.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیا سطوح همچنان باعث انتقال کرونا می‌شود؟
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره نقش سطوح در انتقال بیماری کرونا توضیحاتی را ارائه داد.(ادامه)
کرونای جهش یافته جوان کش است
کرونای جهش یافته بیشتر جوانان را مبتلا و درگیر می‌کند.(ادامه)
تصمیم کرونا فعلا بر ماندن است
هنوز داروی قطعی برای درمان کرونا وجود نداشته و این ویروس فعلا ماندگار است.(ادامه)
شمال نیوز : امام جواد(ع) می‌فرمایند: هر كه خود را به‌وسيله خداوند بى‌نياز بداند مردم محتاج او خواهند شد و هر كه تقواى الهى را پيشه خود كند خواه ناخواه، مورد محبّت مردم قرار مى‌گيرد، گرچه مردم خودشان اهل تقوا نباشند.... درس بزرگ امام جواد(ع) در کلام رهبر انقلاب/ امامی که حاجات دنیایی را زود راه می‌اندازد/ گفتارهایی از آقایان میرباقری، عالی و رفیعی/ احادیث گوهربار به همراه صلوات خاصه جوادالائمه
شمال نیوز : امام جواد(ع) می‌فرمایند: هر كه خود را به‌وسيله خداوند بى‌نياز بداند مردم محتاج او خواهند شد و هر كه تقواى الهى را پيشه خود كند خواه ناخواه، مورد محبّت مردم قرار مى‌گيرد، گرچه مردم خودشان اهل تقوا نباشند....(ادامه)
تولد نوزاد عجول بابلی در آمبولانس
رئیس اورژانس بابل از تولد اورژانسی نوزاد بابلی در آمبولانس خبر داد و گفت: مادر باردار در یکی از روستاهای بابل نوزاد را در آمبولانس به دنیا آورد و خوشبختانه وضعیت مادر و نوزاد مساعد است.(ادامه)
فیفا تولد علی کریمی را تبریک گفت+عکس
فدراسیون جهانی فوتبال تولد تنها بازیکن ایرانی حاضر در جام جهانی باشگاه‌های فیفا را تبریک گفت. (ادامه)
احمدی‌نژاد حتما در انتخابات ۱۴۰۰ ثبت‌نام می‌کند
محمدحسن ‌قدیری‌ ابیانه گفت: احمدی‌نژاد دیگر اعتقادی به روحانیت، ولایت فقیه و مرجعیت ندارد و به همین دلیل از دایره نظام خارج شده است.(ادامه)
شخصیت امام خمینی، هم از حیث ساخت و تربیت و هم از حیث نگاه و پرداخت به معرفت‌های قدیم و جدید و هم از حیث تلاقی با الگوهای شاخص انسانی-الهی دارای وجه تطوری و تحولی ممتازی است. با اینکه امام از استوانه‌های استوار اخلاقی، فقه ی و فلسفی استفاده نمودند، اما هیچ­گاه از هیچ­کدام به نفع هیچ­کدام منصرف نشده بلکه آن­ها را از زاویه‌ای بالاتر، درگیر و در تعامل باهم می‌دیدند. بذرهای تحول در ضمیر امام(يادداشت)
شخصیت امام خمینی، هم از حیث ساخت و تربیت و هم از حیث نگاه و پرداخت به معرفت‌های قدیم و جدید و هم از حیث تلاقی با الگوهای شاخص انسانی-الهی دارای وجه تطوری و تحولی ممتازی است. با اینکه امام از استوانه‌های استوار اخلاقی، فقه ی و فلسفی استفاده نمودند، اما هیچ­گاه از هیچ­کدام به نفع هیچ­کدام منصرف نشده بلکه آن­ها را از زاویه‌ای بالاتر، درگیر و در تعامل باهم می‌دیدند. (ادامه)
عضو هیئت رئیسه مجلس: انقلاب اسلامی بانشاط و سرزنده است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی در چهل و دومین بهار عمرش همانند دوران تولدش بانشاط و سرزنده است.(ادامه)
سوگ نامه باشگاه پرسپولیس درپی درگذشت مهرداد میناوند
باشگاه پرسپولیس در پی درگذشت مهرداد میناوند پیشکسوت تیم ملی و این باشگاه سوگ نامه‌ای را منتشر کرد.(ادامه)
شمال نیوز : حماسه ششم بهمن مردم آمل که حضرت امام با افتخار از آن یاد کردند برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند . در این روز بزرگ چهل شهید برای دفاع از اسلام و ایران آسمانی شدند .... اسامی شهدای 6 بهمن سال 1360 آمل / از دانش آموز ، خیاط و کشاورز تا جهادی و پاسدار
شمال نیوز : حماسه ششم بهمن مردم آمل که حضرت امام با افتخار از آن یاد کردند برای همیشه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران ماندگار خواهد ماند . در این روز بزرگ چهل شهید برای دفاع از اسلام و ایران آسمانی شدند ....(ادامه)
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه برگزاری مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم(ص) 15 که صبح امروز در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران برگزار شد، از مرحله نخست این رزمایش به عنوان عملیات شبیه‌سازی تهاجم به نقاط قوت و ارکان دفاعی دشمن نام برد و اظهار داشت: در مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم(ص) 15 عملیاتی ترکیبی با بهره‌گیری از پهپادها و موشک‌ها انجام شد. سردار حاجی زاده: این موشک‌ها در کمتر از 5 دقیقه از زمان استقرار، عملیاتی شده و قابلیت پرتاب خواهند داشت / تولد قدرت جدیدی در سپاه با قابلیت موشکی، پهپادی و هوش مصنوعی(خبر)
سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در حاشیه برگزاری مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم(ص) 15 که صبح امروز در منطقه عمومی کویر مرکزی ایران برگزار شد، از مرحله نخست این رزمایش به عنوان عملیات شبیه‌سازی تهاجم به نقاط قوت و ارکان دفاعی دشمن نام برد و اظهار داشت: در مرحله اول رزمایش پیامبر اعظم(ص) 15 عملیاتی ترکیبی با بهره‌گیری از پهپادها و موشک‌ها انجام شد.(ادامه)
برای تولد شهبانو، شخصاً بهترین آشپز دنیا را دعوت کرده بودم که از ماکسیم پاریس به همین منظور آمده بود. غذاهایی که عرضه کردم حقیقتاً فوق‌العاده بود. ماجرای جشن تولد ۴۰ هزار دلاری فرح با بهترین آشپز دنیا
برای تولد شهبانو، شخصاً بهترین آشپز دنیا را دعوت کرده بودم که از ماکسیم پاریس به همین منظور آمده بود. غذاهایی که عرضه کردم حقیقتاً فوق‌العاده بود.(ادامه)
خواص بی نظیر «بامیه»
گیاه گرمسیری «بامیه» دارای مواد مغذی فراوانی است. از این گیاه مملو از فیبر، برای جلوگیری از مشکلات قلبی و درمان چاقی استفاده می‌شود.(ادامه)
صحنه ای متفاوت از تهران که شاید دیگر تکرار نشد +عکس
روزهای نخست تولد تلویزیون در تهران، مردم برای تماشای تلویزیون پشت شیشه مغازه ای جمع شده اند.(ادامه)
اولتیماتوم جهانگیری به دولتی‌ها درباره تزریق واکسن کرونا
معاون اول رئیس‌جمهور گفت : هیچ مقام دولتی و هیچ خانواده مقام دولتی حق ندارد خارج از دستورالعمل‌های وزارت بهداشت به واکسن دسترسی پیدا کند.اولویت‌ها را وزارت بهداشت تعیین و شفاف اعلام می‌کند و همه مردم مشابه هم به واکسن دسترسی پیدا می‌کنند.(ادامه)
باید منتظر ماند و دید خرداد ۱۴۰۰ وبرگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کنار زندگی به سبک کرونا نهایتا چه تمهیدات و نوآوری‌ها یی را از سوی نهاد‌های اجرایی و نظارتی به دنبال خواهد داشت. پستی، اینترنتی یا دستی؛ انتخابات ریاست جمهوری 1400 چگونه برگزار می‌شود؟
باید منتظر ماند و دید خرداد ۱۴۰۰ وبرگزاری انتخابات ریاست جمهوری در کنار زندگی به سبک کرونا نهایتا چه تمهیدات و نوآوری‌ها یی را از سوی نهاد‌های اجرایی و نظارتی به دنبال خواهد داشت.(ادامه)
عکس/ جشن تولد «ثریا قاسمی» درکنار بازیگر «بچه مهندس»
محمدرضا رهبرى در اینستاگرامش نوشت: بانو جان تولدتون مبارک، سایتون مستدام.(ادامه)
تصویری دیده نشده از ناصر حجازی در کنار پدر و مادر/ عکس
در این عکس زیرخاکی و قدیمی، ناصر حجازی را در کنار پدر و مادرش می‌بینید. (ادامه)
قیمت امروز ارز کاهش خواهد یافت و این یکی از پیام‌های مهم بودجه ماست؛ این یعنی ارزش پول ملی. یکی از اهداف ما ارزش پول ملی است و لذا ارز را بر مبنای ۱۱ هزار و ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان مدنظر قرار دادیم که ارزش پول ملی ما بالا برود... گاز و برق برای ۳۰ درصد مردم رایگان می‌شود / دلار به ۱۱ هزار تومان می‌رسد / سال ۱۴۰۰ اتفاقات خوبی در کشور می‌افتد/ کنایه روحانی به طرح‌های مجلس(خبر)
قیمت امروز ارز کاهش خواهد یافت و این یکی از پیام‌های مهم بودجه ماست؛ این یعنی ارزش پول ملی. یکی از اهداف ما ارزش پول ملی است و لذا ارز را بر مبنای ۱۱ هزار و ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان مدنظر قرار دادیم که ارزش پول ملی ما بالا برود...(ادامه)
رئیس‌جمهور گفت: در آخر امسال و هم سال آینده، ۳۰ درصد مردم پول برق را پرداخت نخواهند کرد. این شامل کسانی می‌شود که کاملاً مراعات می‌کنند. در گاز هم اینچنین خواهد بود.....(خبر)
(ادامه)
عکس/ پست خاص AFC برای تولد مهدی قایدی
صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به زبان فارسی، تولد ستاره استقلال را تبریک گفت. صفحه رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به زبان فارسی در اینستاگرام، با انتشار یک پست، تولد 22 سالگی مهدی قایدی، ستاره خط حمله تیم فوتبال استقلال تهران و تیم ملی فوتبال ایران را تبریک گفت.(ادامه)
دورهمی ها، علت اصلی قرمز شدن وضعیت محمودآباد
دورهمی‌های تجمعی و خانوادگی علت اصلی قرمز شدن وضعیت کرونا در محمود آباد است.(ادامه)
هرگز بیش از ۳ لیوان چای در روز مصرف نکنید
کافئین موجود در چای سیاه و سبز باعث ایجاد ضربان قلب نامنظم و بیشتر شدن اضطراب در افراد خاص می‌شود بنابراین اگر بیماری قلبی دارید، کافئین را محدود کنید.(ادامه)
هدیه‌ عادل فردوسی‌پور به وریا غفوری/عکس
عادل فردوسی‌پور کتاب هنرشفاف اندیشیدن را به وریا غفوری هدیه داد.(ادامه)

22 سال قبل گفته شد که در تاریخ 77.7.7 یا هفتم مهر 1377 خورشیدی جمعیت ایران دقیقاً به 77.777.777 یا 77 میلیون و 777 هزار و 777 نفر رسید! 9 نکته به بهانۀ 99.9.9 !(يادداشت)
22 سال قبل گفته شد که در تاریخ 77.7.7 یا هفتم مهر 1377 خورشیدی جمعیت ایران دقیقاً به 77.777.777 یا 77 میلیون و 777 هزار و 777 نفر رسید!(ادامه)
مدت زمان زیادی نیست که رئیس جمهور آمریکا در مورد امکان ترک کشور در صورت شکست در انتخابات مقابل مخالف دموکراتش جو بایدن صحبت کرد. ترامپ پس از ترک کاخ سفید چه برنامه‌هایی دارد؟
مدت زمان زیادی نیست که رئیس جمهور آمریکا در مورد امکان ترک کشور در صورت شکست در انتخابات مقابل مخالف دموکراتش جو بایدن صحبت کرد.(ادامه)
دخالتی خطرناک به بهانه یک تاریخ تولد خاص
متخصص اعصاب و روان از پدیده خطرناک دخالت مستقیم در روند تولد یک انسان به بهانه داشتن یک تاریخ تولد خاص و عوارض غیرقابل جبران خبر داد.(ادامه)
عکس/ امضای یادگاری عادل فردوسی‌پور برای علی کریمی
عادل فردوسی‌پور کتاب هنر شفاف اندیشیدن را به مناسبت تولد علی کریمی به او هدیه داد.(ادامه)
با این روش 80 "بیماری" را درمان کنید!
ایسنا/کرمانشاه مسئول نمایندگی بانک سلولهای بنیادی خون بند ناف رویان کرمانشاه اظهار کرد: با ذخیره سازی و استفاده از سلولهای بنیادی خون بند ناف امکان درمان بیش از 80 نوع بیماری فراهم می‌شود.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 66 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.