.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکس / طرح جالب AFC به مناسبت تولد کریم باقری
کریم باقری، بازیکن سابق و مربی حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس امروز زادروز خودش را جشن گرفت. صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پوستری از کریم باقری تولد وی را تبریک گفت.(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند. ما دولت در سایه تشکیل نداده‌ایم / دیدار من و روحانی، اصلا سیاسی نبوده است
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند.(ادامه)
رحیم زارع جزئیات وام ازدواج و فرزندآوری در سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد. جزئیات وام ازدواج و فرزندآوری در سال ۱۴۰۱
رحیم زارع جزئیات وام ازدواج و فرزندآوری در سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.(ادامه)
پست اینستاگرامی AFC به مناسبت تولد سیدجلال حسینی
صفحه اینستاگرام فارسی AFC با انتشار این پست تولد سیدجلال حسینی را تبریک گفت.(ادامه)
پیش‌ثبت‌نام سفرهای زیارتی به سوریه آغاز شد
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای از پیش ثبت‌نام سفرهای زیارتی به سوریه از امروز ۶ بهمن‌ماه خبر داد.(ادامه)
خطرات تلفن همراه برای سلامتی
امروزه تلفن‌های همراه دوربین، ماشین‌حساب، زنگ هشدار، دسترسی به اینترنت، پلتفرم‌های سرگرمی، بازی‌ها و انواع برنامه‌های مختلف را دارند که کم‌وبیش تمام نیازهای ما را برآورده می‌کنند.(ادامه)
 نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به تغییر مدیریتی در این استان گفت : تغییر و جابه‌جایی افراد در پست‌های مدیریتی ابتکار و خلاقیت را به جامعه تزریق می‌کند. تغییر مدیریت‌ها ابتکار و خلاقیت را به جامعه تزریق می‌کند
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با اشاره به تغییر مدیریتی در این استان گفت : تغییر و جابه‌جایی افراد در پست‌های مدیریتی ابتکار و خلاقیت را به جامعه تزریق می‌کند.(ادامه)
تمامی مواد غذایی مضر برای سرماخوردگی
با سرماخوردگی بدن سیستم ایمنی اش ضعیف می شود و خوردن هر چیزی می تواند بر آن تاثیر بگذارد. چه بسا بسیاری از مواد مغذی وجود دارند که در این دوره مضر محسوب می شوند.(ادامه)
عکس | دیدار احمدی نژاد با مردم در آستانه سفرش به ترکیه
احمدی نژاد در میدان ۷۲ نارمک با مردم دیدار کرد.(ادامه)
نرخ تولد طی ۱۵ سال ۳۰ درصد کمتر شد/بحران جمعیت در ۷ استان
معاون بهداشتی وزارت بهداشت از کاهش ۳۰ درصدی نرخ تولد طی ۱۵ سال اخیر در کشور خبر داد و گفت: متوسط رشد جمعیت از ۲.۵ درصد به ۰.۷ درصد رسیده است.(ادامه)
رئیس جمهور: اگر ترامپ و پامپئو محاکمه و قصاص نشوند دست انتقام از آستین مقاومت بیرون خواهد آمد/ حاج قاسم در میدان و دیپلماسی موفق بود/ مکتب سلیمانی با ترور و موشک از بین نمی‌رود / زینب سلیمانی: دشمن فهمیده چه غلطی کرده ....(خبر)
(ادامه)
تولد لاکچری حسن یزدانی در رستوران +عکس
حسن یزدانی کشتی گیر مدال آور برجسته کشورمان وارد ۲۸ سالگی شد.(ادامه)
۹ دی سال ۱۳۸۸ نماد خرد جمعی و بیداری مردم کشورمان در حفظ دستاوردهای بی بدیل انقلاب اسلامی است که واکاوی ابعادچرایی خیزش مردمی در خلق این حماسه شگرف برای نهادینه شدن فرهنگ آن ضروری است ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : مطابق با همین آمار،  ۴۵ هزار و ۵۲۲ دختر ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز در بهار ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند و این در حالی است که آمار مذکور تنها مربوط به ازدواج‌های ثبت رسمی شده در سازمان ثبت احوال کشور.... از «کودک همسر» تا«کودک مادر» و «کودک مطلقه»/ جایگاه مازندران کجاست ؟ + نمودار
شمال نیوز : مطابق با همین آمار، ۴۵ هزار و ۵۲۲ دختر ۱۵ تا ۱۹ ساله نیز در بهار ۱۴۰۰ ازدواج کرده‌اند و این در حالی است که آمار مذکور تنها مربوط به ازدواج‌های ثبت رسمی شده در سازمان ثبت احوال کشور....(ادامه)
در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تسهیلاتی از جمله فروش بدون قرعه‌کشی خودرو تا پرداخت یک میلیون تومانی برای سرمایه‌گذاری در بورس تصویب شده است. جزییات کامل تسهیلات دولت برای فرزندآوری / تولد هر فرزند چه تسهیلاتی دارد؟
در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تسهیلاتی از جمله فروش بدون قرعه‌کشی خودرو تا پرداخت یک میلیون تومانی برای سرمایه‌گذاری در بورس تصویب شده است.(ادامه)
شمال نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جزئیات قانون مصوب پارلمان برای جوانی جمعیت و تعالی خانواده را تشریح کرد. قانون جوانی جمعیت / چه مشوق‌هایی برای فرزندآوری پیش‌بینی شده است؟+ جزئیات
شمال نیوز: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی جزئیات قانون مصوب پارلمان برای جوانی جمعیت و تعالی خانواده را تشریح کرد.(ادامه)
فواید آب انار برای مغز
آنتی اکسیدان‌های موجود در آب انار می‌توانند به حفظ سلامت عمومی بدن کمک کنند. همچنین براساس تحقیقات انجام شده، آب انار در کمک به محافظت از مغز در برابر انواع مختلفی از آسیب‌های مغزی مفید است.(ادامه)
جشن تولد محمود احمدی نژاد/ او چند ساله شد؟ + تصاویر
جمعی از هواداران محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور دولت‌های نهم و دهم به مناسبت ۶ آبان، زادروز ۶۵ سالگی او در میدان ۷۲ نارمک حضور یافتند. (ادامه)
شمال نیوز : وزارت راه و شهرسازی مراحل ثبت‌نام در سامانه ثمن (سامانه طرح جهش تولید مسکن و یا نهضت ملی مسکن) را تشریح کرد؛ متقاضیان قبل از ثبت نام باید ۱۱ مدرک را برای بارگذاری آماده کنند. چگونه در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کنیم؟
شمال نیوز : وزارت راه و شهرسازی مراحل ثبت‌نام در سامانه ثمن (سامانه طرح جهش تولید مسکن و یا نهضت ملی مسکن) را تشریح کرد؛ متقاضیان قبل از ثبت نام باید ۱۱ مدرک را برای بارگذاری آماده کنند.(ادامه)
تشکیل کارگروه نظارت بر نرخ شهریه پیش دبستانی‌ها
کارگروه نظارت و بازرسی برای تعیین نرخ شهریه پیش دبستانی‌ها در مازندران تشکیل می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : اصلاح طلبان که به علت عملکرد ضعیف مدیریتی به محاق رفته‌اند احتمالا با راهکاری مختلف سعی دارند به عرصه مدیریت کشور بازگردند. اصلاحات با پوست اندازی جدید به صحنه سیاسی کشور باز می‌گردد؟
شمال نیوز : اصلاح طلبان که به علت عملکرد ضعیف مدیریتی به محاق رفته‌اند احتمالا با راهکاری مختلف سعی دارند به عرصه مدیریت کشور بازگردند.(ادامه)
ورود رسمی همه مهد‌های کودک به مجموعه آموزش و پرورش
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران از ورود رسمی همه مهد‌های کودک به مجموعه آموزش و پرورش از مهر امسال خبر داد.(ادامه)
کارنامه کنکور سراسری ۱۴۰۰ منتشر شد
سخنگوی سازمان سنجش از انتشار کارنامه کنکور سراسری ۱۴۰۰ خبر داد.(ادامه)
به مجلس یازدهم پیشنهاد می کنم که حتما از دو ظرفیت کشور که به آن اشاره می‌کنم استفاده کنند: یک اینکه حتما از ظرفیت مدیران و نمایندگان قبلی تحت عنوان کمیسیون‌ها و شوراهای مشورتی استفاده کنند. یک پیشنهاد مهم به آقایان نماینده
به مجلس یازدهم پیشنهاد می کنم که حتما از دو ظرفیت کشور که به آن اشاره می‌کنم استفاده کنند: یک اینکه حتما از ظرفیت مدیران و نمایندگان قبلی تحت عنوان کمیسیون‌ها و شوراهای مشورتی استفاده کنند.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره نحوه واکسیناسیون دانش آموزان مازندران توضیحاتی داد. آخرین جزئیات از واکسیناسیون دانش آموزان در استان های مازندران و گیلان
شمال نیوز : رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل درباره نحوه واکسیناسیون دانش آموزان مازندران توضیحاتی داد.(ادامه)
جشن تولد همسر علی پروین+عکس
چندروزقبل علی پروین برای همسرش جشن تولد گرفت. (ادامه)
۷ نکته در نقد نظریه استقلال بانک مرکزی از دولت برای نجات اقتصاد ایران / چرا نسخه وارداتی برای مهار تورم جواب نمی‌دهد؟ / ما در حال حاضر نیز از آنچه در ادبیات توسعه به عنوان «دولت توسعه‌گرا» یاد می‌شود، محروم هستیم....(خبر)
(ادامه)
محافظت از قلب با نوشیدن قهوه
داده های یک مطالعه جدید نشان می دهد که نوشیدن حداکثر سه فنجان قهوه در روز می تواند از قلب محافظت کند. (ادامه)
سال ۱۳۲۲ سران اشغالگر ایران و پیروز جنگ جهانی دوم، روزولت، چرچیل و استالین، رهبران آمریکا، بریتانیا و شوروی بدون این که دولت ایران خبر داشته باشد، برای برگزاری کنفرانس تهران به ایران سفر کردند و در سفارت روسیه عکس یادگاری گرفتند. حالا سفرای انگلیس و روسیه همان عکس را شبیه‌سازی کرده‌اند! عکس یادگاری سفرای انگلیس و روسیه چه حادثه تاریخی را یادآوری می‌کند؟
سال ۱۳۲۲ سران اشغالگر ایران و پیروز جنگ جهانی دوم، روزولت، چرچیل و استالین، رهبران آمریکا، بریتانیا و شوروی بدون این که دولت ایران خبر داشته باشد، برای برگزاری کنفرانس تهران به ایران سفر کردند و در سفارت روسیه عکس یادگاری گرفتند. حالا سفرای انگلیس و روسیه همان عکس را شبیه‌سازی کرده‌اند!(ادامه)
مازندران در انتهای جدول فرزندآوری
مازندران به لحاظ فرزندآوری در بین استان‌های کشور رتبه ۳۰‏‎ را دارد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.