگی او برای کاندیداتوری و آغاز فعالیت‌های انتخاباتی‌شان اطلاع دارم.(ادامه)
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران شمار نهایی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در استان را ۱۴ هزار و ۶۶۰ نفر ذکر کرد که این میزان ۸ درصد کاهش یافته است... کاهش ۸ درصدی داوطلبان انتخابات شوراهای روستایی در مازندران
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران شمار نهایی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در استان را ۱۴ هزار و ۶۶۰ نفر ذکر کرد که این میزان ۸ درصد کاهش یافته است...(ادامه)
۸۵۰۰ نفر برای انتخابات شوراهای روستا در مازندران داوطلب شدند
رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: شمار داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها در استان از هشت هزار و ۵۰۰ نفر فراتر رفته است.(ادامه)
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران شمار داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در استان هشت نفر ذکر کرد... ۸ نفر برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در مازندران ثبت نام کردند
شمال نیوز:رئیس ستاد انتخابات مازندران شمار داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری را در استان هشت نفر ذکر کرد...(ادامه)
شمال نیوز :  رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: طی سه روز اخیر سه هزار و ۸۴ نفر برای ششمین دوره انتخابات شوراهای روستایی در استان ثبت نام کردند که کاهش ۸۰ درصدی را نشان می دهد. ثبت نام ۳۰۸۴ نفر برای عضویت در شورای روستاهای مازندران
شمال نیوز : رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: طی سه روز اخیر سه هزار و ۸۴ نفر برای ششمین دوره انتخابات شوراهای روستایی در استان ثبت نام کردند که کاهش ۸۰ درصدی را نشان می دهد.(ادامه)
شمال نیوز:مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران خواستار پرهیز داوطلبان انتخابات شوراها از تبلیغات زودهنگام و برپایی نشست ها و دورهمی ها شد.... داوطلبان انتخابات شوراهای مازندران از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند
شمال نیوز:مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران خواستار پرهیز داوطلبان انتخابات شوراها از تبلیغات زودهنگام و برپایی نشست ها و دورهمی ها شد....(ادامه)
این اولین بار نیست و احتمالاً آخرین بار هم نخواهد بود که موضوع محدودیت اختیارات ریاست جمهوری به شکل کاملاً هدفمند و بعضاً مغرضانه از سوی برخی افراد مطرح می‌گردد. رئیس جمهور و اختیاراتی که گاهی به درستی از آن استفاده نشده است
این اولین بار نیست و احتمالاً آخرین بار هم نخواهد بود که موضوع محدودیت اختیارات ریاست جمهوری به شکل کاملاً هدفمند و بعضاً مغرضانه از سوی برخی افراد مطرح می‌گردد.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران با تاکید بر رعایت عدالت در بررسی صلاحیت نامزدها، گفت: صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستای مازندران از طریق مراجع ۶ گانه بررسی می‌شود .... صلاحیت داوطلبان شوراها توسط مراجع ۶ گانه بررسی می‌شود / هیئت‌های نظارت شهرستانهای استان به پاسخ استعلامات توجه ویژه کنند
شمال نیوز: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستای مازندران با تاکید بر رعایت عدالت در بررسی صلاحیت نامزدها، گفت: صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستای مازندران از طریق مراجع ۶ گانه بررسی می‌شود ....(ادامه)
اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور درباره ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری صادر شد. اطلاعیه ستاد انتخابات کشور درباره ثبت‌نام انتخابات شوراهای روستا
اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور درباره ثبت نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا و تیره‌های عشایری صادر شد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.125 seconds.