.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روستای کدیر نوشهر
(ادامه)
این دغدغه و مطالبه مردم انقلابی ما از مسئولان فرهنگی نظام است و خواستار برخورد قاطع و قانونی با هرگونه هنجارشکنی در شبکه نمایش خانگی هستند. چرا با هنجارشکنان در شبکه خانگی باید برخورد قاطع کرد؟
این دغدغه و مطالبه مردم انقلابی ما از مسئولان فرهنگی نظام است و خواستار برخورد قاطع و قانونی با هرگونه هنجارشکنی در شبکه نمایش خانگی هستند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه دولت نسبت به کشف حجاب برخی بازیگران واکنش نشان داد. بازیگران کشف حجاب کرده مجوز ادامه فعالیت نخواهند داشت
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه دولت نسبت به کشف حجاب برخی بازیگران واکنش نشان داد.(ادامه)
فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، مردم داری و مردم یاری این روحانی متعهد را سبب همدلی و الگوی مثال زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی عنوان کردند.

تسلیت فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا بمناسبت شهادت آیت الله سلیمانی
فرمانده و نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با تسلیت شهادت آیت الله سلیمانی، مردم داری و مردم یاری این روحانی متعهد را سبب همدلی و الگوی مثال زدنی در مسیر وحدت امت اسلامی عنوان کردند. (ادامه)
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت و از نهادهای امنیتی و انتظامی خواست تا نسبت به شناسایی ابعاد و عاملان این حادثه اقدامات لازم را به عمل آورند. قالیباف شهادت آیت‌الله سلیمانی را تسلیت گفت
محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را تسلیت گفت و از نهادهای امنیتی و انتظامی خواست تا نسبت به شناسایی ابعاد و عاملان این حادثه اقدامات لازم را به عمل آورند.(ادامه)
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از باز زنده‌سازی رشته کوب‌بافی در استان خبر داد. رشته کوب‌بافی باز زنده‌سازی می‌شود
معاون صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران از باز زنده‌سازی رشته کوب‌بافی در استان خبر داد.(ادامه)
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت! برای خاندان ریا، حرم امام رضا یا دیوار ندبه فرقی ندارد! / فرح یا رضا پهلوی
خودنمایی‌های مضحک در خاندان پهلوی امر ریشه‌داری است. همانطور که رضا پهلوی امروز برای به دست آوردن دل خاخام‌های صهیونیست به دیوار ندبه متوسل شده، مادرش 45 سال قبل برای بهره‌برداری سیاسی از دین با چادر توری در حرم امام رضا می‌گشت!(ادامه)
رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی در خصوص برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد. ۵۰۰ اقدام عملیاتی پلیس فتا در مقابله با بی‌حجابی
رئیس پلیس فتا فراجا از اجرای طرح عملیاتی در خصوص برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی خبر داد.(ادامه)
دبیرکل عصائب اهل حق عراق اعلام کرد: هنگامی که صدام ادعا‌های خود مبنی بر اینکه اصالت مردم عراق از هند است را ترویج می‌داد، بعدا پس از آزمایش دی ان‌ای وی مشخص شد که خود وی از هند است. آزمایش DNA صدام حسین ثابت کرد، او هندی است
دبیرکل عصائب اهل حق عراق اعلام کرد: هنگامی که صدام ادعا‌های خود مبنی بر اینکه اصالت مردم عراق از هند است را ترویج می‌داد، بعدا پس از آزمایش دی ان‌ای وی مشخص شد که خود وی از هند است.(ادامه)
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از استقرار غرفه جهاد تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خبر داد. استقرار غرفه جهاد تبیین در نمایشگاه کتاب مازندران
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش مازندران از استقرار غرفه جهاد تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خبر داد.(ادامه)
رئیس جمهور وزیر راه و شهرسازی را مامور کرد تا تدابیر لازم برای تسهیل شرایط تامین مسکن مورد نیاز مستاجران در آستانه فصل جابجایی‌ها را اتخاذ کند. ماموریت رئیسی به وزرای راه و اقتصاد برای مدیریت بازار اجاره‌بها و بورس
رئیس جمهور وزیر راه و شهرسازی را مامور کرد تا تدابیر لازم برای تسهیل شرایط تامین مسکن مورد نیاز مستاجران در آستانه فصل جابجایی‌ها را اتخاذ کند.(ادامه)
معاون درمان وزارت بهداشت در نامه ای به معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواستار برخورد با سزارین های تقویمی شد. نظارت بر سزارین‌های تقویمی/ با بیمارستان‌های متخلف برخورد می‌شود
معاون درمان وزارت بهداشت در نامه ای به معاونین درمان دانشگاه های علوم پزشکی کشور خواستار برخورد با سزارین های تقویمی شد.(ادامه)
شمال نیوز : دکتر وحید آرایی عضو کارگروه اطلاع رسانی، توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار شورای عالی اشتغال گفت: استان مازندران با دارا بودن حدود ۳۴۰ کیلومتر خط ساحلی و ۵۰۰ کیلومتر نوار کوهستانی، گردشگرپذیرترین استان کشور است. ضرورت سرمایه گذاری بخش گردشگری مازندران برای رونق اشتغال
شمال نیوز : دکتر وحید آرایی عضو کارگروه اطلاع رسانی، توسعه و ترویج فرهنگ کسب و کار شورای عالی اشتغال گفت: استان مازندران با دارا بودن حدود ۳۴۰ کیلومتر خط ساحلی و ۵۰۰ کیلومتر نوار کوهستانی، گردشگرپذیرترین استان کشور است. (ادامه)
وزیر ارشاد در مورد اقدامات این وزارتخانه برای گسترش عفاف و حجاب گفت: معتقدیم تا جایی که امکان دارد بایستی با کار‌های تبیینی و ایجابی فضای عمومی جامعه را متوجه اهمیت قانون حجاب کنیم. نظرسنجی‌ها می‌گویند اکثریت مردم خود را ملزم به حجاب می‌دانند
وزیر ارشاد در مورد اقدامات این وزارتخانه برای گسترش عفاف و حجاب گفت: معتقدیم تا جایی که امکان دارد بایستی با کار‌های تبیینی و ایجابی فضای عمومی جامعه را متوجه اهمیت قانون حجاب کنیم.(ادامه)
علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با بیان اینکه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان، بخش‌ها و مسئولان زیرمجموعه‌ی خود را مکلف به رعایت حجاب و عفاف در محیط اداری و کاری کنند ادامه داد: بانک‌ها از ارائه خدمات به افرادی که حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند خودداری کنند. وی خاطرنشان کرد: افرادی که به امکان عمومی برای خرید و فروش ورود می‌کنند باید حتما حجاب اسلامی را رعایت کنند. دستور استاندار برای عدم ارائه خدمات بانکی به بی‌حجاب‌ها
علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با بیان اینکه مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان، بخش‌ها و مسئولان زیرمجموعه‌ی خود را مکلف به رعایت حجاب و عفاف در محیط اداری و کاری کنند ادامه داد: بانک‌ها از ارائه خدمات به افرادی که حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند خودداری کنند. وی خاطرنشان کرد: افرادی که به امکان عمومی برای خرید و فروش ورود می‌کنند باید حتما حجاب اسلامی را رعایت کنند.(ادامه)
همانگونه که مشخص است از دیدگاه رهبر حکیم انقلاب، تحول یک نوع حرکت موثر و جهش آفرین است که می‌تواند تاثیراتی قابل توجه بر عرصه‌های مختلف کشور داشته باشد. با تعمق در این کلام می‌توان دریافت که تحولی مورد نیاز امروز کشور و انقلاب اسلامی که در جهت ارتقاء و تقویت مبانی و اصول انقلابی قرار داشته باشد. چرا رهبر انقلاب از ضرورت تحول آفرینی سخن می گویند(يادداشت)
همانگونه که مشخص است از دیدگاه رهبر حکیم انقلاب، تحول یک نوع حرکت موثر و جهش آفرین است که می‌تواند تاثیراتی قابل توجه بر عرصه‌های مختلف کشور داشته باشد. با تعمق در این کلام می‌توان دریافت که تحولی مورد نیاز امروز کشور و انقلاب اسلامی که در جهت ارتقاء و تقویت مبانی و اصول انقلابی قرار داشته باشد.(ادامه)
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است. ناگفته‌های زندگی رهبری از زبان محمدی گلپایگانی
رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب می‌گوید: غصه و اندوه حضرت آقا برای مردم، آقا را پیر کرده است. مهم‌ترین دغدغه ایشان رسیدگی به مردم، بالاخص نیازمندان و افراد آسیب‌پذیر است.(ادامه)
برای رسیدن به تحول، لازم است تمامی قشرهای جامعه به عنوان یک متحد و با تکیه بر اراده مشترک، در این فرآیند شرکت کنند. به عبارت دیگر، تحول نیازمند همکاری همه نهادها است. جامعه چگونه تحول می یابد؟(ديدگاه)
برای رسیدن به تحول، لازم است تمامی قشرهای جامعه به عنوان یک متحد و با تکیه بر اراده مشترک، در این فرآیند شرکت کنند. به عبارت دیگر، تحول نیازمند همکاری همه نهادها است. (ادامه)
نخستین دوقلوی سال ۱۴۰۲ در شهرستان بابل بدنیا آمدند. تولد نخستین دوقلوی سال جدید در بابل
نخستین دوقلوی سال ۱۴۰۲ در شهرستان بابل بدنیا آمدند.(ادامه)
برخورد آن شهروند مدعی حجاب که به سطل ماست متوسل شد صورت مجسمی است از همان تعبیر عامیانه «ماست مالی» کردن امور مهم به جای اصلاح آن ... حجاب را «ماست مالی» نکنید!
برخورد آن شهروند مدعی حجاب که به سطل ماست متوسل شد صورت مجسمی است از همان تعبیر عامیانه «ماست مالی» کردن امور مهم به جای اصلاح آن ...(ادامه)
پکن اعلام کرد که اقدامات رئیس تایوان در واقع تحریک آمیز و با هدف کسب استقلال با اتکا به ایالات متحده است. آیا فتیله جنگ جدید جهانی توسط تایوان روشن می شود؟
پکن اعلام کرد که اقدامات رئیس تایوان در واقع تحریک آمیز و با هدف کسب استقلال با اتکا به ایالات متحده است.(ادامه)
امروزه فواید روزه از نظر پزشکی و علمی به اثبات رسیده است. فواید قابل توجه روزه برای سلامتی
امروزه فواید روزه از نظر پزشکی و علمی به اثبات رسیده است.(ادامه)
رئیس جمهور سیاست داخلی دولت را متکی به ظرفیت‌های عظیم داخلی و سیاست خارجی دولت را مبتنی بر نگاه متوازن در روابط با همه کشور‌ها دانست و گفت: ما با همه کشور‌های دنیا به صورت متوازن تعامل داریم، اما هیچگاه مسایل کشور را به اخم و لبخند چند کشور گره نزدیم. عصبانیت عجیب رئیسی از منتقدان
رئیس جمهور سیاست داخلی دولت را متکی به ظرفیت‌های عظیم داخلی و سیاست خارجی دولت را مبتنی بر نگاه متوازن در روابط با همه کشور‌ها دانست و گفت: ما با همه کشور‌های دنیا به صورت متوازن تعامل داریم، اما هیچگاه مسایل کشور را به اخم و لبخند چند کشور گره نزدیم.(ادامه)
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که دولت برنامه‌ای برای قطع یارانه نقدی ندارد و اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اختیاری است. خبر مهم وزیر کار درباره برنامه دولت برای قطع یارانه نقدی
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که دولت برنامه‌ای برای قطع یارانه نقدی ندارد و اجرای طرح کالابرگ الکترونیک اختیاری است.(ادامه)
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از اجرای دوازدهمین سال اجرای طرح سی شب سی مسجد در ماه رمضان امسال خبر داد. اجرای طرح سی شب سی مسجد در بابل
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل از اجرای دوازدهمین سال اجرای طرح سی شب سی مسجد در ماه رمضان امسال خبر داد.(ادامه)
 رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، منظور دشمن از دگرگونی را تغییر هویت جمهوری اسلامی دانستند.  حضور در جنگ اوکراین را رد می‌کنیم / نظام اسلامی، جمهوری اسلامی است نه جمهوری باید آسیب ببیند نه اسلامی / منظور دشمن از دگرگونی تغییر هویت جمهوری اسلامی است/ همه موظفند "امیدآفرینی" کنند(خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی در حرم مطهر رضوی، منظور دشمن از دگرگونی را تغییر هویت جمهوری اسلامی دانستند. (ادامه)
سامانه پیامکی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با شماره ۱۱۰۱۱ در مازندران راه اندازی شد. راه اندازی سامانه پیامکی پلیس ۱۱۰ در مازندران
سامانه پیامکی مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ با شماره ۱۱۰۱۱ در مازندران راه اندازی شد.(ادامه)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد. فقدان مصوباتی در مورد مالکیت صنعتی، تشکل‌های صنفی و تخصصی و جهش تولید دانش بنیان احساس می‌شد / مهم‌ترین ایرادات به لایحه بودجه به مجلس ارسال شده است/ تمامی مصوبات مجلس مهم است / حمایت شورا از بهینه‌سازی سربازی(خبر)
هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان در نشست خبری ـ که صبح روز چهارشنبه برگزار شد ـ با تشریح آخرین طرح‌ها و لوایح مورد بررسی در شورای نگهبان گفت: از آغاز سال تا امروز، ما ۵۹ مصوبه از مجلس دریافت و نسبت به آن اعلام نظر کردیم که از این تعداد ۳۱ مورد طرح و مابقی لایحه بود که ۱۲ مصوبه در همان مرحله نخست تایید شد.(ادامه)
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران از برگزاری اولین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در استان خبر داد. برگزاری نخستین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در مازندران
مدیر حوزه‌های علمیه مازندران از برگزاری اولین دوره مسابقات کتابخوانی " یار مهربان " در استان خبر داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.275 seconds.