.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : این نماینده اصولگرای مجلس یادآور شد: ما آماری را درآوردیم که نشان می داد الان وقتش هست چون زمینه ها و بسترهای تغییر ساختار نظام از ریاستی به پارلمانی در کشور وجود دارد به شرطی که بتوانیم .... نماینده اصولگرا: تغییر ساختار از ریاستی به پارلمانی در برنامه شورای ائتلاف بود/ این مجلس قرار است کارهای مهمی کند/ گام اول را با اصلاح قانون انتخابات برای تشکیل مجلس حزبی برمی‌داریم
شمال نیوز : این نماینده اصولگرای مجلس یادآور شد: ما آماری را درآوردیم که نشان می داد الان وقتش هست چون زمینه ها و بسترهای تغییر ساختار نظام از ریاستی به پارلمانی در کشور وجود دارد به شرطی که بتوانیم ....(ادامه)
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. ۶ وزیر هفته آینده به مجلس می‌روند
وزرای اقتصاد، نیرو، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان، دفاع و امورخارجه جهت بحث و بررسی پیرامون مسائل تخصصی هر حوزه و پاسخگویی به سوالات نمایندگان در کمیسیون های مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت. (ادامه)
۸۹۵ واحد صنفی و عمومی در بابل پلمب شد
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل از پلمب ۸۹۵ واحد صنفی و عمومی از ابتدای اسفند تاکنون در شهرستان خبر داد.(ادامه)
نمایندگان مجلس معتقدند که مدرس خیابانی مدیری با سابقه و مجرب اهل کار جهادی و نگاه ویژه به تولید و افزایش صادرات دارد و به همین دلیل نمایندگان مجلس به وی رای اعتماد خواهند داد. مدرس خیابانی مدیری با سابقه و مجرب اهل کار جهادی/ نگاه ویژه به تولید و افزایش صادرات
نمایندگان مجلس معتقدند که مدرس خیابانی مدیری با سابقه و مجرب اهل کار جهادی و نگاه ویژه به تولید و افزایش صادرات دارد و به همین دلیل نمایندگان مجلس به وی رای اعتماد خواهند داد. (ادامه)
شمال نیوز:کدخدایی در خصوص اعلام برخی از اسامی برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: شورای نگهبان هنوز درگیر انتخابات نشده است و در این زمینه ورود نکرده و اقدامی نیز نکرده است. از جهات قانونی افراد می‌توانند در هر زمان ثبت نام کنند اما می‌توان توصیه کرد افرادی که در گذشته رد صلاحیت شده‌اند، دیگر ثبت نام نکنند... کدخدایی: به افرادی که در گذشته رد صلاحیت شده‌اند، توصیه می‌کنیم در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت نام نکنند
شمال نیوز:کدخدایی در خصوص اعلام برخی از اسامی برای ریاست جمهوری ۱۴۰۰، گفت: شورای نگهبان هنوز درگیر انتخابات نشده است و در این زمینه ورود نکرده و اقدامی نیز نکرده است. از جهات قانونی افراد می‌توانند در هر زمان ثبت نام کنند اما می‌توان توصیه کرد افرادی که در گذشته رد صلاحیت شده‌اند، دیگر ثبت نام نکنند...(ادامه)
تورم و گرانی، تیر خلاص را به طبقه متوسط زد
«فقر غذایی» این روزها گریبان طبقات فرودست را گرفته است. وقتی از ابتدای سال جاری همه اقلام خوراکی بیش از ۴۰درصد گران شده‌، طبیعی است که امسال بیشتر از سال‌های قبل، بسیاری از ضروریات از گوشت قرمز و سفید گرفته تا پنیر و تخم‌مرغ در حال محو شدن از سفره‌های کارگران و اقشار کم‌درآمد باشد. (ادامه)
به نظر می رسد نسیم تغییرات مدیریتی به مرکز استان رسیده و‌ حمیدی فرماندار شهرستان جایگزین غراوی‌می شود که طبق شنیده ها قرار است معاون عمرانی استانداری تهران شود. از تغییر معاون عمرانی استانداری تا گزینه‌های احتمالی فرمانداری مرکز استان
به نظر می رسد نسیم تغییرات مدیریتی به مرکز استان رسیده و‌ حمیدی فرماندار شهرستان جایگزین غراوی‌می شود که طبق شنیده ها قرار است معاون عمرانی استانداری تهران شود.(ادامه)
شمال نیوز : بر اساس آیین نامه داخلی مجلس نماینده ناظر، عضو و تابع ضوابط مجمع یا هیأت یا شورا و از نظر حق رأی تابع قانون ذی‌ربط است.طبق قانون نماینده ناظر موظف است .... نمایندگان ناظر مجلس بر مجامع، هیأت‌ها و شوراها مشخص شدند
شمال نیوز : بر اساس آیین نامه داخلی مجلس نماینده ناظر، عضو و تابع ضوابط مجمع یا هیأت یا شورا و از نظر حق رأی تابع قانون ذی‌ربط است.طبق قانون نماینده ناظر موظف است ....(ادامه)
انتخاب رؤسای کمیته‌های تخصصی کمیسیون اجتماعی مجلس
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: رؤسای کمیته‌های تخصصی کمیسیون اجتماعی و کاندیداهای نمایندگی در شوراهای عالی مرتبط با حوزه کاری کمیسیون اجتماعی در نشست امروز کمیسیون مشخص شدند.(ادامه)
اعمال محدودیت‌های شدید‌تر در صورت شرایط سخت‌تر کرونا
فرماندار رامسر گفت: اگر به شرایط سخت تر کرونا برسیم مجبور به اعمال محدودیت‌های شدید تری هستیم.(ادامه)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است. ضرغامی: آملی لاریجانی نمی‎تواند بگوید فساد طبری به من ربطی ندارد / نگران میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ هستم/ احمدی نژاد از نظر محبوبیت جزو دو سه نفر اول کشور است/ دوران خلع لباس یک روحانی به خاطر اندیشه‌اش گذشته است(خبر)
با وجود گذشت شش سال از ریاست مناقشه‌برانگیزش بر رسانه ملی، هنوز هم کارمندان و مدیران صداوسیما را «بچه‌ها» خطاب می‌کند و هرچند تأکید دارد که در این سال‌ها، تنها دو بار به صداوسیما رفته، اما بوی حرف‌هایش، بیش از یک ریاستِ پایان یافته است.(ادامه)
شمال نیوز: آیا نماینده‌ای که 200 میلیون حق مسکن می‌گیرد یا 11 میلیون حقوق ماهانه دارد، می‌تواند درد کارگری را بفهمد که فقط 300 هزار تومان حق مسکن ... حق مسکن نمایندگان مجلس 200 میلیون، کارگران 300 هزار!
شمال نیوز: آیا نماینده‌ای که 200 میلیون حق مسکن می‌گیرد یا 11 میلیون حقوق ماهانه دارد، می‌تواند درد کارگری را بفهمد که فقط 300 هزار تومان حق مسکن ...(ادامه)
«سن» و «تخصص» هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی مجلس
دو هفته‌ای می‌شود که نمایندگان تکلیف هیات رئیسه کمیسیون‌ها را مشخص کردند اما ایا هماهنگی میان مدارک تحصیلی و موضوعیت کمیسیون‌ها وجود دارد؟ راستی چقدر شعار جوان‌گرایی در انتخابات هیات رئیسه کمیسیون‌ها رعایت شد؟ (ادامه)
شمال نیوز : 
حسین زادگان با بیان اینکه در پی ایجاد و افزایش همدلی و انسجام در استان هستیم، خاطر نشان کرد: مردم در این شرایط سخت اقتصادی تحمل اختلافات بین مسئولان را ندارند..... ۳۰ ماموریت اقتصادی به فرمانداران ابلاغ شد/ تقویت نظارت بر بازار
شمال نیوز : حسین زادگان با بیان اینکه در پی ایجاد و افزایش همدلی و انسجام در استان هستیم، خاطر نشان کرد: مردم در این شرایط سخت اقتصادی تحمل اختلافات بین مسئولان را ندارند.....(ادامه)
روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور درمورد مشکلات اقتصادی ومعیشتی وگرانی های اخیر تصریح کردند: روند هفت ساله مدیریت خود را تغییر دهید چرا که مجلس یازدهم در مقابل حقوق مردمی که در طول تاریخ بی نظیرند، سکوت نخواهند کرد. روند هفت ساله را تغییر دهید؛ مجلس سکوت نخواهد کرد / با هدف احیای انقلابی‌گری پا به میدان گذاشته‌ایم(خبر)
روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس در نامه‌ای به رئیس جمهور درمورد مشکلات اقتصادی ومعیشتی وگرانی های اخیر تصریح کردند: روند هفت ساله مدیریت خود را تغییر دهید چرا که مجلس یازدهم در مقابل حقوق مردمی که در طول تاریخ بی نظیرند، سکوت نخواهند کرد.(ادامه)
استاندار : ۳۰ ماموریت اقتصادی به فرمانداران ابلاغ شد/ تقویت نظارت بر بازار
استاندار مازندران گفت: ۳۰ ماموریت اقتصادی به فرمانداران ابلاغ شده و ملاک ارزیابی عملکرد آنان است.(ادامه)
علت استیضاح هیات رییسه مجلس شورای اسلامی مداخله سازمان یافته برخی اعضای هیات رییسه در توزیع نمایندگان در کمیسیونها و طراحی انتخابات رییس و اعضای هیات رییسه کمیسیونهای تخصصی مجلس قید شده است. 

استیضاح در کمین هیات رئیسه مجلس/ اعتراض نمایندگان به ترکیب کمیسیون ها و مهندسی کردن انتخابات
علت استیضاح هیات رییسه مجلس شورای اسلامی مداخله سازمان یافته برخی اعضای هیات رییسه در توزیع نمایندگان در کمیسیونها و طراحی انتخابات رییس و اعضای هیات رییسه کمیسیونهای تخصصی مجلس قید شده است. (ادامه)
مجلس شورای اسلامی ١٣ کمیسیون تخصصی دارد که تاکنون ترکیب ١١ کمیسیون مشخص شده و دو کمیسیون دیگر یعنی قضایی و حقوقی و فرهنگی تا هفته آینده تعیین تکلیف می شود. ترکیب هیات رییسه ۱۱ کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم مشخص شد
مجلس شورای اسلامی ١٣ کمیسیون تخصصی دارد که تاکنون ترکیب ١١ کمیسیون مشخص شده و دو کمیسیون دیگر یعنی قضایی و حقوقی و فرهنگی تا هفته آینده تعیین تکلیف می شود. (ادامه)
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم. همه مدعیان «ریاست» بر کمیسیون‌های مجلس +اسامی
اسامی گزینه‌های بالقوه ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس در اجلاسیه اول یازدهمین دوره مجلس مشخص شدند که در گزارشی به سوابق آنها پرداخته‌ایم.(ادامه)
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است.... اعضای کمیسیون‌های تخصصی مجلس یازدهم مشخص شد / مازندران در سه کمیسیون مهم اقتصاد ، صنایع و کشاورزی بدون کرسی + اسامی کامل
شمال نیوز : این لیست امروز (یکشنبه) در اختیار نمایندگان خانه ملت قرار گرفته است. لیست این اعضا به شرح زیر است....(ادامه)
باتوجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد نمایندگان مجلس در دوره یازدهم نسبت به دوره قبل تغییر کرده اند، شاهد تغییرات جدی در رأس کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز خواهیم بود. اکنون گفته می‌شود، کار معرفی «محسن اسماعیلی» عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان دستیار راهبردی و رئیس حوزه ریاست قوه مقننه و همچنین «علی‌محمد قلی‌ها» در سمت معاون اجرایی مجلس... چه کسانی رئیس کمیسیون‌های تخصصی مجلس می‌شوند؟/ یاران احمدی‌نژاد و قالیباف بیشترین سهم را دارند
باتوجه به اینکه بیش از ۷۵ درصد نمایندگان مجلس در دوره یازدهم نسبت به دوره قبل تغییر کرده اند، شاهد تغییرات جدی در رأس کمیسیون‌های تخصصی مجلس نیز خواهیم بود. اکنون گفته می‌شود، کار معرفی «محسن اسماعیلی» عضو مجلس خبرگان رهبری به عنوان دستیار راهبردی و رئیس حوزه ریاست قوه مقننه و همچنین «علی‌محمد قلی‌ها» در سمت معاون اجرایی مجلس... (ادامه)
شمال نیوز:  پیگیری‌ و رایزنی‌ها برای عضویت و ریاست در کمیسیون‌های تخصصی پارلمان یازدهم از سوی منتخبان در شعب پانزده‌گانه آغاز شده است. گزینه‌های ریاست کمیسیون‌های تخصصی مجلس مشخص شد+ جدول
شمال نیوز: پیگیری‌ و رایزنی‌ها برای عضویت و ریاست در کمیسیون‌های تخصصی پارلمان یازدهم از سوی منتخبان در شعب پانزده‌گانه آغاز شده است.(ادامه)
31 اردیبهشت ختم مجلس دهم است
آخرین جلسات علنی مجلس دهم هفته آینده در روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه برگزار می شود که برگزاری مراسم اختتامیه در روز ۳۱ اردیبهشت خواهد بود.(ادامه)
انتخابات هیات رئیسه شورای عالی استان‌ها باطل شد
بر اساس تخلفات صورت گرفته در انتخابات هیات رئیسه شورای عالی استان ها، هیات حل اختلاف مرکزی شوراها با بررسی های چند ماهه رای به باطل بودن این انتخابات و برگزاری مجدد انتخابات در روزهای آینده خبرداد.(ادامه)
شمال نیوز : وی با بیان اینکه در تمام روستاهای ما طرح هادی نیمه کاره است، افزود: در این چند سال شش نامه برای استان زدیم که یک جلسه آموزشی برای شورا بگذارند اما هنوز پاسخی داده نشد..... « طرح هادی » همه روستاها نیمه کاره است ! / حتی بیل و کلنگ برای مقابله با حوادث غیرمترقبه نداریم !
شمال نیوز : وی با بیان اینکه در تمام روستاهای ما طرح هادی نیمه کاره است، افزود: در این چند سال شش نامه برای استان زدیم که یک جلسه آموزشی برای شورا بگذارند اما هنوز پاسخی داده نشد.....(ادامه)
چرا نمایندگان سابق دوست دارند نفتی و دیپلمات شوند؟!
با پایان کار هر دوره مجلس یکی از دغدغه‌های نمایندگان راه نیافته به دور بعد، استخدام یا مسئولیت گرفتن در یکی از دستگاه‌های اجرایی است. در این میان، وزارت نفت و بعد از آن وزارت خارجه قبله آمال برخی نمایندگان است.(ادامه)
روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه متاسفانه استانی‌شدن انتخابات برای مجلس اهمیت داشت و نه رفع ایرادات قانون انتخابات خاطرنشان کرد مجلس 2 سال کار برای اصلاح قانون انتخابات را کنار گذاشت که اگر اینگونه نبود خیلی از مشکلات حل می‌شد. مجلس ۲ سال اصلاح قانون انتخابات را کنار گذاشت/ استانی‌شدن برای مجلس اهمیت داشت نه رفع ایرادات
روابط عمومی شورای نگهبان با بیان اینکه متاسفانه استانی‌شدن انتخابات برای مجلس اهمیت داشت و نه رفع ایرادات قانون انتخابات خاطرنشان کرد مجلس 2 سال کار برای اصلاح قانون انتخابات را کنار گذاشت که اگر اینگونه نبود خیلی از مشکلات حل می‌شد.(ادامه)
طرح تشکیل وزارت تجارت در دستورکار پارلمان
نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده مجلس طرح تشکیل وزارت تجارت و خدمت بازرگانی که از سوی شورای نگهبان به مجلس ارجاع شده را در دستور کار دارند.(ادامه)
آیا کسی هست ترمز افزایش قیمت خودرو را بکشد؟!
(ادامه)
علی ادیانی نماینده قائم شهر می‌گوید پشت تریبون رفتم و گفتم «این تذهبون؟» واقعا مجلس دارد به کجا می‌رود؟! چه کاری دارد می‌کند، ببینید برخی از نظرات و کارها متاثر از اتفاقات پیرامونی است، حالا مصوبه اخیر مجلس به اعتقاد من متاثر از عدم اعتماد دوباره مردم به نمایندگان در مجلس دهم بود..... اخراجی‌های مجلس با مصوبه‌های بی‌خاصیت انتقام گرفتند
علی ادیانی نماینده قائم شهر می‌گوید پشت تریبون رفتم و گفتم «این تذهبون؟» واقعا مجلس دارد به کجا می‌رود؟! چه کاری دارد می‌کند، ببینید برخی از نظرات و کارها متاثر از اتفاقات پیرامونی است، حالا مصوبه اخیر مجلس به اعتقاد من متاثر از عدم اعتماد دوباره مردم به نمایندگان در مجلس دهم بود.....(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 69 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.185 seconds.