.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و..... خود انتقادی مدیرکل صدا و سیمای مازندران از سیاهکاری پایتختی ها !
شمال نیوز : در این بخش از نامه شایسته می دانم تا با جسارت بیشتر از واقعیت دیگری که فرهیختگان و افکار عمومی را می آزارد و در تمام جلسات و مواجهات، ما را با چالشهای جدی مواجه کرده، جهت استفاده در آینده، پرده بردارم و.....(ادامه)
اگر شنیده ایم که از عوارض تلخ کرونا تنگی نفس است، بدانیم که در اطرافمان انسانهایی حضور دارند که سی و اندی سال است با تنگی نفس، شیرین خو گرفته اند و ساخته اند گرچه از درون سوخته اند.
به مناسبت روز جانباز ؛ به یاد کسانی که سالهاست در قرنطینه‌اند
اگر شنیده ایم که از عوارض تلخ کرونا تنگی نفس است، بدانیم که در اطرافمان انسانهایی حضور دارند که سی و اندی سال است با تنگی نفس، شیرین خو گرفته اند و ساخته اند گرچه از درون سوخته اند. (ادامه)
خدای من! چقدر از تو دورم. همیشه فکر می‌کردم که تو باید جانشین «نداشته‌های من» باشی. هر جا که کم می‌آورم مثل همه بگویم خدا که هست! اما نه، تمام عمر راه را به خطا رفته‌ام. خدا باید جانشین «تمام داشته‌های من» شود! دلنوشته ای درباره حاج قاسم سلیمانی به بهانه آغاز سال جدید؛(يادداشت)
خدای من! چقدر از تو دورم. همیشه فکر می‌کردم که تو باید جانشین «نداشته‌های من» باشی. هر جا که کم می‌آورم مثل همه بگویم خدا که هست! اما نه، تمام عمر راه را به خطا رفته‌ام. خدا باید جانشین «تمام داشته‌های من» شود!(ادامه)
شمال نیوز : با توجه به این که خادم کوچک شما مردم شریف از حق خویش برای تخریب ها و دشنام ها گذشت از شما که کریم تر و شریف تر از فرزند بی مقدار خود هستید می خواهم دوران رقابت مردم سالارانه ی ایام انتخابات را به فراموشی سپرده و .... مردم شریف ساری و میاندورود ! دیروز ، امروز و فردا ها ، روز شماست ! / من چگونه از این حسن اعتمادتان به خادم و رفیق دیرین خود سپاسگزاری کنم ؟ / من به حزب های سیاسی چپ و راست و انواع دیگر آن علاقه و اعتقادی ندارم / این خادم کوچک ، خود را نه نماینده ی رای دهندگان به خود بلکه وکیل تمامی مردم شریف ساری و میاندورود می دانم
شمال نیوز : با توجه به این که خادم کوچک شما مردم شریف از حق خویش برای تخریب ها و دشنام ها گذشت از شما که کریم تر و شریف تر از فرزند بی مقدار خود هستید می خواهم دوران رقابت مردم سالارانه ی ایام انتخابات را به فراموشی سپرده و ....(ادامه)
متن وصیت‌نامه سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد.
از توصیه‌های سیاسی تا حلالیت از خانواده شهدا/ ولایت فقیه را بر سایر امور ترجیح دهید /خدایا ثروت دستانم وقتی است که سلاح برای دینت به دست گرفتم(خبر)
متن وصیت‌نامه سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منتشر شد. (ادامه)
شمال نیوز : سردی سوزناک هوای ساری هم نتوانست مانع حضور انبوه تشییع کنندگان یار امام و رهبری ، آیت الله طبرسی نشد و با شکوه خاصی این مراسم برگزار گردید ..... بدرقه پیر پرچمدار انقلاب اسلامی تا بهشت / مردم مازندران سنگ تمام گذاشتند
شمال نیوز : سردی سوزناک هوای ساری هم نتوانست مانع حضور انبوه تشییع کنندگان یار امام و رهبری ، آیت الله طبرسی نشد و با شکوه خاصی این مراسم برگزار گردید .....(ادامه)
قرائت وصیت‌نامه آیت‌الله طبرسی در شب وداع/ تاکید بر حفظ انقلاب و پیروی از رهبری
از ملت شریف و عزیز ملت ساری و جانبازان و آزادگان طلب عفو و بخشش دارم، میراث خون شهدا یعنی انقلاب و رهبری را خوب حفظ کنید، از امت حزب الله و شهروندان ساروی تقاضا دارم اگر حقوقی دارند از خانواده بنده طلب کنند.(ادامه)
برنامه "صبح و گفتگو" ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و در ارتباط تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباس ابراهیمی مشاور تولیت مسجد مقدس جمکران از شبکه رادیویی گفت و گو پخش شد. چه کسانی در خاکسپاری حضرت زهرا (س) شرکت کردند؟
برنامه "صبح و گفتگو" ویژه ایام شهادت حضرت فاطمه (س) و در ارتباط تلفنی با حجت الاسلام و المسلمین دکتر عباس ابراهیمی مشاور تولیت مسجد مقدس جمکران از شبکه رادیویی گفت و گو پخش شد.(ادامه)
پس از علنی شدن مشی مسلحانه‌ی ضدانقلاب، منافقین، اتحادیه‌ی كمونیست‌ها و... آن‌ها برنامه‌ها و طراحی مبارزاتی خود را در خانه‌های تیمی و مخفیانه انجام می‌دادند و به‌اصطلاح، از روی زمین به زیر زمین رفتند. ....(خبر)
(ادامه)
عکس/ سنگ مزار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی
سنگ خانه ابدی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی عصر دیروز (دوشنبه )بنا بر وصیت ایشان و با عنوان سرباز ولایت نصب شد.(ادامه)
شمال نیوز : هم‌زمان با تشییع پیکر پاک فرزند کرمان حاج قاسم سلیمانی هزاران نفر اشک‌ریزان به خیابان‌ها آمده‌اند و فرزندان خود را به‌عنوان سربازان فرمانده مقابل سردار به‌صف کرده‌اند..... حماسه ابراز وفاداری کرمانی ها به حاج قاسم و همرزمانش/ سرلشکر سلامی: آمریکا بخواهد پاسخ دهد، آنجایی که به آن عشق می ورزند را به آتش می‌کشیم/ مراسم تدفین پیکر شهدای مقاومت به تعویق افتاد/ آخرین آمار از شهدای حادثه کرمان +عکس
شمال نیوز : هم‌زمان با تشییع پیکر پاک فرزند کرمان حاج قاسم سلیمانی هزاران نفر اشک‌ریزان به خیابان‌ها آمده‌اند و فرزندان خود را به‌عنوان سربازان فرمانده مقابل سردار به‌صف کرده‌اند.....(ادامه)
پیکر «ابومهدی المهندس» سه‌شنبه در بصره تشییع می‌شود
پیکر نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی عراق که امروز به همراه پیکرها سردار سپهبد قاسم سلیمانی و سایر همرزمانش در ایران تشییع شد، فردا به عراق بازگردانده می‌شود.(ادامه)
تصویر سردار سلیمانی بر سر مزار خود
مدیرکل بنیاد شهید استان کرمان: همسر سردار شهید تاکید داشتند که طبق وصیتنامه حاج قاسم سلیمانی، ایشان را در کنار مزار شهید یوسف‌الهی دفن کنیم و براساس همین وصیت نامه روی سنگ قبرشان نیز صرفا عنوان «سرباز» نوشته شود و ما نیز طبق همین وصیت نامه عمل خواهیم کرد (ادامه)
وصیت‌نامه سردار سلیمانی در مورد سنگ مزارش چه بود؟+ تصویر
مدیر‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: سردار سلیمانی برای نوع سنگ مزارش وصیتی داشته است که مطابق آن وصیت سنگ مزار آماده می‌شود.(ادامه)
پیکر مطهر شهید سلیمانی صبح فردا(شنبه ۱۴ دی ماه) در بغداد تشییع می شود و عصر شنبه به میهن عزیزمان منتقل خواهد شد. فردا، زمان تشییع سردار سلیمانی در بغداد / صبح یکشنبه، تشییع پیکر حاج قاسم در دانشگاه تهران / دفن در گلزار شهدای کرمان
پیکر مطهر شهید سلیمانی صبح فردا(شنبه ۱۴ دی ماه) در بغداد تشییع می شود و عصر شنبه به میهن عزیزمان منتقل خواهد شد.(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به نقش بانوان در جامعه، جایگاه خانواده سالم در ایجاد مازندرانی سالم را یادآور شد. نماینده ولی فقیه : سلامت جامعه به خانواده بستگی دارد / قاسمی طوسی : بانوان زمینه ساز ساختن مازندران سالم هستند
شمال نیوز : مدیرکل دفتر امور بانوان استانداری مازندران با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به نقش بانوان در جامعه، جایگاه خانواده سالم در ایجاد مازندرانی سالم را یادآور شد.(ادامه)
امام جمعه بابلسر گفت: مردم انقلاب را برای انقلاب دوست دارند نه برای خاطر افراد خاص، کسانی که بخواهند به این انقلاب و خون شهدا خیانت کنند و خود را هدایت نکنند آنها را از قطار انقلاب به بیرون پرت می‌کنند.

انتقاد شدید امام جمعه بابلسر از نامزدهای مجلس: غلط کردید که وعده دادید
امام جمعه بابلسر گفت: مردم انقلاب را برای انقلاب دوست دارند نه برای خاطر افراد خاص، کسانی که بخواهند به این انقلاب و خون شهدا خیانت کنند و خود را هدایت نکنند آنها را از قطار انقلاب به بیرون پرت می‌کنند. (ادامه)
نخستین کسى که بر پیامبر گرامى نماز گزارد، امیرالمؤمنین بود، سپس یاران پیامبر(ص) دسته‌دسته بر پیکر مطهر ایشان نماز گزاردند. پس از رحلت حضرت، فاطمه(س) در اجتماع زنان با بیان غم‌باری فرمود: «همه از خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم. وحی و خبر آسمانی از ما قطع شد». آخرین ساعات عمر پیامبر(ص) چگونه گذشت(يادداشت)
نخستین کسى که بر پیامبر گرامى نماز گزارد، امیرالمؤمنین بود، سپس یاران پیامبر(ص) دسته‌دسته بر پیکر مطهر ایشان نماز گزاردند. پس از رحلت حضرت، فاطمه(س) در اجتماع زنان با بیان غم‌باری فرمود: «همه از خداییم و به سوی او بازمی‌گردیم. وحی و خبر آسمانی از ما قطع شد».(ادامه)
سردار شهید حسین بصیر از فرماندهان نامی استان مازندران در ۸ سال جنگ تحمیلی بود که همچون دیگر رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا، آوازه رشادت‌های وی بر صفحات افتخار دفاع مقدس نقش بسته است.
شهید بصیر؛ از کشتزارهای رعیتی فریدونکنار تا سرداری کربلا
سردار شهید حسین بصیر از فرماندهان نامی استان مازندران در ۸ سال جنگ تحمیلی بود که همچون دیگر رزمندگان لشگر ۲۵ کربلا، آوازه رشادت‌های وی بر صفحات افتخار دفاع مقدس نقش بسته است. (ادامه)
محمدحسین دامغانی اولین شهید دفاع مقدس است که در اولین دقایق شروع جنگتحمیلی استکبار جهانی بر علیه ملتی مظلوم و تازه رهیده از یوغ ستمشاهی در فرودگاه مهر آباد شهد شیرین شهادت را نوشید اما تاکنون یاد و خاطره این شهید مهجور مانده است. اولین شهید دفاع مقدس در کشور کیست؟
محمدحسین دامغانی اولین شهید دفاع مقدس است که در اولین دقایق شروع جنگتحمیلی استکبار جهانی بر علیه ملتی مظلوم و تازه رهیده از یوغ ستمشاهی در فرودگاه مهر آباد شهد شیرین شهادت را نوشید اما تاکنون یاد و خاطره این شهید مهجور مانده است.(ادامه)
 همین ابزار مفید در بعضی مواقع می‌تواند شما را گمراه کند و یا علیه‌تان عمل کند؟ 



۱۰ عبارتی که بهتر است هرگز در گوگل جستجو نکنید
همین ابزار مفید در بعضی مواقع می‌تواند شما را گمراه کند و یا علیه‌تان عمل کند؟ (ادامه)
 توبه یعنی برگشت به خدا، برگشت از راه خطا، توجّه دادن دل به پروردگار و رو را به طور کامل به خدا کردن. از امام سجّاد علیه‌السّلام چه کسی پاکتر؟ شما به صحیفه سجّادیه از اوّل تا آخر نگاه کنید؛ ببینید چه حالی، چه سوز و گدازی و چه توبه‌ای در آن نهفته است. از امام سجّاد علیه‌السّلام چه کسی پاکتر؟ شما به صحیفه سجّادیه از اوّل تا آخر نگاه کنید؛ ببینید چه حالی، چه سوز و گدازی و چه توبه‌ای در آن نهفته است
توبه یعنی برگشت به خدا، برگشت از راه خطا، توجّه دادن دل به پروردگار و رو را به طور کامل به خدا کردن. از امام سجّاد علیه‌السّلام چه کسی پاکتر؟ شما به صحیفه سجّادیه از اوّل تا آخر نگاه کنید؛ ببینید چه حالی، چه سوز و گدازی و چه توبه‌ای در آن نهفته است.(ادامه)


در این گزارش به شرح وقایع ساعت به ساعت روز عاشورا می‌پردازیم که بر اساس اوقات شرعی کربلا و با متن مقاتیل تنظیم شده است. گاه‌شمار واقعه کربلا و روز دهم محرم 61 هجری/ ساعت به ساعت روز عاشورا چگونه گذشت؟(خبر)
در این گزارش به شرح وقایع ساعت به ساعت روز عاشورا می‌پردازیم که بر اساس اوقات شرعی کربلا و با متن مقاتیل تنظیم شده است.(ادامه)
شمال نیوز : دختر دکتر بسکی تصریح کرد: امروز علاقمندان به طبیعت برای آرامش روح دکتر بسکی در طبیعت و جنگل‌های اطراف نهال و یا درخت غرس کردند تا در سال‌های آینده شاهد احیا طبیعت برای نسل آینده باشیم..... پدر طبیعت ایران درگذشت + تصاویر مراسم تشییع
شمال نیوز : دختر دکتر بسکی تصریح کرد: امروز علاقمندان به طبیعت برای آرامش روح دکتر بسکی در طبیعت و جنگل‌های اطراف نهال و یا درخت غرس کردند تا در سال‌های آینده شاهد احیا طبیعت برای نسل آینده باشیم.....(ادامه)
شمال نیوز : مدیرکل انتشارات و امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عامل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها مردم هستند یا مسئولان؟ بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند حق ندارد در آن جایگاه باشد، باید استعفا دهد تا شاهد ورود مدیران لایق باشیم..... فولادی : مسئولان ناکارآمد استعفا دهند / چپ و راست هیچ فرقی نمی‌کند / نظام ، مردم، قانون اساسی و ولایت فقیه مهم است
شمال نیوز : مدیرکل انتشارات و امور فرهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه عامل بسیاری از مشکلات و نارسایی‌ها مردم هستند یا مسئولان؟ بیان کرد: هر مسئولی که نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند حق ندارد در آن جایگاه باشد، باید استعفا دهد تا شاهد ورود مدیران لایق باشیم.....(ادامه)
پس از اعدام احمد الملالی جوان شیعه بحرینی مادر او به میان مردم آمد و اقدام به توزیع شیرینی و شکلات کرد. مادر احمد پس از اعدام فرزندش شیرینی پخش کرد! +عکس
پس از اعدام احمد الملالی جوان شیعه بحرینی مادر او به میان مردم آمد و اقدام به توزیع شیرینی و شکلات کرد.(ادامه)
درهای ورزشگاه شیرودی امروز به روی دختران انقلاب گشوده می شود
اجتماع عظیم دختران انقلاب به منظور پاسداشت ارزش های حجاب برتر و یادآوری این موضوع که حجاب مصونیتی ارزش آور است، ساعت ۱۷ در ورزشگاه شهید شیرودی تهران برگزار می‌شود.(ادامه)
وصیتنامه آیت‌الله هاشمی پیدا شد؟
(ادامه)
زمان آغاز اعزام حجاج ۹۸ اعلام شد
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: نخستین پرواز حجاج ۱۷ تیرماه انجام؛ پروازهای بازگشت نیز از ۲۷ مرداد برابربا ۱۶ ذی الحجه تا ۱۷ شهریور ۸ محرم انجام می‌گیرد.(ادامه)
شمال نیوز، در این گزارش روایت شش عضو حاضر در جلسه ۱۴ خرداد سال ۶۸ برای انتخاب رهبر نظام اسلامی را می‌خوانید. روایت خواندنی شش عضو مجلس خبرگان از جلسه انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری
شمال نیوز، در این گزارش روایت شش عضو حاضر در جلسه ۱۴ خرداد سال ۶۸ برای انتخاب رهبر نظام اسلامی را می‌خوانید.(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.145 seconds.