.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش تنظیم بازار تا چهار ماه آینده و مشخص شدن میزان قطعی برنج برداشت شده از شالیزارها کسی حق واردات برنج را نخواهند داشت، گفت: تاکید شده هیچ گونه برنج داخلی و خارجی از مرزهای اردبیل، رودبار و رودسر وارد استان نشود و تنها باید برنج گیلان از استان خارج شود. استاندار گیلان : ورود برنج خارجی و داخلی به گیلان ممنوع است / نباید برنجی در انبارها باقی بماند / برنج گیلان فقط باید از استان خارج شود
شمال نیوز : استاندار گیلان با بیان اینکه در بخش تنظیم بازار تا چهار ماه آینده و مشخص شدن میزان قطعی برنج برداشت شده از شالیزارها کسی حق واردات برنج را نخواهند داشت، گفت: تاکید شده هیچ گونه برنج داخلی و خارجی از مرزهای اردبیل، رودبار و رودسر وارد استان نشود و تنها باید برنج گیلان از استان خارج شود.(ادامه)
سلامی گفت: خبرنگار، امین حریم خصوصی انسان‌هاست. هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی انسان‌ها وارد شود و آن را به دیگران رونمایی کند. چرا که این کار خلاف اخلاق، شرع و انسانیت است. خبرنگار امین حریم خصوصی انسان‌هاست، به همین دلیل، گاهی یکی از اسرار کشور در مقابل چشمان یک خبرنگار قرار می‌گیرد. سردار سلامی: هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی افراد وارد شود
سلامی گفت: خبرنگار، امین حریم خصوصی انسان‌هاست. هیچکس حق ندارد به دنیای خصوصی انسان‌ها وارد شود و آن را به دیگران رونمایی کند. چرا که این کار خلاف اخلاق، شرع و انسانیت است. خبرنگار امین حریم خصوصی انسان‌هاست، به همین دلیل، گاهی یکی از اسرار کشور در مقابل چشمان یک خبرنگار قرار می‌گیرد.(ادامه)
زهره سادات لاجوردی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» اظهار داشت: مشکلاتی که اکنون در مسئله حجاب وجود دارند مربوط به یک الی دو سال اخیر نمی‌شوند، بلکه از بی‌تحرکی و بی‌عملی برخی دولت‌هایی بوده که روی کار آمده بودند و بیشتر به غرب تعامل داشتند. بی حجابی تقصیر دولت روحانی است، زیرا به غرب تمایل داشتند!
زهره سادات لاجوردی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در برنامه تلویزیونی «سلام تهران» اظهار داشت: مشکلاتی که اکنون در مسئله حجاب وجود دارند مربوط به یک الی دو سال اخیر نمی‌شوند، بلکه از بی‌تحرکی و بی‌عملی برخی دولت‌هایی بوده که روی کار آمده بودند و بیشتر به غرب تعامل داشتند.(ادامه)
دو فوریت «لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از سلامت اجتماعی» در جلسه علنی ۲۳ خرداد سال جاری مجلس مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به مخالفت نمایندگان، ‌بررسی این لایحه با قید یک فوریت تصویب شد. لایحه حجاب و عفاف از چه زمانی تبدیل به قانون می‌شود؟
دو فوریت «لایحه حمایت از فرهنگ عفاف و حجاب و حمایت از سلامت اجتماعی» در جلسه علنی ۲۳ خرداد سال جاری مجلس مورد بررسی قرار گرفت که با توجه به مخالفت نمایندگان، ‌بررسی این لایحه با قید یک فوریت تصویب شد.(ادامه)
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد. تجلیل و تکریم از سردار سربلند حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد.(ادامه)
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است. متن کامل لایحه حجاب / جزئیات جریمه زنان بی‌حجاب ؛ از حبس تا جریمه نقدی / ترویج بی‌حجابی و برهنگی توسط سلبریتی‌ها چه جرائمی دارد؟
متن لایحه حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب مصوب کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی منتشر شد که در این لایحه۷۰ ماده‌ای وظایف دستگاهای مختلف برای ترویج عفاف وحجاب مشخص شده است.(ادامه)
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، ترویج فرهنگ شهید و شهادت، ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران و درس آزادگی را مهم ترین پیام واقعه عاشورا ذکر کرد. ترویج ایستادگی در برابر ظالمان مهم‌ترین پیام واقعه عاشورا بود
نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری، ترویج فرهنگ شهید و شهادت، ایستادگی در برابر ظالمان و ستمگران و درس آزادگی را مهم ترین پیام واقعه عاشورا ذکر کرد.(ادامه)
حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران، بجای تئوری پردازی محض، الگو‌های عملی را مکمل رهنمود‌های گفتاری کرده تا در عمل نشان دهند بهترین شکل محتواگذاری برای اداره یک حسینیه چیست. حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران دو حسینیه با یک کارکرد
حسینیه معلی و حسینیه شبکه مازندران، بجای تئوری پردازی محض، الگو‌های عملی را مکمل رهنمود‌های گفتاری کرده تا در عمل نشان دهند بهترین شکل محتواگذاری برای اداره یک حسینیه چیست.(ادامه)

خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد. حرمت محرم باید در مجلس عزای امام حسین (ع) حفظ شود/ هتک حرمت به قرآن کریم را محکوم می‌کنیم
خطیب جمعه ساری با تاکید بر حفظ حرمت مجالس عزای امام حسین(ع) گفت که باید در رعایت این شئون و حرمت ها تلاش شود و در مقابل سواستفاده گران ایستادگی کرد.(ادامه)
واکنش‌ کاربران به رفتارهای غیراخلاقی یک بازیگر +عکس
محمد صادقی بازیگری که دیروز با انتشار فیلمی از خود مأموران پلیس را تهدید کرده بود، امروز با شرایط خاصی دستگیر شد، این اقدام واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.(ادامه)
طبق روال هرسال رادیو محرم از روز سه‌شنبه ۲۷ تیر روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز می‌نشیند و تا پایان ماه محرم به ترویج صحیح عزاداری حسینی می‌پردازد. رادیو محرم از شب اول محرم شنیده می‌شود
طبق روال هرسال رادیو محرم از روز سه‌شنبه ۲۷ تیر روی موج ۹۵.۵ مگاهرتز می‌نشیند و تا پایان ماه محرم به ترویج صحیح عزاداری حسینی می‌پردازد.(ادامه)
معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان این که اجازه هنجارشکنی به دین ستیزان را در سواحل نمی دهیم، گفت:در این زمینه مماشاتی پذیرفتنی نیست.

اجازه هنجارشکنی در سواحل را نمی‌دهیم / تشکیل ده‌ها همایش مردمی عفاف و حجاب در سواحل
معاون سیاسی استاندار مازندران با بیان این که اجازه هنجارشکنی به دین ستیزان را در سواحل نمی دهیم، گفت:در این زمینه مماشاتی پذیرفتنی نیست. (ادامه)
همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود. دستور جدی وزیر کشور به استانداران درباره حجاب کارمندان/ حجاب را رعایت نکردند تذکر دهید؛ گوش نکردندباید تغییر کنند
همه ادارات موظف به رعایت موضوع عفاف و حجاب هستند و اگر کسی رعایت نکرد استاندار موظف است تذکر دهد و اگر گوش نکردند باید تعویض شود.(ادامه)
حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن در فضای مجازی مبنی بر بیماری رهبر انقلاب گفت: بنده از نزدیک ایشان را می بینم و رهبر انقلاب در کمال سلامت هستند.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری: رهبر انقلاب در سلامتی کامل هستند
حجت الاسلام والمسلمین گلپایگانی با اشاره به تبلیغات سوء دشمن در فضای مجازی مبنی بر بیماری رهبر انقلاب گفت: بنده از نزدیک ایشان را می بینم و رهبر انقلاب در کمال سلامت هستند. (ادامه)
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است. با آشفته بازار بدحجابی در شمال چه کنیم؟/ بدحجابی حرام سیاسی و حرام شرعی
شمال نیوز : شهر‌های هدف گردشگری و مناطق ساحلی شمال کشور در معرض بزرگترین تهاجم اخلاقی با محوریت کشف حجاب قرار گرفته اند که مقابله با آن نیازمند طرح و نگاهی نو است.(ادامه)
شمال نیوز : جعفرزاده گفت : گفت: در حال حاضر در کف جامعه، خلط مبحث شده و با توجه به رفتارهایی که برخی از تندروها انجام می‌دهند، نماد بیرونی کشور به این شکل نشان داده می‌شود که هیچ آزادی در کشور وجود ندارد. سران قوا باید سریعا موضوعات مورد نظر رهبری را اجرا کنند نه‌اینکه فقط سر تکان دهند بگویند «صحیح» است و رد شوند!
شمال نیوز : جعفرزاده گفت : گفت: در حال حاضر در کف جامعه، خلط مبحث شده و با توجه به رفتارهایی که برخی از تندروها انجام می‌دهند، نماد بیرونی کشور به این شکل نشان داده می‌شود که هیچ آزادی در کشور وجود ندارد.(ادامه)
امام جمعه جدید شهر ایزدشهر شهرستان نور با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران معرفی شد. امام جمعه جدید شهر ایزدشهر معرفی شد
امام جمعه جدید شهر ایزدشهر شهرستان نور با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران معرفی شد.(ادامه)
شهید بهشتی در چند روز باقی مانده به پیروزی انقلاب و روزهای نخست در پی تشکل و سازماندهی هزاران جوان شیفته انقلاب و اسلام بود که بتواند در برابر ده‌ها تشکل دست‌ساز آمریکا و شوروی که کفار و مشرکین و منافقین را در بر می‌گرفت، بایستد. اگر بهشتی در میان ما بود!(يادداشت)
شهید بهشتی در چند روز باقی مانده به پیروزی انقلاب و روزهای نخست در پی تشکل و سازماندهی هزاران جوان شیفته انقلاب و اسلام بود که بتواند در برابر ده‌ها تشکل دست‌ساز آمریکا و شوروی که کفار و مشرکین و منافقین را در بر می‌گرفت، بایستد.(ادامه)
بلاگرهای حجاب آدم‌هایی که با توهم تولید، «مصرف‌گرا» هستند و مسلمانان بی‌بخاری که سرگرم مصرف باشند را می‌سازند. بلاگرهای حجاب استایل‌ دنبال چه چیزی هستند
بلاگرهای حجاب آدم‌هایی که با توهم تولید، «مصرف‌گرا» هستند و مسلمانان بی‌بخاری که سرگرم مصرف باشند را می‌سازند.(ادامه)
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است. پشت پرده حمله سریالی به رسانه ملی؛ محمد مهاجری و سه احتمال، فتنه افروز جدید، ناکام سیاسی یا دگردیس فرهنگی؟!
شمال نیوز : واگذاری قانونی نظارت رسانه ملی بر پلتفرم‌های نمایش خانگی نه تنها آب در لانه مورچگان و خانه خواب زدگان ریخته بلکه برخی عناصر غافل را نیز به صف کرده است.(ادامه)
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است. شهدا قهرمانان کشورند، اهالی هنر برای نسل جوان الگو سازی کنند / خانواده‌های شهدا نقش مهمی در بیان خاطرات و الگو سازی دارند / شهدا به ایران عزت و سرافرازی بخشیدند/ خاطرات شهدا باید با زبان هنر زنده نگه داشته شود(خبر)
در این میان، کسانی که میوه‌های دلشان و همسران محبوبشان را در جهاد فی سبیل‌الله همراهی و کمک کردند، نقش بارزی در پیروزی حماسه دفاع مقدس دارند که متأسفانه این جهاد بزرگ پدران، مادران و همسران شهیدان تاکنون مورد غفلت قرار گرفته است.(ادامه)
وضعیت در روسیه که ناشی از فقدان درک استراتژیک از موقعیت دشمن است، برای مردم ایران هم ناآشنا نیست، سازمان نهضت‌های آزادی‌بخش مثالی عینی از این ماجراست. درس عبرت واگنرهای ایرانی برای پریگوژین
وضعیت در روسیه که ناشی از فقدان درک استراتژیک از موقعیت دشمن است، برای مردم ایران هم ناآشنا نیست، سازمان نهضت‌های آزادی‌بخش مثالی عینی از این ماجراست.(ادامه)
خزعلی گفت: ترویج ازدواج آسان را از روستاها و دهه شصتی‌ها آغاز کرده‌ایم و چهار تسهیلات ویژه به زوج‌های دهه شصتی در سال جاری ارائه می‌شود. چهار امتیاز ویژه برای ازدواج دهه شصتی‌ها ارائه می‌شود
خزعلی گفت: ترویج ازدواج آسان را از روستاها و دهه شصتی‌ها آغاز کرده‌ایم و چهار تسهیلات ویژه به زوج‌های دهه شصتی در سال جاری ارائه می‌شود.(ادامه)
نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند. قطار انقلاب کجا می‌رود؟(يادداشت)
نظام هرروز پایه‌های خود را محکم و ‌آسیب‌ناپذیر کرده است. انقلاب از جنگ‌های «سخت» و «نرم» پیروز بیرون آمده است. قطار انقلاب همچنان با سرعت پیش می‌رود. دهه هفتادی‌ها و هشتادی‌ها جایگاه ویژه‌ای در این حرکت‌دارند و خوش درخشیدند.(ادامه)
سرویس‌های اطلاعاتی ۲۰ کشور در اغتشاشات ۱۴۰۱ نقش‌آفرینی کردند/ سازمان سیا در اغتشاشات به دنبال تشکیل تیم مشترک با موساد و ام‌آی‌شش برای فعال‌سازی مجدد پروژه ترور دانشمندان کشور بود ....(خبر)
(ادامه)
سید مهدی طباطبایی که در پناهگاهی در قم سگ‌های خیابانی و ولگرد را می‌پذیرد و از آن‌ها پرستاری می‌کند می‌گوید: برای مخاطبان بسیار جالب و عجیب است که شاهد این کار توسط یک شخصیت مذهبی باشد. این روحانی در ایران پرطرفدار شد!
سید مهدی طباطبایی که در پناهگاهی در قم سگ‌های خیابانی و ولگرد را می‌پذیرد و از آن‌ها پرستاری می‌کند می‌گوید: برای مخاطبان بسیار جالب و عجیب است که شاهد این کار توسط یک شخصیت مذهبی باشد.(ادامه)
عدم ثبت اطلاعات کالای موجود انباری در سامانه جامع انبارها، کالای قاچاق محسوب می‌شود. انبار کالا‌ها درصورت عدم ثبت، قاچاق محسوب می‌‎شود
عدم ثبت اطلاعات کالای موجود انباری در سامانه جامع انبارها، کالای قاچاق محسوب می‌شود.(ادامه)
۲ محکوم به قصاص در شهرستان تنکابن پس از ۱۸ سال در قالب پویش «به احترام امام رئوف، می‌بخشم» آزاد شدند. آزادی ۲ محکوم به قصاص پس از ۱۸ سال
۲ محکوم به قصاص در شهرستان تنکابن پس از ۱۸ سال در قالب پویش «به احترام امام رئوف، می‌بخشم» آزاد شدند.(ادامه)
شمال نیوز:  به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت.

90 سال قدمت و خدمت بانک کشاورزی / اولویت خرید ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته باهدف گسترش مکانیزاسیون کشاورزی / بانک کشاورزی، عامل موفقیت طرح مردمی سازی یارانه‌ها
شمال نیوز: به مناسبت نودمین سالروز تأسیس بانک کشاورزی، دکتر هوشنگ حیدرنژادیان مدیر شعب بانک کشاورزی استان مازندران به تشریح عملکرد شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت. (ادامه)
طرح برخورد با بی‌حجاب‌ها با استفاده از دوربین‌های نظارتی در حال اجراست/ بیشتر افراد غافل هستند یا دست‌خوش تبلیغات مروجان بی‌حجابی شده‌اند / در سواحل مازندران نیز قرار شد این موضوع مهم دنبال شود و هشدارهای پیامکی و حضوری داده شود ....(خبر)
(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.179 seconds.