.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
عکسی از حضور یک امام جمعه پشت تریبون، همراه با کودک خردسالش!
امام‌جمعه خورموج همراه با دختر خردسالش در آیین نمازجمعه روز گذشته این شهر حاضر شد.(ادامه)
سومین و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو، معروف به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. وکیل تتلو: امیر تتلو در زندان قرآن و نهج‌البلاغه می‌خواند | او تمام ‌ماه رمضان را روزه گرفت
سومین و آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو، معروف به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. تتلو: اشتباه کردم؛ هیچ دفاعی ندارم
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد. آخرین جلسه دادگاه امیرحسین مقصودلو / تتلو: اشتباه کردم، هیچ دفاعی ندارم
آخرین جلسه رسیدگی به اتهامات امیرحسین مقصودلو ملقب به «تتلو» به ریاست قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.(ادامه)
وزارت امور خارجه ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد. ایران ۷ شخص و ۵ نهاد آمریکایی را تحریم کرد
وزارت امور خارجه ایران در راستای اجرای قانون مقابله با نقض حقوق بشر و اقدامات ماجراجویانه و تروریستی ایالات متحده آمریکا در منطقه، تعدادی از اشخاص و نهادهای آمریکایی را تحریم کرد.(ادامه)
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای آمریکایی دخیل در اقدامات تروریستی و نقض فاحش حقوق بشر از طریق حمایت از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطین ها به ویژه مردم نوار غزه بیانیه صادر کرد ....(خبر)
(ادامه)
رییس پلیس فتا از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر کرده بود خبر داد. ترویج کودک همسری در اینستاگرام برای تبلیغ آرایشگاه زنانه
رییس پلیس فتا از بازداشت زنی که برای تبلیغات سالن زیبایی‌اش اقدام به سوءاستفاده از یک کودک دختر کرده بود خبر داد.(ادامه)
جزییات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد. ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت آغاز می شود
جزییات اعطای مشوق‌های مهارت آموزی اعلام شد.(ادامه)
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند. چرا غرب دنبال ترویج بی‌بند‌وباری در ایران است؟
درجوامع غربی، دردسترس بودن زنان بی‌حجاب ورفتار‌های غیرطبیعی آنان سبب شده که مردان به تدریج ازآن‌ها رویگردان و حتی متنفر شوند.(ادامه)
متاسفم برای بهنوش بختیاری!
(ادامه)
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود. اگر صهیونیستها مجددا خطا بکنند، دیگر ۱۲ روز مهلت نخواهند داشت/ سرعت پاسخ ایران کمتر از چند ثانیه خواهد بود
شمال نیوز : معاون سیاسی وزیر امور خارجه در برنامه‌ای تلویزیونی تاکید کرد: در صورت خطای مجدد رژیم صهیونیستی مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود. خادمان قرآن کریم امروز با حضور رئیس‌جمهور تجلیل می‌شوند
مراسم تجلیل از خادمان قرآن امروز با حضور رئیس‌جمهور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.(ادامه)
نشست صمیمی رئیس جمهور با اصحاب رسانه/ رئیسی: امروز دسته‌بندی رسانه‌ها بر اساس امیدآفرینی و یاس‌آفرینی است/ راهبرد دشمن بزرگنمایی ضعف‌ها و ترویج «نمی‌توانید» و «نمی‌شود»ها است +تصاویر(خبر)
(ادامه)
گروه‌های معاند از تاکتیک‌های مختلفی از جمله وعده زندگی و کار در اروپا اقدام به جذب نوجوانان و جوانان می‌کنند. ترفند‌های جذب نیرو در گروه‌های معاند
گروه‌های معاند از تاکتیک‌های مختلفی از جمله وعده زندگی و کار در اروپا اقدام به جذب نوجوانان و جوانان می‌کنند.(ادامه)
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از فعال شدن رشته سفالگری یکی از رشته‌های شاخص و بومی استان در هنرستان کار و دانش شهرستان ساری خبر داد. رشته سفالگری در هنرستان کار و دانش ساری فعال شد
مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از فعال شدن رشته سفالگری یکی از رشته‌های شاخص و بومی استان در هنرستان کار و دانش شهرستان ساری خبر داد.(ادامه)
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌. تصویب مشاوره رایگان برای زوجین در ۵ سال اول ازدواج
طرح از سوی هیأت دولت تصویب شده است و به‌ زودی در دو استان به صورت پایلوت اجرا می‌شود که به زوجین مشاوره رایگان ارائه می‌دهد‌.(ادامه)
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود. ماجرای باغ گیاه‌شناسی چه بود؟
رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران ضمن عذرخواهی از مردم، گفت: سریعا پروژه ساخت و ساز اطراف باغ گیاه شناسی باید متوقف شود.(ادامه)
امروز در غزه تمام شرافت در مقابل تمام شرارت قرار گرفته/ اگر کشورهای اسلامی بر طبق قرآن عمل می‌کردند رژیم صهیونیستی جرات قتل عام مردم غزه را داشت؟ / راهکار اصلاح این وضعیت بازگشت به قرآن است،‌ تشکیل امت اسلامی با محوریت قرآن ....(خبر)
(ادامه)
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت : انقلابی کسی است که مردم را سر دوراهی ارزش‌های انقلاب یا حل نظام مسائل کشور قرار ندهد، بلکه طبق مکتب حضرت امام (ره)، عقلانیت و معنویت باید متوازن پیش رود و باید این مسیر را به نحوی پیش برد که هم اصول را حفظ کنیم و هم کارآمد بوده و مسائل را حل کنیم ....(خبر)
(ادامه)
از آنجائیکه نخبگان ،  صاحبان علم ، خرد  و همچنین دارای قدرت  و استنباط و تحلیل  هستند می‌توانند جهت دهنده اصلی مردم در مشارکت و همچنین نوع انتخاب مردم باشند ۰ انتخابات و نقش نخبگان سیاسی و دینی(يادداشت)
از آنجائیکه نخبگان ، صاحبان علم ، خرد و همچنین دارای قدرت و استنباط و تحلیل هستند می‌توانند جهت دهنده اصلی مردم در مشارکت و همچنین نوع انتخاب مردم باشند ۰(ادامه)
رئیس پلیس بین الملل فراجا، صبح امروز از استرداد ۶ متهم فراری به کشور خبر داد. استرداد ۶ متهم فراری به کشور
رئیس پلیس بین الملل فراجا، صبح امروز از استرداد ۶ متهم فراری به کشور خبر داد.(ادامه)
یک رسانه لبنانی جزئیاتی از سفر یک مقام اطلاعاتی ارشد آلمان به بیروت و دیدارش با معاون دبیرکل حزب الله لبنان منتشر کرد. جزئیات فاش نشده از دیدار مقام اطلاعاتی آلمان با مقام ارشد حزب الله
یک رسانه لبنانی جزئیاتی از سفر یک مقام اطلاعاتی ارشد آلمان به بیروت و دیدارش با معاون دبیرکل حزب الله لبنان منتشر کرد.(ادامه)
سازمان اطلاعات پلیس تهران در اطلاعیه‌ای از ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشا و دستگیری ۷۲ متهم خبر داد. ضربه سنگین پلیس به شبکه فساد و فحشا+ جزئیات
سازمان اطلاعات پلیس تهران در اطلاعیه‌ای از ضربه سنگین به شبکه اشاعه دهنده فساد و فحشا و دستگیری ۷۲ متهم خبر داد.(ادامه)
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد.

عبرت های حماسه ۶ بهمن آمل / پای صندوق های رای با عزم راسخ برویم
رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد. (ادامه)
وزیر فرهنگ گفت: کسانی که برای حج عمره پول واریز کرده‌اند اگر بخواهند، پول به آن‌ها برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد. کسانی که برای عمره مفرده وجه واریز کرده‌اند می‌توانند پول خود را پس بگیرند
وزیر فرهنگ گفت: کسانی که برای حج عمره پول واریز کرده‌اند اگر بخواهند، پول به آن‌ها برمی‌گردد و هیچ مشکلی وجود ندارد.(ادامه)
شمال نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ازعملکرد آموزشی 10 ماهه طی سال جاری (1402 ) در بخش آموزش در صنایع و اصناف این اداره کل خبر داد.

۲۰ مرکز دولتی و خصوصی و بیش از 2500 آموزشگاه‌های آزاد فعال رسالت مهارت آموزی در مازندران را بر عهده دارند / مجمع خیرین توسعه و ترویج آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مازندران به آموزش ، اشتغال و تولید کمک می کند / مجوز بیش از ۱۴۰ مرکز جوار کارگاهی و کارخانه ای صادر شد
شمال نیوز: مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران ازعملکرد آموزشی 10 ماهه طی سال جاری (1402 ) در بخش آموزش در صنایع و اصناف این اداره کل خبر داد. (ادامه)
عضو هیأت‌رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ از مصوبه این کمیسیون برای واردات خودروهای برقی جهت حل مسئله آلودگی هوا و ناترازی بنزین، خبر داد. کمیسیون تلفیق با واردات خودروهای برقی موافقت کرد
عضو هیأت‌رییسه کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ از مصوبه این کمیسیون برای واردات خودروهای برقی جهت حل مسئله آلودگی هوا و ناترازی بنزین، خبر داد.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 103 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.157 seconds.