.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
دفاع از ولایت شاخصه حضرت زهرا(س) است
امام جمعه موقت ساری، عبودیت، بندگی و دفاع از مقام ولایت را از شاخصه های حضرت زهرا (س) برشمرد.(ادامه)
زنگ حماسه ششم بهمن در آمل نواخته شد
زنگ حماسه ششم بهمن ماه با حضور مسولان در مدارس آمل نواخته شد.(ادامه)
شمال نیوز : رزمنده مدافع حرم اهل نکا که در جریان عملیات مستشاری در کشور سوریه حضور داشت در درگیری با عناصر به جای مانده از تکفیری‌ها در شهر بوکمال به فيض شهادت نائل آمد.....

شهادت رزمنده مازندرانی مدافع حرم در سوریه
شمال نیوز : رزمنده مدافع حرم اهل نکا که در جریان عملیات مستشاری در کشور سوریه حضور داشت در درگیری با عناصر به جای مانده از تکفیری‌ها در شهر بوکمال به فيض شهادت نائل آمد..... (ادامه)
دسته‌گُلی دیگر از دلاوران نکا به قافله شهدا پیوست +تصویر
شهید محمد معافی از مدافعان حرم حضرت زینب(س) در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل شد.(ادامه)
شمال نیوز : محسن هاشمی پسر ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که هم‌اکنون ریاست رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران را بر عهده دارد در این گفت‌و‌گو، روایتی از چگونگی درگذشت، حواشی پیرامون آن و آخرین جزئیات از نحوه انتشار خاطرات و روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارد.... علت فوت پدرم ایست قلبی بود/ با فائزه اختلاف فکری و سلیقه دارم
شمال نیوز : محسن هاشمی پسر ارشد مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که هم‌اکنون ریاست رییس شورای مرکزی حزب کارگزاران را بر عهده دارد در این گفت‌و‌گو، روایتی از چگونگی درگذشت، حواشی پیرامون آن و آخرین جزئیات از نحوه انتشار خاطرات و روزنوشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی دارد....(ادامه)
چه مصلحتی است که کاری با احمدی‌نژاد ندارند؟/ادعای مرعشی درباره کشف مواد خاص در خون خانواده هاشمی/کنایه علی مطهری به قالیباف و رئیسی
غیر از معدودی منافق، سلطنت‌طلب و ضدانقلاب بقیه مردم بسیجی‌اند/معنی ندارد بگوییم آستان قدس معاف از مالیات است/هشدار عضو جامعه روحانیت به جبهه پایداری: ساز جداگانه نزنید و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.(ادامه)
در یک سال اخیر شاید شیخ حسن روحانی که در سال‌های اخیر پیوند سیاسی اش با آیت‌الله هاشمی رنگ و بویی متفاوت تر به خود گرفته بود، بیش از همه بار نبودن آیت الله را بر دوش خود احساس کرد.
روزگارِ سیاست بدون آیت‌الله هاشمی/جای خالی آیت الله در چند بحران سیاسی مهم/روزهای دشوار روحانی بعد از درگذشت هاشمی
در یک سال اخیر شاید شیخ حسن روحانی که در سال‌های اخیر پیوند سیاسی اش با آیت‌الله هاشمی رنگ و بویی متفاوت تر به خود گرفته بود، بیش از همه بار نبودن آیت الله را بر دوش خود احساس کرد. (ادامه)
ناگفته‌های محمد هاشمی از درگذشت «آیت‌الله»
محمد هاشمی در گفت‎وگویی با ایسنا از حال‎وهوای خانواده هاشمی، ماجرای راه‎اندازی کمپین «پشیمانیم» و درباره تجمعات اخیر گفته است. او نتیجه رفتار احمدی‎نژاد با قوه قضائیه را نه صرفاً سخنان یک فرد علیه یکی از ارکان نظام، که سرآغاز ایجاد رخنه‎ای در کشتی جمهوری اسلامی می‎داند که اگر مسدود نشود، همه را باهم غرق خواهد کرد.(ادامه)
سخنرانی وزیرکار در یادواره شهدای روستای ازباران فریدونکنار
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام اینکه امنیت ایران در منطقه بی‌نظیر است، گفت: رئیس جمهور امریکا با نگاه کاسب‌کارانه درکی از روحیه شهادت‌طلبانه ملت ایران ندارد. (ادامه)
دبیرکل حزب کارگزاران گفت: خیلی ناراحت شدم که جهانگیری هم مثل ما که انتقاد می‌کنیم گفته یک عده مدیر آویزان هستند، اگر آویزان هستند، عوضشان کنید و همانطور که رهبری گفت مثل اپوزیسیون‌ها حرف نزنید.

کرباسچی: آقای جهانگیری! مثل اپوزیسیون‌ها حرف نزنید/ از روحانی می‌خواهیم فعل ماضی به کار نبرد
دبیرکل حزب کارگزاران گفت: خیلی ناراحت شدم که جهانگیری هم مثل ما که انتقاد می‌کنیم گفته یک عده مدیر آویزان هستند، اگر آویزان هستند، عوضشان کنید و همانطور که رهبری گفت مثل اپوزیسیون‌ها حرف نزنید. (ادامه)
ادعای کشف مواد رادیو اکتیو در بدن مرحوم هاشمی/بی رحمی بانک ها در مناطق زلزله زده!/نگرانی شدید تیم همراه روحانی از جریان اصلاحات
(ادامه)
امام حسین(ع) شهید تهاجم فرهنگی(يادداشت)
(ادامه)
جمع‌آوری وصیت‌نامه بیش از پنج هزار شهید در مازندران
مشاور فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه استان مازندران 10 هزار و 400 شهید دارد، از جمع‌آوری وصیت‌نامه 5 هزار و 600 شهید این استان خبر داد. (ادامه)
هاشمی رفسنجانی از معدود سیاستمداران یا حتی افراد ایرانی است که به صورت روزانه خاطرات خود را ثبت کرده است. او به صورت مستمر از سال 60 خاطرات خود را ثبت کرده و نوشته است.
چرا نمی‌شود باور کرد که هاشمی وصیت‌نامه جدید ندارد؟
هاشمی رفسنجانی از معدود سیاستمداران یا حتی افراد ایرانی است که به صورت روزانه خاطرات خود را ثبت کرده است. او به صورت مستمر از سال 60 خاطرات خود را ثبت کرده و نوشته است. (ادامه)
وصیت‌نامه مفقود شده آیت‌الله هاشمی کجاست؟
این سند مهم ‌اکنون معلوم نیست کجا و در دست چه کسی است. خانواده هاشمی از فاطمه که بی‌پروا سخن می‌گوید گرفته تا محسن که به گفته علیزاده‌ طباطبایی صلاح نمی‌داند هر حرفی بزند، هر یک به نحوی تایید می‌کنند که وصیتنامه‌ای در کار است.(ادامه)
امام حسین (ع) شهید تهاجم فرهنگی
(ادامه)

پیامبر فرمود: ای علی، آن ها را راحت بگذار تا مرا ببویند و آن ها را ببویم. بگذار آن ها از من بهره ببرند و من از آن ها بهره ببرم. دیری نمی گذرد که پس از من به مصیبت و مشکلات بزرگی گرفتار می شوند... واپسین ساعات حیات پیامبر چگونه گذشت؟
پیامبر فرمود: ای علی، آن ها را راحت بگذار تا مرا ببویند و آن ها را ببویم. بگذار آن ها از من بهره ببرند و من از آن ها بهره ببرم. دیری نمی گذرد که پس از من به مصیبت و مشکلات بزرگی گرفتار می شوند... (ادامه)
نامه آیت‌الله جنتی به کروبی: از وصیت امام(ره) تاسی کنید
پانزده سال پیش در چنین روزی دبیر شورای نگهبان به رئیس مجلس وقت نامه‌ای نوشت و در آن به اهانت علنی علیه شورای نگهبان در مجلس اشاره و انتقاد کرد. (ادامه)
از وصیت‌نامه و دفتر گم‌ شده آیت‌الله هاشمی چه خبر؟
(ادامه)
شهید فهمیده دردمندی را به ما آموخت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: یکی از درس‌های شهادت این دانش‌آموز احساس دردمندی در قبال دیگران، جامعه و خانواده است و باید یاد بگیریم چگونه از انسان‌ها محافظت کنیم و چگونه خیرخواه دیگران باشیم.(ادامه)
خط‌بندی‌های جامعه ناشی از فتنه‌انگیزی‌هاست
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اسلام از جبهه فتنه آسیب دید و به انحراف کشیده شد، گفت: در برابر فتنه باید ایستاد، فتنه سال ۸۸ بازی استکبار بود، استکباری که می‌خواهد ما را به بیراهه بکشاند.(ادامه)
شمال نیوز : حسینا! مقتدای من! به شرایط وصیت اجداد طاهرینت وفا نمودی، آنچه از اطاعت را ملزم دانستی ادا کردی، به مسئولیت های امامت قیام نمودی، در صبر و مجاهدت همانند مقام نبوت قدم برداشتی، بر عدل و داد و انصاف و قضاوت مصمم بودی،.... از دلنوشته های ما تا شفاعت حسینی
شمال نیوز : حسینا! مقتدای من! به شرایط وصیت اجداد طاهرینت وفا نمودی، آنچه از اطاعت را ملزم دانستی ادا کردی، به مسئولیت های امامت قیام نمودی، در صبر و مجاهدت همانند مقام نبوت قدم برداشتی، بر عدل و داد و انصاف و قضاوت مصمم بودی،....(ادامه)
حضرت زینب(س) واقعه کربلا را بقا و استمرار داد
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: حضرت زینب(س) واقعه کربلا را بقا و استمرار داد.(ادامه)
من این حسین را می شناسم(ديدگاه)
(ادامه)
در لحظه مرگ چه می بینیم؟
قبل از مرگ حالاتی برای انسان رخ می دهد و انسان صحنه ها و چیزهایی را مشاهده می کند که تا قبل از آن توانایی دیدن و صحبت کردن با آنها را نداشت. (ادامه)
توصیه‌های رییس مجلس خبرگان به سیدحسن خمینی
شمال نیوز : رییس مجلس خبرگان گفت با بازخوانی مواضع امام، گفت: باید مواضع و مطالب امام، به طور مرتب برای مردم بیان شود. (ادامه)
عکس: اعلامیه ترحیم استاد شهریار
این شاعر پرآوازه آذربایجانی، در ۲۷ شهریور 1367 چشم از جهان فروبست و بنا به وصیت خود در مقبرةالشعرا به خاک سپرده شد(ادامه)
پخش بیش از ۵۰ فیلم‌ در عید غدیر
شمال نیوز : بیش از ۵۰ فیلم‌ سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن به مناسبت عید غدیر از شبکه‌های تلویزیونی پخش می‌شود. (ادامه)
آیین تودیع و معارفه دو معاون اداره اوقاف مازندران برگزار شد
آیین تودیع و معارفه دو معاونت حقوقی و ثبتی و بهره‌وری اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران برگزار شد.(ادامه)
سوره‌ای جهت در امان ماندن از شر شیطان
در متن زیر به سوره مبارکه "بقره" به عنوان سوره‌ای جهت در امان ماندن از شر شیطان می‌پردازیم.(ادامه)
قبلي 1 ... 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 24 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.117 seconds.