.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر من تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود و یک مقداری از این ترکش‌هایی که به سمت ما می‌آید برای همین است که ما واکسن داخلی ساخته‌ایم. یک مافیای دنبال مقوله واکسن است. امروز تولید داخل ۹۲ درصد افزایش پیدا کرده و حداقل واردات ۳۳ درصد با وجود کرونا کم شده است. من همه اسناد در این زمینه را یک روزی افشا خواهم کرد. اگر فساد را ریشه‌کن نکنیم فرو خواهیم ریخت، ما آمده‌ایم تا فساد را افشا کنیم. نمکی: اگر تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود؛ ترکش ها علیه من هم به همین خاطر است / حرف مزخرف می زنند؛ جنبش رسانه ای مسموم راه انداخته اند ....(خبر)
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اگر من تن به این آتش نمی‌زدم، مطمئن باشید از واکسن داخلی خبری نبود و یک مقداری از این ترکش‌هایی که به سمت ما می‌آید برای همین است که ما واکسن داخلی ساخته‌ایم. یک مافیای دنبال مقوله واکسن است. امروز تولید داخل ۹۲ درصد افزایش پیدا کرده و حداقل واردات ۳۳ درصد با وجود کرونا کم شده است. من همه اسناد در این زمینه را یک روزی افشا خواهم کرد. اگر فساد را ریشه‌کن نکنیم فرو خواهیم ریخت، ما آمده‌ایم تا فساد را افشا کنیم. (ادامه)
یوسفیان ملا: مجلس باید به سرعت قانون انتخابات را اصلاح کند
عزت الله یوسفیان گفت: وقتی رهبری به صراحت اشاره می‌کنند که با برخی تصمیمات شورای نگهبان موافق نیستم اما این شورا بر اساس قانون عمل کرد، به نحوی مشکل را در قانون انتخابات می‌دانند و ما متوجه می‌شویم که مشکل در قانون است.(ادامه)
بازداشت 8 عضو شورای بهمراه شهردار
رئیس دادگستری بهارستان گفت: تاکنون هشت عضو شورای اسلامی به همراه شهردار نسیم شهر به اتهام تبانی و فساد مالی بازداشت شده‌اند.(ادامه)
اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی مجلس یازدهم +جدول
جدول اسامی رئیس و اعضای ۱۳ کمیسیون تخصصی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای اجلاسیه دوم منتشر شد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس شواری عالی استان‌ها گفت: موضوع اصلی ما شورا‌های اسلامی شهر هستند و اگر منتخبین شورا‌های شهر را به خوبی آموزش دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. شورای شهر ششم از کی آغاز به کار خواهد کرد ؟
شمال نیوز : رئیس شواری عالی استان‌ها گفت: موضوع اصلی ما شورا‌های اسلامی شهر هستند و اگر منتخبین شورا‌های شهر را به خوبی آموزش دهیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.(ادامه)
برخورد با متخلفان انتخاباتی شوراها
دبیر هیات نظارت انتخابات شورای شهر و روستا گفت: تداخل در فرایند انتخابات و تخلف در آن قطعا با مقررات اعمال قانون خواهد شد.(ادامه)
پیام تبریک و تقدیر رئیس کمیته ورزشکاران ستاد انتخاباتی آیت الله رئیسی در مازندران
(ادامه)
در پی حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، پیروز بزرگ انتخابات را ملت ایران دانستند و با تأکید بر اینکه نه گلایه از دشواری معیشت، نه مخالف‌خوانی‌ها با انگیزه دلسرد کردن مردم و نه عواملی مانند تهدید بیماری فراگیر و برخی اختلال ها در آغاز ساعات اخذ رأی نتوانست بر عزم ملت فائق بیاید، خطاب به منتخبان مردم در مسئولیت والای ریاست جمهوری یا عضویت شوراها، گفتند: فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید و انگیزه‌های خدایی را همواره مدّ نظر داشته باشید. پیروز بزرگ انتخابات ملت ایران است؛ به مردم تبریک می‌گویم/ فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید/ دشورای معیشت، کرونا و بدخواهان نتوانستند مردم را دلسرد کنند(خبر)
در پی حضور حماسی و شورانگیز ملت بزرگ ایران در انتخابات ۲۸ خرداد، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی، پیروز بزرگ انتخابات را ملت ایران دانستند و با تأکید بر اینکه نه گلایه از دشواری معیشت، نه مخالف‌خوانی‌ها با انگیزه دلسرد کردن مردم و نه عواملی مانند تهدید بیماری فراگیر و برخی اختلال ها در آغاز ساعات اخذ رأی نتوانست بر عزم ملت فائق بیاید، خطاب به منتخبان مردم در مسئولیت والای ریاست جمهوری یا عضویت شوراها، گفتند: فرصت خدمتگزاری به کشور و ملت را قدر بدانید و انگیزه‌های خدایی را همواره مدّ نظر داشته باشید.(ادامه)
کدخدایی: آمار مصرف تعرفه های انتخابات در حد گمانه زنی است
سخنگوی شورای نگهبان درباره میزان دقیق مصرف تعرفه ها گفت: ما هنوز نمیتوانیم نسبت به بحث مصرف تعرفه ها و آمارهایی که بعضا در فضای مجازی اعلام شده اظهارنظر کنیم. چون این بحث ها در حد گمانه زنی است و ما وقتی که آرای تجمیع شود نتیجه اولیه از سوی وزارت کشور اعلام می شود و بعد از آن ما بررسی صحت انتخابات را انجام خواهیم داد تا در نهایت نتیجه پایانی اعلام شود.(ادامه)
نتیجه انتخابات ریاست جمهوری تا پیش از ظهر شنبه اعلام می‌شود
جمال عرف، رئیس ستاد انتخابات کشور درباره زمان اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر شعبه ای نیاز به بازبینی و بازشماری آرا نباشد، تا پیش از ظهر شنبه نتیجه ریاست جمهوری اعلام می شود. وی همچنین درباره زمان پایان اخذ رای اظهار کرد: انتخابات تا ساعت ۱۲ ادامه دارد و در موارد خاص تا ساعت ۲ بامداد تمدید می شود.(ادامه)
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم. اعلام دلایل رد صلاحیت به چهار کاندیدا/ بازبینی فیلم جلسه بررسی صلاحیت هاشمی رفسنجانی
سخنگوی شورای نگهبان گفت: اگرچه در قانون انتخابات ریاست جمهوری ما حکمی را برای بیان دلایل (عدم احراز صلاحیت) نداریم اما هر کدام از افراد که درخواست کردند آنها را دعوت کردیم.(ادامه)
تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شوراها در مازندران سلیقه ای نبود
رئیس هیئت نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای های اسلامی شهر و روستا درمازندران گفت: در تایید یا رد صلاحیت داوطلبان شوراها سلیقه ای و تبعیضی عمل نشده است.(ادامه)
رحمانی فضلی گفت: انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب در روز ۲۸ خرداد برگزار می‌شود و امکان تمدید تا ساعت ۲ بامداد را هم دارد. انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب در روز ۲۸ خرداد برگزار می‌شود/ امکان افزایش ساعات تا ۲ بامداد
رحمانی فضلی گفت: انتخابات از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ شب در روز ۲۸ خرداد برگزار می‌شود و امکان تمدید تا ساعت ۲ بامداد را هم دارد.(ادامه)
به قلم :

سرهنگ حسین صلواتی محمدی بازنشسته ی ارتش جمهوری اسلامی ایران

کارشناس ارشد مدیریت با ۲۴ سال سابقه مدیریت و فرماندهی در سطوح مختلف. قانون ، مدیریت ، انضباط(يادداشت)
به قلم : سرهنگ حسین صلواتی محمدی بازنشسته ی ارتش جمهوری اسلامی ایران کارشناس ارشد مدیریت با ۲۴ سال سابقه مدیریت و فرماندهی در سطوح مختلف.(ادامه)
رئیس ستاد انتخابات: عوامل انتخابات واکسن کرونا زدند
رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: ستاد امنیت انتخابات در کنار ستاد انتخابات کشور کار خود را انجام دادند و جلسات مستمری را با شورای امنیت کشور داشتند. تا الان مساله ضدامنیتی در ارتباط با انتخابات نداشته‌ایم و با امنیت کامل انتخابات را برگزار می‌کنیم.(ادامه)
انتخاب فرد اصلح تیر نیرنگ دشمنان را به سنگ می نشاند
رئیس‌کل دادگستری استان مازندران گفت: کاندیدای شوراهای اسلامی شهر و روستا از اظهارات و اقدامات تنش زا پرهیز کنند و گفت: انتخاب فرد اصلح تیر نیرنگ دشمنان را بر سنگ می نشاند.(ادامه)
شمال نیوز : ستاد انتخابات کشور با انتشار توضیحاتی درخصوص روند قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها تاکید کرد که وزارت کشور مجری قانون انتخابات است و مجری قانون نمی تواند، مجری تصمیمات فراقانونی باشد. بیانیه وزارت کشور درباره رد صلاحیت‌ها در انتخابات شوراهای شهر / توضیحات ستاد انتخابات درباره بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها
شمال نیوز : ستاد انتخابات کشور با انتشار توضیحاتی درخصوص روند قانونی بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراها تاکید کرد که وزارت کشور مجری قانون انتخابات است و مجری قانون نمی تواند، مجری تصمیمات فراقانونی باشد.(ادامه)
لیست اعضای شوراها براساس شاخص ها انجام شده است
رئیس ستاد انتخابات جبهه انقلاب اسلامی در مازندران با اشاره به اعلام لیست شورا در مرکز استان گفت: تعیین لیست براساس شاخص ها انجام شده است.(ادامه)
ردصلاحیت داوطلبان شورا‌ها که در هیئت اجرایی تائید شدند، قانونی نیست
ستاد انتخابات وزارت کشور اعلام کرد: رد صلاحیت تعدادی از داوطلبانی که قبلاً در هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان‌ها تأیید شده بودند، بر خلاف تبصره ۳ ماده ۶۳ قانون انتخابات شوراهای اسلامی است.(ادامه)
ناراحتی خانواده سردار سلیمانی از کاندیداتوری دخترش
دلسوزان و نزدیک‌ترین‌هایش گفتند «نه»؛ اما او وارد عرصه انتخابات شورای شهر تهران شد تا در لیست اصولگرایان قرار بگیرد و در صورت موفقیت به بهشت برود. (ادامه)
شمال نیوز:  معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نحوه تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌ها را اعلام کرد. نحوه تبلیغات نامزد‌های انتخابات شوراها اعلام شد
شمال نیوز: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران نحوه تبلیغات نامزد‌های انتخابات شورا‌ها را اعلام کرد.(ادامه)
۹۴ درصد داوطلبان شوراهای روستاها تایید صلاحیت شدند
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: طبق گفته رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها ۹۴ درصد از داوطلبان انتخابات شوراهای روستا و ۸۵ درصد داوطلبان انتخابات شوراهای شهر تایید صلاحیت شدند.(ادامه)
دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد. سعید جلیلی، محسن رضایی، ابراهیم رئیسی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلیزاده و عبدالناصر همتی هفت کاندیدای تایید صلاحیت شده....(خبر)
(ادامه)
طعنه قاضی زاده به همتی و مهرعلیزاده: کل کابینه ام را زنان می گذارم
قاضی زاده هاشمی درباره درباره احیاء شوراهای عالی گفت: طرحی ارائه کرده ایم که در آن دبیر هر شورای عالی معاون رئیس جمهور و مسئول فرماندهی همان حوزه است.(ادامه)
واکنش به استعفای اعضای هیئت نظارت بر انتخابات شوراها در مازندران
دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران با اشاره به استعفای اعضای هیئت نظارت شوراها در مازندارن گفت: اعضای هیئت نظارت اهل ترک میدان و استعفا نیستند و باید دلیل کارشان بررسی شود.(ادامه)

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انتخابات دوره قبل شاید کمتر کسی در کشور به میزانی که بنده مورد تهمت و افترا قرار گرفتم‌ بوده باشد و با آن‌که حرف‌های نادرست و نابه‌جایی درباره من زدند و با آن‌که‌ افترا از هیچ‌کس جایز نیست اما یک شکایت هم از کسی نکردم در حالی که رقبای ما صدها شکایت کردند. در قوه قضاییه خیلی تلاش کردند که مرا به حاشیه ببرند / در انتخابات دوره قبل کمتر کسی به اندازه بنده مورد تهمت و افترا قرار گرفت
کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در انتخابات دوره قبل شاید کمتر کسی در کشور به میزانی که بنده مورد تهمت و افترا قرار گرفتم‌ بوده باشد و با آن‌که حرف‌های نادرست و نابه‌جایی درباره من زدند و با آن‌که‌ افترا از هیچ‌کس جایز نیست اما یک شکایت هم از کسی نکردم در حالی که رقبای ما صدها شکایت کردند. (ادامه)
استاندار : داوطلبان انتخابات شفافیت مالی و برنامه ای داشته باشد
استاندار مازندران از داوطلبان انتخابات به ویژه شوراها خواست شفافیت مالی و عملکرد را در دستور کار قرار دهند.(ادامه)
تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور
(ادامه)
تایید صلاح ۱۳۶۹ کاندیداهای انتخابات شورای شهر در مازندران/ اتمام یک مرحله از تایید صلاحیت‌های نامزدهای شورای روستاها
رئیس ستاد انتخابات در مازندران‌ گفت: در هیأت نظارت شهرستان از مجموعه هزار و ۸۰۰ نفری که تایید صلاحیت شدند ۲۱ نفر انصراف دادند و هزار و ۷۷۹ نفر باقی ماندند از این تعداد هزار و ۳۶۹ نفر تایید و ۴۱۰ نفر رد صلاحیت شدند، تایید صلاحیت مرحله اول شورای اسلامی روستا به پایان رسید.(ادامه)
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: ما بیشتر نگران جلسات و تجمع‌های تبلیغاتی نامزدها در شهرهای مختلف هستیم که برای این رویدادها همان طور که رئیس ستاد انتخابات کشور نیز اعلام کردند ما تجمعات تبلیغاتی به شکل دوره‌های گذشته نخواهیم داشت. حریرچی : تجمعات تبلیغاتی انتخابات به شکل دوره‌های گذشته نخواهیم داشت / عرف : تبلیعات در رسانه ملی ، فضای مجازی و سایر رسانه‌ها صورت گیرد
شمال نیوز : معاون کل وزارت بهداشت تاکید کرد: ما بیشتر نگران جلسات و تجمع‌های تبلیغاتی نامزدها در شهرهای مختلف هستیم که برای این رویدادها همان طور که رئیس ستاد انتخابات کشور نیز اعلام کردند ما تجمعات تبلیغاتی به شکل دوره‌های گذشته نخواهیم داشت.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.