.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
آیت الله لائینی :دیپلماسی جهادگونه در خدمت جریان قدس و اسلام باشد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دیپلماسی باید جهادی عمل کند و در خدمت جریان قدس، اسلام و مسلمین باشد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر طرف مقابل برجام به طور کامل به قانون عمل کنند مذاکرات به زودی به پایان می‌رسد، گفت: آنها باید بدانند به کمتر از برجام راضی نمی‌شویم. به عنوان رئیس دولت اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده!/ اگر متحد باشیم به زودی تحریم برداشته می‌شود/ هدف ما این است در این ٣ ماه باقی مانده تحریم را برداریم
شمال نیوز : رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر طرف مقابل برجام به طور کامل به قانون عمل کنند مذاکرات به زودی به پایان می‌رسد، گفت: آنها باید بدانند به کمتر از برجام راضی نمی‌شویم.(ادامه)
اگر حاج قاسم و سردار حجازی نبودند مجالی برای امت اسلام نمی‌ماند
جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر فرماندهی فرماندهانی چون سردار حاج قاسم سلیمانی و حجازی در سرزمین سوریه و لبنان نبود، آمریکای جنایتکار با گروه‌های نیابتی تکفیری مجالی به امت و بشریت اسلام نمی‌دادند.(ادامه)
محمد هاشمی رفسنجانی: فائزه سرتق است!
محمد هاشمی رفسنجانی برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) گفت و گویی درباره انتخابات و رویکرد اصلاح طلبان انجام داده که مشروح آن را در ذیل می خوانید.(ادامه)
ظن خودکشی آزاده نامداری قوی‌تر شد
باتوجه به داروها و وصیت آزاده نامداری، ظن خودکشی وی قوی‌تر شد.(ادامه)
شمال نیوز : حوریان بوسه بر دستان کودک آفتاب ماه تابان امامت و اهل بیت (ع) می‌زنند، اشک شوق از چشمان عالمیان در مدح مقام و شهامت مولود ولایت جاری است؛ او کودک علی الاعلی امیرالمومنین (ع) و بانوی شهامت حضرت فاطمه ام البنین (س) است؛ آری امروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) است. ای یار و یاور حسین خوش آمدی/ رمز عبد صالح شدن قمربنی هاشم چه بود؟/ کودکی‌ حضرت ابوالفضل(ع) چگونه گذشت؟/ مقام حضرت عباس در کلام برادر
شمال نیوز : حوریان بوسه بر دستان کودک آفتاب ماه تابان امامت و اهل بیت (ع) می‌زنند، اشک شوق از چشمان عالمیان در مدح مقام و شهامت مولود ولایت جاری است؛ او کودک علی الاعلی امیرالمومنین (ع) و بانوی شهامت حضرت فاطمه ام البنین (س) است؛ آری امروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) است.(ادامه)
واکنش هاشمی‌طبا به کاندیداتوری سعید محمد در انتخابات
سید مصطفی هاشمی‌طبا سیاستمدار و مدیر ارشد دولت‌های مختلف پس از انقلاب به استعفا سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء به منظور ورود به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ واکنش نشان داد.(ادامه)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. شهید دیپلمات مازندرانی گمنام خطه علویان(يادداشت)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. (ادامه)
رییس موقت جبهه اصلاح‌طلبان ایران انتخاب شد
رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از انتخاب بهزاد نبوی به عنوان رییس موقت جبهه اصلاح طلبان شد.(ادامه)
شمال نیوز : سردار شهید قاسم سلیمانی در نامه‌ خود به فرزندش که برای نخستین بار منتشر شده است از چگونگی انتخاب شغل خود می‌گوید و این‌که هرگز نمی خواسته نظامی شــود و هرگز از مدرج شدن خوشش نمی‌آمده است. انتشار نامه شهید سلیمانی به فرزندش/ هرگز نمی‌خواستم نظامی شوم
شمال نیوز : سردار شهید قاسم سلیمانی در نامه‌ خود به فرزندش که برای نخستین بار منتشر شده است از چگونگی انتخاب شغل خود می‌گوید و این‌که هرگز نمی خواسته نظامی شــود و هرگز از مدرج شدن خوشش نمی‌آمده است.(ادامه)
ویژه نامه مجازی » شمال نیوز » ؛ همزمان با اولین سالگرد ارتحال آیت الله طبرسی
* این ویژه نامه در حال تکمیل است .....(ادامه)
بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره مجاهدت و همراهی همسرشان در دوران مبارزات انقلاب منتشر شده است. رهبر انقلاب: همسرم نعمت بزرگی است؛ خدا را شکر می‌کنم
بخشی از بیانات رهبر انقلاب درباره مجاهدت و همراهی همسرشان در دوران مبارزات انقلاب منتشر شده است.(ادامه)
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت دهه فجر گفت: در بخش هایی از اداره کشور، به خصوص اقتصاد و فرهنگ، از دهه دوم انقلاب به این طرف نااهلان و نامحرمان آمده اند و در اداره امور نفوذ کرده اند و امروز هم نگران ورود نیروهای انقلاب هستند . رضایی : دشمنان نگران ورود نیروهای انقلاب هستند / شما از ورود نظامی ها می ترسید؟ پس بترسید
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم گرامیداشت دهه فجر گفت: در بخش هایی از اداره کشور، به خصوص اقتصاد و فرهنگ، از دهه دوم انقلاب به این طرف نااهلان و نامحرمان آمده اند و در اداره امور نفوذ کرده اند و امروز هم نگران ورود نیروهای انقلاب هستند .(ادامه)
حماسه بی نظیر ۶ بهمن آمل نباید فراموش شود
معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه مازندران گفت: نباید اجازه داد با فاصله گرفتن از حماسه‌هایی نظیر ششم بهمن آمل، فراموشی تاریخی حاصل از شکاف نسلی دستآوردهای انقلاب را تهدید کند.(ادامه)
اساس تشكیل این اتحادیه به این شكل بود كه در سال 48، زمانی‌كه قیمت نفت بالا رفت، شاه در خوزستان به كارمندان صنعت‌نفت امتیازات رفاهی و... می‌دهد. یكی از آن امتیازات، بورسیه‌ی تحصیلی خارج از كشور ....(خبر)
(ادامه)
چهل حدیث درباره صدیقه طاهره(س)
حضرت زهرا سلام الله علیها در سوم جمادی الثانی به شهادت رسیدند که به همین مناسبت احادیثی از معصومین علیهم السلام درباره ایشان گردآوری شده است. (ادامه)

هدیه متفاوت دختر سردار سلیمانی به رهبر انقلاب هدیه متفاوت دختر سردار سلیمانی به رهبر انقلاب
هدیه متفاوت دختر سردار سلیمانی به رهبر انقلاب(ادامه)
عکس/ مهمترین محورهای وصیت‌نامه حاج قاسم سلیمانی
مهمترین محورهای وصیت‌نامه الهی سیاسی شهید حاج قاسم سلیمانی را می‌بینید.(ادامه)
محسن هاشمی: وصیت‌نامه آیت الله هاشمی را تحویل رهبر انقلاب دادم
محسن هاشمی گفت: وصیت‌نامه مرحوم هاشمی که صد و خرده‌ ای صفحه ‎ای هم بود و خطاب به رهبر انقلاب نوشته شده بود را تحویل ایشان دادم که اگر صلاح بدانند خودشان منتشر خواهند کرد.(ادامه)

امروز داغ سنگین و جگرسوز شهید فخری‌زاده عزیز، همه امید دشمنان و مزدوران نمک به حرام داخلی‌شان را، بر باد داد. ملت ما امروز خواهان انتقام این خون مطهر و باارزش است. بکُشید ما را؛ ملت ما بیدارتر می‌شود(يادداشت)
امروز داغ سنگین و جگرسوز شهید فخری‌زاده عزیز، همه امید دشمنان و مزدوران نمک به حرام داخلی‌شان را، بر باد داد. ملت ما امروز خواهان انتقام این خون مطهر و باارزش است.(ادامه)

حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، استاد حوزه و دانشگاه و داماد ارشد شهید بهشتی درگذشت. حجت الاسلام دکتر اژه ای برادر شهید اکبر اژه ای از شهدای فاجعه انفجار حزب جمهوری اسلامی بود. داماد شهید بهشتی درگذشت
حجت الاسلام والمسلمین اژه ای، استاد حوزه و دانشگاه و داماد ارشد شهید بهشتی درگذشت. حجت الاسلام دکتر اژه ای برادر شهید اکبر اژه ای از شهدای فاجعه انفجار حزب جمهوری اسلامی بود.(ادامه)
شمال نیوز : این شهروند تصمیم اتخاذ شده درباره سنگ قبرهای بانوان در آرامگاه رویان را ناآگاهانه و غیرقانونی می‌داند و اظهار می‌کند.... ماجرای حذف تصویر بانوان از سنگ مزار در آرامگاه رویان+ تصاویر
شمال نیوز : این شهروند تصمیم اتخاذ شده درباره سنگ قبرهای بانوان در آرامگاه رویان را ناآگاهانه و غیرقانونی می‌داند و اظهار می‌کند....(ادامه)
عکس/ محل دفن محمدرضا شجریان
استاد آواز ایران وصیت کرده که پیکرش پس از مرگ، به شهر طوس منتقل و در جوار آرامگاه فردوسی دفن شود.(ادامه)
جزییاتی از تشییع پیکر شجریان
خانه موسیقی برخی جزییات از مراسم تشییع پیکر استاد محمدرضا شجریان را اعلام کرد.(ادامه)
وصیت استاد شجریان؛ آرمیدن در جوار آرامگاه فردوسی
استاد آواز ایران وصیت کرده که پیکرش پس از مرگ، در جوار آرامگاه فردوسی در طوس به خاک بسپارند.(ادامه)
با من تماس گرفتند که عمو دلم برای بچه‌های شهدا تنگ شده. بچه‌های شهدا را جمع کن کنار هم بشینیم. گفتم عمو جان خط فکری؟ گفتند: عمو خجالت بکشید. اینها همه بچه‌های من هستند. گفتم: چیزی بگوم دلخور نمی‌شوید؟ گفتند من حق ندارم دلخور بشم بچه‌ها باید اینجا بیایند حرف بزنند. این مرامی است که این دوره و زمانه گم شده است. دلتنگی‌های پسر شهید همت برای حاج قاسم
با من تماس گرفتند که عمو دلم برای بچه‌های شهدا تنگ شده. بچه‌های شهدا را جمع کن کنار هم بشینیم. گفتم عمو جان خط فکری؟ گفتند: عمو خجالت بکشید. اینها همه بچه‌های من هستند. گفتم: چیزی بگوم دلخور نمی‌شوید؟ گفتند من حق ندارم دلخور بشم بچه‌ها باید اینجا بیایند حرف بزنند. این مرامی است که این دوره و زمانه گم شده است.(ادامه)
شمال نیوز: رییس مجلس در یادواره ۷۲ شهید والامقام هادی شهر و روستا‌های اطراف آن در مازندران حضور یافت. اظهارات صریح قالیباف درباره حاشیه سازان برای مجلس/ دولت و مسئول قوه مجریه باید ارزش پول ملی را حفظ کنند/ ۴ تصمیم مهم مجلس در ۴ ماه گذشته
شمال نیوز: رییس مجلس در یادواره ۷۲ شهید والامقام هادی شهر و روستا‌های اطراف آن در مازندران حضور یافت.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. دفاع مقدس یکی از عقلانی‌ترین حرکات ملت ایران بود/ دست تحریف در کمین دفاع مقدس است / دفاع مقدس بخشی از هویت ملی ما است/ پذیرش قطعنامه از سوی امام (ره) مبتنی بر عقلانیت و تدبیر بود/ امسال زیارت اربعین را در منزل بخوانیم (خبر)
رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به شکست‌های مداوم ایران در جنگ های یکی دو قرن اخیر در دوره قاجار و در دوره پهلوی و تحقیر سران ایران در آن دوران، فرمودند: ملت ایران در دفاع مقدس توانست در مقابل قدرت های شرق و غرب و کشورهای وابسته به آنها بایستد و با سربلندی پیروز شود و بر همین اساس این دفاع پیروزمندانه، بخشی از هویت ملی ایران است. (ادامه)
آیت الله شیخ یوسف‌صانعی، شامگاه پنجشنبه، در اثر زمین خوردگی مبتلا به شکستگی لگن و استخوان دست شد که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. قرار بود آیت الله صانعی امروز تحت عمل جراحی قرار بگیرد که متاسفانه هنگام اذان صبح دار فانی را وداع گفت. 
آیت‌الله صانعی در ۸۳ سالگی دعوت حق را لبیک گفت
آیت الله شیخ یوسف‌صانعی، شامگاه پنجشنبه، در اثر زمین خوردگی مبتلا به شکستگی لگن و استخوان دست شد که بلافاصله به بیمارستان منتقل شد. قرار بود آیت الله صانعی امروز تحت عمل جراحی قرار بگیرد که متاسفانه هنگام اذان صبح دار فانی را وداع گفت. (ادامه)
ساعت به ساعت روز عاشورا چگونه گذشت؟
از بانگ اذان صبح روز عاشورا تا غروب عصر روز دهم و آغاز اسارت خاندان پیامبر (صلی الله علیه و آله)؛ اینجا ساعت به ساعت سراغ رویداد‌های دهم محرم سال ۶۱ رفتیم، تا بدانیم آخرین لحظات زندگی سیدالشهدا چگونه گذشت و این زخم ناسور هزار و چهارصد ساله چه طور به جان تاریخ نشست. همه مصیبتی را که عزاداران حسینی طی ۱۰ روز اول محرم به سوگ آن می‌نشینند. تنها ظرف چند ساعت بر خانواده سیدالشهدا وارد شد. اینجا به سراغ مرور بخشی از رخدادهای لحظه به لحظه روز عاشورا رفتیم. (ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.