.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
بسیاری از خبرگان فقهی کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه دینی قلمداد می‌کنند. در همین راستا، کاروان راهیان نور از سال ۱۳۷۶ آغاز بکار کرد. میز بهتر است یا میدان؟(ديدگاه)
بسیاری از خبرگان فقهی کشور، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک وظیفه دینی قلمداد می‌کنند. در همین راستا، کاروان راهیان نور از سال ۱۳۷۶ آغاز بکار کرد.(ادامه)
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با هشدار نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی استان، بر استفاده از مدیران جهادی و انقلابی برای صیانت ‌از عرصه‌های جنگلی و ملی تاکید کرد. هشدار دادستان نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی مازندران
شمال نیوز: دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران با هشدار نسبت به انتصاب افراد فاقد صلاحیت در ‌منابع طبیعی استان، بر استفاده از مدیران جهادی و انقلابی برای صیانت ‌از عرصه‌های جنگلی و ملی تاکید کرد.(ادامه)
صدای خوش نوجوان امیری خوان مازندرانی در آستان مقدس حرم رضوی طنین انداز می‌شود. صدای نوجوان امیری خوان مازنی در حرم رضوی طنین انداز می‌شود
صدای خوش نوجوان امیری خوان مازندرانی در آستان مقدس حرم رضوی طنین انداز می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز: سرپرست منابع طبیعی مازندران - نوشهر  در نشست خبری بمناسبت هفته منابع طبیعی بیان داشت :هر وقت اقتصاد دچار مشکل در پی آن جنگل‌ها نیز دچار چالش شده است. همه آحاد مردم باید در مدیریت ‌حفظ انفال کوشا باشند / ضرورت مشارکت مردم برای اجرای طرح‌های آبخیزداری
شمال نیوز: سرپرست منابع طبیعی مازندران - نوشهر در نشست خبری بمناسبت هفته منابع طبیعی بیان داشت :هر وقت اقتصاد دچار مشکل در پی آن جنگل‌ها نیز دچار چالش شده است.(ادامه)
مراسم عقد ازدواج یک زوج جوان یاور رضوی با حضور خادمیاران رضوی در حرم مطهر امام زاده قاسم (ع) بابل برگزار شد. ازدواج یک زوج جوان یاور رضوی در حرم امام زاده قاسم (ع) بابل
مراسم عقد ازدواج یک زوج جوان یاور رضوی با حضور خادمیاران رضوی در حرم مطهر امام زاده قاسم (ع) بابل برگزار شد.(ادامه)
دومین دوره جایزه احسان استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران برگزار شد. اهدای جایزه ملی احسان به فعالان احسان و نیکوکاری مازندران
دومین دوره جایزه احسان استان مازندران با هدف ترویج فرهنگ خدمت‌رسانی توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مازندران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز : استانی با بهره‌مندی از نعمات خدادادی جنگل، دشت، جلگه، دریا ، رشته‌کوه‌های البرز و قله دماوند که سالانه پذیرای 30 میلیون مسافر آن هم در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است ومسافرانی که می‌توانند  .... « توسعه مازندران » و حلقه مفقوده ای به نام گردشگری روستایی !
شمال نیوز : استانی با بهره‌مندی از نعمات خدادادی جنگل، دشت، جلگه، دریا ، رشته‌کوه‌های البرز و قله دماوند که سالانه پذیرای 30 میلیون مسافر آن هم در طول سال به خصوص در ایام تعطیلات نوروز است ومسافرانی که می‌توانند ....(ادامه)
برنامه متنوع فرهنگی در آستانه نیمه شعبان و ویژه دهه مهدویت در مازندران اجرا می‌شود. برگزاری برنامه‌های متنوع ویژه دهه مهدویت در مازندران
برنامه متنوع فرهنگی در آستانه نیمه شعبان و ویژه دهه مهدویت در مازندران اجرا می‌شود.(ادامه)
شمال نیوز : پژوهش درباره این موضوع که چرا ذائقه عموم مردم  متمایل به موسیقی کم مایه و بی‌محتوا با اشعار ضعیف و ابزار کیبوردی شده و عمده جوانان تمایلی به موسیقی اصیل و سنتی بومی و محلی ساز محور ندارند.ضروری است . چه کسی مسوول ابتذال موسیقی محلی درمازندران‌است!؟
شمال نیوز : پژوهش درباره این موضوع که چرا ذائقه عموم مردم متمایل به موسیقی کم مایه و بی‌محتوا با اشعار ضعیف و ابزار کیبوردی شده و عمده جوانان تمایلی به موسیقی اصیل و سنتی بومی و محلی ساز محور ندارند.ضروری است .(ادامه)
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران نسبت داده است. چرا مقر ایران اینترنشنال از لندن به واشنگتن رفت؟
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران نسبت داده است.(ادامه)
شمال نیوز : به هر بخشی رجوع کنی ، مشکلاتی است که می توان با تدبیر ، دور اندیشی و آینده نگری به آن پرداخت و در رفع آن کوشید . اما انگار هیچ مدیری برای مدیریت مشکلات استان نیامده است . انگار سیاست های اداری به وی اجازه می دهند که فقط مشکلات را گزارش کنند و تماشاگر بدترشدن اوضاع باشند. از« مدیریت کلنگی » تا « تحمیل هزینه بر مردم » !
شمال نیوز : به هر بخشی رجوع کنی ، مشکلاتی است که می توان با تدبیر ، دور اندیشی و آینده نگری به آن پرداخت و در رفع آن کوشید . اما انگار هیچ مدیری برای مدیریت مشکلات استان نیامده است . انگار سیاست های اداری به وی اجازه می دهند که فقط مشکلات را گزارش کنند و تماشاگر بدترشدن اوضاع باشند.(ادامه)
با دستور استاندار مازندران خانم معلم قائمشهری می‌تواند سر کلاس درس حاضر شود. معلم قائم‌شهری به مدرسه بازگشت
با دستور استاندار مازندران خانم معلم قائمشهری می‌تواند سر کلاس درس حاضر شود.(ادامه)
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است اما... پشت پرده جابجایی مقر ایران‌ اینترنشنال از لندن به واشنگتن‌
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است اما...(ادامه)
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد. با عذرخواهی از مردم مازندران ؛ معلم قائمشهری با دستور استاندار به مدرسه بازگشت+ فیلم
شمال نیوز: معلم قائمشهری با انتشار ویدئویی با عذرخواهی از خانواده ها و مردم مازندران هرگونه ارتباط خود با شبکه های معاند خارجی را تکذیب کرد.(ادامه)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم. اگر دنبال شنیدن صدای ملت هستید، این‌ها ملت ایران هستند / برخی به دنبال آن هستند که چهره رژیم پهلوی را بزک کنند / دشمن تاب دیدن موفقیت‌های مردم ایران را ندارد/ نگاه پدرانه رهبری در دستگاههای اجرایی دنبال می‌شود/ به دهه هشتادی‌ها و نودی‌ها می‌گویم که آینده ایران اسلامی بسیار بسیار درخشان است(خبر)
سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور با تاکید بر اینکه کسانی که در حوادث اخیر فریب خوردند باید بدانند که آغوش ملت برای پذیرش آنان با عفو پدرانه رهبری باز است، یادآور شد: ما هم امتداد این نگاه را در دولت پی می‌گیریم.(ادامه)
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در سوریه فقط سه کشور از جمله ایران در حال کمک و امدادرسانی‌ هستند ، اما در ترکیه بیش از ۸۰ کشور در حال کمک و امدادرسانی هستند. فقط ۳ کشور جهت امدادرسانی در سوریه حضور دارند
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: در سوریه فقط سه کشور از جمله ایران در حال کمک و امدادرسانی‌ هستند ، اما در ترکیه بیش از ۸۰ کشور در حال کمک و امدادرسانی هستند.(ادامه)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد. مردم داری و منش مثال زدنی آیت الله نورالله طبرسی(يادداشت)
۱۹ بهمن ماه، سالگرد رحلت روحانی مردمی و مبارزز انقلابی، نماینده سابق ولی فقیه در مازندران آیت الله طبرسی گرامی باد.(ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه‌سازی دانست.

عزم سپاه پاسداران برای دفاع شجاعانه و غیر محافظه‌کارانه از انقلاب
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راهبرد وحدت را ضامن شکست راهبرد دشمن برای ایجاد اختلاف، تفرقه، دروغ پردازی و شایعه‌سازی دانست. (ادامه)
تورم و خلق پولی که در دولت یازدهم و دوازدهم بوجود آمد در ۱۰۰ سال گذشته بی سابقه بود / در لایحه بودجه 1400 هزینه‌های جاری تقریبا دو برابر شد. علی‌رغم اینکه حدود 14 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش تزریق می‌شود، اما هزینه و اعتبار به امور پرورشی ....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند. ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی تغییر کرد
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز ترکیب اعضای هیئت عالی بانک مرکزی را تغییر داده و مشخص کردند.(ادامه)
دانش آموزان یک مدرسه در چالوس همیار طبیعت شدند
دانش آموزان ابتدایی دبستان سعدی چالوس صاحب کارت همیار طبیعت شدند.(ادامه)
اگر شاه مخلوع در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ از ایران فرار نمی‌کرد یا کودتای ژنرال هایزر امریکایی ماجرای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را برای او تکرار می‌کرد و پیروزمندانه به ایران بازمی‌گشت چه می‌شد؟ اگر ایران در سیطره پهلوی‌ها می‌ماند(يادداشت)
اگر شاه مخلوع در ۲۶ دی‌ماه ۱۳۵۷ از ایران فرار نمی‌کرد یا کودتای ژنرال هایزر امریکایی ماجرای ۲۸ مرداد ۱۳۳۲ را برای او تکرار می‌کرد و پیروزمندانه به ایران بازمی‌گشت چه می‌شد؟(ادامه)
جمهوری اسلامی برای نظم جدید بین المللی، هم چشم انداز دارد، هم برنامه دراز مدت دارد/ مولفه های قدرت ایران فراوان است/ سرعت نیاز جهانی به حضور و نقش آفرینی ایران افزایش قابل توجهی داشته است ....(خبر)
(ادامه)
دوره آموزش چوب‌ شناسی به مناسبت دهه فجر در مازندران برگزار می‌شود. برگزاری دوره آموزش چوب‌شناسی در مازندران
دوره آموزش چوب‌ شناسی به مناسبت دهه فجر در مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است.

تحول در صدا و سیمای مازندران با HD سازی شبکه/ صیانت از هویت دینی دغدغه رسانه استانی
تحکیم هویت ملی و مذهبی مازندران که ۱۱۹۴ سال قبل با ایجاد نخستین حکومت شیعی جهان شکل گرفته بود رسالت خطیر رسانه استانی است. (ادامه)
محمدعلی ابطحی در توییتر خود درباره اظهارنظر یکی از امامان جمعه نوشت: خرافه را بنام دین ترویج نکنید. واکنش ابطحی به بارش برف در اوضاع بی‌حجابی
محمدعلی ابطحی در توییتر خود درباره اظهارنظر یکی از امامان جمعه نوشت: خرافه را بنام دین ترویج نکنید.(ادامه)
تنظیم دمای خانه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه موجب می‌شود که در روز‌های سرد سال، گازرسانی به استان‌های شمالی به خوبی صورت بگیرد. راهکارهایی برای کاهش مصرف گاز
تنظیم دمای خانه بین ۱۸ تا ۲۱ درجه موجب می‌شود که در روز‌های سرد سال، گازرسانی به استان‌های شمالی به خوبی صورت بگیرد.(ادامه)
برگزاری همایش ملی تاریخ شفاهی ایران در مازندران
سیزدهمین همایش ملی تاریخ شفاهی ایران در حوزه هنری مازندران برگزار می‌شود.(ادامه)
میرزا محمدتقی خان فراهانی فرزند کربلائی محمد قربان است. پدرش آشپز میرزا عیسی قائم مقام فراهانی بود و بعد در دستگاه فرزند او میرزا ابوالقاسم قائم مقام، ناظر آشپزخانه شد. او به سبب هوش و ذکاوتی که داشت توانست نظر قائم مقام فراهانی را جلب کند و از شاگردی پدرش در آشپزخانه به شاگردی استاد و همدرسی آقازاده‌های دربار رسید. اولین وزیر اطلاعات ایران که کشته شد چه کسی بود؟
میرزا محمدتقی خان فراهانی فرزند کربلائی محمد قربان است. پدرش آشپز میرزا عیسی قائم مقام فراهانی بود و بعد در دستگاه فرزند او میرزا ابوالقاسم قائم مقام، ناظر آشپزخانه شد. او به سبب هوش و ذکاوتی که داشت توانست نظر قائم مقام فراهانی را جلب کند و از شاگردی پدرش در آشپزخانه به شاگردی استاد و همدرسی آقازاده‌های دربار رسید.(ادامه)
وزارت خارجه اعلام کرد: ایران ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی فرانسه در کشورمان را تعطیل می‌کند. انجمن ایران شناسی فرانسه در ایران تعطیل شد
وزارت خارجه اعلام کرد: ایران ضمن بازنگری در مناسبات فرهنگی با فرانسه در گام نخست فعالیت انجمن ایران شناسی فرانسه در کشورمان را تعطیل می‌کند.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 103 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.19 seconds.