.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
اعلام شرایط ادامه تحصیل مشمولان قبولی مهرماه دانشگاه‌ها
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اعلام شرایط ادامه تحصیل مشمولان قبولی مهرماه دانشگاه‌ها خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : میرسلیم درخصوص اقدامات فرزندش گفت: منافقین با شناسایی و سوء استفاده از نقطه ضعف مهدی او را شکار کرده و به دام انداخته و سعی کردند از او اطلاعاتی بدست بیاورند که البته چون او فاقد هرگونه اطلاعات طبقه‌بندی شده بوده، موفقیتی جز به دام انداختن او به دست نیاوردند. جزئیات بازداشت پسر میرسلیم به جرم مسائل امنیتی / فرزندم بسیار عاطفى و ساده ‎لوح است
شمال نیوز : میرسلیم درخصوص اقدامات فرزندش گفت: منافقین با شناسایی و سوء استفاده از نقطه ضعف مهدی او را شکار کرده و به دام انداخته و سعی کردند از او اطلاعاتی بدست بیاورند که البته چون او فاقد هرگونه اطلاعات طبقه‌بندی شده بوده، موفقیتی جز به دام انداختن او به دست نیاوردند.(ادامه)
بیماران محروم از چشیدن طعم غذا‌ها
۳۰ بیمار خاص در مازندران زندگی می‌کنند که تا آخر عمر فقط تعداد بسیار محدودی از غذا‌ها را می‌توانند مصرف کنند.(ادامه)
شیخ حسین طائب –که البته برای بسیاری برادرش شیخ مهدی طائب از او شناخته‌شده‌تر است- بیش از سه دهه در نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت داشته است.
خدا قوت آقای «شیخ»!(يادداشت)
شیخ حسین طائب –که البته برای بسیاری برادرش شیخ مهدی طائب از او شناخته‌شده‌تر است- بیش از سه دهه در نهادهای اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران مسئولیت داشته است. (ادامه)
۱۳ پیشنهاد برای افزایش IQ در سنین بالا
داشتن یک حافظه قوی و ضریب هوشی بالا، یکی از دغدغه‌های افراد است.(ادامه)
گواهی : اقتدار امروز میهن را مدیون خون شهدا هستیم
(ادامه)
تولد سومین گوساله مرال در پناهگاه حیات وحش سمسکنده
(ادامه)
در این بخش اطلاعاتی را درباره مراحل زندگی انسان مطالعه خواهید کرد. مراحل و دوره های زندگی انسان + تصاویر
در این بخش اطلاعاتی را درباره مراحل زندگی انسان مطالعه خواهید کرد.(ادامه)
شمال نیوز: عاملان سرقت صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران، ۱۳ نفر هستند که ۱۰ نفر از آن‌ها در ایران و ۳ نفر دیگر در ترکیه بازداشت شدند. اعضای اصلی باند اما ۳ برادر به همراه یکی از اقوام نزدیکشان هستند. ولخرجی سارقان با سکه‌های سرقتی؛ از هدیه به جشن تولد عمه تا خرید خودرو
شمال نیوز: عاملان سرقت صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران، ۱۳ نفر هستند که ۱۰ نفر از آن‌ها در ایران و ۳ نفر دیگر در ترکیه بازداشت شدند. اعضای اصلی باند اما ۳ برادر به همراه یکی از اقوام نزدیکشان هستند.(ادامه)
احمدی‌نژاد که روزگاری ادعا می کرد آمده تا خود را سپر محافظت از ولی فقیه کند، امروزه تبدیل به عنصری شده که رفتار و گفتار قابل تامل و شبهه برانگیزی را علیه نظام به نمایش می گذارد. سوپرانقلابی‌ها چگونه تغییر کردند؟/ احمدی‌نژاد؛ پشیمان از همه سوابق گذشته
احمدی‌نژاد که روزگاری ادعا می کرد آمده تا خود را سپر محافظت از ولی فقیه کند، امروزه تبدیل به عنصری شده که رفتار و گفتار قابل تامل و شبهه برانگیزی را علیه نظام به نمایش می گذارد.(ادامه)
خواص جالب و فراوان طالبی
طالبی خواص بسیاری را برای سلامتی به همراه دارد، از خواص طالبی می توان به مراقبت از پوست و مو، تنظیم فشار خون و کنترل دیابت نیز اشاره کرد.(ادامه)
یک کارشناس ارشد تغذیه با اشاره به فواید بسیار نوشیدنی چای گفت: این فواید زمانی نصیب بدن می‌شود که چای بصورت تازه‌دم و به میزان متعادل مصرف شود. مصرف زیاد چای این بلاها را سرتان می‌آورد
یک کارشناس ارشد تغذیه با اشاره به فواید بسیار نوشیدنی چای گفت: این فواید زمانی نصیب بدن می‌شود که چای بصورت تازه‌دم و به میزان متعادل مصرف شود.(ادامه)
"چای" با بدن شما چه می‌کند؟
یک کارشناس تغذیه با اشاره به فواید بسیار نوشیدنی چای، گفت: این فواید زمانی نصیب بدن می‌شود که چای بصورت تازه دم و به میزان متعادل مصرف شود.(ادامه)
اعلام آخرین مهلت معرفی مشمولان فارغ التحصیل
معاون وظیفه عمومی مازندران گفت: همه مشمولان فارغ التحصیل خرداد، تیر و شهریور ۱۴۰۰ تا پایان شهریور امسال مهلت معرفی دارند.(ادامه)
خواص درمانی آلوئه ورا
سیاری از افراد از ژل آلوئه ورا برای درمان عارضه‌های پوستی مانند سوختگی، آفتاب سوختگی، یخ‌زدگی، پسوریازیس و تبخال استفاده می‌کنند، در حالی که خواص آلوئه ورا به همین موارد محدود نمی‌شود.(ادامه)
آنچه باید از کم‌کاری تیرویید بدانید
فوق‌تخصص بیماری‌های غدد درون‌ریز و متابولیسم ضمن تشریح علائم،‌ راه تشخیص و درمان کم‌کاری تیرویید، تداخلات دارویی لووتیروکسین را اعلام کرد.(ادامه)
شمال نیوز : طبق قانون جوانی جمعیت به خانوارهای دارای سه فرزند در شهرهایی که زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارند زمین ۲۰۰ متری و در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر یک واحد مسکونی در اقساط ۱۰ ساله واگذار می‌شود که تاکنون حدود۳۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند. خانوارهای دارای سه فرزند بخوانند / جزئیات واگذاری زمین و خانه اقساطی
شمال نیوز : طبق قانون جوانی جمعیت به خانوارهای دارای سه فرزند در شهرهایی که زیر ۵۰۰ هزار نفر جمعیت دارند زمین ۲۰۰ متری و در شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر یک واحد مسکونی در اقساط ۱۰ ساله واگذار می‌شود که تاکنون حدود۳۰ هزار نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۴۳ ساله شد و از زمانی که امام (ره) در چنین روزی فرمان تاسیس این نهاد مردمی را صادر کرد تا امروز، سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب، کشور و ملت بوده و توانسته وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد.

سپاه پاسداران و ۴۳ سال افتخارآفرینی/ از مقابله با توطئه‌های دشمنان تا خدمات رسانی به مردم
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز ۴۳ ساله شد و از زمانی که امام (ره) در چنین روزی فرمان تاسیس این نهاد مردمی را صادر کرد تا امروز، سپاه در خط مقدم دفاع از انقلاب، کشور و ملت بوده و توانسته وظیفه‌اش را به درستی انجام دهد. (ادامه)
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (یک‌شنبه) خود را، سنگین‌تر از دیگر تمرینات و به مدت صد دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال کرد. یحیی نفس پرسپولیسی‌ها را گرفت
تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین امروز (یک‌شنبه) خود را، سنگین‌تر از دیگر تمرینات و به مدت صد دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی دنبال کرد.(ادامه)
عکس | جشن تولد بازیگر سریال پایتخت | مهرانفر برای محسن تنابنده سنگ تمام گذاشت
احمد مهرانفر با انتشار یک استوری جشن تولد محسن تنابنده را تبریک گفت.(ادامه)
خوراکی‌هایی که بیشترین ویتامین‌ها را دارند
بسیاری از انواع ویتامین ها مواد غذایی وجود دارند و شما می توانید با مصرف این مواد غذایی و گنجاندن آنها در برنامه ی غذایی خود بدنی سالم داشته باشید.(ادامه)
خبر مهم برای خانواده های دارای سه فرزند
در راستای حمایت از افزایش و جوانی جمعیت، تسهیلاتی در بخش زمین و مسکن برای خانوارهای دارای سه فرزند در نظر گرفته شده است.(ادامه)
این ۲۰ رمز عبور را هرگز انتخاب نکنید
یک گزارش جدید به شرح ساده‌ترین رمز‌های عبور شناور در جهان مجازی می‌پردازد و تعیین می‌کند که چرا امنیت سایبری در یک مقطع حساس قرار دارد.(ادامه)
نماینده نزدیک به احمدی نژاد در مجلس با بیان اینکه برخی نمایندگان می گفتند محصولی پول‌دار است و با او برای تصدی وزارت مخالفت می کردند، گفت: کسانی که با محصولی 12 میلیارد تومانی مخالفت می‌کردند، با وزرای 1000 میلیاردی روحانی مخالفت نکردند ....(خبر)
(ادامه)
عکس / طرح جالب AFC به مناسبت تولد کریم باقری
کریم باقری، بازیکن سابق و مربی حال حاضر تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس امروز زادروز خودش را جشن گرفت. صفحه کنفدراسیون فوتبال آسیا با انتشار پوستری از کریم باقری تولد وی را تبریک گفت.(ادامه)
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند. ما دولت در سایه تشکیل نداده‌ایم / دیدار من و روحانی، اصلا سیاسی نبوده است
شمال نیوز : محمدرضا باهنر، عضو تشخیص مصلحت نظام گفت: این که عده‌ای به خاطر ملاقات من با آقای روحانی و برخی آقایان گفته‌اند که من وارد جبهه اصلاح طلبی نوین شده‌ام حرف درستی نیست. من همیشه گفته‌ام تمام کسانی که زمانی به این کشور خدمت کرده‌اند، نباید از جریان سیاسی کشور خارج شوند.(ادامه)
رحیم زارع جزئیات وام ازدواج و فرزندآوری در سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد. جزئیات وام ازدواج و فرزندآوری در سال ۱۴۰۱
رحیم زارع جزئیات وام ازدواج و فرزندآوری در سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد.(ادامه)
پست اینستاگرامی AFC به مناسبت تولد سیدجلال حسینی
صفحه اینستاگرام فارسی AFC با انتشار این پست تولد سیدجلال حسینی را تبریک گفت.(ادامه)
پیش‌ثبت‌نام سفرهای زیارتی به سوریه آغاز شد
سازمان حج و زیارت با صدور اطلاعیه‌ای از پیش ثبت‌نام سفرهای زیارتی به سوریه از امروز ۶ بهمن‌ماه خبر داد.(ادامه)
خطرات تلفن همراه برای سلامتی
امروزه تلفن‌های همراه دوربین، ماشین‌حساب، زنگ هشدار، دسترسی به اینترنت، پلتفرم‌های سرگرمی، بازی‌ها و انواع برنامه‌های مختلف را دارند که کم‌وبیش تمام نیازهای ما را برآورده می‌کنند.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.151 seconds.