.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
در روز قدس کسانی‌که به حمایت شما اجتماع و راهپیمایی داشتند، و کم هم نبودند، شعار می‌دادند:استقلال، آزادی ، جمهوری ایرانی ..نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران..مرگ بر...ما اهل کوفه نیستیم، پشت یزید بایستیم ... نامه سرگشاده احمد ‌توكلي به موسوي و خاتمي
در روز قدس کسانی‌که به حمایت شما اجتماع و راهپیمایی داشتند، و کم هم نبودند، شعار می‌دادند:استقلال، آزادی ، جمهوری ایرانی ..نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران..مرگ بر...ما اهل کوفه نیستیم، پشت یزید بایستیم ...(ادامه)
تیغ جهل فرق عدالت و جوانمردی را می‌شکافد
(ادامه)
بیانیه شورای هماهنگی نیروهای انقلاب علیه هاشمی‌رفسنجانی
(ادامه)
بیست و هشتمین سالگرد اولین استاندار شهید کشور
(ادامه)
خاکسپاری مایکل جکسون با"تشیع جنازه"اسلامی!
(ادامه)
مهمترین عناوین روزنامه های صبح امروز کشور
(ادامه)
طعم چای ایرانی تلخ تر شده است
(ادامه)
ترجمه جزء 30 قرآن کریم به زبان ترکمنی
(ادامه)
حضور میرحسین و خاتمی در منزل شهید باکری
(ادامه)
فاطمه رجبی که چندی است همانند ماه های گذشته ، با نوشته هایش جنجال به پا نمی کند ، سایت شخصی خود را با مطلب تندی علیه خاتمی به روز کرد و طی آن با "پادشاهی" نامیدن دوران خاتمی ، او را "مهره سوخته آمریکا" نامید که "به دلیل افشا شدن پشتوانه‌ای چون ... خاتمی ارزش ترور توسط مومنان را ندارد
فاطمه رجبی که چندی است همانند ماه های گذشته ، با نوشته هایش جنجال به پا نمی کند ، سایت شخصی خود را با مطلب تندی علیه خاتمی به روز کرد و طی آن با "پادشاهی" نامیدن دوران خاتمی ، او را "مهره سوخته آمریکا" نامید که "به دلیل افشا شدن پشتوانه‌ای چون ...(ادامه)
سكوت 20 ساله ميرحسين شكست
(ادامه)
سخنی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی
(ادامه)
متاسفانه با بی کفایتی و بی درایتی مسوولان این مکان به محلی با عنوان پاتوق جوانان دختر و پسری تبدیل شده که ساعات خلوت روز خود را در این مکان می گذرانند... هشدار انصار حزب الله گرگان و اجراي بند "ميم"
متاسفانه با بی کفایتی و بی درایتی مسوولان این مکان به محلی با عنوان پاتوق جوانان دختر و پسری تبدیل شده که ساعات خلوت روز خود را در این مکان می گذرانند...(ادامه)
کسی دیگر به سراغ سربندهایتان نمی رود و دیگر کسی نیست که در وصف گلهای لاله شاعرانه ترین احساسش را بسراید و بگوید چرا آلاله آنقدر سرخ است...چرا نمی دانیم شیمایی چیست و زخم شیمیایی چقدر دردناک است و چطورمی شود یک عمر با درد زیست. چرا کسی نپرسید چگونه خدا خرمشهر را آزاد کرد !
کسی دیگر به سراغ سربندهایتان نمی رود و دیگر کسی نیست که در وصف گلهای لاله شاعرانه ترین احساسش را بسراید و بگوید چرا آلاله آنقدر سرخ است...چرا نمی دانیم شیمایی چیست و زخم شیمیایی چقدر دردناک است و چطورمی شود یک عمر با درد زیست.(ادامه)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک) ترور بوتو و پاسخ به چند سئوال (بخوانيد)
ابوذر پورادیب (دانشجوی روابط دیپلماتیک)(ادامه)
اين نوشته ی روي بنر بود  اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود» گردان مسلم لشكر 25 كربلا زبانزد همه بود
اين نوشته ی روي بنر بود اما مجري حرف هاي شيرين داشت. «مادرش مي گفت يك بار هم او را سير نديدم و حسرت نگاه آخرش در دلم مانده است»، «پدرش لقمه حلال به او داد تا نامش در زمره‌ي اصحاب عاشورايي خمينی ثبت شود»(ادامه)
بیست و هشتم صفر نزدیک است روز ...(ديدگاه)
(ادامه)
ارسال وصایای شهدا از طریق sms
وصایای شهدا با استفاده از پیام کوتاه توسط اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان ارسال می شود. این نرم افزار بر اساس سن مخاطب طراحی شده است و به طور اتفاقی از بین 12هزار پیام منتخب در وصیت نامه شهدا، پیامی را برای گیرنده انتخاب و ارسال می کند.(ادامه)
قبلي 1 ... 19 20 21 22 23 24

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.