.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
تجلیل رئیس مجلس از خانواده شهدای حماسه ششم بهمن آمل
رئیس مجلس شورای اسلامی با ارسال لوح تقدیر وهدایایی از خانواده‌های حماسه مردمی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ مردم آمل در ایستادگی برابر گروهک کمونیستی وضدانقلابی تقدیر وتجلیل کرد.(ادامه)
این قلم از دوران نوجوانی خویش (نیمه دوم دهه ۶۰)، با نام و آثار زنده‌یاد حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آشنا شد. آیت‌الله صافی گلپایگانی نماد انحراف ستیزی و بصیرت تاریخی بود(يادداشت)
این قلم از دوران نوجوانی خویش (نیمه دوم دهه ۶۰)، با نام و آثار زنده‌یاد حضرت آیت‌الله العظمی لطف‌الله صافی گلپایگانی آشنا شد.(ادامه)
پیکر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی در کربلا به خاک سپرده می‌شود
طبق وصیت آیت الله العظمی صافی، پیکرشان به شهر کربلا منتقل خواهد شد تا در جوار حرم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به خاک سپرده شوند.(ادامه)
از آمل بعنوان شهر «هزار سنگر» یاد شده که حکایت از استقامت و ایستادگی این شهر دارد. این تعبیر را باید به گونه‌ای تفسیر نمود که حق این مقاومت و ایستادگی ادا شود. شهر هزار سنگر؛ الگوی مقاومت و ایستادگی(ديدگاه)
از آمل بعنوان شهر «هزار سنگر» یاد شده که حکایت از استقامت و ایستادگی این شهر دارد. این تعبیر را باید به گونه‌ای تفسیر نمود که حق این مقاومت و ایستادگی ادا شود.(ادامه)
شمال نیوز:  حماسه ششم بهمن آمل به واسطه مقاومت قهرمانانه مردم در مواجهه با گروهک‌های منافق جاودانه و پس از گذشت حدود چهار دهه به الگوی جبهه مقاومت مبدل شده است. روزی که آمل « هزار سنگر » شد / ضرورت تشکیل بنیاد ششم بهمن آمل
شمال نیوز: حماسه ششم بهمن آمل به واسطه مقاومت قهرمانانه مردم در مواجهه با گروهک‌های منافق جاودانه و پس از گذشت حدود چهار دهه به الگوی جبهه مقاومت مبدل شده است.(ادامه)
حماسه ۶ بهمن نشان بصیرت مردم آمل است
جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه، حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل را نشان معرفتی و بصیرتی مردم این دیار دانست و گفت: سرداران و رزمندگان باید این حماسه را روایت کنند. (ادامه)
آیت الله معلمی :خیمه ایران اسلامی جلوه ای از عاشورای حسینی است
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اظهار اینکه مردم ایران همچنان پای شهیدان و استخوان های آن ها ایستاده اند، گفت: خیمه ایران جلوه ای از عاشورای حسینی است.(ادامه)
رئیس جمهور: اگر ترامپ و پامپئو محاکمه و قصاص نشوند دست انتقام از آستین مقاومت بیرون خواهد آمد/ حاج قاسم در میدان و دیپلماسی موفق بود/ مکتب سلیمانی با ترور و موشک از بین نمی‌رود / زینب سلیمانی: دشمن فهمیده چه غلطی کرده ....(خبر)
(ادامه)
حرف اول و آخر وصیت سردار سلیمانی چه بود؟
(ادامه)
پیکر مطهر ۳ شهید گمنام در سوادکوه تشییع می شود
فرمانده سپاه سوادکوه با اشاره به برگزاری ۲۵ برنامه شاخص دهه بصیرت در شهرستان گفت: پیکر مطهر سه شهید گمنام در شهرستان تشییع می شود.(ادامه)
شمال نیوز : ش‍‍ه‍ي‍د خ‍ل‍ب‍‍ان‌ ش‍ي‍رود‌ي‌ ن‍ي‍ز درب‍‍اره‌ ‌او گ‍ف‍ت‍ه‌ ب‍ود: ‌اح‍م‍د، ‌اس‍ت‍‍اد م‍ن‌ ب‍ود. زم‍‍ان‍‍ي‌ ک‍ه‌ ص‍د‌ام‌ ‌آم‍ري‍ک‍‍اي‍‍ي‌ ب‍ه‌ ‌اير‌ان‌ ي‍ورش‌ ‌آورد، ‌اح‍م‍د در ‌ان‍ت‍ظ‍ار ‌آخ‍ري‍ن‌ ‌ع‍م‍ل‌ ج‍ر‌اح‍‍ي‌ ب‍ر‌ا‌ي‌ ب‍ي‍رون‌ ‌آوردن‌ ت‍رک‍ش‌ ‌از س‍ي‍ن‍ه‌ ‌اش‌ ب‍ود. ‌ام‍‍ا روز ب‍‍ع‍د ‌از ش‍ن‍ي‍دن‌ خ‍ب‍ر ت‍ج‍‍اوز ص‍د‌ام‌ ، ‌ع‍‍ازم‌ س‍ف‍ر ش‍د. خلبان شهید کشوری ؛ از کوچه پس کوچه های کیاکلا تا اوج آسمان
شمال نیوز : ش‍‍ه‍ي‍د خ‍ل‍ب‍‍ان‌ ش‍ي‍رود‌ي‌ ن‍ي‍ز درب‍‍اره‌ ‌او گ‍ف‍ت‍ه‌ ب‍ود: ‌اح‍م‍د، ‌اس‍ت‍‍اد م‍ن‌ ب‍ود. زم‍‍ان‍‍ي‌ ک‍ه‌ ص‍د‌ام‌ ‌آم‍ري‍ک‍‍اي‍‍ي‌ ب‍ه‌ ‌اير‌ان‌ ي‍ورش‌ ‌آورد، ‌اح‍م‍د در ‌ان‍ت‍ظ‍ار ‌آخ‍ري‍ن‌ ‌ع‍م‍ل‌ ج‍ر‌اح‍‍ي‌ ب‍ر‌ا‌ي‌ ب‍ي‍رون‌ ‌آوردن‌ ت‍رک‍ش‌ ‌از س‍ي‍ن‍ه‌ ‌اش‌ ب‍ود. ‌ام‍‍ا روز ب‍‍ع‍د ‌از ش‍ن‍ي‍دن‌ خ‍ب‍ر ت‍ج‍‍اوز ص‍د‌ام‌ ، ‌ع‍‍ازم‌ س‍ف‍ر ش‍د.(ادامه)
صبح روز شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ مجلس شورای اسلامی به ریاست علی‌اکبر هاشمی رفسنجانی تشکیل جلسه داد. در این جلسه بنا بود طرح عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر مطرح و نمایندگان مخالف و موافق آن صحبت کنند. صبح و عصر فردای آن روز نیز برای ادامه بررسی همین ....(خبر)
(ادامه)
اعلام زمان و مکان تشییع پیکر علامه حسن زاده آملی
ستاد ارتحال علامه حسن زاده آملی زمان و مکان تشییع پیکر این عالم جلیل القدر را اعلام کرد.(ادامه)
درمورد مأموریت محوری دولت جدید، سخن‌ها سر داده شده و نکته‌ها گفته شده است؛ لیکن اگر نیک بنگریم، نخ تسبیح تمامی این تحلیل‌ها به یک نکته اشاره دارد: ترمیم اعتماد عمومی به نظام جمهوری اسلامی. مهم‌ترین مأموریت رئیسی(يادداشت)
درمورد مأموریت محوری دولت جدید، سخن‌ها سر داده شده و نکته‌ها گفته شده است؛ لیکن اگر نیک بنگریم، نخ تسبیح تمامی این تحلیل‌ها به یک نکته اشاره دارد: ترمیم اعتماد عمومی به نظام جمهوری اسلامی.(ادامه)
تلاش داریم که در بازه زمانی کوتاه استانداران انتخاب شوند و کسانی که تا این لحظه مسئولیت دارند باید با تمام قدرت کارشان را انجام دهند/ انتخاب مدیران پروازی قطعا مورد تایید نیست و قحط الرجال که نداریم/ تلاش می‌کنیم که جوانان شایسته را انتخاب کنیم....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز :  این شهید در سال 1391 و مدتی پس از شروع فتنه تکفیری‌ها در سوریه به طور داوطلبانه به آن کشور عزیمت کرد .... مدافع حرم مازندرانی که در آرزوی نبرد با اسرائیل به شهادت رسید
شمال نیوز : این شهید در سال 1391 و مدتی پس از شروع فتنه تکفیری‌ها در سوریه به طور داوطلبانه به آن کشور عزیمت کرد ....(ادامه)
شمال نیوز : بعد از تیراندازی، «یسار»، غلام «زیاد بن ابیه» و «سالم» غلام عبیدالله ابن‌زیاد از لشکر کوفه برای نبرد تن به تن ابتدای جنگ بیرون آمدند. عبدالله بن عمیر اجازه نبرد خواست. امام‌حسین نگاهی به او کرد و.... ساعت به ساعت روز عاشورا چگونه گذشت؟
شمال نیوز : بعد از تیراندازی، «یسار»، غلام «زیاد بن ابیه» و «سالم» غلام عبیدالله ابن‌زیاد از لشکر کوفه برای نبرد تن به تن ابتدای جنگ بیرون آمدند. عبدالله بن عمیر اجازه نبرد خواست. امام‌حسین نگاهی به او کرد و....(ادامه)
علی لاریجانی در بیانیه ای با بیان اینکه «برخی رفتارهای نادرست داخلی و خارجی، مزاحمت‌هایی برای حرکت ملت ایجاد کرده؛ اما اراده شما بسیار قوی‌تر از آن‌هاست» از مردم خواست تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به روز ملی سرنوشت بدل کنند. انشالله ظفر در پیش است / ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به روز ملی سرنوشت بدل کنیم / برخی رفتارهای نادرست داخلی، مزاحمت‌هایی برای حرکت ملت ایجاد کرده، اما اراده شما بسیار قوی‌تر از آن‌هاست
علی لاریجانی در بیانیه ای با بیان اینکه «برخی رفتارهای نادرست داخلی و خارجی، مزاحمت‌هایی برای حرکت ملت ایجاد کرده؛ اما اراده شما بسیار قوی‌تر از آن‌هاست» از مردم خواست تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ را به روز ملی سرنوشت بدل کنند.(ادامه)
سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) لحظاتی قبل آغاز شد. جمهوری اسلامی مهمترین ابتکار امام(ره) بود/ حضور مردم گره گشای همه مشکلات است/ ناکارآمدی را باید با انتخاب خوب جبران کرد/ به برخی کسانی که احراز صلاحیت نشدند جفا و ظلم شد، جبران شود(خبر)
سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظّم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) لحظاتی قبل آغاز شد.(ادامه)
آیت الله لائینی :دیپلماسی جهادگونه در خدمت جریان قدس و اسلام باشد
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: دیپلماسی باید جهادی عمل کند و در خدمت جریان قدس، اسلام و مسلمین باشد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر طرف مقابل برجام به طور کامل به قانون عمل کنند مذاکرات به زودی به پایان می‌رسد، گفت: آنها باید بدانند به کمتر از برجام راضی نمی‌شویم. به عنوان رئیس دولت اعلام می‌کنم تحریم شکسته شده!/ اگر متحد باشیم به زودی تحریم برداشته می‌شود/ هدف ما این است در این ٣ ماه باقی مانده تحریم را برداریم
شمال نیوز : رئیس‌جمهور با بیان اینکه اگر طرف مقابل برجام به طور کامل به قانون عمل کنند مذاکرات به زودی به پایان می‌رسد، گفت: آنها باید بدانند به کمتر از برجام راضی نمی‌شویم.(ادامه)
اگر حاج قاسم و سردار حجازی نبودند مجالی برای امت اسلام نمی‌ماند
جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر فرماندهی فرماندهانی چون سردار حاج قاسم سلیمانی و حجازی در سرزمین سوریه و لبنان نبود، آمریکای جنایتکار با گروه‌های نیابتی تکفیری مجالی به امت و بشریت اسلام نمی‌دادند.(ادامه)
محمد هاشمی رفسنجانی: فائزه سرتق است!
محمد هاشمی رفسنجانی برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی (ره) گفت و گویی درباره انتخابات و رویکرد اصلاح طلبان انجام داده که مشروح آن را در ذیل می خوانید.(ادامه)
ظن خودکشی آزاده نامداری قوی‌تر شد
باتوجه به داروها و وصیت آزاده نامداری، ظن خودکشی وی قوی‌تر شد.(ادامه)
شمال نیوز : حوریان بوسه بر دستان کودک آفتاب ماه تابان امامت و اهل بیت (ع) می‌زنند، اشک شوق از چشمان عالمیان در مدح مقام و شهامت مولود ولایت جاری است؛ او کودک علی الاعلی امیرالمومنین (ع) و بانوی شهامت حضرت فاطمه ام البنین (س) است؛ آری امروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) است. ای یار و یاور حسین خوش آمدی/ رمز عبد صالح شدن قمربنی هاشم چه بود؟/ کودکی‌ حضرت ابوالفضل(ع) چگونه گذشت؟/ مقام حضرت عباس در کلام برادر
شمال نیوز : حوریان بوسه بر دستان کودک آفتاب ماه تابان امامت و اهل بیت (ع) می‌زنند، اشک شوق از چشمان عالمیان در مدح مقام و شهامت مولود ولایت جاری است؛ او کودک علی الاعلی امیرالمومنین (ع) و بانوی شهامت حضرت فاطمه ام البنین (س) است؛ آری امروز ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل عباس (ع) است.(ادامه)
واکنش هاشمی‌طبا به کاندیداتوری سعید محمد در انتخابات
سید مصطفی هاشمی‌طبا سیاستمدار و مدیر ارشد دولت‌های مختلف پس از انقلاب به استعفا سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیاء به منظور ورود به انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ واکنش نشان داد.(ادامه)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. شهید دیپلمات مازندرانی گمنام خطه علویان(يادداشت)
اول اسفند، سالروز حمله هوایی جنگنده عراقی به هواپیمای حامل دیپلمات های ایرانی، یادی از شهید روحانی عیسی نیا دیپلمات گمنام مازندرانی در ذهن ها متبادر شد. (ادامه)
رییس موقت جبهه اصلاح‌طلبان ایران انتخاب شد
رئیس دوره ای شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی از انتخاب بهزاد نبوی به عنوان رییس موقت جبهه اصلاح طلبان شد.(ادامه)
شمال نیوز : سردار شهید قاسم سلیمانی در نامه‌ خود به فرزندش که برای نخستین بار منتشر شده است از چگونگی انتخاب شغل خود می‌گوید و این‌که هرگز نمی خواسته نظامی شــود و هرگز از مدرج شدن خوشش نمی‌آمده است. انتشار نامه شهید سلیمانی به فرزندش/ هرگز نمی‌خواستم نظامی شوم
شمال نیوز : سردار شهید قاسم سلیمانی در نامه‌ خود به فرزندش که برای نخستین بار منتشر شده است از چگونگی انتخاب شغل خود می‌گوید و این‌که هرگز نمی خواسته نظامی شــود و هرگز از مدرج شدن خوشش نمی‌آمده است.(ادامه)
ویژه نامه مجازی » شمال نیوز » ؛ همزمان با اولین سالگرد ارتحال آیت الله طبرسی
* این ویژه نامه در حال تکمیل است .....(ادامه)

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.