.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
همایش سراسری پیاده روی بزرگ خانوادگی در مازندران برگزار می‌شود. پیاده روی بزرگ خانوادگی در مازندران
همایش سراسری پیاده روی بزرگ خانوادگی در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران گفت: افرادی که در فضای مجازی اقدام به بارگذاری صفحاتی نمایند که باعث ترویج شرارت و خشونت باشد، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد. اراذل کُری خوان در تیررس پلیس امنیت
معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران گفت: افرادی که در فضای مجازی اقدام به بارگذاری صفحاتی نمایند که باعث ترویج شرارت و خشونت باشد، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.(ادامه)
آیت‌الله سید کاظم ارفع از اساتید اخلاق تهران درگذشت. آیت‌الله ارفع درگذشت
آیت‌الله سید کاظم ارفع از اساتید اخلاق تهران درگذشت.(ادامه)
نتانیاهو از این جنگ پیروز خارج نخواهد شد
(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: کمیته صلح نوبل، اقدام به اعطای جایزه صلح به شخصی کرده که به دلیل نقض قوانین و ارتکاب اعمال مجرمانه محکوم شده است. واکنش وزارت امور خارجه به اعطای جایزه صلح نوبل به نرگس محمدی
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: کمیته صلح نوبل، اقدام به اعطای جایزه صلح به شخصی کرده که به دلیل نقض قوانین و ارتکاب اعمال مجرمانه محکوم شده است.(ادامه)
معاون سفارت ایران در کابل گفت که ایران خواستار بازگشت عزت‌مندانه مهاجران افغانستانی به کشورشان هستند و از طالبان خواست که جلو ورود غیرقانونی شهروندان افغانستان به ایران را بگیرند. درخواست ایران از طالبان برای جلوگیری از ورود غیرقانونی اتباع افغانستان
معاون سفارت ایران در کابل گفت که ایران خواستار بازگشت عزت‌مندانه مهاجران افغانستانی به کشورشان هستند و از طالبان خواست که جلو ورود غیرقانونی شهروندان افغانستان به ایران را بگیرند.(ادامه)
هر شخصی در فضای مجازی یا غیر مجازی بی‌حجابی یا بدپوششی را ترویج یا تبلیغ کند، در مرتبه اول به جزای نقدی درجه چهار و به تشخیص مقام قضائی به ممنوعیت از خروج از کشور تا دو سال محکوم می‌شود. جریمه ترویج بی‌حجابی؛ از جزای نقدی تا ممنوعیت خروج از کشور
هر شخصی در فضای مجازی یا غیر مجازی بی‌حجابی یا بدپوششی را ترویج یا تبلیغ کند، در مرتبه اول به جزای نقدی درجه چهار و به تشخیص مقام قضائی به ممنوعیت از خروج از کشور تا دو سال محکوم می‌شود.(ادامه)
روز نهم ربیع الاول مصادف با آغاز ولایت امام زمان (عج) و روز کشته شدن «عمر بن سعد» است. به همین دلیل پیروان اهل بیت علیه‌السلام از گذشته این روز را جشن می‌گرفتند. اما این جشن‌ها نیز از اشتباه مصون نمانده و دچار انحرافاتی شده است. یکی از آنها برگزاری مجلس «عمرکشان» و دیگری بیان «حدیث رفع القم» در چنین روزی است. در این یادداشت به بررسی این مسئله می‌پردازیم که چرا نباید این دو موضوع را باور کرد. چرا باید روز نهم ربیع الاول را جشن گرفت؟
روز نهم ربیع الاول مصادف با آغاز ولایت امام زمان (عج) و روز کشته شدن «عمر بن سعد» است. به همین دلیل پیروان اهل بیت علیه‌السلام از گذشته این روز را جشن می‌گرفتند. اما این جشن‌ها نیز از اشتباه مصون نمانده و دچار انحرافاتی شده است. یکی از آنها برگزاری مجلس «عمرکشان» و دیگری بیان «حدیث رفع القم» در چنین روزی است. در این یادداشت به بررسی این مسئله می‌پردازیم که چرا نباید این دو موضوع را باور کرد.(ادامه)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند. دفاع مقدس نشان داد جوانان می توانند همه مشکلات را حل کنند/نهادینه شدن و گسترش فرهنگ مقاومت، دستاورد دفاع مقدس/برای تبیین واقعیات دفاع مقدس باید کارهای هنری جذاب و فراوان انجام شود/ عظمت واقعه دفاع مقدس را باید شناخت(خبر)
رهبر انقلاب در جمع‌بندی سخنانشان درباره ابعاد عظمت دفاع مقدس گفتند: دفاع مقدس حق حیات بر کشور ما دارد، اما عده‌ای خدشه و شبهه وارد می‌کنند و با تحریف یا دروغ‌های صریح عظمت آن را زیر سوال می‌برند که تبیین‌گران باید واقعیات تاریخ‌ساز جنگ تحمیلی را به‌خوبی بیان و ارائه کنند.(ادامه)
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. دیدار پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس و مقاومت با رهبر انقلاب
جمعی از طلایه‌داران، خانواده‌های شهدا، هنرمندان، نویسندگان و امدادگران و پیشکسوتان و فعالان دفاع مقدس با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد. منابع مالی آزادشده ایران با برجام هم آزاد نمی‌شد
سخنگوی دولت با اشاره به اینکه منابع مالی با برجام هم آزاد نمی‌شد گفت: منابع مالی آزادشده ایران در بانک‌های قطری است و زیر کلید بانک مرکزی قرار دارد.(ادامه)
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود. اولتیماتوم فرماندار ساری به ادارات کم کار در مرکز استان
شمال نیوز: فرماندار ساری با بیان اینکه ساری برای توسعه و پیشرفت نیازمند همکاری همه دستگاه‌های اجرایی است، گفت: با هر اداره شهرستانی که در خدمت به مردم کوتاهی کند بدون تعارف برخورد خواهد شد همچنین اسامی افراد به رسانه‌ها اعلام می‌شود.(ادامه)
وزیر اطلاعات با حضور در برنامه بدون توقف پاسخگوی سوالات متعدد مخاطبان بود. وزیر اطلاعات: رسانه‌های تروریستی در امان نخواهند بود
وزیر اطلاعات با حضور در برنامه بدون توقف پاسخگوی سوالات متعدد مخاطبان بود.(ادامه)
مصی علی‌نژاد از عناصر مزدور ضدایرانی دیروز رسماً اعلام کرد که دولت بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از او خواسته است که «هویت» خود را تغییر دهد و پنهان شود! به من ایمیل دادند که محافظت از تو سخته، هویت خود را تغییر بده! +فیلم
مصی علی‌نژاد از عناصر مزدور ضدایرانی دیروز رسماً اعلام کرد که دولت بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از او خواسته است که «هویت» خود را تغییر دهد و پنهان شود!(ادامه)
مصی علی‌نژاد از عناصر مزدور ضدایرانی دیروز رسماً اعلام کرد که دولت بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از او خواسته است که «هویت» خود را تغییر دهد و پنهان شود! به من ایمیل دادند که محافظت از تو سخته، هویت خود را تغییر بده! +فیلم
مصی علی‌نژاد از عناصر مزدور ضدایرانی دیروز رسماً اعلام کرد که دولت بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از او خواسته است که «هویت» خود را تغییر دهد و پنهان شود!(ادامه)
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از راهیابی آمل به مرحله نهایی هشتمین دوره جشنواره شهر‌های برتر دوستدار کتاب کشور خبر داد. آمل در مرحله نهایی جشنواره شهر‌های برتر دوستدار کتاب
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از راهیابی آمل به مرحله نهایی هشتمین دوره جشنواره شهر‌های برتر دوستدار کتاب کشور خبر داد.(ادامه)
در مطلب زیر روند جهانی تجارت بدون ارز آمریکایی را بررسی کرده‌ایم. جهان در آستانه خلع سلاح دلار
در مطلب زیر روند جهانی تجارت بدون ارز آمریکایی را بررسی کرده‌ایم.(ادامه)
فدراسیون وزنه‌برداری کمیته پیشکسوتان را به دلیل حواشی مسابقات لهستان منحل کرد. کمیته پیشکسوتان وزنه‌برداری به دلیل حواشی منحل شد
فدراسیون وزنه‌برداری کمیته پیشکسوتان را به دلیل حواشی مسابقات لهستان منحل کرد.(ادامه)
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند! اروپای مدعی آزادی درباره «حجاب» چه می‌گوید؟
دولت فرانسه سال‌ها است که محدودیت‌های جدی علیه مسلمانان ایجاد کرده تا آنجا که بانوان مسلمان در به اصطلاح مهد دموکراسی اجازه انتخاب پوشش ندارند!(ادامه)
شمال نیوز : مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران، طی گزارشی از عملکرد درخشان بانک کشاورزی در استان گفت: شعب استان مازندران از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان شهریور ماه 1402،  مبلغ 148459  میلیارد ریال تسهیلات، به 124000 نفر از فعالین در زیربخش های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی پرداخت كردند. پرداخت بیش از 148000 ميليارد ريال تسهيلات توسط بانك كشاورزي مازندران در دولت سیزدهم
شمال نیوز : مدير شعب بانك کشاورزی استان مازندران، طی گزارشی از عملکرد درخشان بانک کشاورزی در استان گفت: شعب استان مازندران از ابتدای دولت سیزدهم تا پایان شهریور ماه 1402، مبلغ 148459 میلیارد ریال تسهیلات، به 124000 نفر از فعالین در زیربخش های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی پرداخت كردند.(ادامه)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است. قانون حجاب از مهر امسال اجرایی می‌شود/ به‌حدی بازدارنده است که احتمالا پاییز امسال ساختارشکنی‌های حجاب برطرف خواهد شد/ حبس در موارد خاص دیده شده؛ مثلا اگر برای بیش از چهار بار، جرم تکرار شود یا ارتباط با خارجی ها داشته باشد(خبر)
رئیس کمیسیون قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس شورای اسلامی گفت: ۹۹ درصد مفاد لایحه حجاب و عفاف، جنسیتی نیست و در آن اشاره به زن یا مرد بودن نشده بلکه فقط موارد خاصی مانند کشف حجاب برای زنان مطرح شده است.(ادامه)
شمال نیوز:

سید محمود حسینی‌پور، مقام عالی دولت در مازندران در پی رحلت عالم ربانی آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی پیام تسلیت صادر کرد. ‎ پیام تسلیت استاندار بمناسبت رحلت آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی
شمال نیوز: سید محمود حسینی‌پور، مقام عالی دولت در مازندران در پی رحلت عالم ربانی آیت الله حاج شیخ ولی الله عموزادی پیام تسلیت صادر کرد. ‎(ادامه)
جاسوس‌هایی از فرانسه، سوئد و انگلیس در اختیار داریم؛ برخی از آن‌ها اعدام شدند/ ۲۰۰ نفر برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین وارد کشور شده بودند/ برای سالگرد اغتشاشات برنامه‌ دارند، اما هدف اصلی‌شان انتخابات است(خبر)
(ادامه)
رهبر انقلاب اسلامی، وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت را دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران برشمردند و تاکید کردند: شناسنامه اردبیل سابقه علمی و جهادی آن است. وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران/ استفاده از شیوه‌های تاثیرگذار برای حفظ نام و راه شهیدان ضروری است/ راه مقابله با جنگ شناختی استمرار راه شهدا و عمل به درس آنان است(خبر)
رهبر انقلاب اسلامی، وحدت و ترویج مذهب اهل‌بیت را دو کار بزرگ اردبیلی‌ها برای ایران برشمردند و تاکید کردند: شناسنامه اردبیل سابقه علمی و جهادی آن است.(ادامه)
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد. خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین
وزیر اطلاعات از خنثی‌سازی توطئه داعش برای بی‌ثبات‌سازی مراسم اربعین خبر داد.(ادامه)
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران از احتمال طغیان آفت مگس میوه در شهریور ماه خبر داد. احتمال طغیان آفت مگس میوه در شهریور ماه
مدیر حفظ نباتات سازمان جهاد کشاورزی مازندران از احتمال طغیان آفت مگس میوه در شهریور ماه خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز: رییس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد. ۹ دستور رییسی برای برگزاری راهپیمایی عظیم اربعین
شمال نیوز: رییس‌جمهور در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور دستوراتی جهت برگزاری هر چه بهتر راهپیمایی عظیم اربعین صادر کرد.(ادامه)

 فرمانده کل انتظامی ضمن تشریح اجرای طرح مقابله با پوشش‌های نامتعارف و بی‌حجابی توسط پلیس گفت: شاید در کل کشور به تعداد انگشتان یک دست بودند افرادی که در برابر پلیس مقاومت کردند و قانون (داشتن حجاب) را رعایت نکردند. افرادی که در برابر پلیس مقاومت کردند، در کل کشور به تعداد انگشتان یک دست بودند / دستگیری‌ها بسیار کم بوده / اگر فردی بر بی‌حجابی اصرار داشته باشد، حتماً دستگیر و تحویل مقامات قضایی می‌شود / برخورد قضایی با کسانی که بی‌حجابی را در فضای مجازی ترویج سخت‌تر خواهد شد(خبر)
فرمانده کل انتظامی ضمن تشریح اجرای طرح مقابله با پوشش‌های نامتعارف و بی‌حجابی توسط پلیس گفت: شاید در کل کشور به تعداد انگشتان یک دست بودند افرادی که در برابر پلیس مقاومت کردند و قانون (داشتن حجاب) را رعایت نکردند.(ادامه)
محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد. تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات معاف هستند
محسن گرجی، مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت در توضیحاتی از معاف شدن تولیدکنندگان لباس‌های با حجاب از پرداخت مالیات خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.217 seconds.