.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
حمایت از کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در کتابخانه‌های عمومی مازندران ارائه می‌شود. طعم کتاب و کسب مهارت در کتابخانه‌های عمومی مازندران
حمایت از کسب و کار‌های کوچک و مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که در کتابخانه‌های عمومی مازندران ارائه می‌شود.(ادامه)
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که .... حسن روحانی در جمع استانداران سابق دولت های یازدهم و دوازدهم چه گفت ؟!
روحانی گفت : من انتخابات ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ را حماسه امید می‌دانم. ۷۳ درصد مردم پای صندوق رای آمدند چون امید داشتند که انتخابات برای زندگی و آینده مردم می‌تواند کارساز باشد. دولت ما مظلوم و تنها بود و این مردم بودند که ....(ادامه)
یتیم شدن این ۵ فرزند گردن سلبریتی‌هاست
(ادامه)
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی از رهبری فاصله دارد، اما دَم از امام خمینی(ره) زد از بانیان مسجد ضرار است. ذوالنوری: فرزندان رهبری اجاره نشین هستند و خودرو ندارند
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی از رهبری فاصله دارد، اما دَم از امام خمینی(ره) زد از بانیان مسجد ضرار است.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه ما می‌توانیم کلید حل مشکلات است گفتند: ما مشکلاتی داریم اما با روحیه «ما می‌توانیم» می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم و هرکس ایران و منافع ملی را دوست دارد باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند. دشمنان احمق در اغتشاشات پائیز هم ملت ایران را نشناختند/ انتخابات آینده بسیار مهم است؛ دشمن از همین حالا توپخانه‌های خود را به طرف این انتخابات روشن کرده است/ نسل‌های جدید به آشنایی بیشتر با امام بزرگوار نیازمندند(خبر)
رهبر معظم انقلاب با اشاره به اینکه ما می‌توانیم کلید حل مشکلات است گفتند: ما مشکلاتی داریم اما با روحیه «ما می‌توانیم» می‌توانیم از سد مشکلات عبور کنیم و هرکس ایران و منافع ملی را دوست دارد باید برای ترویج ایمان و امید تلاش کند.(ادامه)
رئیس قوه قضاییه گفت: وابستگان به سرویس‌های اطلاعاتی در موضوع ناهنجاری های اجتماعی در حال شناسایی هستند رئیس دستگاه قضا: وابستگان به سرویس‌های اطلاعاتی در موضوع ناهنجاری های اجتماعی در حال شناسایی هستند
رئیس قوه قضاییه گفت: وابستگان به سرویس‌های اطلاعاتی در موضوع ناهنجاری های اجتماعی در حال شناسایی هستند(ادامه)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست. واکاوی دو خطرِ امام زدایی و تحریف انقلاب در آستانه سی و چهارمین سالروز ارتحال امام راحل (ع)
شمال نیوز : دشمن بعد از ارتحال امام راحل (ره) دو استراتژی بسیار خطرناک با هدف تحریف و تخریب اندیشه‌های امام خمینی و حذف ایشان از ذهنیت عموم بکار بست.(ادامه)
به دلیل ورود افراد بدون حجاب به حافظیه، مدیرکل میراث فرهنگی فارس از ورود به محل کار خود منع شد منع ورود مدیرکل میراث فرهنگی به محل کار با دستور قضائی
به دلیل ورود افراد بدون حجاب به حافظیه، مدیرکل میراث فرهنگی فارس از ورود به محل کار خود منع شد(ادامه)
فرمانده کل سپاه گفت: راهبرد محدودسازی جمعیت به‌خصوص برای امت‌های مسلمان و به‌ویژه ایران، راهبرد امنیتی خطرناکی بوده که از سوی کشورهای غربی به‌ویژه آمریکایی‌ها ترویج شده و یک برنامه کاملا حساب‌شده و ویرانگر است. برای قوی‌شدن راهی جز افزایش جمعیت نداریم / محدودسازی جمعیت مسلمان راهبرد خطرناک غربی‌ها
فرمانده کل سپاه گفت: راهبرد محدودسازی جمعیت به‌خصوص برای امت‌های مسلمان و به‌ویژه ایران، راهبرد امنیتی خطرناکی بوده که از سوی کشورهای غربی به‌ویژه آمریکایی‌ها ترویج شده و یک برنامه کاملا حساب‌شده و ویرانگر است.(ادامه)
اولین آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران برگزار شد. برگزاری آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران
اولین آئین تجلیل از کهنکسوتان و پیشکسوتان ورزش باستانی و زورخانه‌ای مازندران برگزار شد.(ادامه)
یک عضو هیئت علمی رشته طراحی لباس، درمورد زیبایی به عنوان یکی از مولفه‌های مهم حوزه پوشاک و کهنه شدن مد پس از یک دوره زمانی، توضیحاتی داد. عمر «مد» کوتاه است
یک عضو هیئت علمی رشته طراحی لباس، درمورد زیبایی به عنوان یکی از مولفه‌های مهم حوزه پوشاک و کهنه شدن مد پس از یک دوره زمانی، توضیحاتی داد.(ادامه)
شمال نیوز : حسین کاظمی گفت : جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بومی و غیربومی به دو شیوۀ مستقیم ( اجرای حضوری) و غیرمستقیم (دیدن فیلم اجرا) ارزیابی می‌شوند. زمان برگزاری اولین جشنواره قصه گویی مازندرانی " آسنی " در محمودآباد اعلام شد
شمال نیوز : حسین کاظمی گفت : جشنواره در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی به مدت ۲ روز برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بومی و غیربومی به دو شیوۀ مستقیم ( اجرای حضوری) و غیرمستقیم (دیدن فیلم اجرا) ارزیابی می‌شوند.(ادامه)
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد. مصاحبه‌ ماندگار ، جامع ، صریح ، قاطع ، بی طرفانه و تبیین منشور سند تحول
شمال نیوز : مصاحبه اخیر دکتر جبلی رئیس رسانه ملی در عین حال که جامع، صریح و پاسخی به همه شایعات و شبهات بود، میزان پاسخگویی مبتکران سند تحول را نیز تعیین کرد.(ادامه)
در دستگاه قضائی از نقاط مختلف بویژه از ناحیه معاندین و افراد غافل مستمراً مورد هجمه قرار می‌گیریم / برخی ناهنجاری‌ها و ولنگاری‌ها، فسادی بالاتر از کشف حجاب است / توصیه به مسئولان قضائی : نگران فضاسازی‌ها نباشید ....(خبر)
(ادامه)
مدیرکل دفتر جمعیت، نیروی کار و اقتصاد خانوار مرکز آمار ایران گفت: جمعیت ایران از مرز ۸۵ میلیون نفر عبور کرده که این خبری خوب و نشانه پویایی جمعیت کشورمان است. جمعیت جدید ایران اعلام شد/ سن امید به زندگی ۷۴ سال
مدیرکل دفتر جمعیت، نیروی کار و اقتصاد خانوار مرکز آمار ایران گفت: جمعیت ایران از مرز ۸۵ میلیون نفر عبور کرده که این خبری خوب و نشانه پویایی جمعیت کشورمان است.(ادامه)
 مرتضی آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری در یادداشتی رییس مجلس را به عدم شفافیت متهم کرده و از سوی دیگر، مجتبی توانگر، نماینده تهران و نزدیک به قالیباف در نامه‌ای به صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری دعوای طیف قالیباف و جبهه پایداری برای کرسی ریاست مجلس؟
مرتضی آقاتهرانی، نماینده عضو جبهه پایداری در یادداشتی رییس مجلس را به عدم شفافیت متهم کرده و از سوی دیگر، مجتبی توانگر، نماینده تهران و نزدیک به قالیباف در نامه‌ای به صادق محصولی، دبیرکل جبهه پایداری(ادامه)
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور آگاهی و آشنایی بیشتر با فرایند سخت تولید برق از واحدهای نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند. بازدید دانشجویان دافوس ارتش از نیروگاه نکا
دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران به منظور آگاهی و آشنایی بیشتر با فرایند سخت تولید برق از واحدهای نیروگاه شهید سلیمی نکا بازدید کردند.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد. نامه استاد علوم سیاسی دانشگاه خطاب به مولوی عبدالحمید
دکتر هادی ابراهیمی استاد علوم سیاسی دانشگاه در نامه‌ای خطاب به مولوی عبدالحمید در خصوص مواضع و اظهارات او واکنش نشان داد.(ادامه)
امروز، دشمن تغییر جغرافیا داده است/ هیچ دشمنی امروز اشتیاق و تمایلی به تسخیر سرزمین ما ندارد بلکه تسخیر قلب ها، ذهن ها، ایمان ها، باورها، اعتقادات و اشاعه ناآگاهی، مدنظر دشمن است/ کسانی که دنبال فروپاشی ایران بودند خود گرفتار فروپاشی شدند ...(خبر)
(ادامه)

لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد. جزئیات کامل لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها
لایحه نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی ها که با قید یک فوریت در هیات وزیران به تصویب رسیده، اخیرا برای انجام تشریفات قانونی به مجلس ارسال شد.(ادامه)
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به مداخله‌جویی‌های اروپا درباره اعدام «حبیب اسیود» تصریح کرد: در مسیر مقابله با تروریسم و اجرای عدالت در قبال تروریست‌ها مصمم هستیم و از حقوق ملت ایران و تأمین امنیت آنان کوتاه نخواهیم آمد.​ چه کسی می خواست پوتین را ترور کند؟
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به مداخله‌جویی‌های اروپا درباره اعدام «حبیب اسیود» تصریح کرد: در مسیر مقابله با تروریسم و اجرای عدالت در قبال تروریست‌ها مصمم هستیم و از حقوق ملت ایران و تأمین امنیت آنان کوتاه نخواهیم آمد.​(ادامه)
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند. حکم اعدام ۲ قرآن‌سوز هتاک به دین و مقدسات اسلامی اجرا شد
دو مجرم اسلام‌ستیز و هتاک به مقدساتِ مسلمانان جهان به دلیل ارتکاب جرایم علنی نظیر سب‌النبی، استخفاف قرآن به وسیله سوزاندن و توهین به مقدسات، به دار مجازات آویخته شدند.(ادامه)
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ به اجرا درآمد. حبیب اسیود عامل اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح اهواز اعدام شد
حکم اعدام حبیب فرج‌الله چعب سرکرده گروهک تروریستی حرکة النضال و طراح اصلی حمله تروریستی به رژه نیرو‌های مسلح در سال ۱۳۹۷ به اجرا درآمد.(ادامه)
جزییات لایحه «نحوه برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌ها»
به رغم وجود برخی ضوابط و چهارچوب‌ها در متون قانونی مربوط، امروزه برخی خلا‌های قانونی نسبت به تحقق کامل اصل بیست و هفتم قانون اساسی دیده و چگونگی برقراری تعادل و موازنه میان تضمین حقوق و آزادی‌های عمومی در کنار تأمین نظم و امنیت عمومی به یک چالش تبدیل شده است.(ادامه)
طرح عفاف و حجاب پاسخگویی به مطالبات به حق مردم است که همه دستگاه‌های متولی امر باید پای کار بیایند. طرح عفاف و حجاب، مطالبه مردمی
طرح عفاف و حجاب پاسخگویی به مطالبات به حق مردم است که همه دستگاه‌های متولی امر باید پای کار بیایند.(ادامه)
برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در روستای کدیر نوشهر
(ادامه)
این دغدغه و مطالبه مردم انقلابی ما از مسئولان فرهنگی نظام است و خواستار برخورد قاطع و قانونی با هرگونه هنجارشکنی در شبکه نمایش خانگی هستند. چرا با هنجارشکنان در شبکه خانگی باید برخورد قاطع کرد؟
این دغدغه و مطالبه مردم انقلابی ما از مسئولان فرهنگی نظام است و خواستار برخورد قاطع و قانونی با هرگونه هنجارشکنی در شبکه نمایش خانگی هستند.(ادامه)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:
بیانیه وزارت اطلاعات درمورد حوادث مدارس کشور: مواد سمی در مدارس پخش نشده اما عوامل غیرسمی موجب ایجاد هراس شده است/ نقش اردوگاه خصم در شکل‌گیری و استمرار غائله‌ی مدارس(خبر)
وزارت اطلاعات درباره حوادث رخ داده در مدارس کشور، بیانیه‌ای تبیینی صادر کرد که متن کامل این بیانیه به شرح زیر است: (ادامه)
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه دولت نسبت به کشف حجاب برخی بازیگران واکنش نشان داد. بازیگران کشف حجاب کرده مجوز ادامه فعالیت نخواهند داشت
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه جلسه دولت نسبت به کشف حجاب برخی بازیگران واکنش نشان داد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.103 seconds.