.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سید صادق حسینی را به عنوان رییس سازمان حج و زیارت منصوب کرد. رییس جدید سازمان حج و زیارت کشور منصوب شد
شمال نیوز: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی سید صادق حسینی را به عنوان رییس سازمان حج و زیارت منصوب کرد.(ادامه)
شمال نیوز: با صدور حکمی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها استانداری مازندران منصوب شد. سرپرست جدید دفتر امور شهری استانداری مازندران منصوب شد
شمال نیوز: با صدور حکمی، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراها استانداری مازندران منصوب شد.(ادامه)
شمال نیوز: ۱۵ عضو هیئت تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت قبل در جلسه کمیسیون شوراهای مجلس مشخص شدند.

اعضای هیئت تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت قبل مشخص شدند + اسامی
شمال نیوز: ۱۵ عضو هیئت تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت قبل در جلسه کمیسیون شوراهای مجلس مشخص شدند. (ادامه)
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد. جوانگرایی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت نیروهای باسابقه باشد
نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت : بهره‌گیری از ظرفیت جوانان و جوانگرایی در دوره‌های مدیریتی نباید بهانه‌ای برای نادیده گرفتن ظرفیت های ارزشمند نیروهای باسابقه و کاربلد در انجام امور اجرایی استان مازندران باشد.(ادامه)
شمال نیوز: نوزدهمین جلسه شورای شهر ساری به صورت عادی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار جلسات شورا واقع در بوستان ولایت برگزار شد. در نوزدهمین جلسه شورای ششم ساری چه گذشت؟
شمال نیوز: نوزدهمین جلسه شورای شهر ساری به صورت عادی و با رعایت پروتکل های بهداشتی در تالار جلسات شورا واقع در بوستان ولایت برگزار شد.(ادامه)
طرح ۱۲۰ تذکر و سئوال از شهردار ساری/نیروی مازاد داریم
- نایب رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: تاکنون ۱۲۰ تذکر و سئوال از شهردار ساری طرح کرده ایم زیرا ارائه تذکر و سئوال جزو وظایف شورا است.(ادامه)
شمال نیوز: طرح سوال از شهردار ساری که از هفته‌ها قبل زیر سایه بیماری شهردار مورد برسی قرار گرفته بود و در آخر با مصوب استعلام به جلسه بعد موکول شده بود، در هجدهمین جلسه دوباره مورد بررسی و بحث مجدد قرار گرفت.

شعبانی خطاب به موافقان استیضاح : در این شهر به شهردار زندان رفته دوماه فرصت بازگشت داده شد اما به شهردار بیمار یک هفته فرصت پاسخگویی نمی دهید ؟!
شمال نیوز: طرح سوال از شهردار ساری که از هفته‌ها قبل زیر سایه بیماری شهردار مورد برسی قرار گرفته بود و در آخر با مصوب استعلام به جلسه بعد موکول شده بود، در هجدهمین جلسه دوباره مورد بررسی و بحث مجدد قرار گرفت. (ادامه)
شمال نیوز : شمال نیوز: معاون عمرانی استاندار مازندران از ضرب‌العجل ۷۲ ساعته به شهردار ساری درباره تبدیل وضعیت نیروهای خانواده‌ شهدا و ایثارگر خبر داد. شهرداری ساری قانون را اجرا نمی کند / ضرب العجل۷۲ ساعته استانداری به طالبی
شمال نیوز : شمال نیوز: معاون عمرانی استاندار مازندران از ضرب‌العجل ۷۲ ساعته به شهردار ساری درباره تبدیل وضعیت نیروهای خانواده‌ شهدا و ایثارگر خبر داد.(ادامه)
ضرب‌العجل ۷۲ ساعته به شهردار ساری درباره تبدیل وضعیت نیروهای خانواده‌ شهدا و ایثارگران
معاون عمرانی استاندار مازندران از ضرب‌العجل ۷۲ ساعته به شهردار ساری درباره تبدیل وضعیت نیروهای خانواده‌ شهدا و ایثارگر خبر داد. (ادامه)
نمایندگان مجلس نباید ابایی از شفافیت داشته باشند و بهتر است به این مسئله توجه کنند که اگر مجلس در شفافیت پیش قدم باشد، ممکن است بتواند برخی از مجموعه‌ها و نهادها را هم ملزم به شفافیت کند ....(خبر)
(ادامه)
استاندار : تبدیل مازندران به پایتخت گردشگری نیازمند زیرساخت مناسب است
استاندار مازندران گفت: برای تبدیل مازندران به عنوان پایتخت گردشگری در کشور باید زیرساخت های مناسب را ایجاد کرد و شاخص ها را ارتقاء داد.(ادامه)
سدهای مازندران همچنان تشنه
ذخایر سد‌های مازندران امسال ۱۶درصد کاهش یافت.(ادامه)
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است .... ساری تنها مرکز استانی که موزه ندارد ! / سراسر استان مازندران با وجود قدمت بالا و آثار تاریخی بسیار، موزه مناسبی ندارد
شمال نیوز : گرچه سال‌هاست، مدیران میراث فرهنگی وعده راه‌اندازی سایت جدید موزه منطقه‌ای را در مرکز استان داده‌اند اما تاکنون هیچ اقدام عملی در این خصوص صورت نگرفته است ....(ادامه)

شمال نیوز:


نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر کردند، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در خصوص تأیید یا ردصلاحیت نامزدها و تأیید یا ابطال انتخابات، رأی نهایی و قطعی را صادر کند. مصوبه جدید مجلس درباره چگونگی نظارت بر انتخابات شوراها
شمال نیوز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی مقرر کردند، هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در خصوص تأیید یا ردصلاحیت نامزدها و تأیید یا ابطال انتخابات، رأی نهایی و قطعی را صادر کند.(ادامه)
کشتارگاه نور که با مشکلات متعدد روبه رو بود و همین چالش ها آن را تا مرز پلمب شدن رساند و با شرط ها و شروط ها دوباره فک پلمب شد اما هنوز درگیرو دار حواشی عدیده ای قرار دارد و هنوز اوضاع درستی ندارد....(خبر)
(ادامه)
 استاندار جدید مازندران با بیان اینکه استاندار جوانانی هستیم که هیچ پارتی ندارند و هیچ گروه و شخصیتی آنان را حمایت نمی کنند، گفت: نبود وحدت عامل عقب ماندگی مازندران است. استاندار مازندران: استاندار جوانان بدون پارتی هستم/باید تحریم مدیریتی را در استان بشکنیم / مازندران جزو استان‌های برخوردار کشور است ولی مردم آن این برخورداری را حس نمی‌کنند/ دستان کسانی را که در این مأموریت مهم، آبادانی و شکوفایی استان ....(خبر)
استاندار جدید مازندران با بیان اینکه استاندار جوانانی هستیم که هیچ پارتی ندارند و هیچ گروه و شخصیتی آنان را حمایت نمی کنند، گفت: نبود وحدت عامل عقب ماندگی مازندران است.(ادامه)
آیت الله لائینی :ضرورت آسیب شناسی و پیشگیری از فساد در شهرداری ها
نماینده ولی فقیه در مازندران آسیب شناسی و دلایل ناکارآمدی شورا و شهرداری و راهکارهای پیشگیری از فساد را در این نهاد مردمی ضروری دانست.(ادامه)
شمال نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: تاکنون حکم ۲۸ شهردار در استان صادر و ۱۰ شهردار منتخب شوراها نیز از سوی دستگاه های نظارتی رد صلاحیت شدند. ۱۰ شهردار منتخب شوراهای مازندران رد صلاحیت شدند
شمال نیوز: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: تاکنون حکم ۲۸ شهردار در استان صادر و ۱۰ شهردار منتخب شوراها نیز از سوی دستگاه های نظارتی رد صلاحیت شدند.(ادامه)
شمال نیوز: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، از بررسی طرحی در این کمیسیون جهت محدودسازی حضور افراد در انتخابات شوراهای شهر و روستا به صورت دو دوره متوالی یا سه دوره متناوب خبر داد. کمیسیون شوراها محدودیت شرکت افراد برای چندمین بار در انتخابات شوراها را پیگیری می‌کند
شمال نیوز: رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس، از بررسی طرحی در این کمیسیون جهت محدودسازی حضور افراد در انتخابات شوراهای شهر و روستا به صورت دو دوره متوالی یا سه دوره متناوب خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : در بخشی از این حکم آمده است : با عنایت به توانمندی متعهدانه و مدیریت مسئولانه‌ای که دارید و جناب‌عالی را که فردی انقلابی، دلسوز، پرتلاش و صدیق می‌دانم با حفظ مسئولیت .... مسئولیت جدید مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در وزارت ارشاد
شمال نیوز : در بخشی از این حکم آمده است : با عنایت به توانمندی متعهدانه و مدیریت مسئولانه‌ای که دارید و جناب‌عالی را که فردی انقلابی، دلسوز، پرتلاش و صدیق می‌دانم با حفظ مسئولیت ....(ادامه)
شمال نیوز: یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از طرح تقاضای برگزاری رفراندوم به منظور حذف یارانه‌های آشکار و پنهان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
طرح برگزاری رفراندوم برای حذف یارانه‌ها و پرداخت مستقیم آن به مردم / ۲۲ نماینده، طرح را امضا کرده اند / نماینده مجلس: به ۱۰۰ امضا نیاز داریم تا این موضوع در صحن علنی مطرح شود
شمال نیوز: یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی از طرح تقاضای برگزاری رفراندوم به منظور حذف یارانه‌های آشکار و پنهان در مجلس شورای اسلامی خبر داد. (ادامه)
شمال نیوز : شهرهای ساری، چالوس، کلاردشت و امامزاده عبدالله (ع) آمل که در لیست عدم تأیید صلاحیت میرسلیم قرار داشتند با رویکردی دوگانه روبرو شدند ابهام در ترکیب اعضای شورای 4 شهر مازندران / یک بام و دوهوا در مواجهه با نامه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها
شمال نیوز : شهرهای ساری، چالوس، کلاردشت و امامزاده عبدالله (ع) آمل که در لیست عدم تأیید صلاحیت میرسلیم قرار داشتند با رویکردی دوگانه روبرو شدند(ادامه)
موافقان و مخالفان وزرای پیشنهادی چه گفتند؟/ توضیح رئیس مجلس درباره تأیید وزیر پیشنهادی اطلاعات توسط رهبر انقلاب (خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : ۲ عضو شورای شهر ساری نامه ارسال شده به فرماندار ساری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار ساری را تایید کرده و خواستار انتشار فیلم جلسه انتخاب شهردار شدند. اعضای شورای شهر ساری: انتخاب شهردار غیرقانونی است/ فیلم جلسه شورا علنی شود
شمال نیوز : ۲ عضو شورای شهر ساری نامه ارسال شده به فرماندار ساری مبنی بر غیرقانونی بودن انتخاب شهردار ساری را تایید کرده و خواستار انتشار فیلم جلسه انتخاب شهردار شدند. (ادامه)
شمال نیوز :  رئیس سازمان پسماند مازندران از چالش‌های حوزه پسماند استان در بحث کارخانه زباله‌سوز ساری و نوشهر و نیر قرارداد 5 میلیون یوروی با شرکت سوئدی که منافع برخی‌ها را به خطر انداخته پرده برداشته است. زرودی : چیزی که با عنوان زباله‌سوز به مسؤولان ما فروختند زباله‌سوز نیست/ قرارداد ۵ میلیون یوروی شرکت سوئدی خسارت محض است / دو ماه جلسات سازمان پسماند را در کافه های ساری برگزار می کردم / با دستور استاندار ماشین شرکت گاز با راننده در اختیار ما قرار گرفته است/ ۵۰ میلیون از جیبم برای تجهیزات سازمان هزینه کردم !
شمال نیوز : رئیس سازمان پسماند مازندران از چالش‌های حوزه پسماند استان در بحث کارخانه زباله‌سوز ساری و نوشهر و نیر قرارداد 5 میلیون یوروی با شرکت سوئدی که منافع برخی‌ها را به خطر انداخته پرده برداشته است. (ادامه)
رازجویان: قانون ملاک تصمیم شوراها باشد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، با اشاره به این که راهبری مدیریت شهری و توسعه متوازن تمام نقاط شهر رسالت شوراست، گفت: ملاک تصمیم شوراها در همه امور، قانون باشد. ‎(ادامه)
انتخابات در مازندران با کمترین چالش برگزار شد/ رصد آسیب ها
رئیس هیات نظارت شورای نگهبان بر انتخابات سیزدهمین دوره رئیس جمهوری در مازندران گفت: انتخابات در استان با کمترین چالش و مشکل در استان برگزار شده است.(ادامه)
شمال نیوز : آیا اگر قوانین و مقررات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعم از قوانین انتخاباتی و یا عملیاتی و اجراییِ پس از آن بی‌عیب و نقص بود، کسی می‌توانست مرتکب چنین تخلفاتی شود؟.... آورده شوراهای شهر برای اعضای آن چقدر است؟
شمال نیوز : آیا اگر قوانین و مقررات شوراهای اسلامی شهر و روستا اعم از قوانین انتخاباتی و یا عملیاتی و اجراییِ پس از آن بی‌عیب و نقص بود، کسی می‌توانست مرتکب چنین تخلفاتی شود؟....(ادامه)
شمال نیوز : دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان مازندران، گفت: صحت انتخابات شورای شهر 22 شهرستان مازندران توسط این هیأت تایید شده است. سلیلی: صحت انتخابات شورای 22 شهرستان مازندران تایید شد
شمال نیوز : دبیر اجرایی هیأت عالی نظارت بر انتخابات شورای اسلامی استان مازندران، گفت: صحت انتخابات شورای شهر 22 شهرستان مازندران توسط این هیأت تایید شده است. (ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از خلأ قانونی برای نظارت بر شوراهای اسلامی در کشور انتقاد کرد و گفت: متأسفانه هزار نفر از اعضای شوراها در دوره پنجم به دلایل مختلف دستگیر شده‌اند.

۱۰۰۰ نفر از اعضای دوره پنجم شورا‌ها در زندان هستند / اصلاح قانون انتخابات شوراها در دستور مجلس
شمال نیوز: عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها از خلأ قانونی برای نظارت بر شوراهای اسلامی در کشور انتقاد کرد و گفت: متأسفانه هزار نفر از اعضای شوراها در دوره پنجم به دلایل مختلف دستگیر شده‌اند. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.