.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
زمان آغاز اعزام حجاج ۹۸ اعلام شد
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: نخستین پرواز حجاج ۱۷ تیرماه انجام؛ پروازهای بازگشت نیز از ۲۷ مرداد برابربا ۱۶ ذی الحجه تا ۱۷ شهریور ۸ محرم انجام می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز، در این گزارش روایت شش عضو حاضر در جلسه ۱۴ خرداد سال ۶۸ برای انتخاب رهبر نظام اسلامی را می‌خوانید. روایت خواندنی شش عضو مجلس خبرگان از جلسه انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری
شمال نیوز، در این گزارش روایت شش عضو حاضر در جلسه ۱۴ خرداد سال ۶۸ برای انتخاب رهبر نظام اسلامی را می‌خوانید.(ادامه)
شمال نیوز: حاج جلیل قربانی پدر شهید والامقام یعقوب‌علی قربانی از شهدای دانش‌آموز شهرستان میاندورود در سن 85 سالگی به فرزند شهیدش پیوست.

پدر شهید قربانی به فرزندش پیوست
شمال نیوز: حاج جلیل قربانی پدر شهید والامقام یعقوب‌علی قربانی از شهدای دانش‌آموز شهرستان میاندورود در سن 85 سالگی به فرزند شهیدش پیوست. (ادامه)
نوجوان دختر دچار مرگ مغزی از استان گیلان با اهدای عضو به بیماران نیازمند به پیوند عضو زندگی دوباره بخشید. دختر 13 ساله گیلانی به چند بیمار نیازمند زندگی دوباره بخشید
نوجوان دختر دچار مرگ مغزی از استان گیلان با اهدای عضو به بیماران نیازمند به پیوند عضو زندگی دوباره بخشید.(ادامه)
وصیت پسر پولدار قبل از خودکشی / دارایی میلیاردی ام را به سیل زدگان بدهید
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از خودکشی یک جوان 30 ساله به وسیله بریدن شیلنگ بخاری و نشت گاز خبر داد.(ادامه)
1083 منزل شهید به حسینیه تبدیل شده است
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: یک هزار و ٨٣ حسینیه شهید در سطح کشور داریم به این شیوه که پدران و مادران شهدا منزل خود را به یک حسینیه تبدیل کرده اند و فعالیت های فرهنگی و هنری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را در این حسینیه ها انجام می دهند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز اول فروردین در حرم مطهر امام رضا (ع)، از سه چهره تاریخی نام بردند که شناحت هر کدام از آن ها مهم است. 3چهره ای که رهبر انقلاب از آنان نام بردند
رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی روز اول فروردین در حرم مطهر امام رضا (ع)، از سه چهره تاریخی نام بردند که شناحت هر کدام از آن ها مهم است.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه با اعلام اینکه قدرت توأم با اقتدار از افتخارات جمهوری اسلامی است، گفت: برخی از کشورها ثروت دارند اما قدرت ندارند، ترامپ به آل‌سعود می‌گوید اگر حمایت‌های ما نباشد شما دوام نمی‌آورید، ائتلاف‌های پولی آل‌سعود در منطقه به شکست منجر شده است
  انتقام شهدای عملیات تروریستی زاهدان را خواهیم گرفت / هشدار می‌دهم ایران را آزمایش نکنید/ با برجام منطقه‌ای می‌خواهند روح و تحرک ایران را بخشکانند / سوال من از دولت پاکستان این است که به کجا می‌روید؟ این تذهبون؟(خبر)
فرمانده نیروی قدس سپاه با اعلام اینکه قدرت توأم با اقتدار از افتخارات جمهوری اسلامی است، گفت: برخی از کشورها ثروت دارند اما قدرت ندارند، ترامپ به آل‌سعود می‌گوید اگر حمایت‌های ما نباشد شما دوام نمی‌آورید، ائتلاف‌های پولی آل‌سعود در منطقه به شکست منجر شده است (ادامه)
نورالله فردوسی به یاران شهیدش پیوست
آزاده سرافراز جانباز نورالله فردوسی سرانجام پس از تحمل جراحات جنگ تحمیلی به یاران شهیدش پیوست.(ادامه)
بیانیه اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران
اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران به مناسبت حماسه ششم بهمن بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
حماسه ۶ بهمن آمل اوج بصیرت ملت بوده است
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران یاد و خاطره حماسه آفرینی مردم آمل در ششم بهمن ماه سال ۶۰ در پاسداری از انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و از آن به عنوان اوج بصیرت یاد کردند.(ادامه)
آیت الله طبرسی و احمد حسین زادگان با صدور پیام مشترکی؛ یاد و خاطره حماسه آفرینی مردم آمل در ششم بهمن ماه سال ۶۰ در پاسداری از انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. ‎ پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران به مناسبت سالروز حماسه ششم بمهن
آیت الله طبرسی و احمد حسین زادگان با صدور پیام مشترکی؛ یاد و خاطره حماسه آفرینی مردم آمل در ششم بهمن ماه سال ۶۰ در پاسداری از انقلاب اسلامی را گرامی داشتند. ‎(ادامه)
غایبان جشن ۴۰ سالگی انقلاب
۴۰ سال می‌گذرد؛ از روزی که مردم ایران به رهبری خمینی کبیر، نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را کنار زدند و یک جمهوری به پا کردند؛ جمهوری اسلامی. ۴۰ از قدیم عددی خاص به حساب می‌آمده؛ عدد بلوغ، کامل شدن و به اوج رسیدن. حالا اما بسیاری از کسانی که نهال انقلاب اسلامی را کاشته و آبیاری کردند، ۴۰ سالگی و ثمره این درخت را نمی‌بینند.(ادامه)
نماینده ولی فقیه: شاکله انقلاب اسلامی فرهنگی و قرآنی است
نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر معرفی قرآن و عترت در جامعه گفت: شاکله انقلاب اسلامی ایران فرهنگی و قرآنی است.(ادامه)
اجرای ۱۰ ویژه برنامه همزمان با چهلمین سالروز فجر انقلاب
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری خواستار اجرای ۱۰ ویژه برنامه شاخص و محوری همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان شد.(ادامه)
وصیت بی‌سابقه امام محمد باقر(ع)
رهبر انقلاب معتقدند: شهادت امام باقر(ع) دارای پیام بود؛ لذا خود امام باقر وصیت کرد که بعد از او تا ۱۰ سال در منا به مناسبت این رحلت، یادبود برپا شود.(ادامه)
“انقلابی‌گری” و جلوگیری از تحریف شخصیت انقلابی امام‌خمینی(ره) یکی از کلیدواژه‌های مهم در بیانات امام خامنه‌ای در سالگرد ارتحال امام راحل در ده سال اخیر است. محورهای بیانات ۱۰ ساله رهبر انقلاب در سالگرد امام‌خمینی(ره)
“انقلابی‌گری” و جلوگیری از تحریف شخصیت انقلابی امام‌خمینی(ره) یکی از کلیدواژه‌های مهم در بیانات امام خامنه‌ای در سالگرد ارتحال امام راحل در ده سال اخیر است.(ادامه)
امام خمینی، انقلابی بزرگ(ديدگاه)
(ادامه)
شمال نیوز : "عبدالرزاق آخوند رهبر" هفده سال است که امامت جمعه شهرستان آق‌قلا را به عهده دارد؛ امام‌جمعه‌ ای که مردمی بودن و محبوبیتش زبان‌زد خاص و عام است..... امام جمعه آق قلا : درب منزلم برای همه باز است / فرزندم در سوریه مدافع حرم بود / امام‌ جمعه باید مثل مردم زندگی کند
شمال نیوز : "عبدالرزاق آخوند رهبر" هفده سال است که امامت جمعه شهرستان آق‌قلا را به عهده دارد؛ امام‌جمعه‌ ای که مردمی بودن و محبوبیتش زبان‌زد خاص و عام است.....(ادامه)
آیت الله نوری همدانی:درهای خانه علما و روحانیون به روی مردم باز باشد
آیت‌الله‌العظمی نوری‌همدانی با عنوان اینکه انقلاب اسلامی همه مستضعفان و محرومان جهان را امیدوار کرده است، گفت: امام انقلابی که زمینه‌ساز ظهور است را به امانت گذاشت و امروز انقلاب برای پویایی نیاز به فداکاری دارد.(ادامه)

چهل‌ و ششمین سالگرد ارتحال عالم ربانی ، آیت‌الله محمد کوهستانی پنجشنبه شب در حسینیه شهدای زادگاهش روستای کوهستان شهرستان بهشهر با حضور علمای منطقه و جمعی از شاگردانش برگزار شد. چهل و ششمین سالگرد ارتحال ‌آیت الله کوهستانی برگزار شد
چهل‌ و ششمین سالگرد ارتحال عالم ربانی ، آیت‌الله محمد کوهستانی پنجشنبه شب در حسینیه شهدای زادگاهش روستای کوهستان شهرستان بهشهر با حضور علمای منطقه و جمعی از شاگردانش برگزار شد.(ادامه)

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی و با حضور مستشاران موکلین و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار شد.
در دادگاه "متهمان حملات داعش در تهران" چه گذشت؟/ کیفرخواست هشت متهم قرائت شد/ خانواده شهدا: تقاضای اشد مجازات داریم (خبر)
اولین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی تهران به ریاست قاضی صلواتی و با حضور مستشاران موکلین و نماینده دادستان به صورت علنی برگزار شد. (ادامه)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه آحاد وزارت اطلاعات پدید آمده‌ انقلاب و فرزندان امام و انقلاب هستند، خاطرنشان کردند: بر همین اساس وزارت اطلاعات و همه کارکنان آن باید همواره صد درصد انقلابی بمانند و انقلابی حرکت کنند.

در میانه یک میدان بزرگ جنگ قرار داریم/ کوچک‌ترین تردید درباره صلاحیت افراد باید منعکس شود(خبر)
حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب با تأکید بر اینکه آحاد وزارت اطلاعات پدید آمده‌ انقلاب و فرزندان امام و انقلاب هستند، خاطرنشان کردند: بر همین اساس وزارت اطلاعات و همه کارکنان آن باید همواره صد درصد انقلابی بمانند و انقلابی حرکت کنند. (ادامه)
بقايي حرف چه‌كسي را گوش مي‌كند؟
حميد بقايي به حرف چه‌كسي گوش مي‌كند؟ آيا واقعا احمدي‌نژاد خواستار شكستن اعتصاب غذاي او شده و اين بقايي است كه به سخن مرشد خود گوش نمي‌كند، يا آن‌طور كه برخي اصولگرايان معتقدند «براي احمدي‌نژاد، بقايي خوب بقايي مرده است!».(ادامه)
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی به مناسبت سالروز شهادت «محمدحسن طوسی»، وی را یكی از جلوه‌های عظیم و ماندگار مقاومت و شجاعتِ مردان خالص و از جان گذشته و بی‌ادعای سرزمین ولایی مازندران دانستند. شهید «طوسی» یكی از جلوه‌های ماندگار مقاومت مردان بی‌ادعای مازندران است(خبر)
نماینده ولی فقیه و استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی به مناسبت سالروز شهادت «محمدحسن طوسی»، وی را یكی از جلوه‌های عظیم و ماندگار مقاومت و شجاعتِ مردان خالص و از جان گذشته و بی‌ادعای سرزمین ولایی مازندران دانستند.(ادامه)
مادر شهیدان رمضان‌پور به فرزندان شهیدش پیوست
حبیبه مهدی‌زاده مادر شهیدان موسی و علیرضا رمضان‌پور پس از ۳۱ سال چشم‌انتظاری و دوری از فرزندانش در سن ۷۲ سالگی به فرزندان شهیدش پیوست.(ادامه)
وصیت‌نامه دکتر محمد مصدق (+دست‌خط)
(ادامه)
پیکر شهید «بهرام بابا» پس از ۲۹ سال شناسایی شد
پیکر شهید «بهرام بابا» از شهدای ژاندارمری پس از ۲۹ سال شناسایی شد و اول اسفند ماه در عباس آباد تنکابن تشییع می‌شود.(ادامه)
دبیر کل حزب‌الله لبنان در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سران شهید حزب‌الله سخنان مهمی در خصوص رژیم صهیونیستی، مسائل منطقه و مسائل داخلی لبنان ایراد کرد. بشار اسدشخصا دستور سرنگونی جنگنده اشغالگر را صادر کرد/حزب الله می تواند ظرف چندساعت سکوهای نفت و گاز رژیم صهیونیستی را تعطیل کند (خبر)
دبیر کل حزب‌الله لبنان در مراسمی به مناسبت گرامیداشت سران شهید حزب‌الله سخنان مهمی در خصوص رژیم صهیونیستی، مسائل منطقه و مسائل داخلی لبنان ایراد کرد.(ادامه)
هنرمندان و خبرنگاران وصیت‌نامه امام را با ادبیات روز به جامعه ارائه کنند
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: هنرمندان و خبرنگاران باید وصیت‌نامه امام را با ادبیات روز، به جامعه ارائه کنند تا برای جامعه جذاب باشد.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.211 seconds.