.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دیابت یکى از شایع‌ترین بیمارى‌هاى مزمنى است که بشر را گرفتار کرده است.در سال ۲۰۰۳ تعداد مبتلایان به بیماری دیابت در سراسر جهان ۱۹۴ میلیون نفر تخمین زده مى‌شد. پیش بینى مى‌شود که این رقم تا پایان سال ۲۰۲۵ در نتیجه طولانى شدن عمر مفید افراد، سبک زندگى بى‌حرکت و غیرفعال و تغییر الگوهاى رژیم غذایى به ۳۳۳ میلیون نفر برسد. روزی برای بیش از پنج میلیون ایرانی
دیابت یکى از شایع‌ترین بیمارى‌هاى مزمنى است که بشر را گرفتار کرده است.در سال ۲۰۰۳ تعداد مبتلایان به بیماری دیابت در سراسر جهان ۱۹۴ میلیون نفر تخمین زده مى‌شد. پیش بینى مى‌شود که این رقم تا پایان سال ۲۰۲۵ در نتیجه طولانى شدن عمر مفید افراد، سبک زندگى بى‌حرکت و غیرفعال و تغییر الگوهاى رژیم غذایى به ۳۳۳ میلیون نفر برسد.(ادامه)
عکس/ درخت سیب نیوتن کجاست؟
درخت سیبی که نیوتن به واسطه ی آن نیروی جاذبه را کشف کرد هنوز هم در شهر محل تولد او در نزدیکی لینکلن شایر وجود دارد.(ادامه)
شمال نیوز : با پذیرش سه رقمی بیماران کرونایی زنگ خطر شیوع موج سوم کرونا در آمل نواخته شد و این درحالی است که همچنان این بیماری ساده انگاری می شود .... آمل، رتبه نخست آمار تعداد مبتلایان کرونایی درمازندران
شمال نیوز : با پذیرش سه رقمی بیماران کرونایی زنگ خطر شیوع موج سوم کرونا در آمل نواخته شد و این درحالی است که همچنان این بیماری ساده انگاری می شود ....(ادامه)
عکس| این دختر جای ایوانکا ترامپ را در کاخ سفید خواهد گرفت
برخلاف ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهوری فعلی امریکا اشلی در سالیان گذشته ترجیح داده بود دور از دید رسانه‌ها باقی بماند. او فعال در زمینه مسائل مرتبط با حقوق و عدالت اجتماعی بوده است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد در امور اجتماعی از دانشگاه پنسیلوانیا است.(ادامه)
تقدیر از پزشک زن مازندرانی + عکس
(ادامه)
خواص بی نظیر کلاهک بادمجان که نمی‌دانید
کلاهک بادمجان خواص بی نظیری دارد که در ادامه آن را از نظر می‌گذرانید. (ادامه)
نینا دختر استراماچونی به یاد ایران +عکس
دالیلا استراماچونی، همسر سرمربی سابق باشگاه استقلال با انتشار ویدیویی در صفحه اینستاگرام خود از خاطرات تولد او گفت و از مردم ایران تشکر کرد. او که در اواخر حضور استراماچونی روی نیمکت استقلال باردار بود، نام دخترش را نینا، به معنی دختر ایران گذاشته و قول داد به محض پایان پاندمی کرونا به ایران سفر کند.(ادامه)
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم . جوانترین و مسن ترین کاندیداها در ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری +جدول
در طول ۴ دهه تاریخ جمهوری اسلامی ۱۲ دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است که در هر دوره کاندیداهایی با سنین مختلف در آن حضور داشتند. حال نگاهی به پیرترین و جوانترین ادوار انتخابات می‌اندازیم .(ادامه)
وضعیت کرونا در آمل همچنان قرمز است
رئیس اداره بهداشت و درمان آمل گفت:وضعیت کرونا در این شهرستان همچنان قرمز است.(ادامه)
مادران کرونایی شیردهی را قطع نکنند
یک متخصص بیماری‌های کودکان با بیان اینکه کرونا از طریق شیر مادر منتقل نمی‌‌شود بر لزوم مراجعه به پزشک در صورت بروز تب در کودکان تأکید کرد.(ادامه)
شمال نیوز، پیکرهای پاک پنج شهید مدافع حرم مازندران صبح امروز پنجشنبه به صورت جداگانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای زادگاهشان به صورت خودرویی تشییع و در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده شد. شهدای مدافع حرم مازندران در خاک وطن آرام گرفتند
شمال نیوز، پیکرهای پاک پنج شهید مدافع حرم مازندران صبح امروز پنجشنبه به صورت جداگانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرهای زادگاهشان به صورت خودرویی تشییع و در کنار همرزمان شهیدشان به خاک سپرده شد.(ادامه)
سخنگوی دولت هدف از اعمال جرایم کرونایی را حفظ جان شهروندان عنوان کرد و گفت: اعمال جریمه یک ابزار و هشدار خود کنترلی است و هدف ما ستاندن جریمه ....(خبر)
(ادامه)
میل جنسی مردان تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله تغذیه قرار می گیرد. در این مطلب خوراکی هایی معرفی می شوند که باعث کاهش میل جنسی مردان می شود میوه ای که میل جنسی را می‌کشد
میل جنسی مردان تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله تغذیه قرار می گیرد. در این مطلب خوراکی هایی معرفی می شوند که باعث کاهش میل جنسی مردان می شود(ادامه)
جشن تولد علی پروین در کنار همسر و دختر بازیگرش +عکس
علی پروین، اسطوره فوتبال پرسپولیس و تیم‌ملی ایران، ۷۴ ساله شد و به‌همین مناسبت جشنی در حضور دوستان و همبازیان قدیمی او برگزار شد. پروین تولد خود را کنار همسر و دخترش لادن که بازیگر سینما نیز است، جشن گرفت.(ادامه)
کادو ویژه استقلالی ها برای تولد علی پروین
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از صعود سرخابی‌ها اینقدر خوشحالم که این پیروزی‌ها برای من بهترین کادوی تولد بود.(ادامه)
عکس‌های کمتر دیده شده از علی پروین به مناسبت تولدش
پنجمین روز از مهر ماه سالروز تولد یکی از اسطور‌های فوتبال ایران است.(ادامه)
عُدَی و قُصَی؛ درباره وارثان بی‌رحم صدام
عُدَی و قُصَی صدام، طی ۲۴ سال دوران دیکتاتوری پدرشان، به چه جنایت‌های عجیب و غریبی دست زدند؟ (ادامه)
چرا بدن کودکان بیشتر از بزرگسالان در برابر کروناویروس مقاوم است؟
طبق تحقیق مشترک دانشگاه یل و کالج پزشکی آلبرت اینشتین کودکان 9 برابر کمتر از بزرگسالان به خاطر کرونا جان می‌بازند.(ادامه)
شمال نیوز : وزیر بهداشت گفت: کووید ۱۹، پدیده عجیبی است. اوایل هم اعلام کردم که این ویروس با هیچ یک از اجدادش تشابهی ندارد و کاملاً متفاوت است که نامش را شتر گاو پلنگ گذاشتم..... وزیر بهداشت: دیشب به خاطر خیز جدید کرونا نخوابیدم/تقسیم بندی مناطق غلط است
شمال نیوز : وزیر بهداشت گفت: کووید ۱۹، پدیده عجیبی است. اوایل هم اعلام کردم که این ویروس با هیچ یک از اجدادش تشابهی ندارد و کاملاً متفاوت است که نامش را شتر گاو پلنگ گذاشتم.....(ادامه)
برای درمان زردی قرص فنوباربیتال تجویز نشود
عضو هیأت مدیره انجمن نوزادان کشور گفت: برای نوزادان تغذیه مکرر شیر مادر توصیه می‌شود ولی متأسفانه برخی از پزشکان داروی فنوباربیتال را تجویز کرده و این دارو ضد تشنج و باعث خواب‌آلودگی در نوزادان می‌شود.(ادامه)
متولدین این فصل بیشتر عمر می‌کنند
دانشمندان آمار و ارقام بیش از ۱۵۰۰ تن از افراد را که بیش از ۱۰۰ سال عمر کرده بودند بررسی کردند و متوجه شدند که افراد با طول عمر بالا، در فصل‌ها و ماه‌های مشخص و شبیه به هم متولد شده‌اند.(ادامه)
استوری کاپیتان پرسپولیس، پایانی بر شایعات
کاپیتان پرسپولیس با انتشار یک استوری، بر شایعات اختلافاتش با شجاع خلیل زاده پایان داد.(ادامه)
مصرف زیاد چای چه مضراتی دارد؟
مطالعات اخیر نشان می دهد که نوشیدن بیش از حد چای سیاه و سبز مثلا بیش از پنج لیوان در روز، به دلیل داشتن کافئین ممکن است با عوارضی خفیف تا شدید همراه باشد.(ادامه)
شمال نیوز : فاصـله‌گـذاری کوتاه، شناخت عوامل مؤثر در افـزایش فاصله ازدواج تا نخستین تولد برای جامعـه دارای اهمیت است زیرا تأخیر در تولـد نخستین فرزنـد به معضلاتی همچون کاهش باروری منجر می‌شود.... مازندران ؛ رکوردار بیشترین فاصله ازدواج تا نخستین فرزندآوری در کشور / تهدید جدی کاهش فرزند آوری در استان + نمودار
شمال نیوز : فاصـله‌گـذاری کوتاه، شناخت عوامل مؤثر در افـزایش فاصله ازدواج تا نخستین تولد برای جامعـه دارای اهمیت است زیرا تأخیر در تولـد نخستین فرزنـد به معضلاتی همچون کاهش باروری منجر می‌شود....(ادامه)


آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست. کربلا از آغاز تا پایان(يادداشت)
آنچه در پی خواهد آمد گزارشی است از واقعه کربلا آنچنان که در مصادر قدیمی آمده است. ضمیمه آن تحلیل هایی هم هست که بر اساس همان نقلهاست.(ادامه)
« حسینیه شمال نیوز » خاطره‌ حضرت عباس(ع) از باز کردن راه آب در صفین/ علمداری که به وفاداری شناخته شد/ سقای تشنه لب چگونه رجز می‌خواند؟/ وقتی دست راست او قطع می‌شود، بی درنگ در رجز خود می‌گوید: وَ اللَّهِ اِنْ قَطَعْتُمْ یمِینی اِنِّی اُحَامِی اَبَداً عَنْ دِینی وَ عَنْ إمَامِ صَادِقِ الیقِین نَجْلِ النَّبِی صلی الله علیه وآله الطَّاهِرِ الأمِینِ ....(خبر)
(ادامه)
اولین تصویر از پسر داوود رشیدی که مادرش رونمایی کرد
احترام برومند با انتشار این عکس نوشت: بعضى روز‌ها براى آدم خیلى عزیزه، ٣١ مرداد ماه تولد (فرهاد رشیدى) چقدر داود از تولدش و وجودش راضى و خوشحال بود.(ادامه)
کوچ جشن‌های عروسی به شهرک‌های خصوصی مازندران
طبق دستورالعمل ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا برای برگزاری پیوند ازدواج محدودیت وجود ندارد ، اما مراسمی همچون عروسی و عزاداری به دلیل تسریع در انتقال ویروس حداقل در استان مازندران کاملا لغو شد. (ادامه)
توزیع کارت آزمون ارشد آغاز شد
کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ از امروز دوشنبه ۱۳ مردادماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org در دسترس داوطلبان قرار گرفت.(ادامه)
آخرین جزئیات از برگزاری کنکور ارشد ۹۹
در این گزارش به بیان آخرین جزئیات از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۹ پرداخته ایم.(ادامه)
قبلي 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 ... 66 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.162 seconds.