.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در روزهای گذشته پیش‌نویس لایحه تعزیرات که توسط معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه تدوین شده است، برای طی مراحل تقنینی تقدیم دولت شد. قانون جدید حجاب تهیه شد/ بی حجابی جرم است، نه کم حجابی/ مجازاتها جزای نقدی،ممانعت از خروج از کشور، ممنوعیت استخدام/ گشت ارشاد دیگر نیست
در روزهای گذشته پیش‌نویس لایحه تعزیرات که توسط معاونت حقوقی و امور مجلس قوه قضائیه تدوین شده است، برای طی مراحل تقنینی تقدیم دولت شد.(ادامه)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. کسانی که حجاب ضعیف دارند هم دختران خود ما هستند؛ نباید آنها را متهم کرد / در قضایای اخیر خود زن‌ها در مقابل فراخوان کشف حجاب ایستادند و در دهان آنها زدند / قوانین خانواده آنچنان محکم باشد که مردان قادر به ظلم کردن به زنان نباشند(خبر)
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، امروز چهارشنبه در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.(ادامه)
دکتر صادقعلی رنجبر * سردار دلها، سرباز ولایت(يادداشت)
دکتر صادقعلی رنجبر *(ادامه)
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۳ نفر از عاملان قدرت‌نمایی با سلاح غیرمجاز در فضای مجازی در شرق و غرب تهران خبر داد. دستگیری ۳ نفر از عاملان قدرت‌نمایی با سلاح غیرمجاز در فضای مجازی
سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۳ نفر از عاملان قدرت‌نمایی با سلاح غیرمجاز در فضای مجازی در شرق و غرب تهران خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز:  دکتر وحید آرایی به عضو کارگروه اطلاع رسانی، توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار شورای عالی اشتغال منصوب شد . انتصاب یک مازندرانی در کارگروه اطلاع رسانی، توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار شورای عالی اشتغال
شمال نیوز: دکتر وحید آرایی به عضو کارگروه اطلاع رسانی، توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار شورای عالی اشتغال منصوب شد .(ادامه)
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، عده‌ای در پایتخت فرانسه با هدف گرامی‌داشت کشته‌های تیراندازی اخیر علیه مرکز فرهنگی کردها در این شهر تجمع و پرچم‌های گروه پ.ک.ک را حمل کرده‌اند. پ.ک.ک در خیابان‌های پاریس
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد، عده‌ای در پایتخت فرانسه با هدف گرامی‌داشت کشته‌های تیراندازی اخیر علیه مرکز فرهنگی کردها در این شهر تجمع و پرچم‌های گروه پ.ک.ک را حمل کرده‌اند.(ادامه)
وزیر اطلاعات گفت: دشمنان در حال حاضر سعی می‌کنند با عنوان کردن مطالبی در خصوص احیای برجام و تبرئه خود از اغتشاشات ارتباط دوباره‌ای با ایران ایجاد کنند. این تلاش نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و وحدت مردم برای پشتیبانی از این نظام الهی دارد. وزیر اطلاعات: دشمنان می‌خواهند با تبرئه خود از اغتشاشات دوباره با ایران ارتباط بگیرند
وزیر اطلاعات گفت: دشمنان در حال حاضر سعی می‌کنند با عنوان کردن مطالبی در خصوص احیای برجام و تبرئه خود از اغتشاشات ارتباط دوباره‌ای با ایران ایجاد کنند. این تلاش نشان از اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و وحدت مردم برای پشتیبانی از این نظام الهی دارد.(ادامه)
رئیس مجلس بیان داشت: میرزا کوچک خان جنگلی نه تنها به‌عنوان افتخار گیلان که تجلی استبدادستیزی برای یک ملت می‌باشد که در این راه نام خویش را در تاریخ سرافرازی و عزت کشور ماندگار کرد.

پیام قالیباف به مناسبت «کنگره شهید میرزاکوچک جنگلی»
رئیس مجلس بیان داشت: میرزا کوچک خان جنگلی نه تنها به‌عنوان افتخار گیلان که تجلی استبدادستیزی برای یک ملت می‌باشد که در این راه نام خویش را در تاریخ سرافرازی و عزت کشور ماندگار کرد. (ادامه)
چرا می‌توان با دهه هشتادی ها گفت وگو کرد؟(يادداشت)
(ادامه)
وزارت امور خارجه تحریم‌‌های جدیدی را علیه ۱۳ مقام و شخصیت و ۴ نهاد انگلیسی از جمله رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا، رئیس زندان دورهام، پایگاه نظامی منویث هیل و کمیته پارلمانی برای ایران آزاد و ...اعمال کرد. فهرست تحریم‌‌های ایران علیه اشخاص و نهادهای بریتانیایی
وزارت امور خارجه تحریم‌‌های جدیدی را علیه ۱۳ مقام و شخصیت و ۴ نهاد انگلیسی از جمله رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بریتانیا، رئیس زندان دورهام، پایگاه نظامی منویث هیل و کمیته پارلمانی برای ایران آزاد و ...اعمال کرد.(ادامه)
چه رسوایی جدیدی برای اینترنشنال و شرکا در راه است؟
ایلان ماسک مالک فعلی توییتر در حساب شخصی خود خبر از سورپرایزی برای حساب‌های رباتیک این رسانه اجتماعی داد.(ادامه)
برگزاری دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید در مازندران
مرحله منطقه‌ای دومین دوسالانه قصه گویی نهال امید در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
جهانشاهی سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی شد
محسن جهانشاهی عضو هیأت علمی دانشگاه نوشیروانی سرپرست پارک علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی کشور شد.(ادامه)
مصطفی ولی زاده رسانه یار دوازدهم صنعت(يادداشت)
مصطفی ولی زاده(ادامه)
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت: رسانه ملی، تنها مردِ میدانِ جمهوری اسلامی در نبرد عظیم رسانه ای
رسانه ملی در اولین گام اقدام به راه اندازی قرارگاه رسانه ای و استفاده همزمان از رسانه های مکتوب و مجازی به اندازه حوزه نفوذ هر یک از آنها پرداخت.در این مبارزه نفس گیر که چیزی شبیه عبور از تونل وحشت بود، رسانه ملی عملکردهای ذیل را از خود بجا گذاشت:(ادامه)
کتاب «سیر نشانه های ظهور در تاریخ تشیع» منتشر شد
کتاب «سیر نشانه های ظهور در تاریخ تشیع» نوشته «سیدمحمد موسوی عبادی» توسط انتشارات کتاب جمکران منتشر شد.(ادامه)
طی یک نامه، مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا فرصت داده تا برای فراهم شدن امکان فعالیت پایدار سکوهای مذکور اقدامات لازم از جمله معرفی نماینده رسمی مسئولیت‌پذیر مستقر در ایران حداکثر تا ۱۰ روز پس از دریافت نامه از سوی آن شرکت صورت پذیرد.


مهلت ۱۰ روزه مرکز ملی فضای مجازی به اینستاگرام و واتساپ: در ایران نماینده معرفی کنید
طی یک نامه، مرکز ملی فضای مجازی به شرکت متا فرصت داده تا برای فراهم شدن امکان فعالیت پایدار سکوهای مذکور اقدامات لازم از جمله معرفی نماینده رسمی مسئولیت‌پذیر مستقر در ایران حداکثر تا ۱۰ روز پس از دریافت نامه از سوی آن شرکت صورت پذیرد. (ادامه)
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد. حمله حسین شریعتمداری به خاتمی
شریعتمداری: در جریان جنگ صفین، جناب مالک اشتر به خیمه معاویه رسیده بود که تعدادی از خوارج حضرت امیر علیه السلام را مجبور کردند مالک را برگرداند! خاتمی و دوستان داخلی و خارجی او بعد از ۴۳ سال هنوز درک نکرده اند که در انقلاب اسلامی، مالک هرگز خیمه معاویه زمان را رها نکرده و از میدان باز نمی‌گردد.(ادامه)
شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید با رصد و شناخت دقیق ضعفها و گزاره‌های غلط فرهنگی در عرصه‌های مختلف، راه‌حل‌های عالمانه‌ای برای رواج گزاره‌های صحیح و پیش‌بَرنده، ‌ارائه کند.
هدایت فرهنگی فقط با ابلاغ سندهای تحول امکان‌پذیر نمی‌شود/ لازم است ساختار فرهنگی کشور بازسازی انقلابی شود
شورای‌عالی انقلاب فرهنگی باید با رصد و شناخت دقیق ضعفها و گزاره‌های غلط فرهنگی در عرصه‌های مختلف، راه‌حل‌های عالمانه‌ای برای رواج گزاره‌های صحیح و پیش‌بَرنده، ‌ارائه کند. (ادامه)
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران .... نوبراندازان اجاره‌ای از ایران چه می‌خواهند؟ / دشمن در مدارس تحریک عواطف انسانی را نشانه گرفته بود/ مشت رسانه‌های معاند برای مخاطبانی که سواد رسانه‌ای دارند باز شده است
شمال نیوز : خیزش تدریجی از مدارس تا مرز‌های کشور و مستطیل سبز فوتبال، پروژه‌ چند مرحله‌ای دشمن برای اجرای یک سیاست بود براندازی و تجزیه ایران ....(ادامه)
شب یلدای ایرانیان ثبت جهانی شد
«یلدا/ چله» به‌عنوان نوزدهمین عنصر میراث‌فرهنگی ناملموس کشورمان مشترک با افغانستان به ثبت جهانی رسید.(ادامه)
سیدمحمود حسینی‌پور عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند و اکنون کسی جرئت نمی‌کند به میهن ما چپ نگاه کند. شهدا کاری کردند که دشمن جرئت نگاه چپ به کشورمان را ندارد
سیدمحمود حسینی‌پور عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی جوانان ایران در سایه فرهنگ ایثار و شهادت، اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ کشیدند و اکنون کسی جرئت نمی‌کند به میهن ما چپ نگاه کند.(ادامه)
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی در حال تلاش برای انحراف افکار عمومی، شبه افکنی و جنگ شناختی علیه کشور است، اضافه کرد: برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است/ شبکه‌های ضد ایرانی به هیچ قانون اخلاقی پایبند نیستند
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن با ابزار فضای مجازی در حال تلاش برای انحراف افکار عمومی، شبه افکنی و جنگ شناختی علیه کشور است، اضافه کرد: برخی از محتوا‌های فضای مجازی خانمان برانداز است(ادامه)
معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی‌توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد.

برکناری مدیر یک بانک به خاطر ارائه خدمات به زن بد حجاب
معاون استاندار قم گفت: مدیر متخلف یکی از بانک‌های استان قم که بی‌توجه به تذکر شهروندان نسبت به یک خانم بی‌حجاب، خدمات بانکی به وی ارائه شده بود با دستور استاندار قم برکنار شد. (ادامه)
شمال نیوز : عادل عالیشان در حکمی، حمیدرضا زارعی را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب کرد سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب شد
شمال نیوز : عادل عالیشان در حکمی، حمیدرضا زارعی را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان کلاردشت منصوب کرد(ادامه)
ترجمه قرآن کریم به زبان محلی مازندران
نخستین ترجمه قرآن کریم به زبان محلی مازندرانی در کلارآباد رونمایی شد.(ادامه)
کاهش سزارین در بابل
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل از کاهش سزارین در این شهرستان خبر داد.(ادامه)
 استاندار مازندران با بیان اینکه نخستین هواپیما کارگو وارد استان شد، گفت: نهضت تولید کیفی محصولات کشاورزی در استان راه‌اندازی شود و این نهضت در حال حاضر در استان وجود ندارد. ورود نخستین هواپیمای کارگو به مازندران/ نهضت تولید کیفی محصولات کشاورزی راه‌اندازی شود
استاندار مازندران با بیان اینکه نخستین هواپیما کارگو وارد استان شد، گفت: نهضت تولید کیفی محصولات کشاورزی در استان راه‌اندازی شود و این نهضت در حال حاضر در استان وجود ندارد. (ادامه)
فرود اولین هواپیما کارگو در مازندان
استاندار مازندران از استقرار اولین هواپیما کارگو در استان خبر داد.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد. اغتشاشات جمع خواهد شد / صحنه‌گردانان اصلی نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند/ چالش اساسی و امروز کشور ما، چالش «پیشرفت و توقف و رکود و ارتجاع» است / دشمن تلاش دارد تا علاوه بر مردم و جوانان، حتی مسئولان نیز امید خود را از دست بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد.(ادامه)
قبلي 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 103 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.