.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دکتر هادی ابراهیمی
 دانشیار علوم سیاسی دانشگاه سند تحول منشاء تولید محصولات فاخر در رسانه ملی
دکتر هادی ابراهیمی دانشیار علوم سیاسی دانشگاه(ادامه)
تا همین چند سال پیش راه‌های مختلفی برای شناخت نوجوانان از جهان بیرون وجود داشت اما حالا خیلی وقت است که شبکه‌های اجتماعی همه چیز ماست و مهم‌ترین ابزار ارتباطی شناخته می‌شوند. ولاگری؛ پدیده‌ای نو پس از بلاگری!
تا همین چند سال پیش راه‌های مختلفی برای شناخت نوجوانان از جهان بیرون وجود داشت اما حالا خیلی وقت است که شبکه‌های اجتماعی همه چیز ماست و مهم‌ترین ابزار ارتباطی شناخته می‌شوند.(ادامه)
برگزاری مراسم پاسداشت روز جهانی بیماران تالاسمی درشهر ساحلی چالوس
(ادامه)
بدون شرح...
جشن تولد فرزند ایلان ماسک و بلاگر ایرانی !(ادامه)
سرپرست دفتر امور واگذاری زمین و مسکن سازمان ملی زمین و مسکن جزئیات و شرایط تحویل زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر را اعلام کرد. جزئیات تحویل زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند اعلام شد
سرپرست دفتر امور واگذاری زمین و مسکن سازمان ملی زمین و مسکن جزئیات و شرایط تحویل زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر را اعلام کرد.(ادامه)
تصویری شوکه کننده از آتیلا پسیانی
(ادامه)
 آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است. از تولد تا شهادت/ نگاهی به زندگینامه آیت االله عباسعلی سلیمانی
آیت الله عباسعلی سلیمانی که صبح امروز در بابلسر در حمله مسلحانه به شهادت رسید، از علمای برجسته مازندران بوده است.(ادامه)
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد بر مبنای قانون جوانی جمعیت، سهام تعلق گرفته به نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ به مبلغ یک و نیم میلیون تومان است که با فراهم شدن منابع آن این سهام آماده عرضه به والدین نوزادان است. خبر خوش وزیر اقتصاد برای والدین متولدین ۱۴۰۱
وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد بر مبنای قانون جوانی جمعیت، سهام تعلق گرفته به نوزادان متولد سال ۱۴۰۱ به مبلغ یک و نیم میلیون تومان است که با فراهم شدن منابع آن این سهام آماده عرضه به والدین نوزادان است.(ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. ه استقبال دربی (5)؛ 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
سخنگوی دولت در منزل دو شهید مدافع حرم بابل حاضر شد
سخنگوی دولت با حضور در منزل شهیدان سیدرضا طاهر و حسن رجایی فر از شهدای مدافع حرم شهرستان بابل یاد و خاطره این شهدا را گرامی داشت و از مقام آنان تجلیل کرد.(ادامه)
نوزاد خانواده ساروی در داخل آمبولانس اورژانس چشم به جهان گشود. تولد نوزاد عجول در ساری
نوزاد خانواده ساروی در داخل آمبولانس اورژانس چشم به جهان گشود.(ادامه)
اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۲ در مازندران به دنیا آمد. تولد اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۲
اولین گوساله گوزن زرد ایرانی در سال ۱۴۰۲ در مازندران به دنیا آمد.(ادامه)
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از رونمایی سردیس سردار احمد متوسلیان خبر داد. سردیس سردار احمد متوسلیان رونمایی می‌شود
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرتهران از رونمایی سردیس سردار احمد متوسلیان خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران تاسیس شد. تاسیس"انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران"
شمال نیوز: انجمن تولیدکنندگان و تامین‌کنندگان برنج ایران تاسیس شد.(ادامه)
نخستین دوقلوی سال ۱۴۰۲ در شهرستان بابل بدنیا آمدند. تولد نخستین دوقلوی سال جدید در بابل
نخستین دوقلوی سال ۱۴۰۲ در شهرستان بابل بدنیا آمدند.(ادامه)
مردان قدرت در تیررس زنان / ۵ پرونده‌ای که جهان را تکان دادند+ تصاویر
اتهام رسمی رئیس جمهوری سابق آمریکا به پرداخت پول به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن برای سکوت درباره رابطه دو طرف، اولین پرونده این چنینی نیست که جهان را تکان می‌دهد بلکه در دهه‌های گذشته نیز موارد مشابهی داشته است.(ادامه)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و  شعاری است.

تلخ؛ اما...(يادداشت)
فیلم " برادران لیلا " در ژانر اجتماعی سیاسی رایج ایران، تلخ، اما قابل تحسین و قابل تامل است ولی معتقدم در مسیر جهان بینی فرم و مضمون آثار قبلی کارگردان ، تکرار ی و برخی دیالوگ ها، کم عمق و شعاری است. (ادامه)
یارانه اسفند ماه واریز شد
یارانه کمک معیشتی مرحله 145 مربوط به اسفند ماه 1401 به حساب کلیه سرپرستان خانوار مشمول دریافت یارانه در سراسر کشور واریز و از ساعت 24 روز شنبه 20 اسفند ماه قابل برداشت است.(ادامه)

دلشکستگی عاطفی مربوط به سوگواری یا فقدان ممکن است پیامدهای واقعی و جدی پزشکی داشته باشد که نیاز به مراقبت فوری را ایجاد کند. دلشکستگی باعث مرگ می شود؟
دلشکستگی عاطفی مربوط به سوگواری یا فقدان ممکن است پیامدهای واقعی و جدی پزشکی داشته باشد که نیاز به مراقبت فوری را ایجاد کند.(ادامه)
عکس/ کارت پستال نیمه شعبان
کارت پستال نیمه شعبان و تولد امام زمان را بمناسبت نیمه شعبان در این پست مشاهده کنید.(ادامه)
به گفته معاون تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست صرفا در مرکز تکثیر توران ۷ یوز ماده شناسنامه دار و ۳ یوز نر شناسایی شده اند. ۲۰ یوزپلنگ ایرانی در کشور زندگی می‌کنند
به گفته معاون تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست صرفا در مرکز تکثیر توران ۷ یوز ماده شناسنامه دار و ۳ یوز نر شناسایی شده اند.(ادامه)
 سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش سازمان حفاظت محیط زیست از تلف شدن پیروز خبر داد. غلامرضا ابدالی در گفت و گو با ایسنا، از تلف شدن «پیروز» خبر داد. «پیروز» تلف شد
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌ وحش سازمان حفاظت محیط زیست از تلف شدن پیروز خبر داد. غلامرضا ابدالی در گفت و گو با ایسنا، از تلف شدن «پیروز» خبر داد.(ادامه)
تلاش پزشکان و متخصصان کشورمان در اتاق عمل بیمارستان دامپزشکی تهران نتیجه نداد و پیروز، توله‌یوز ایرانی، در ۱۰ ماهگی بر اثر نارسایی کلیوی تلف شد. «پیروز» تسلیم مرگ شد
تلاش پزشکان و متخصصان کشورمان در اتاق عمل بیمارستان دامپزشکی تهران نتیجه نداد و پیروز، توله‌یوز ایرانی، در ۱۰ ماهگی بر اثر نارسایی کلیوی تلف شد.(ادامه)
اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در سانحه سقوط بالگرد در گذشت. مرحوم اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش که بود؟
اسماعیل احمدی مشاور وزیر ورزش در سانحه سقوط بالگرد در گذشت.(ادامه)
برای نخستین بار در کشور چهار گونه حیات وحش شامل گور خر ، گوزن زرد و آهوی دشت مغان به طبیعت معرفی شدند. انتقال چهار گونه حیات وحش به طبیعت برای نخستین بار در کشور
برای نخستین بار در کشور چهار گونه حیات وحش شامل گور خر ، گوزن زرد و آهوی دشت مغان به طبیعت معرفی شدند.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
البته سال‌ها و ماه‌ها و هفته ها، تقسیم بندی‌های قراردادی ما انسان‌ها هستند و اصالت ندارند. ما عید نوروز را جشن می‌گیریم، چون فرصتی است برای تولد دوباره و و اصلاح و نوسازی خود و اصیل شدن و آنچه اصیل است، زندگی انسانی در تمام دوران زندگی است، حیاتی که در آن، صلح درون، صلح با مردم و صلح با جهان قانون اساسی انسان‌ها باشد. لحظه دقیق سال تحویل ۱۴۰۲ مشخص شد
البته سال‌ها و ماه‌ها و هفته ها، تقسیم بندی‌های قراردادی ما انسان‌ها هستند و اصالت ندارند. ما عید نوروز را جشن می‌گیریم، چون فرصتی است برای تولد دوباره و و اصلاح و نوسازی خود و اصیل شدن و آنچه اصیل است، زندگی انسانی در تمام دوران زندگی است، حیاتی که در آن، صلح درون، صلح با مردم و صلح با جهان قانون اساسی انسان‌ها باشد.(ادامه)

وزیر راه و شهرسازی، دستور لازم به مدیر کل راه و شهر سازی استان گلستان را مبنی بر صاحبخانه شدن خانواده ۵ قلوهای تازه متولد شده گنبد کاووس صادر کرد و در کمتر از یک روز این وعده محقق شد. خانواده پنج قلوهای گنبدی صاحبخانه شدند
وزیر راه و شهرسازی، دستور لازم به مدیر کل راه و شهر سازی استان گلستان را مبنی بر صاحبخانه شدن خانواده ۵ قلوهای تازه متولد شده گنبد کاووس صادر کرد و در کمتر از یک روز این وعده محقق شد.(ادامه)
علی بهجت در رابطه با برخی نقل‌ها راجع به نام‎گذاری پدر آیت الله بهجت می گوید: «پدر ایشان، در کودکی، بر اثر بیماری در حال فوت بودند و همه از او سلب امید می‌‎کنند، که ناگاه ندایی می‌‌شنود که رهایش کنید، او پدر محمدتقی است. همین باعث به هوش آمدنش می‌شود و بهبودی کامل پیدا می‌کند».
حکایت جالب از پدر آیت‌الله‌ العظمی بهجت
علی بهجت در رابطه با برخی نقل‌ها راجع به نام‎گذاری پدر آیت الله بهجت می گوید: «پدر ایشان، در کودکی، بر اثر بیماری در حال فوت بودند و همه از او سلب امید می‌‎کنند، که ناگاه ندایی می‌‌شنود که رهایش کنید، او پدر محمدتقی است. همین باعث به هوش آمدنش می‌شود و بهبودی کامل پیدا می‌کند». (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.174 seconds.