.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: در يك پديده بي‌سابقه يك جوجه با 4 بال و 4 پا و همچنين 2 مجراي ادراري در يك واحد مرغداري در روستاي اوجاك از بخش دابودشت شهرستان آمل متولد شد. تولد جوجه‌اي با 4 بال و 4 پا در مازندران
شمال نیوز: در يك پديده بي‌سابقه يك جوجه با 4 بال و 4 پا و همچنين 2 مجراي ادراري در يك واحد مرغداري در روستاي اوجاك از بخش دابودشت شهرستان آمل متولد شد.(ادامه)
سحر اخوان فرهنگ نام گذاری کودک در گيلان(ديدگاه)
سحر اخوان(ادامه)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند سال نو در ديگر كشورهاي جهان (بخوانيد)
ترجمه: مونا مشهدي رجبي - ناديا زكالوند(ادامه)
بیست و هشتم صفر نزدیک است روز ...(ديدگاه)
(ادامه)
افزايش طلاق در استان گستان
به گزارش شمال نیوز به نقل از اداره‌کل ثبت احوال استان، در اين مدت ولادت چهار هزار و ‌٦١٤ نوزاد دختر و چهار هزار و ‌٧٣٣ نوزاد پسر در ادارات ثبت احوال استان ثبت شده‌است. (ادامه)
گزارش تصويري از مراسم شب اول عزاداري در حضور رهبر حكيم انقلاب
(ادامه)
در يك پديده بي‌سابقه يك قطعه جوجه با 3 پا در يك واحد مرغداري در روستاي باثوده از بخش مركزي شهرستان محمود آباد به دنيا آمد. پاي سوم اين جوجه در ميان پاي چپ و راست جوجه و از پشت ... تولد جوجه 3 پا در محمود آباد
در يك پديده بي‌سابقه يك قطعه جوجه با 3 پا در يك واحد مرغداري در روستاي باثوده از بخش مركزي شهرستان محمود آباد به دنيا آمد. پاي سوم اين جوجه در ميان پاي چپ و راست جوجه و از پشت ...(ادامه)
انار و کرسی و کشمش و گردو و بادام و شب نشینی و قصه های مادر بزرگ و شب یلدا، وقتی از دیروز به امروزمی رسند، تبدیل می شوند به کیوی و پرتقال و هندوانه و پیتزا و میگو و قصه های ماهواره و تلویزیون ... در شب تولد یلدای ایرانیان، هندوانه وجود نداشته است!
انار و کرسی و کشمش و گردو و بادام و شب نشینی و قصه های مادر بزرگ و شب یلدا، وقتی از دیروز به امروزمی رسند، تبدیل می شوند به کیوی و پرتقال و هندوانه و پیتزا و میگو و قصه های ماهواره و تلویزیون ...(ادامه)
علل عقب افتادگي مسلمانان، از «تمدن و فناوري»(بخوانيد)
(ادامه)
در نیمه اول امسال بيش از 20 هزار نوزاد در مازندران متولد شدند
مديركل ثبت احوال استان مازندران اعلام كرد:طي 6 ماه گذشته در مازندران 10 هزار و 582 نوزاد پسر و 10 هزار و 108 نوزاد دختر به دنيا آمده‌اند كه در مجموع 20 هزار و 690 ولادت،اين ميزان در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته،5/6 درصد كاهش را نشان مي‌دهد . (ادامه)
تولد بيش از 15 هزار نوزاد گيلانی در نیمه سال85
مدير روابط عمومي اداره‌كل ثبت احوال گيلان گفت: در 6 ماهه نخست امسال تعداد 15 هزار و 554 نفر نوزاد در گيلان متولد شدند. اسماعيل خوشرفتار در گفت‌وگو فارس افزود: از اين تعداد نوزاد، 4 هزار و 862 نفر نوزاد پسر شهري و 4 هزار و 822 نفر نوزاد دختر شهري و همچنين تعداد 3 هزار و 30 نوزاد پسر روستايي و 2 هزارو 840 نفر نوزاد دختر روستايي هستند. وي با اشاره به آمار تعداد فوت شدگان در 6 ماهه نخست امسال تصريح كرد: تعداد 7 هزار و 240 فقره در 6 ماهه اول امسال در گيلان فوت كردند كه از اين تعداد 2 هزار و 62 نفر مرد شهري و يك هزار و 451 نفر زن شهري و 2 هزار و 9 نفر مرد روستايي و يك هزار و 718 نفر زن روستايي بوده است. وي در ادامه ميزان ازدواج در گيلان را در طي اين مدت تعداد 15 هزار و 954 فقره ازدواج ذكر كرد و اظهار داشت: از اين تعداد، 6 هزار و 333 فقره ازدواج روستايي و 9 هزار و 621 فقره ازدواج شهري بوده است. خوشرفتار در پايان با اشاره به ميزان طلاق در 6 ماهه نخست امسال گفت: در اين مدت 966 فقره طلاق شهري و 930 فقره طلاق روستايي در ثبت احوال گيلان به ثبت رسيده است.(ادامه)
محمد تیموری بی توجهی مسئولان نسبت به ناهنجاریهای مجالس عروسی و عدم نظارت اماکن(ديدگاه)
محمد تیموری(ادامه)
وبلاگ نويس مازندراني و راه اندازي وبلاگ سرداران دفاع مقدس
يكي از وبلاگ نويسان مازندران اقدام به راه اندازي وبلاگ سرداران دفاع مقدس نموده كه با استقبال گستره هموطنان عزيز روبرو شده است اخبار سراسري شبكه يك سيما اين وبلاگ را معرفي نمود اين وبلاگ به نشاني اين وبلاگ به نشاني  .... (ادامه)
چشم انداز توسعه ICT در استان گلستان (ديدگاه)
حامد رضايي (ادامه)
محروميت گلستان را پنهان نكنيم!(ديدگاه)
ياداشت خبرنگاركيهان(ادامه)
مختومقلي شاعر دين مدار و مبلغ اسلام بود
(ادامه)
جويبار بيشترين بيمار تالاسمي دنيا را دارد
(ادامه)
شهيد شيرودي ؛ مالک اشتر جبهه ها
صاحبنظران جنگ هاي هوايي شهيد شيرودي را « نامدارترين خلبان جهان» ناميده اند . وي هنگام هجوم به دشمن با هليکوپتر به صورت مايل شيرجه مي رفت و دشمن را زير رگبار گلوله مي گرفت و مثل جت جنگنده فانتوم مانور مي داد.هاشمي رفسنجاني به نشانه سپاسگزاري از وي گفت :  "شيرودي حق بزرگي در اين کشور دارد." (ادامه)
آمار تکان دهنده طلاق دراستان مازندران
(ادامه)
شهيد عالي، سرداري كه براي خدا جنگيد(بخوانيد)
(ادامه)
من يک دمکراتم
سياستمدار مازندرانى كه در 27 سالگى نماينده مجلس شده و در 28 سالگى به وزارت دولت شهيد «رجايي» رسيده و در 29 سالگى وزير و سخنگوى دولت «ميرحسين موسوي» بوده است و از آن به بعد تا امروز كه نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاى مجلس شده، تمام زندگى او با سياست و اقتصاد گره خورده است. شايد هيچ كدام از .... (ادامه)
قبلي 1 ... 61 62 63 64 65 66

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 4.005 seconds.